abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 30 oktober 2003 @ 14:49:04 #1
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_14249635
Moet je dit stuk hieronder nou nou weer es lezen. Geen woord over de problematiek die er wel degelijk is, weer die typische SLACHTOFFERDROL waar we zo lang zamerhand SCHIJTZIEK van worden, en even voorbijgaand aan het feit dat de agent die schoot ook een Marookaan was. Was volgens haar zeker een zg "Bounty", bruin van buiten, wit van binnen, die samenspant met de racistische kazen...

Gèk word je van dit soort types.

Toedeloe puut puut

AMSTERDAM - Voor Myriam Aouragh is de maat vol na de dood van Driss Arbib door een politiekogel. 'Elke dag hoor ik verhalen van Marokkaanse jongens die uitgelachen, uitgescholden of opgepakt worden. Het is puur ophitserij.'

Miryam Aouragh van Comité tegen politiegeweld hekelt hetze tegen allochtonen

Haar stem trilt van woede. Hoezo valt de politie niks te verwijten bij de dood van Driss Arbib in een eethuis op het Mercatorplein? Volgens Miryam Aouragh, medeoprichter van het Comité tegen politiegeweld en discriminatie, zaait de politie haat. 'Laat ze dus niet janken als het hier straks weer tot een uitbarsting komt.'
Voor Aouragh is de maat vol. De politie is racistisch en dat mag wel eens hardop gezegd worden. 'Waarom wordt het eigen optreden in de zaak-Arbib verheerlijkt, maar wordt Driss als een onmens afgeschilderd? Waarom roepen ze wel dat er Marokkaanse daders zijn in de zaak-Anja Joos, maar verzwijgen ze dat de hoofdverdachten in werkelijkheid een Tunesiër en een Ghanees zijn?'

Breek haar de bek niet open over het zero-tolerance beleid van de politie. In de praktijk is dat niks anders dan Marokkaantje jagen. 'Elke dag hoor ik verhalen van Marokkaanse jongens die uitgelachen, uitgescholden of opgepakt worden, louter omdat ze zwarte krullen en een bepaald accent hebben. Het is puur ophitserij.'

Ze wijst op het geruchtmakende rapport van VU-onderzoeker Jaap Noorda, waarin de politie de overlast in Amsterdam-West aan 1500 Marokkaanse crimineeltjes toeschreef. 'De politie mocht schaamteloos haar vooroordelen verkondigen: de Marokkanen zijn een groot probleem, de nieuwe terroristen. En de media namen alles klakkeloos over. Niemand die zei: dit onderzoek is shit.'

Één verklaring voor het hoge aantal allochtone agenten dat het korps verlaat, heeft ze snel gegeven. 'Puur vanwege racisme. Ze hebben genoeg van de vooroordelen en de pesterijen. Maar ook van het zich moeten verantwoorden voor het optreden van hun witte collega's. Neem het geval van een 12-jarige Marokkaanse jongen die drie dagen onschuldig in de cel moest zitten. Of de Marokaanse moeder die plotseling blauwe plekken had na een fouillering. Niemand die er wat van zegt. Ze voldoen aan het profiel van de Naffer, de Noord-Afrikaan, dus zal er wat aan de hand zijn .'

Aouragh hekelt ook de politiek. Ook daar richten ministers, burgemeesters en wethouders onbeperkt hun giftige pijlen op de Marokkanen. 'Dat Marokkanen ook zelf slachtoffer zijn, lijkt niet belangrijk. Dat Marokkanen bij de disco worden geweigerd en leuke banen mislopen, dat is geen punt van zorg. Voor politici zijn het Kut-Marokkanen. Een probleemgroep. Weet je, ik krijg rillingen over mijn rug als ik bedenk wat ze buiten het bereik van de microfoons allemaal roepen.'

Even maakt haar boosheid plaats voor frustratie. Vanwege het gevoel zich in Nederland niet meer thuis te voelen. Zij! Die hier geboren en getogen is. 'Ik ben niet de enige. Vooral de laatste weken zijn er veel Marokkanen die zeggen weg te willen uit dit land. Ze zijn de stigmatisering en het gebrek aan respect zat. Maar ook intens bang dat ze hierdoor meteen als disloyaal of niet-geïntegreerd in de hoek worden gezet.'

Aouragh ontkent de boel op scherp te zetten. Dat ze door haar openlijke en harde kritiek onlustgevoelens aanwakkert. 'Dit is de realiteit. Dit is het pijnlijke bewustzijn waar elke Marokkaan, elke allochtoon, dagelijks mee moet leven. Ik verkondig het nog soft, ben bereid tot een dialoog. Maar in veel wijken slaan binnenkort echt de stoppen door.'

Of dat ook in de Mercatorbuurt zal gebeuren - net als na de dood van de 33-jarige Driss Arbib - weet Aouragh niet. 'De kans op agressie is reëel aanwezig. Zeker als politie, politici en media zo doorgaan. Al kunnen ze ook zeggen: barst maar! En zich voorgoed van de Nederlandse samenleving afkeren. Dat lijkt me eerlijk gezegd nog veel erger.'
--------------------------------------------

De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  donderdag 30 oktober 2003 @ 14:49:24 #2
63137 Witte-Tonnie
Luste 'n quukske?
pi_14249646
Dèh witte toh nieh!
pi_14249687
halleluja praise the lord!!

ze hebben het licht gezien...

flikker allemaal maar op

donderdag 30 oktober 2003 @ 14:51:02 #4
3647 B.R.Oekhoest
pi_14249688
quote:
Op donderdag 30 oktober 2003 14:49 schreef Witte-Tonnie het volgende:

Last van Parkinson?

Toedeloe puut puut

Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_14249689
quote:

precies, maar ik vrees dat ze de daad niet bij het woord voegen

het is een verkapte manier om te zeggen "jullie zijn zo vreselijk fascistisch en racistisch dat er voor ons niets anders op zit om te vluchten uit het korps "

[url=http://4aal.nl/muziek.php][Muziek collectie][/url] [url=http://www.democrates.net/index.php][Democrates][/url] [url=http://www.retecool.com][Retecool][/url] [url=http://4aal.nl/tv/tv.php][TV gids][/url]
pi_14249694
jankwijf. mond snoeren. afvoeren.
pi_14249738
eigenlijk wel grappig om te zeggen dat de politie racistisch is.. hoe moet ik me dat voorstellen, de politie kwam het desbetreffende cafe binnenlopen, opeens kwam er iemand met een enorm mes op hem afrennen, agent denkt "volgens mij is dat een marokkaan, hmm.. ik heb een hekel aan marokkanen, dus laat ik maar schieten"

volgens mij is het woord racisme zo langzamerhand nogal onderhevig aan inflatie, de toverkracht begint uit te werken

[url=http://4aal.nl/muziek.php][Muziek collectie][/url] [url=http://www.democrates.net/index.php][Democrates][/url] [url=http://www.retecool.com][Retecool][/url] [url=http://4aal.nl/tv/tv.php][TV gids][/url]
pi_14249744
gelukkig worden Nederlanders nooit uitgescholden en gepest door Marokkanen

Moet je eens in zo'n wijk gaan wonen als Nederlander, kan je lache

pi_14249753
ik houd ze niet tegen...
  donderdag 30 oktober 2003 @ 14:53:24 #11
3647 B.R.Oekhoest
pi_14249757
quote:
Op donderdag 30 oktober 2003 14:52 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
En gelijk heeft ze.
Dan weet ik nog wel een leuk stukje Sahara voor ze.

Toedeloe puut puut

[Dit bericht is gewijzigd door B.R.Oekhoest op 30-10-2003 14:54]

pi_14249769
quote:
Op donderdag 30 oktober 2003 14:51 schreef BobRooney het volgende:

flikker allemaal maar op

precies, als het niet naar hun zin hebben, en er ook nog eens een ******bende van maken, kunnen ze inderdaad allemaal maar ff oprotten.
pi_14249782
Tsja, zelfreflectie is een vies woord. Je zou het natuurlijk ook een keer bij jezelf kunnen zoeken, maar nee, rascist roepen is veel makkelijker idd.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_14249795
"I'm the master of low expectations." George W. Bush, aboard Air Force One, June 4, 2003
pi_14249804
Het is toch triest dat mensen weg moeten om dat Nederland zo rot verechts en verhardt is. Tijd zal het leren dat de huidige maatschappij een enrstige fout maakt met verharding.
pi_14249806
Nou ik zie er anders nog genoeg hoe gaan ze dan weg lopend ofzo.
ik kan godverdomme niet eens fatsoenlijk door de stad lopend of je word wel uitgelachen door die mafketels

zie ze liever gaan dan komen dus Daarom zeg ik Adieu

[Dit bericht is gewijzigd door Cerveza op 30-10-2003 14:57]

pi_14249812
quote:

flikker allemaal maar op

pi_14249813
quote:
Op donderdag 30 oktober 2003 14:54 schreef Stratos het volgende:
Het is toch triest dat mensen weg moeten om dat Nederland zo rot verechts en verhardt is. Tijd zal het leren dat de huidige maatschappij een enrstige fout maakt met verharding.
Hou nou op zeg.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
pi_14249815
nou optiefe dan, greppelteef!
pi_14249835
zolang ik zo nu en dan de kreet "kut nederlander" naar mijn hoofd gegooid krijg. . blijf ik van mening "optiefen met die zooi. . ga dat maar in je eigen land doen"
Religion : Mankind's worst invention !
pi_14249836
wat me nou zo opvalt is dat wanneer er nieuws is over marokkanen die de buurt terroriseren is het standaard excuus "het is maar een kleine groep, de rest kan er niets aan doen"

Toch zie je dat de marokkanen zich helemaal niet distancieren van die 'kleine' groep die zich schuldig maakt aan geweld, men neemt het er gewoon voor op. Dus moeten ze ook niet zeuren als zij er mede voor worden afgerekend dat die 'kleine' groep zich zo misdraagd

[Dit bericht is gewijzigd door JamesHetfield op 30-10-2003 14:57]

pi_14249839
Waarom weer al die Marokkanen over een kam scheren?
pi_14249847
Het is natuurlijk niet de bedoeling dat er gediscrimineerd wordt, maar wel is het zo dat (heel) veel Marokkaanse jongeren een probleem vormen in de samenleving.

Als er allachtonen zijn die zich bedreigd en onveilig voelen in Nederland en daarom dit land willen verlaten dan lossen deze conflicten zich toch vanzelf op?!

Dus zou ik zeggen: "de groeten, veel plezier in een ander land"

An Asian revolution
pi_14249849
Iedereen reageert hier nou wel als een josti die een triangel mag bespelen, maar het zijn niet de kut-marokkaantjes die vertrekken. Het zijn de marokkanen die wel willen, maar het strontzat zijn om aangekeken te worden op het gedrag van een stel sukkels.
  donderdag 30 oktober 2003 @ 14:57:13 #26
12091 Sjaakman
heeft weer wat te zeiken...
pi_14249871
quote:
Op donderdag 30 oktober 2003 14:56 schreef gelly het volgende:
Iedereen reageert hier nou wel als een josti die een triangel mag bespelen, maar het zijn niet de kut-marokkaantjes die vertrekken. Het zijn de marokkanen die wel willen, maar het strontzat zijn om aangekeken te worden op het gedrag van een stel sukkels.
Goed punt.
Remember... Chicken is not a meal... It's a sport :P
pi_14249877
Ik weet wel waarom ze weg willen:
quote:

quote:

flikker allemaal maar op

quote:
Op donderdag 30 oktober 2003 14:51 schreef realist_ik het volgende:
jankwijf. mond snoeren. afvoeren.
quote:
Op donderdag 30 oktober 2003 14:53 schreef Armin het volgende:
gelukkig worden Nederlanders nooit uitgescholden en gepest door Marokkanen

Moet je eens in zo'n wijk gaan wonen als Nederlander, kan je lache

quote:
Op donderdag 30 oktober 2003 14:53 schreef mslautenbach het volgende:
ik houd ze niet tegen...
quote:
Op donderdag 30 oktober 2003 14:53 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
<blockquote><font size="1" face="verdana, arial, helvetica">quote:</font><hr>Op donderdag 30 oktober 2003 14:52 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
En gelijk heeft ze.<hr></blockquote>Dan weet ik nog wel een leuk stukje Sahara voor ze.

Toedeloe puut puut

quote:
Op donderdag 30 oktober 2003 14:53 schreef LeiderLuke het volgende:
<blockquote><font size="1" face="verdana, arial, helvetica">quote:</font><hr>Op donderdag 30 oktober 2003 14:51 schreef BobRooney het volgende:

flikker allemaal maar op<hr></blockquote>precies, als het niet naar hun zin hebben, en er ook nog eens een ******bende van maken, kunnen ze inderdaad allemaal maar ff oprotten.

quote:
Op donderdag 30 oktober 2003 14:54 schreef Sjonnjoop het volgende:

quote:
Op donderdag 30 oktober 2003 14:54 schreef Cerveza het volgende:
Nou ik zie e randers nog genoeg hoe gaan ze dan weg lopend ofzo.

zie ze liever gaan dan komen

Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_14249889
quote:
dat is ook goed,
dan zijn alle Marokkanen die hier nog wél zijn, allemaal kut-Marokkanen...

kan je dat eindelijk zeggen zonder er op te worden aangekeken...
en maatregelen nemen die de volledige groep viseren...

pi_14249893
quote:
Op donderdag 30 oktober 2003 14:55 schreef JamesHetfield het volgende:
wat me nou zo opvalt is dat wanneer er nieuws is over marokkanen die de buurt terroriseren is het standaard excuus "het is maar een kleine groep, de rest kan er niets aan doen"

Toch zie je dat de marokkanen zich helemaal niet distancieren van die 'kleine' groep die zich schuldig maakt aan geweld, men neemt het er gewoon voor op. Dus moeten ze ook niet zeuren als zij er mede voor worden afgerekend dat die 'kleine' groep zich zo misdraagd

Rarara en hoe zou dat komen? Ga je zelf is maar verdiepen in de zaak.
  donderdag 30 oktober 2003 @ 14:58:45 #30
63137 Witte-Tonnie
Luste 'n quukske?
pi_14249916
quote:
juist.

maar hoe pak je zoiets dan aan?

Dèh witte toh nieh!
pi_14249918
quote:
Op donderdag 30 oktober 2003 14:57 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
ze willen weg omdat ik Myriam Aouragh een jankwijf vind?
  donderdag 30 oktober 2003 @ 14:59:11 #32
21920 Lief_Adje
Love is in the air
pi_14249922
quote:
dan exporteren we die naar mars
een mens lijdt t meest door het lijden dat hij vreest
  donderdag 30 oktober 2003 @ 14:59:11 #33
63137 Witte-Tonnie
Luste 'n quukske?
pi_14249923
quote:
Op donderdag 30 oktober 2003 14:57 schreef realist_ik het volgende:

[..]

dat is ook goed,
dan zijn alle Marokkanen die hier nog wél zijn, allemaal kut-Marokkanen...

kan je dat eindelijk zeggen zonder er op te worden aangekeken...
en maatregelen nemen die de volledige groep viseren...

Daar maak je een punt.
Dèh witte toh nieh!
pi_14249927
quote:
pi_14249930
Mooi, ik hoop dat het gros optieft.
"Hij besefte terdege dat dit op papier zetten riekte naar zelfingebeelde miskenning van een geraniumgeleerde die nooit echt gedurfd had zijn mond open te trekken." ©
  donderdag 30 oktober 2003 @ 14:59:34 #36
3647 B.R.Oekhoest
pi_14249931
quote:
Het zijn de Marokkanen die zich liever als slachtoffer gedragen dan de schouders eronder te zetten.

Toedeloe puut puut

pi_14249933
Laat ze optieven dan.
We'll keep on whispering our mantras.
pi_14249936
quote:
Op donderdag 30 oktober 2003 14:54 schreef Stratos het volgende:
het is toch triest dat nederland zo verechts en verhard gemaakt zijn door mensen die hier de boel komen verkankeren.
Tijd zal het leren dat de huidige maatschappij door heeft dat ze 30 jaar terug al 'nee' hadden moeten zeggen...
Religion : Mankind's worst invention !
  donderdag 30 oktober 2003 @ 14:59:40 #39
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_14249938
quote:
Helemaal mee eens. Een grote groep wordt aangegeken op het gedarg van een kleine groep.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_14249947
Ah, de welbekende win-win situatie!
daarna schilderde ik mijn schaduw
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
pi_14249963
quote:
Op donderdag 30 oktober 2003 14:56 schreef berke3007 het volgende:
Het is natuurlijk niet de bedoeling dat er gediscrimineerd wordt, maar wel is het zo dat (heel) veel Marokkaanse jongeren een probleem vormen in de samenleving.

Als er allachtonen zijn die zich bedreigd en onveilig voelen in Nederland en daarom dit land willen verlaten dan lossen deze conflicten zich toch vanzelf op?!

Dus zou ik zeggen: "de groeten, veel plezier in een ander land"

Nee dan krijgt NL alleen maar een slecht imago in het buitenland als zijnde een land waar haar bewoners haat hebben jegens buitenlanders met een kleurtje of religieuze achtergrond.

[Dit bericht is gewijzigd door Stratos op 30-10-2003 15:01]

pi_14249965
quote:
Op donderdag 30 oktober 2003 14:59 schreef Megumi het volgende:

[..]

Helemaal mee eens. Een grote groep wordt aangegeken op het gedarg van een kleine groep.

ja, lang genoeg vol blijven houden dat het maar een kleine groep is...
dat helpt.
  donderdag 30 oktober 2003 @ 15:01:19 #43
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_14249984
quote:
Op donderdag 30 oktober 2003 14:49 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

Van onze verslaggever Iñaki Oñorbe Genovesi

en hier verliest dit stuk al een flink stuk neutraliteit...
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_14249994
We tyfen niet op voordat we chaos hier hebben gecreerd! Muahhahaha.
Allah Al Watan Al Malik
  donderdag 30 oktober 2003 @ 15:01:44 #45
15675 nossio
overtuigd satanist
pi_14249995
quote:
Op donderdag 30 oktober 2003 15:00 schreef Stratos het volgende:

[..]

Nee dan krijgt NL alleen maar een slecht imago in het buitenland als zijnde een land waar haar bewoners haat hebben jegens buitenlanders met een kleurtje or religieuze achtergrond.

dus we lopen weer mee met de andere landen,waar dit signaal ook al steeds sterker wordt.
niks aan het handje dus
[&lt;knip Censuur op Fok!&gt;]
  donderdag 30 oktober 2003 @ 15:02:05 #46
22597 Bad_Company
D&B is a lifestyle...
pi_14250001
Iedereen loopt maar te wijzen wiens schuld het nou is. Ik denk dat het één van de grootste oorzaken is van het misgaan van de integratie. Autochtonen roepen vaak dat die buitenlanders stelen en intimideren, dat ze uitkeringen trekken en de boel oplichten.
Aan de andere kant heb je de allochtonen die roepen dat ze gediscrimineerd worden.
Zolang beide partijen elkaar de schuld blijven geven wordt er helemaal niks opgelost.

Er moeten gewoon taboes doorbroken worden. Allochtonen en autochtonen moeten niet meer oude koeien uit de sloot halen maar gewoon accepteren dat er twee culturen aan het samensmelten zijn. Aan de ene kant moeten allochtonen respect tonen voor de normen en waarden in Nederland en aan de andere kant moeten autochtonen (voornaamlijk ook de media) stoppen met het vingertje wijzen naar de slechte dingen die allochtonen doen en beseffen dat allochtonen uit een andere cultuur komen.
Er zijn zoveel mensen het slachtoffer van dit gedrag van beide kanten.
Stel je eens voor dat je opgegroeid bent in Nederland in 2003 (niet zo moeilijk) en dat je dan ineens 50 jaar terug in de tijd gaat. Die normen en waarden zijn dan zo ontzettend anders, aanpassen gaat dan heel moeilijk. Als de mensen uit die tijd dan niet tolerant zijn pas je er gewoon niet goed tussen en is het heel moeilijk om je aan te passen.

Om dit onsamenhangend verhaal af te sluiten wil ik nog kwijt dat integratie NIET van één kant komt, maar van beide kanten.

Respect voor iedereen, kijk alleen naar de kwaliteiten van iemand.

[ Quote: Wie het laatst lacht......... is traag van begrip ][br][[b][url=http://www.ebeatz.nl]----> E-Beatz muziek forum <----[/url][/b]]
pi_14250011
quote:
Op donderdag 30 oktober 2003 15:00 schreef realist_ik het volgende:

[..]

dat helpt.

Tja feiten he.
Allah Al Watan Al Malik
pi_14250014
quote:
Op donderdag 30 oktober 2003 15:01 schreef Mutant01 het volgende:
quote:
Op donderdag 30 oktober 2003 14:24 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

LOL je bent echt dom he

pi_14250018
quote:
Op donderdag 30 oktober 2003 14:57 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Update:
quote:
dat helpt.
quote:
Op donderdag 30 oktober 2003 14:59 schreef Oosthoek het volgende:
quote:
Op donderdag 30 oktober 2003 14:59 schreef NiteSpeed het volgende:
Laat ze optieven dan.
quote:
Op donderdag 30 oktober 2003 14:59 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Het zijn de Marokkanen die zich liever als slachtoffer gedragen dan de schouders eronder te zetten.

Toedeloe puut puut

quote:
Op donderdag 30 oktober 2003 14:59 schreef Blokhut het volgende:
Mooi, ik hoop dat het gros optieft.
quote:
Iedereen reageert hier nou wel als een josti die een triangel mag bespelen, maar het zijn niet de kut-marokkaantjes die vertrekken. Het zijn de marokkanen die wel willen, maar het strontzat zijn om aangekeken te worden op het gedrag van een stel sukkels.<hr></blockquote>dan exporteren we die naar mars
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_14250034
quote:

[..]

dat helpt.

Het is maar ook een kleine groep. Net als de kleine groep Nederlanders die het voor alle Nederlanders loopt te verkankeren met hun gedrag bij de Spaanse Costas. Want de bevolking daar is het ook spuugzat.
pi_14250040
quote:
Op donderdag 30 oktober 2003 14:59 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

Het zijn de Marokkanen die zich liever als slachtoffer gedragen

Ze zijn slachtoffer van de kortzichtige redenaties van mensen als jij. Hoe zijn zij verantwoordelijk voor het gedrag van een stel raddraaiers ? Als je van mening bent dat ze dat zijn, dan neem ik aan dat jij elke zondag een groep hooligans wijst op hun foute gedrag ? De gemiddelde nederlander is te laf om zijn bek open te trekken als ie een ander wat fouts ziet doen, en toch verlangen we het van anderen wel ? Ga toch weg.
  donderdag 30 oktober 2003 @ 15:03:14 #52
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_14250041
quote:
Dat is ondertussen gelukt. .
pi_14250045
quote:
Op donderdag 30 oktober 2003 14:59 schreef Megumi het volgende:

[..]

hoe zou dat toch komen? Ze roepen zelf constant racisme wanneer een kleine groep marokkanen terecht wordt aangepakt
pi_14250046
quote:
Op donderdag 30 oktober 2003 15:01 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

en hier verliest dit stuk al een flink stuk neutraliteit...

Wat heeft een Japanner hier nou mee te maken sukkel.

donderdag 30 oktober 2003 @ 15:03:56 #55
43634 Koos_26
Chantal Janzen
pi_14250057
quote:
Hamelen
pi_14250064
quote:
Op donderdag 30 oktober 2003 15:03 schreef Stratos het volgende:

[..]

Het is maar ook een kleine groep. Net als de kleine groep Nederlanders die het voor alle Nederlanders loopt te verkankeren met hun gedrag bij de Spaanse Costas. Want de bevolking daar is het ook spuugzat.

ja, en nou nog de hooligans erbij slepen ...
  donderdag 30 oktober 2003 @ 15:04:07 #57
3647 B.R.Oekhoest
pi_14250066
quote:
Vind je het zo gek dat velen van jullie niet gepruimd worden?

Toedeloe puut puut

pi_14250079
quote:
Op donderdag 30 oktober 2003 15:03 schreef Stratos het volgende:

[..]

Dan hebben ze wel verdomd veel kleine groepen rond lopen hier
"I'm the master of low expectations." George W. Bush, aboard Air Force One, June 4, 2003
pi_14250098
quote:
Op donderdag 30 oktober 2003 15:04 schreef realist_ik het volgende:

[..]

ja, en nou nog de hooligans erbij slepen ...

ah, ik zie dat gelly dat ondertussen al heeft gedaan... uiteraard.
pi_14250104
quote:
Op donderdag 30 oktober 2003 15:02 schreef Bad_Company het volgende:
Iedereen loopt maar te wijzen wiens schuld het nou is. Ik denk dat het één van de grootste oorzaken is van het misgaan van de integratie. Autochtonen roepen vaak dat die buitenlanders stelen en intimideren, dat ze uitkeringen trekken en de boel oplichten.
Aan de andere kant heb je de allochtonen die roepen dat ze gediscrimineerd worden.
Zolang beide partijen elkaar de schuld blijven geven wordt er helemaal niks opgelost.

Er moeten gewoon taboes doorbroken worden. Allochtonen en autochtonen moeten niet meer oude koeien uit de sloot halen maar gewoon accepteren dat er twee culturen aan het samensmelten zijn. Aan de ene kant moeten allochtonen respect tonen voor de normen en waarden in Nederland en aan de andere kant moeten autochtonen (voornaamlijk ook de media) stoppen met het vingertje wijzen naar de slechte dingen die allochtonen doen en beseffen dat allochtonen uit een andere cultuur komen.
Er zijn zoveel mensen het slachtoffer van dit gedrag van beide kanten.
Stel je eens voor dat je opgegroeid bent in Nederland in 2003 (niet zo moeilijk) en dat je dan ineens 50 jaar terug in de tijd gaat. Die normen en waarden zijn dan zo ontzettend anders, aanpassen gaat dan heel moeilijk. Als de mensen uit die tijd dan niet tolerant zijn pas je er gewoon niet goed tussen en is het heel moeilijk om je aan te passen.

Om dit onsamenhangend verhaal af te sluiten wil ik nog kwijt dat integratie NIET van één kant komt, maar van beide kanten.

Respect voor iedereen, kijk alleen naar de kwaliteiten van iemand.

BRAVO!
pi_14250109
quote:
Op donderdag 30 oktober 2003 14:55 schreef Stratos het volgende:
Waarom weer al die Marokkanen over een kam scheren?
Ze moeten gewoon allemaal oprotten, dan weet je zeker dat de slechte weg zijn. Zullen gerust wel goeie tussen zitten.
  donderdag 30 oktober 2003 @ 15:06:07 #62
58816 sleepflower
Missing pieces of sleep.
pi_14250116
quote:
Op donderdag 30 oktober 2003 15:03 schreef Coone het volgende:

[..]

Wat heeft een Japanner hier nou mee te maken sukkel.

Waar heb jij het nou weer over?
pi_14250143
quote:
Op donderdag 30 oktober 2003 15:03 schreef gelly het volgende:

[..]

Ze zijn slachtoffer van de kortzichtige redenaties van mensen als jij. Hoe zijn zij verantwoordelijk voor het gedrag van een stel raddraaiers ? Als je van mening bent dat ze dat zijn, dan neem ik aan dat jij elke zondag een groep hooligans wijst op hun foute gedrag ? De gemiddelde nederlander is te laf om zijn bek open te trekken als ie een ander wat fouts ziet doen, en toch verlangen we het van anderen wel ? Ga toch weg.

Met je eens.
pi_14250144
quote:
Op donderdag 30 oktober 2003 15:03 schreef JamesHetfield het volgende:

[..]

Ze roepen

En daar ga je al de fout in. Je ziet een groep marokkanen protesteren, en neemt gelijk maar aan dat elke marokkaan zo denkt. Ik neem aan dat jij je ook niet geassocieerd voelt met extreem-rechts die loopt te protesteren, of "dierenliefhebbers" die in het nieuws komen omdat ze een fokkerij in puin slaan. Of zeg ik iets heel raars ?
  donderdag 30 oktober 2003 @ 15:07:32 #65
63137 Witte-Tonnie
Luste 'n quukske?
pi_14250164
quote:
die buitenlanders stelen en intimideren, dat ze uitkeringen trekken en de boel oplichten.
Eerst kei harde bewijzen dat het niet zo is
quote:
zeggen en feiten zijn 2 dingen
Dèh witte toh nieh!
pi_14250166
quote:
Op donderdag 30 oktober 2003 15:03 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

Dat is ondertussen gelukt. .

Ja weet ik, maar moet nog wat erger worden. Is nog niet genoeg zo.
Allah Al Watan Al Malik
pi_14250171
quote:
Op donderdag 30 oktober 2003 15:06 schreef sleepflower het volgende:

[..]

Waar heb jij het nou weer over?

Moeten al die 300,000 Nederlandse immigranten in Canada ook oprotten omdat een enkel voor overlast zorgen?
  donderdag 30 oktober 2003 @ 15:07:56 #68
12091 Sjaakman
heeft weer wat te zeiken...
pi_14250174
quote:
...
Er moeten gewoon taboes doorbroken worden. Allochtonen en autochtonen moeten niet meer oude koeien uit de sloot halen maar gewoon accepteren dat er twee culturen aan het samensmelten zijn.
...
Is dat zo?
Twee weken geleden hoorde ik op het 3FM nieuws een verslaggever die op een schoolplein stond en van kinderen van allochtone afkomst te horen kreeg dat "Nederlanders vieze varkens zijn die dood moeten", en meer van dat soort teksten.
Nou was dat een groepje waar de gemiddelde leeftijd 5 of 6 was, maar als ze dán al dat soort uitspraken doen horen ze thuis kennelijk niks anders.

Lekker zo'n opvoeding. Zo krijgt niemand een kans. Zo'n kind groeit dan dus bevooroordeeld op met aangeleerde haat.

Remember... Chicken is not a meal... It's a sport :P
pi_14250202
quote:
Op donderdag 30 oktober 2003 15:07 schreef Witte-Tonnie het volgende:

[..]

Eerst kei harde bewijzen dat het niet zo is
[..]

zeggen en feiten zijn 2 dingen

Het is een feit dat bijv een kwart van de bedrijven in NL geen allochtonen aan wil nemen.
Allah Al Watan Al Malik
  donderdag 30 oktober 2003 @ 15:08:39 #70
58816 sleepflower
Missing pieces of sleep.
pi_14250204
quote:
Op donderdag 30 oktober 2003 15:07 schreef Stratos het volgende:

[..]

Moeten al die 300,000 Nederlandse immigranten in Canada ook oprotten omdat een enkel voor overlast zorgen?

Ik had het niet tegen jou.
  donderdag 30 oktober 2003 @ 15:08:48 #71
27951 Leonardo1504
[b]dit is vet![/b]
pi_14250211
Om de parallel maar weer eens te trekken: Als ik voetbalsupporter was zou ik ook graag uit Nederland weg willen
  donderdag 30 oktober 2003 @ 15:09:18 #72
63137 Witte-Tonnie
Luste 'n quukske?
pi_14250232
quote:
Op donderdag 30 oktober 2003 15:08 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Het is een feit dat bijv een kwart van de bedrijven in NL geen allochtonen aan wil nemen.

omdat...
Dèh witte toh nieh!
  donderdag 30 oktober 2003 @ 15:09:44 #73
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_14250241
quote:
Op donderdag 30 oktober 2003 15:08 schreef Leonardo1504 het volgende:
Om de parallel maar weer eens te trekken: Als ik voetbalsupporter was zou ik ook graag uit Nederland weg willen
Ben blij dat je ziet dat die vergelijking dus nergens op slaat.
  donderdag 30 oktober 2003 @ 15:10:09 #74
3647 B.R.Oekhoest
pi_14250255
quote:
Op donderdag 30 oktober 2003 15:03 schreef gelly het volgende:

[..]

Wat gek dan dat ik ook NL'se Marokkanen ken die zeer succesvol zijn in hun baan, die niet constant die irritante slachtofferrol aannemen, die inderdaad met een zeer kritisch oog naar hun subcultuur kijken en de hand in eigen boezem durven steken.

Maar ja, zij worden door veel mede-marokkanen dan weer als bounties gezien. En dààr zit hem de kneep.

Nu duidelijk, lulhannes?

Toedeloe puut puut

donderdag 30 oktober 2003 @ 15:10:16 #75
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_14250261
quote:

[..]

Doe eens een bron bij dat feitje dan. Dat zou namelijk strafbaar zijn.
  donderdag 30 oktober 2003 @ 15:10:37 #76
27951 Leonardo1504
[b]dit is vet![/b]
pi_14250272
quote:
Op donderdag 30 oktober 2003 15:09 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

Ben blij dat je ziet dat die vergelijking dus nergens op slaat.

Net zo zinnig als het overgrote deel van de overige posts in dit topic. Minstens net zo zinnig.
pi_14250275
quote:

[..]

Omdat ze achterlijk zijn.
  donderdag 30 oktober 2003 @ 15:11:00 #78
15675 nossio
overtuigd satanist
pi_14250286
blijft een FEIT dat steeds minder mensen het accepteren..goed of fout.
En het is niet alleen Nederland waar het steeds meer op komt.
Er zal dus wel degelijk iets mis zijn,hoe groot de groep ook is die het verziekt.

Integratie/aanpassen en al die andere uitspraken zijn al verleden tijd.
Er is geen begrip meer onder de mensen,het is nu nog een kwestie van tijd en beschuldigend vingertje.

donderdag 30 oktober 2003 @ 15:11:20 #79
58816 sleepflower
Missing pieces of sleep.
pi_14250294
quote:
Op donderdag 30 oktober 2003 15:10 schreef Stratos het volgende:

[..]

Racist!
pi_14250313
quote:
Op donderdag 30 oktober 2003 15:09 schreef Witte-Tonnie het volgende:

[..]

omdat...

.. het racisten zijn, maar er niet voor durven uitkomen?

[Dit bericht is gewijzigd door KirmiziBeyaz op 30-10-2003 15:14]

donderdag 30 oktober 2003 @ 15:12:26 #81
17698 nappel
raar menneke..
pi_14250324
quote:
Op donderdag 30 oktober 2003 14:53 schreef Wisp het volgende:
...
volgens mij is het woord racisme zo langzamerhand nogal onderhevig aan inflatie, de toverkracht begint uit te werken
Laten we het hopen..
Zou de discussie iig een stuk makkelijker maken..
(alhoewel.. dat was het enige nederlandse woord dat ze fatsoenlijk uit kunnen spreken.. )
Kopen ze dure kunstmest, maar als de hond in de tuin schijt doen ze moeilijk..
pi_14250325
quote:
Op donderdag 30 oktober 2003 15:10 schreef Stratos het volgende:

[..]

Jij bent achterlijk, zo te horen.
  donderdag 30 oktober 2003 @ 15:12:41 #83
63137 Witte-Tonnie
Luste 'n quukske?
pi_14250333
quote:
Op donderdag 30 oktober 2003 15:11 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

.. het rascisten zijn, maar er niet voor durven uitkomen?

onderbouw de betekenis van het woord racist eens, en dan bedoel ik dus de mening van de bedrijven die ze niet aannemen.
Dèh witte toh nieh!
pi_14250338
als ik constant ga zitten zeiken dat m'n collega politie agenten racistisch zijn omdat ze voetbalhooligans aanpakken die toevallig ook blank zijn dan zullen de meeste mensen het ook niet erg vinden als ik oprot
  donderdag 30 oktober 2003 @ 15:13:26 #85
27951 Leonardo1504
[b]dit is vet![/b]
pi_14250357
Is dit het bashtopic van vanmiddag?
pi_14250372
quote:
Op donderdag 30 oktober 2003 15:12 schreef Witte-Tonnie het volgende:

[..]

onderbouw de betekenis van het woord racist eens, en dan bedoel ik dus de mening van de bedrijven die ze niet aannemen.

zoek het anders zelf op ofzo? daar hebben we woordenboeken voor. overigens klopt je zin niet.
pi_14250379
quote:
Op donderdag 30 oktober 2003 15:11 schreef nossio het volgende:
blijft een FEIT dat steeds minder mensen het accepteren..goed of fout.
En het is niet alleen Nederland waar het steeds meer op komt.
Er zal dus wel degelijk iets mis zijn,hoe groot de groep ook is die het verziekt.

Integratie/aanpassen en al die andere uitspraken zijn al verleden tijd.
Er is geen begrip meer onder de mensen,het is nu nog een kwestie van tijd en beschuldigend vingertje.

in België zijn er problemen met voornamelijk Marokkanen ...
in Spanje zijn er problemen met voornamelijk Marokkanen ...
in Frankrijk zijn het ook Marokkanen (en Algerijnen) ...
...

bwaah... da's toeval.

bwaah... stelletje intolerante, racistische Europeanen...

donderdag 30 oktober 2003 @ 15:14:16 #88
63137 Witte-Tonnie
Luste 'n quukske?
pi_14250383
quote:
Op donderdag 30 oktober 2003 15:13 schreef Leonardo1504 het volgende:
als jij het als een bashtopic ziet, ja.

ik zie het als een discussie die denk ik best wel eens gevoerd mag worden, mits onderbouwd.

Dèh witte toh nieh!
pi_14250392
quote:
Op donderdag 30 oktober 2003 15:13 schreef Leonardo1504 het volgende:
Ja, maar niet alleen vanmiddag hoor al emmmmmmm pak 'm beet 2 jaar.
Allah Al Watan Al Malik
  donderdag 30 oktober 2003 @ 15:14:41 #90
52589 sjun
uit solidariteit
pi_14250394
quote:
Ik begrijp niet goed waarom je een gebruikersikoon met het wapen van de Universiteit Utrecht neemt...

Je zou dan sociaal wetenschappelijk doorwrochte argumentaties verwachten...

Ontopic nu:
Ik ben benieuwd wat iemand met wat meer opleiding kennelijk meermaals meemaakt zodat ze ertoe komt de Nederlandse politie racistisch te noemen, Driss-nogwat een slachtoffer van racisme en hardop stelt dat ze weg wil.

Het zal haar mogelik nog gaan tegenvallen in Marokko maar het lijkt me geen slecht experiment. Mogelijk bouwen deze mensen in Marokko iets op dat hun landgenoten zoveel rijkdom brengt dat ze niet langer hoeven te migreren voor hun kost.

Het kan geen kwaad dat zowel overheid als bevolking kritisch zelfonderzoek doen zonder dat daarbij het redden van de eigen eer voorop staat. Wellicht komen we dan aan antwoorden die samenleven leefbaar houden. Wellicht ook niet en dan kan het geen kwaad als mensen de kans geboden wordt zich elders te vestigen waar zij zich meer welkom voelen.

Niets is dommer te censureren dan hetgeen men niet begrijpt.
pi_14250399
quote:
Op donderdag 30 oktober 2003 15:11 schreef sleepflower het volgende:

[..]

Racist!

Ik had het over die bedrijfs eigenaren die geen allochtonen willen aanmenen. Die bedrijfs eigenaren zijn achterlijk dus. Het woord racist wordt hier inderdaad te snel gebruikt. Ik ben geen racist en zelfs een neger. Dank u.

[Dit bericht is gewijzigd door Stratos op 30-10-2003 15:15]

donderdag 30 oktober 2003 @ 15:14:57 #92
27951 Leonardo1504
[b]dit is vet![/b]
pi_14250401
quote:
Op donderdag 30 oktober 2003 15:14 schreef Witte-Tonnie het volgende:

[..]

als jij het als een bashtopic ziet, ja.

ik zie het als een discussie die denk ik best wel eens gevoerd mag worden, mits onderbouwd.

Was het maar een discussie.
  donderdag 30 oktober 2003 @ 15:15:07 #93
63137 Witte-Tonnie
Luste 'n quukske?
pi_14250403
quote:
Op donderdag 30 oktober 2003 15:13 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

zoek het anders zelf op ofzo? daar hebben we woordenboeken voor. overigens klopt je zin niet.

jij zegt toch dat bedrijven racistisch zijn? vertel dan ook waarom
Dèh witte toh nieh!
  donderdag 30 oktober 2003 @ 15:15:31 #94
36177 Escape2Dawn
Istanbul of wast'nbeetje?
pi_14250415
Yihaaa... allemaal eruit
Het helpt geen nut!
pi_14250428
quote:
Op donderdag 30 oktober 2003 15:14 schreef realist_ik het volgende:

[..]

...

bwaah... da's toeval.

Dus het is allemaal de schuld van ons! Vingertje wijzen is zo makkelijk he. Maar goed, weg gaan we niet dus leer maar met ons leven.
Allah Al Watan Al Malik
pi_14250438
quote:
Op donderdag 30 oktober 2003 15:15 schreef Witte-Tonnie het volgende:

[..]

jij zegt toch dat bedrijven racistisch zijn? vertel dan ook waarom

een kwart misschien ja, niet allemaal. en waarom? omdat ze dat zijn?
pi_14250445
gatverdamme nou een beetje de zaken gaan lopen omkeren, tegen de muur!
  donderdag 30 oktober 2003 @ 15:16:48 #98
58816 sleepflower
Missing pieces of sleep.
pi_14250449
quote:
Op donderdag 30 oktober 2003 15:14 schreef Stratos het volgende:

[..]

Ik had het over die bedrijfs eigenaren die geen allochtonen willen aanmenen. Die bedrijfs eigenaren zijn achterlijk dus. Het woord racist wordt hier inderdaad te snel gebruikt. Ik ben geen racist en zelfs een neger. Dank u.

Het is wel een beetje de strekking van elk gesprek dat ik heb met Marokkaanse jongetjes. Ze lopen te kloten, je zegt er wat van en gelijk ben je een racist.
  donderdag 30 oktober 2003 @ 15:16:54 #99
27951 Leonardo1504
[b]dit is vet![/b]
pi_14250453
IS het jullie ook opgevallen dat hier veel mensen in het verkeerde topic posten? Ga eens snel hier naar toe.
  donderdag 30 oktober 2003 @ 15:17:01 #100
20023 Retro
studio bruxelles
pi_14250460
Hoera. Dit zijn nou de berichten die ik wil zien.
pi_14250482
quote:
Op donderdag 30 oktober 2003 15:16 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Dus het is allemaal de schuld van ons! Vingertje wijzen is zo makkelijk he.

je doet het andersom toch ook?
het ligt toch altijd aan de intolerantie van het gastland??
  donderdag 30 oktober 2003 @ 15:17:42 #102
58816 sleepflower
Missing pieces of sleep.
pi_14250485
quote:

[..]

Dus het is allemaal de schuld van ons! Vingertje wijzen is zo makkelijk he. Maar goed, weg gaan we niet dus leer maar met ons leven.

Het valt toch wel een beetje op dat het overal dezelfde bevolkinggroep is...ik hoor bijvoorbeeld nooit van rellende Chinezen.
  donderdag 30 oktober 2003 @ 15:17:50 #103
62729 type_29
be cool online! da sjizzle
pi_14250490
Gelijk weer dreigen, hoezo ***Marokanen.
Wij hebben moeite met hun, zij met ons.
Laat ze dan lekker naar marokanenland gaan.
Gelijk 2 problemen opgelost en wie weet hoeveel honderden nog meer.
Een beetje zeiken over ons, stelletje ondankbare schapen
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
  donderdag 30 oktober 2003 @ 15:18:00 #104
63137 Witte-Tonnie
Luste 'n quukske?
pi_14250495
quote:
Op donderdag 30 oktober 2003 15:16 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

een kwart misschien ja, niet allemaal. en waarom? omdat ze dat zijn?

waarom vind je bedrijven racistisch dan? je zei dat het een feit was, vertel er eens wat meer over dan?
Dèh witte toh nieh!
pi_14250505
quote:
Op donderdag 30 oktober 2003 15:16 schreef sleepflower het volgende:

[..]

Het is wel een beetje de strekking van elk gesprek dat ik heb met Marokkaanse jongetjes. Ze lopen te kloten, je zegt er wat van en gelijk ben je een racist.

Ligt er natuurlijk wel aan hoe je het zegt he.
Allah Al Watan Al Malik
  donderdag 30 oktober 2003 @ 15:18:33 #106
58816 sleepflower
Missing pieces of sleep.
pi_14250520
quote:
Op donderdag 30 oktober 2003 15:18 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ligt er natuurlijk wel aan hoe je het zegt he.

"Doe eens niet."
pi_14250523
quote:
Op donderdag 30 oktober 2003 15:17 schreef sleepflower het volgende:

[..]

Het valt toch wel een beetje op dat het overal dezelfde bevolkinggroep is...ik hoor bijvoorbeeld nooit van rellende Chinezen.

Nee, die doen georganiseerde misdaad, drugshandel etc etc.
Allah Al Watan Al Malik
  donderdag 30 oktober 2003 @ 15:18:47 #108
72431 Sjmiegel
a.k.a. Gollum
pi_14250527
quote:
Op donderdag 30 oktober 2003 15:16 schreef Leonardo1504 het volgende:
IS het jullie ook opgevallen dat hier veel mensen in het verkeerde topic posten? Ga eens snel hier naar toe.
LOL
Master hurts us, Master betrays us. We should strangle him in his sleep.[br]No, no, too risky...unless...we let 'her' do it... yes... Yes, she could do it for us, right precious?
pi_14250534
quote:
Op donderdag 30 oktober 2003 15:18 schreef sleepflower het volgende:

[..]

"Doe eens niet."

Bewijs? Heb je niet. Want je lult uit je nek.
Allah Al Watan Al Malik
pi_14250552
quote:
Op donderdag 30 oktober 2003 15:17 schreef sleepflower het volgende:

[..]

ik hoor bijvoorbeeld nooit van rellende Chinezen.

Nee, die maken elkaar het leven zuur.
  donderdag 30 oktober 2003 @ 15:19:27 #111
52589 sjun
uit solidariteit
pi_14250553
quote:

[..]

...

bwaah... da's toeval.

Waar blijft het woord volksaard?

Het kan geen kwaad ook even stil te staan bij Marokkaanse migranten die het hier en elders in Europa prima doen. Laten we wel beide kanten van de medaille blijven belichten.

Niets is dommer te censureren dan hetgeen men niet begrijpt.
pi_14250555
quote:

[..]

...
stelletje intolerante, racistische Europeanen...

Ja ik heb eens ooit beweert dat Europa een groot haat continent aan het worden is. Trouwens er wonen meer dan honderded duizend marokkanen in Canada en ze zorgen daar voor weinig problemen. Maar ja Canada is toch wel de voorbeeld immigratie en integratie land van de wereld.

[Dit bericht is gewijzigd door Stratos op 30-10-2003 15:20]

pi_14250559
quote:
Op donderdag 30 oktober 2003 15:18 schreef Witte-Tonnie het volgende:

[..]

waarom vind je bedrijven racistisch dan? je zei dat het een feit was, vertel er eens wat meer over dan?

Wat valt er over te vertellen, bahalve dat sommigen racistisch zijn?
  donderdag 30 oktober 2003 @ 15:19:45 #114
58816 sleepflower
Missing pieces of sleep.
pi_14250564
quote:
Op donderdag 30 oktober 2003 15:19 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Bewijs? Heb je niet. Want je lult uit je nek.

Dan geloof je het toch niet, dat is niet mijn probleem.
  donderdag 30 oktober 2003 @ 15:19:48 #115
15675 nossio
overtuigd satanist
pi_14250568
quote:
Op donderdag 30 oktober 2003 15:17 schreef realist_ik het volgende:

[..]

je doet het andersom toch ook?
het ligt toch altijd aan de intolerantie van het gastland??

De beste vergelijking is toch altijd nog die met visite;

Je bent bij iemand op visite,daar gelden de regels/normen en waarden van de persoon bij wie je op visite bent.
Bevalt het niet ga je niet meer op visite.

Heel erg simpel uitgelegd,maar dat is jip en janneke taal nou eenmaal

donderdag 30 oktober 2003 @ 15:20:02 #116
72431 Sjmiegel
a.k.a. Gollum
pi_14250576
quote:
Op donderdag 30 oktober 2003 15:18 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Nee, die doen georganiseerde misdaad, drugshandel etc etc.

...mensensmokkel,enz
Master hurts us, Master betrays us. We should strangle him in his sleep.[br]No, no, too risky...unless...we let 'her' do it... yes... Yes, she could do it for us, right precious?
  donderdag 30 oktober 2003 @ 15:20:05 #117
3647 B.R.Oekhoest
pi_14250577
quote:

[..]

Bekijk het eens van de andere kant zou ik zeggen. Jullie gaan niet weg, dus hup de schouders eronder en maak wat van je leven in Nederland ipv de boel te verstieren.
pi_14250597
quote:
Op donderdag 30 oktober 2003 15:19 schreef Stratos het volgende:

[..]

Maar ja Canada is toch wel de voorbeeld immigratie en integratie land van de wereld.

ja, ze hebben eerst de Indianen uitgeroeid en zijn toen geïntegreerd...
pi_14250604
OP verzoek dicht terbeoordeling voor straks door de OOg Mods.
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
  Admin donderdag 30 oktober 2003 @ 15:21:21 #120
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_14250615
Op slot, ik BEGIN nieteens meer aan editten.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')