quote:Krijg allerlei rare ideeen over zo'n kalender. Zie het gewoon niet zo te zitten. Maare ga je hem nog kopen?
Op woensdag 19 november 2003 14:28 schreef Yeahinho het volgende:[..]
Gelukkig? Waarom wil je daar niet op staan dan, je zegt net zelf dat je je nergens voor schaamt!
quote:Rare ideëen?? De dames staan er (helaas
Op woensdag 19 november 2003 14:33 schreef LadyFCDB het volgende:[..]
Krijg allerlei rare ideeen over zo'n kalender. Zie het gewoon niet zo te zitten. Maare ga je hem nog kopen?
En of ik er één ga kopen? De uitvinders/makers/verkopers zullen me er ongetwijfeld wel één aansmeren...
quote:Weet dat ze er niet naakt op staan. 2 goede vriendinnen van me staan er namelijk wel op.
Op woensdag 19 november 2003 14:52 schreef Yeahinho het volgende:[..]
Rare ideëen?? De dames staan er (helaas
) niet naakt in hoor!
En of ik er één ga kopen? De uitvinders/makers/verkopers zullen me er ongetwijfeld wel één aansmeren...
quote:Goede vriendin of je vriendin
Op donderdag 20 november 2003 20:23 schreef Reanimatie.com het volgende:
een bijzonder goede vriendin van me staat er ook op.
quote:Miss Juli en volgens mij ging ze wel mee voetballen. Wel top dat dit op een doordeweekse dag gebeurt, kan ik niet eens komen kijken omdat ik dan gewoon moet werken.
Op donderdag 20 november 2003 22:37 schreef LadyFCDB het volgende:[..]
Goede vriendin of je vriendin
???? Was een zomermaand toch????
Doet ze ook mee aan het voetbal de 28e???
Dus na alle tijd die ik in die kalender heb gestoken kan ik niet eens al die lekkere wijven zien ballen tegen de fc. Daar baal ik dus echt van!
quote:Dat had ik kunnen weten ja...
Op vrijdag 21 november 2003 00:07 schreef Reanimatie.com het volgende:
dat doet de m-side crew natuurlijk ook al, dus die ga ik sowieso wel zien.
Maare, wanneer was het nou precies? Volgende week vrijdag, toch? En hoelaat precies?
quote:ikke niet weet, weet het nachtzustertje zelf, alleen ligt die al te slapen
Op vrijdag 21 november 2003 00:09 schreef Yeahinho het volgende:[..]
Dat had ik kunnen weten ja...
Maare, wanneer was het nou precies? Volgende week vrijdag, toch? En hoelaat precies?
quote:zonde, zonde, zonde. Ik heb laatst nog een thuiswedstrijd gemist; mijn lieve moedertje werdt 50! Maar met de overwinning via de sms feestte het wel extra lekker
Op vrijdag 21 november 2003 00:52 schreef DutchGooner het volgende:
Beste kameraden,het is zover.
Naar alle waarschijnlijkheid gaat deze jongen vandaag zijn eerste thuiswedstrijd sinds 1995 missen,de grote leiders bij mij op het werk hebben beslist
quote:Anders had ik de volgende wel gemist tegen Cambuur op 5 December aangezien het dan ook Standard-Brugge is,prioriteiten he
Op vrijdag 21 november 2003 01:04 schreef Reanimatie.com het volgende:[..]
zonde, zonde, zonde. Ik heb laatst nog een thuiswedstrijd gemist; mijn lieve moedertje werdt 50! Maar met de overwinning via de sms feestte het wel extra lekker
quote:Volgende week vrijdag de 28e november om half 3 s-middags.
Op vrijdag 21 november 2003 00:09 schreef Yeahinho het volgende:Maare, wanneer was het nou precies? Volgende week vrijdag, toch? En hoelaat precies?
quote:Ik zal extra hard juichen! Beetje voor mezelf en een beetje voor jouw! oke???
Naar alle waarschijnlijkheid gaat deze jongen vandaag zijn eerste thuiswedstrijd sinds 1995 missen,de grote leiders bij mij op het werk hebben beslist
quote:Dat heb ik nou al zovaak van je gehoord, maar 3x raden wie er vanavond om 1 minuut over 8 het stadion binnen komt stormen...?
quote:Hoe hebben ze die 'dames-selectie' eigenlijk samengesteld? Een aantal fanatieke supportertsters (ofzoiets
Op vrijdag 21 november 2003 09:14 schreef LadyFCDB het volgende:[..]
Volgende week vrijdag de 28e november om half 3 s-middags.
De eerste opzet was de dames tegen de selectie maar de trainer leek het leuker om de teams te mengen. Ik denk dat ik het zelf nog geen 5 minuten vol hou.
quote:ik hoop het maar ga er niet van uit iig.
Op vrijdag 21 november 2003 14:11 schreef Yeahinho het volgende:[..]
Dat heb ik nou al zovaak van je gehoord, maar 3x raden wie er vanavond om 1 minuut over 8 het stadion binnen komt stormen...?
quote:Ten eerste zijn alle dames van de kalender gevraagd. Waarvan er 1 zo ie zo niet mee wilde doen. En omdat ze er toen nog niet genoeg hadden zijn er wat andere dames gevraagd die er altijd/bijna altijd zijn.
Op vrijdag 21 november 2003 14:11 schreef Yeahinho het volgende:
Hoe hebben ze die 'dames-selectie' eigenlijk samengesteld? Een aantal fanatieke supportertsters (ofzoiets) kunnen natuurlijk niet ontbreken, maar om zo even de 15 fanatiekste FCDB-dames te noemen lijkt me toch wel lastig...
Leuk joh dat je weer een vriendin heb!!
quote:Enkele heren van M-Side.com hebben dames aangedragen voor de kalender. Tijdens de eerste fotosessie liepen de spelers en Kruys zichzelf al te verlekkeren en toen kwam het idee vanuit Gertje om die kalender eens lekker te lanceren middels een potje en een feestje.
Dat heb ik nou al zovaak van je gehoord, maar 3x raden wie er vanavond om 1 minuut over 8 het stadion binnen komt stormen...?
[..]Hoe hebben ze die 'dames-selectie' eigenlijk samengesteld? Een aantal fanatieke supportertsters (ofzoiets
) kunnen natuurlijk niet ontbreken, maar om zo even de 15 fanatiekste FCDB-dames te noemen lijkt me toch wel lastig...
Het geheel is kennelijk aangevuld met andere lekkere wijven zoals Miss FCDB
Gaat ze alleen om de vrouwen, maar van Miss Juli blijven ze af. De speler die daar aankomt ga ik weten te vinden
quote:Wie had er weer gelijk?
quote:Hmm, das dan weer minder...
Op vrijdag 21 november 2003 22:57 schreef DutchGooner het volgende:
Godver de godver,kan je alsnog gaan kijken slaan ze tijdens de wedstrijd je ruit eruit,teringlijers
quote:'t was rustig op de weg
Op vrijdag 21 november 2003 23:29 schreef Yeahinho het volgende:[..]
Wie had er weer gelijk?
Het was overigens zelfs 4 minuten vóór 8 om precies te zijn!
Waar stond je wagen ergens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |