Ben jij trouwens nu al afgehaakt O_o?
En hoe je denkt je streefgewicht te bereiken
quote:een ban voor jerney!
Op maandag 04 juni 2001 18:17 schreef jerney het volgende:
Goed,wie wil er patat?
quote:Hehe
Op maandag 04 juni 2001 18:17 schreef jerney het volgende:
Goed,wie wil er patat?
quote:* Nogmaals vraagt
Op maandag 04 juni 2001 18:17 schreef Tardis het volgende:
Ok, willen we natuurlijk wel weten wat het begingewicht is en wat het streefgewicht is en hoever je nu bent.En hoe je denkt je streefgewicht te bereiken
quote:Bij Dagootje??
Op maandag 04 juni 2001 18:33 schreef Aernout het volgende:
* Aernout hoopt dat er nog wat babyvet blijft zitten
lengte : 1.61
Gewicht 2 maanden terug: 88
Gewicht momenteel: 81
Streefgewicht: Moeilijk. Rond de 70, maar daar
spieren meer wegen als vet... Ik ga voor een vetpercentage van 10% of minder (nu 21%)
Lengte, voor de statistieken: 1.80
Methode: Sportschool
Streefgewicht 90 kilo
quote:70 bedoel je
Op maandag 04 juni 2001 19:31 schreef Uiruru het volgende:
Gewicht vorig jaar: 95 kilo
Gewicht nu: 77 kilo
Lengte: 178 cmMethode: Sportschool
Streefgewicht 90 kilo
moet worden 50!
Ik ga elke avond hardlopen en let meer op wat ik eet! ook geen koekjes en snoepjes meer alleen af en toe
Ik weeg al jaren hetzelfde, met de normale schommelingen van +-2 kg... Ik kan eten wat ik wil, maar meer gewicht krijg ik niet. Op zich hartstikke handig natuurlijk, alles eten, maar ik zie er dus mager uit.... tja... niet echt problemen mee.
Veel sporten maakt bij mij ook niet uit. Heb jarenlang heel actief gesport en ondertussen sport ik al 3 jaar niet meer. Het maakt niets uit. Gewicht blijft stabiel.
Ik wil nu echt eens doorzetten met het lijnen.
Kom op iedereen die af wil vallen, ik doe mee!!
Mijn gouden tip:
Sla ontbijt 's morgens nooit over! Want dit brengt de stofwisseling op gang die er voor zorgt dat het eten juist sneller verbrand word!!!
quote:okay tips...
Op maandag 04 juni 2001 20:27 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
Als iedereen elkaar hier nou tips geeft enzo dan heb iedereen er nog wat aanWant aan de mededeling dat die 5kg wil afvallen en die wel 7kg heb je niks!
Mijn gouden tip:
Sla ontbijt 's morgens nooit over! Want dit brengt de stofwisseling op gang die er voor zorgt dat het eten juist sneller verbrand word!!!
*elke dag half uurtje sporten..
*min. 2 liter water drinken..
*standaard 3 maaltijden..geen tussendoortjes
*na 7 uur 's avonds niet meer eten
*geen snoep/koek/chips andere vette sjit vervang dat door groente/fruit
*geen frisdrank
quote:wil je aankomen ?
Op maandag 04 juni 2001 20:46 schreef Uiruru het volgende:[..]
Nee 90
quote:Yups.
Op maandag 04 juni 2001 20:52 schreef Qarinx het volgende:[..]
wil je aankomen ?
Ik ben een jaar geleden begonnen met fitness. Eerst vooral cardio gedaan om het vet weg te krijgen. Na een half jaar ben ik wat met de gewichten gaan spelen en sinds een maand of 4 ben ik bezig met zware krachttraining.
Het is dus de bedoeling dat ik nog heel wat kilo's aan spiermassa bijkom.
quote:Ik doe dit allemaal niet... en toch kom ik niet aan....
Op maandag 04 juni 2001 20:51 schreef Qarinx het volgende:[..]
okay tips...
*geen frisdrank
quote:Rivella?
Op maandag 04 juni 2001 21:27 schreef Lavendela het volgende:
Owkee wat vragen dan: wie weet drankjes die weinig suiker bevatten mar die je wel kunt bestellen in de gemiddelde kroeg of zo (bij het eten van je lichte maaltijd in een eetcafe??)) ??
Zelf lijn ik niet, maar sport veel (beroepsmatig) en dat wil wel helpen
Ik let wel op dat ik genoeg koolhydraten binnekrijg, voor mijn energie, en vitamines enzo
quote:spa?
Owkee wat vragen dan: wie weet drankjes die weinig suiker bevatten mar die je wel kunt bestellen in de gemiddelde kroeg of zo (bij het eten van je lichte maaltijd in een eetcafe??)) ??
Ik zou toch lieft 75 of nog wat minder willen wegen.
Lengte: 1.84 ofzo
Over 2 weken heb ik vakantie en ga ik weer een hernieuwde poging doen om wat kwijt te raken, door als een debiel te gaan racefietsen, fitnessen en gezonder eten. Heb nu tentamens, en als ik een tentamen zit te leren, wil ik er altijd chips bij eten
quote:JaH ik ken het als ik moet leren ga ik ook altijd uit verveling eten..
Op maandag 04 juni 2001 21:44 schreef KroJo het volgende:Over 2 weken heb ik vakantie en ga ik weer een hernieuwde poging doen om wat kwijt te raken, door als een debiel te gaan racefietsen, fitnessen en gezonder eten. Heb nu tentamens, en als ik een tentamen zit te leren, wil ik er altijd chips bij eten
quote:Is dat zo? Hm..
Op maandag 04 juni 2001 20:27 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
7% lijkt me namelijk zo goed als mager tot op het bot.
Voor een vrouw is bijvoorbeeld 26 % ideaal.
Wat het voor een man moet zijn weet ik niet precies, maar 7 % lijkt me uit de duim gezogen.
[Dit bericht is gewijzigd door Gia op 04-06-2001 23:32]
quote:M.a.w. minder dan 15 % vet is niet gezond.
Als we naar de gezondheid kijken dan mag een man tussen de 15 en 20% vet met zich meedragen. Komt hij onder de 15% dan kan dat ten koste gaan van de beschermende functie van het vet. Gaan we over de 20% dan verhoogt het risico voor verschillende klachten en aandoeningen waaronder gewichtproblemen, hart- en vaat ziekten, suikerziekten en niet te vergeten een minderwaardigheidsgevoel! Bij de vrouw liggen deze waarden op 25% ondergrens en 30% bovengrens.
Maar hoe bepaal je eigenlijk je vetpercentage? Ik ben wel benieuwd hoeveel % vet ik heb.
Wou het laatst op de sportschool laten doen was dat ventje dat weet hoe het moet niet daar.
Stomme sportschool.
Binnenkort gaan mijn trainingsmaatje en ik ergens anders kijken.
quote:vind van niet....
Op maandag 04 juni 2001 23:34 schreef Aernout het volgende:
M.a.w. een vrouw hoort een beetje babyvet te hebben
Vel over been lijkt me ook niet echt aantrekkelijk
Beetje vet voor de vrouwelijk rondingen is altijd goed zeg maar
quote:En even wat commentaar op de tips, ik doe er de laatste tijd wat research naar namelijk
Op maandag 04 juni 2001 20:51 schreef Qarinx het volgende:
okay tips...
quote:Prima idee, maar liefst langer. Lange wandelingen zijn ook prima.
quote:Yup. Zowiezo zorgen dat je veel vocht binnen krijgt, zeker als je intensief met sport bezig bent.
quote:Liever 5, kleine porties. Zo zorg je dat je spijsvertering (en dus je verbranding) de gehele dag actief blijft. Met 3 maaltijden wordt je lichaam al snel lui.
quote:Dat is een beetje mensafhankelijk. Ik houd het op 10 uur, anders kom ik beroerd uit met mijn 5e maaltijd.
quote:En hier ontstaat een probleem. Heb ik ook gedaan, zowat alle vetten uit mijn dieet verwijderd. Resultaat: Slaapstoornissen, huidirritatie, humeurigheid. Probleem: Je lichaam heeft vet nodig om vet te verbranden, en je spijsvertering op gang te houden. Het gaat hier metname om Meervoudig Onverzadigde Vetzuren (MOV). Deze zijn er in 3 belangrijke varianten, te weten: Omega-3, Omega-5, en Omega 7. Deze zijn te vinden in onder andere: Olijfolie, visolie, lijnolie, vlasolie, en pindaolie. Denk er dus om dat als je een vetarm dieet volgt je of supplementen gebruikt (visolie capsules oid) of regelmatig (vette) vis en pinda's eet.
quote:Met Lite's geen probleem. Je moet alleen wel van de smaak houden. Denk er ook om dat een kompleet suikervrij dieet ook in je nadeel werkt.
*geen frisdrank
quote:Dagelijks.
Op maandag 04 juni 2001 23:24 schreef Gia het volgende:
Ik vraag me wel af of sommigen hier weleens echt hun vetpercentage hebben laten meten.
quote:Klopt. 'Droog' heet dat. Vooral voor mannen handig, daar dan de spieren beter te zien zijn.
7% lijkt me namelijk zo goed als mager tot op het bot.
quote:Ik ben blij dat jij, ongehinderd door kennis blijkbaar, zo makkelijk over mensen oordeelt.
Wat het voor een man moet zijn weet ik niet precies, maar 7 % lijkt me uit de duim gezogen.
quote:Via mijn handige weegschaal, die naast gewicht ook vetpercentage aangeeft. Afwijkingkje van 1 a 2 procent, het is tenslotte geen professioneel ding. Te koop bij de kijkshop.
Op dinsdag 05 juni 2001 00:28 schreef Uiruru het volgende:[..]
Doe je dat zelf?
quote:He dat wist ik niet.
Op dinsdag 05 juni 2001 00:34 schreef TimberWolf het volgende:[..]
Via mijn handige weegschaal, die naast gewicht ook vetpercentage aangeeft. Afwijkingkje van 1 a 2 procent, het is tenslotte geen professioneel ding. Te koop bij de kijkshop.
quote:I will try
Op dinsdag 05 juni 2001 01:07 schreef Uiruru het volgende:[..]
He dat wist ik niet.
Kan je wat uitleggen over de werking van dat ding?
Het is een digitale personenweegschaal, met vetpercentage meting. Merk Tanita TBF 611. Werking zoals alle weegschalen, met als extra dat je er met blote voeten op moet. Op de schaal zitten 4 stalen contactvlakken, waar je met je voeten op moet gaan staan. Na de gewichtmeting wordt door de contactvlakken zwakstroom gestuurd (voel je niets van), die met weerstandmeting bepaald hoeveel van jouw lichaam uit vet bestaat. Niet helemaal accuraat, want als je net 3 liter water gedronken hebt, geeft ie totaal verkeerd aan. Meten op nuchtere maag dus. Instellingsmogelijkheden: Lengte en geslacht. Aan de hand hiervan wordt de weestandsmeting gedaan namelijk.
Linkje: http://www.weda.com/PersWeda/BodyFat.htm
Ik heb de bovenste.
[edit] Net ook even bij Kijkshop gekeken, en inderdaad, niet te vinden. Butsite. Ze hebben hem wel, kan ik je verklappen [/edit]
Wel een gaaf dingetje. Beetje duur maar ja.
Eens kijken wat de rest hier in huis zegt.
quote:Dat zeg ik, cheap and cheerfull. Het voordeel is dat je wel je voortgang kan meten, wat vreselijk handig is, plus het is een hele beste weegschaal, voor gewoon wegen...
Op dinsdag 05 juni 2001 01:24 schreef Uiruru het volgende:
ja van zo'n apparaten had ik al eens gehoord. Met die stroom door het lichaam. Maar daar wordt het vet rond de organen niet goed gemeten dat zou dan hoger uitvallen.Wel een gaaf dingetje. Beetje duur maar ja.
Eens kijken wat de rest hier in huis zegt.
quote:Heb ik toch echt moeite mee om te geloven dat dit echt werkt.
Op dinsdag 05 juni 2001 01:19 schreef TimberWolf het volgende:[..]
I will try
Het is een digitale personenweegschaal, met vetpercentage meting. Merk Tanita TBF 611. Werking zoals alle weegschalen, met als extra dat je er met blote voeten op moet. Op de schaal zitten 4 stalen contactvlakken, waar je met je voeten op moet gaan staan. Na de gewichtmeting wordt door de contactvlakken zwakstroom gestuurd (voel je niets van), die met weerstandmeting bepaald hoeveel van jouw lichaam uit vet bestaat. Niet helemaal accuraat, want als je net 3 liter water gedronken hebt, geeft ie totaal verkeerd aan. Meten op nuchtere maag dus. Instellingsmogelijkheden: Lengte en geslacht. Aan de hand hiervan wordt de weestandsmeting gedaan namelijk.
Linkje: http://www.weda.com/PersWeda/BodyFat.htm
Ik heb de bovenste.
[edit] Net ook even bij Kijkshop gekeken, en inderdaad, niet te vinden. Butsite. Ze hebben hem wel, kan ik je verklappen
[/edit]
Ik moet op de sportschool een apparaat (dat ook een zwakstroompje door je lichaam stuurt) met twee handen horizontaal vast houden, met gestrekte armen, om mijn vet te meten. Dus ik ga ervan uit dat de zwaartekracht hierbij een rol moet spelen.(anders kan ik dat ding ook wel met twee handen gewoon naar beneden vast houden)
Daarom denk ik dus dat dit soort weegschalen niet kan werken.
Ik wil je dan ook vragen om je vetpercentage eens op te laten meten bij een sportschool en dan te melden wat die zeggen. Ben benieuwd.
Overigens, je tips over afvallen en trainen (zie boven) zijn idd. perfect.
Mijn methode:
Veel sporten en gezond eten.
Ontbijt: 2 plakjes ontbijtkoek
Lunch: Bak kwark (500 gr)
Diner: gewoon normaal (spaghettie etc. etc.)
Tussendoor: apples, komkommer etc. etc.
maareh, ben dan ook 1.96(zie het hoe lang is de fokker topic) en weeg slechts 71 kilo...
da's te weinig, ik wil eigenlijk wel eens weten hoe jullie zoveel aankomen, minimum gewicht is gloof ik een kilo of 75-80 voor mijn lengte
quote:Veel eten, veel snoepen, veel bier drinken en vooral niet sporten!
Op dinsdag 05 juni 2001 10:51 schreef filmfocus het volgende:
da's te weinig, ik wil eigenlijk wel eens weten hoe jullie zoveel aankomen,
quote:Inderdaad aankomen lijkt me niet zo een probleem..
Op dinsdag 05 juni 2001 10:53 schreef MuadDib het volgende:[..]
Veel eten, veel snoepen, veel bier drinken en vooral niet sporten!
quote:Hij werkt, zij het dan niet supernauwkeurig. Hij is, voor dat geld, wel heel goed geschikt voortgang te monitoren.
Op dinsdag 05 juni 2001 01:31 schreef Gia het volgende:
Heb ik toch echt moeite mee om te geloven dat dit echt werkt.
quote:Mijn vetpercentage gemeten op de sportschool scheelt 3 tot 5 procent met mijn weegschaal. Afhankelijk of ik gezweet heb voor de meting.
Ik wil je dan ook vragen om je vetpercentage eens op te laten meten bij een sportschool en dan te melden wat die zeggen. Ben benieuwd.
quote:Dank, er zit heel wat uurtjes leeswerk in
Overigens, je tips over afvallen en trainen (zie boven) zijn idd. perfect.
Voor de liefhebbers, veel info komt van deze link:
http://www.stumptuous.com/
Kies voor het fitness gedeelte. Gaat over dames, maar is heel goed te gebruiken als beginnershandleiding.
quote:Je hebt waarschijnlijk (nog) een hoge rustverbranding. Als je per se zwaarder wilt worden, kan ik je ook weer de sportschool aanraden. Krachttraining bouwt spieren, en die wegen zwaarder als vet. Dit begeleid met een hoog koolhydraten en proteine dieet, en jij wordt vanzelf iets vetter en veel zwaarder.
Op dinsdag 05 juni 2001 10:51 schreef filmfocus het volgende:da's te weinig, ik wil eigenlijk wel eens weten hoe jullie zoveel aankomen, minimum gewicht is gloof ik een kilo of 75-80 voor mijn lengte
Probeer, als je alleen vet wilt opbouwen (geen idee waarom, maargoed) meer als 3000 kilocalorieen dagelijks binnen te krijgen.
ik ga ff deze week die mega weegschaal van timberwolf bij de kijkshop kopen..
quote:kijk wel uit als je aan wilt komen. je kunt beter wel gaan sporten, niet teveel, maar wel zo dat je conditie goed blijft. als je namelijk niets meer doet en alleen maar hele vette dingen gaat eten, zul je alleen maar lui vet krijgen op de 'verkeerde' plekken. als je genoeg beweegt en een goed dieet volgt, kun je makkelijker over je hele lichaam wat aankomen.
Op dinsdag 05 juni 2001 10:51 schreef filmfocus het volgende:da's te weinig, ik wil eigenlijk wel eens weten hoe jullie zoveel aankomen, minimum gewicht is gloof ik een kilo of 75-80 voor mijn lengte
quote:ik ben werkelijk waar trots op je
Op woensdag 06 juni 2001 14:04 schreef TimberWolf het volgende:
Gister cardio dagje gedaan. Vanmorgen gaf de weegschaal 80.4 aan. Yay! Bijna de magische 7x bereikt![]()
quote:Dankje
Op woensdag 06 juni 2001 14:07 schreef Qarinx het volgende:[..]
ik ben werkelijk waar trots op je
Nog meer mensen met resultaten?
quote:Beide een beetje. Afvallen primair, dus redelijk wat cardio, en spierbouw (ik hoef niet per-se gigantisch te worden), dus low-rep high weight. Voorlopig gaat het afvallen erg voorspoedig, dus ga ik me wat meer op spierbouw richten.
Op woensdag 06 juni 2001 22:59 schreef Uiruru het volgende:
Timberwolf jij fitnesst ook?met welk doel? afvallen of klerekast worden?
Ik:
Gewicht: 79 kilo
Vetpercentage: 19/20 procent
BMI: 23,5
Afgevallen: 10 kilo
In: 4 maanden
Er moet minstens 10 kilo af, het liefst 15.
Heb geen weegschaal, niet nodig, ik weet precies hoe het eruit moet zien en aan moet voelen.
Heb last van slechte conditie al fiets ik elke dag,van mijn knieën, en van het alsmaar dikker worden.
Schijnt ook te maken te hebben met leeftijd, dat je een steeds tragere stofwisseling krijgt.(ik ben 42)
Dus idd sochtends een licht ontbijt, veel water, spa geeft je een vol gevoel door de koolzuur dus ideaal hulpmiddel.
Dan smiddags iets van yoghurt en wat fruit,
en maar aan de spa en kraan hangen.
Dan 'savonds gewoon mee-eten..maarrrrr
1x opscheppen, geen restantjes van de kids opvreten, geen jus, en veel sla.
Weinig vlees, wel kip etc.
Koffie met nix en liefst geen alcohol doordeweeks.
Als ik toch zin heb in een glaasje, 2 is maximum, ipv een hele fles
Jaja, zo ben ik 6 jaar geleden bijna 12 kilo afgevallen.
Ik ben er weer klaar voor.
Het moet.
Wat ik nog nodig heb is,
"sterkte"
Lengte: 1.71
Gewicht: 54 kilo (net gemeten)
Ik wou zeggen streefgewicht: 55 kilo, omdat ik laatst nog 58 woog... Maar goed, ik doe toch mee, niet om het afvallen, wel gezonder eten, meer sporten en vooral voor mn lichamelijke conditie want dat is helemaal nix.
quote:Spa Citroen? Kweet niet zeker, of gewoon spa natuurlijk... maar die spa citroen is ook niet ongezond volgens mij. Jus d'Orange kan ook, maar dat is slecht voor je tanden...
quote:In spa met smaakjes zit net zoveel calorieën als in cola.
[b]Op maandag 25 juni 2001 23:19 schreef Xortes het volgende:[/bSpa Citroen? Kweet niet zeker, of gewoon spa natuurlijk... maar die spa citroen is ook niet ongezond volgens mij. Jus d'Orange kan ook, maar dat is slecht voor je tanden...
Vier kilo aankomen dus. En dat is moeilijker dan je denkt zonder dik te worden!
quote:Je zou naar de sportschool kunnen gaan.
Op maandag 25 juni 2001 23:34 schreef speknek het volgende:
lengte: 1.78m
gewicht: 62 kilo
streefgewicht: 66 kiloVier kilo aankomen dus. En dat is moeilijker dan je denkt zonder dik te worden!
En idd is het zo dat aankomen ook moeilijk is in sommige gevallen.
Soms nog moeilijker dan afvallen.
Alhoewel er wel trucjes met voeding voor zijn.
Ben zelf 1,5 kilo afgevallen sinds vorig week. Ligt prachtig op schema, en dat terwijl ik een bruidsbanket bezochte Y)
quote:Valt tegen. Voor veel mensen is het wel een probleem alleen wordt het niet als een probleem gezien omdat het het schoonheidsideaal zo lekker benadert.
Op dinsdag 05 juni 2001 12:16 schreef Qarinx het volgende:[..]
Inderdaad aankomen lijkt me niet zo een probleem..
Maar daar gaat dit topic niet over.
Succes allemaal!!
quote:Oh la madonna,.... lijnen is niet bedoeld voor slanke mensen. Niet te geloven, dit is een dieet topic, voor mensen met overgewicht. Dus minimaal mwah zo'n 1o kilo teveel.
Op zaterdag 07 juli 2001 01:07 schreef Qarinx het volgende:
gaat echt klote!nog steeds 55 kg
quote:neej klopt.. maar er is geloof ik onderzoek naar gedaan en het schijnt dat in spanje de meeste dikke europeanen leven.. die eten ook 2x op een dag warm en op een vrij laat tijdstip..
Op woensdag 18 juli 2001 15:46 schreef Marty het volgende:
Na 7 uur 's avonds niet meer eten is onzin hoor. Heb ik ergens gelezen.
Ik zou het trouwens niet eens kunnen, want ik werk tot 18.30, doe er een uur over om thuis te komen, moet dan soms nog boodschappen doen voor ik thuis ben en met eten kan beginnen.
Trouwens, hier eet bijna niemand voor 8 uur 's avonds..
quote:Jah klopt dit is normaal.. en als je dan nog een warme maaltijd moet zien te verteren..
Op woensdag 18 juli 2001 16:20 schreef Marty het volgende:
Maar mijn huisgenote was spaans en die vond juist dat ze hier vroeg aten, want thuis (in spanje)at ze altijd pas om 21.30h.
Ik ben nu zelf sinds begin juni serieus bezig om afstand te doen van een groot deel van mijn gewicht. Een zittende levensstijlen veel ongezonde voeding (en drank) zorgden dat de aanduiding op de weegschaal steeds grotere hoogten bereikte.
Door te stoppen met vete happen, (te veel) drank en het consumeren van warme maaltijden tot de pannen leeg is, is de stijging van gewicht gestopt.
Meer sport, wandelen, fitnes, zwemmen, al naar gelang de drukte van werkzaamheden 4-6 keer per week is zelfs een daling ingetreden.
De eerste 13 kilo zijn weg. Ik zit nu in ieder geval onder het niveau absurd dik en ben langzaam op weg naar een gewicht onder de 100 kilo. Een streefgewicht heb ik nog niet bepaald maar zie wel waar de teller stil blijft staan.
Heeft iemand een idee hoe je de goedbedoelde opmerkingen "ach een biertje op zijn tijd moet kunnen" 20 keer op een stapavond de kop in te drukken?
Lengte 1.65 m
Streefgewicht 55 kg (165-110=55)
quote:Zo te lezen moet een lichte verbale afstraffing voor het aanstaand lijdend voorwerp geen probleem opleveren. Anders is mild, gericht geweld waar bierflesjes en lichaamsopeningen aan te pas komen wellicht een uitkomst. Overleg wel eerst even met de barman in verband met het statiegeld.
Op donderdag 19 juli 2001 12:56 schreef abraham het volgende:
Heeft iemand een idee hoe je de goedbedoelde opmerkingen "ach een biertje op zijn tijd moet kunnen" 20 keer op een stapavond de kop in te drukken?
Ik ben 171 lang en weeg 54 kilo, dus ik ben niet te dik, maar gewicht hangt niet altijd samen met te dik zijn.
Als ik meer ga sporten en dat vetpercentage omzetten in spierweefsels, kom ik alleen maar aan, want spieren zijn zwaarder dan vet. Het komt er dan wel wat strakker uit te zien allemaal
O ja, mijn sportprogramma is nu:
2x in de week 1,5 uur fitnessen waarbij ik me vooral richt op mn billen, bovenbenen en buik en mijn conditie.
1x in de week 1 uurtje zwemmen, maar dat heb ik nog niet gedaan, maar wil ik zeker gaan doen deze komende maanden.
Verder moet ik ook gezonder gaan eten en dat is het moeilijkst
's avonds na het avondeten krijg ik altijd berehonger en dan gaan er natuurlijk tussendoortjes in. Probeer nu dan vooral fruit te eten, en dan twee stuks zodat ik geen trek meer in andere dingen heb.
quote:Hartstikke tof!! Proficiat voor het resultaat tot nu toe.
Op donderdag 19 juli 2001 12:56 schreef abraham het volgende:
Idee: heb maar zo lang een alcoholverbod van je arts, wegens allergie of lever of bloeddruk of een andere smoes-ziekte.
Anders blijft men opdringen.
Sterkte!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |