Het volgende staat op meerdere spamsites waar MMS verkocht wordt:
quote:
De verkoper is geen gecertificeerde arts of gezondheidswerker en dient dan ook niet als zodanig gezien of benaderd te worden. Ziekte- of ziekenzorgverklaringen worden niet door de verkoper afgegeven, gezien dit illegaal is. De Miracle Mineral Solution is een waterreinigend product en is niet een erkend gezondheidszorg Solution, en is daarom ook niet bedoeld voor persoonlijke consumptie. Alle voorziene informatie is enkel voor wetenschappelijke doeleinden en NIET voor diagnose, voorschrijven, genezing of behandeling van welke ziekte dan ook, of ter vervanging van de raad en het advies van een gecertificeerd gezondheidswerker. Uitspraken of aanbevelingen op deze website of gegeven links zijn individuele gevallen en garanderen niet dat u dezelfde resultaten zult verkrijgen. U stemt in met het feit dat niemand, geen persoon of entiteit, verantwoordelijk of aansprakelijk kan worden gesteld voor enige vorm van verlies, schade of verwonding, veroorzaakt of beweerd te zijn veroorzaakt, direct of indirect, door de informatie op deze site. Wanneer u een ernstige medische aandoening heeft, raadpleegt u dan een gecertificeerd gezondheidswerker.
Wat wordt er bedoeld met:
quote:
...en is daarom ook niet bedoeld voor persoonlijke consumptie...

De FDA schrijft er trouwens het volgende over:
Miracle Mineral Solution (MMS): Product as consumed produces a potent bleach Maar dat ligt natuurlijk aan Big Pharma he

!
Ook schijn je ervan te gaan braken, maar volgens de pro-MMS-sites is dat alleen maar goed, want dan wordt je lichaam gereinigd

.
Ik heb altijd begrepen dat braken juist zeer slecht is voor de gezondheid en je tanden
.Het is trouwens ook heel goed voor dieren:quote:
Wij geven onze hond als onderhoud 3 druppels per dag en wanneer zij de chloorlucht begint te ruiken, staat ze vol verwachting, al kwispelend te wachten tot haar drankje klaar is.
Had ik dat geweten. Een van mijn hamsters is niet zo lang geleden overleden aan kanker...
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!