Ik snap het ook niet en het jammere is dat het ook niet gebeurde.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:58 schreef Prst_ het volgende:
Dat je schokken kunt krijgen van een potje water (zonder daar zelf electriciteit aan toe te voegen) lijkt me een sterk verhaal.
Leuk dat je er tijd en geld voor vrij maakt. Ben benieuwd wat voor bevindingen je hebt bij die andere shop.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:35 schreef Ticker het volgende:
Toch maar even updaten.
Gebruik het dus nu enige tijd, maar ik merk dus totaal niets.
Totaal niets? Nou.. misschien ben ik niet meer zo fucked up elke dag, als ik de avond ervoor lekker zit te blowen met vrienden, maar dat kan ook mijn eigen idee zijn en het feit dat ik veel meer fruit en groente eet dan normaal.
Toch ben ik nog niet helemaal genezen van dit 'wonder middel'.
Op internet kan ik namelijk niks over zptech vinden qua gebruikers ervaring, ik ben dus van plan alsnog een keer een suppliment aan te schaffen alleen dan bij een shop waar mensen met positieve ervaringen komen.
Ja nou !quote:Op woensdag 20 augustus 2008 12:25 schreef sir_Tachyon het volgende:
[..]
Leuk dat je er tijd en geld voor vrij maakt. Ben benieuwd wat voor bevindingen je hebt bij die andere shop.
Je mist het punt.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:37 schreef Prst_ het volgende:
Je gaat toch niet nog een keer 30 euro betalen voor een flesje mineraalwater?
quote:IS MONO ATOMIC GOLD REALLY AN ILLUMINATI TRICK TO KILL 10 ADDITIONAL DNA STRANDS
Posted By: APHRODITE
Date: Wednesday, 16 August 2006, 9:27 a.m. Readers should be aware that Anna Hayes mentions in her books that taking mono atomic gold is ultimately harmful. She claims that the initial growth of psychic awareness is not permanent, but rather levels off and later declines. Further, she says that the promotion of mono atomic gold is an Illuminati deception. While attracting the public with sugar plums of enhanced psychic clarity and improved health, the ulterior purpose of promoting mono atomic gold is to cause the destruction of the ten additional virtual DNA strands which all humans possess and which are now manifesting into 3D reality as seen with the 3, 4, or even 5 strands of DNA that now show up in the blood of Blue Indigo (Millennium) children.
Monoatomic gold
The destruction of the ten virtual DNA strands (unseen with 3rd dimension microscopes, but nevertheless still
http://www.illuminati-news.com/081506b.htm
Heb het gelezen.. zegt me alleen niets.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:03 schreef L.Denninger het volgende:
Ik zou maar oppassen !
http://www.rumormillnews.(...)/noframes/read/91931
[..]
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:03 schreef L.Denninger het volgende:
Ik zou maar oppassen !
http://www.rumormillnews.(...)/noframes/read/91931
[..]
tip: koop bij zptech een flesje Zynergy! dat werkt bij mij wel!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 08:43 schreef Ticker het volgende:
Ok heb besloten om het anders aan te pakken.
Aangezien ik toch wil dat ik enig effect hiervan voel, voordat ik enigzins ook nog maar overweeg om een tweede fles te halen, ben ik van plan wat meer dosering te gebruiken.
Er staat op een a4 met informatie dat het niet per se gemixed hoeft te worden, indien gewenst kan het ook per thee lepel genomen worden. 1 thee lepel, meer lees ik er niet over.
Nou vind ik dat nog wat weinig, dus maak ik er een flessendop van.
Ik neem elke dag een flessendop, en zie wel of ik iets merk.
Tot nog toe nog niets. Zit een beetje bij smaakje aan, maar inprincipe lijkt het wel gewoon water.
Bij mij werkte het weldegelijk. Ik heb van zptech de Zynergyquote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:16 schreef Prst_ het volgende:
[..]
Het wordt moeilijk om vast te stellen of dat daadwerkelijk van dat spulletje komt. Als je er op gaat letten nadat je het hebt genomen, word je vanzelf meer gefocust. Dan is het de suggestie die werkt en niet het middel zelf.
By the way, Red Bull claimt ook goed te zijn voor je alertheid en concentratie. Zelfde geldt voor koffie. Kost wel wat minder.
Klinkt meer als "I want to believe"quote:Op maandag 25 augustus 2008 04:30 schreef pcd-gebruiker het volgende:
[..]
tip: koop bij zptech een flesje Zynergy! dat werkt bij mij wel!![]()
Het werkt trouwens erg SUBTIEL, veel mensen lijken het effect in eerste instantie niet te merken, maar veel mensen merken van zichzelf bijvoorbeeld al niet eens dat ze in de loop der tijd rustiger zijn geworden, kortom wil je het effect bemerken zul je er bewust mee bezig moeten houden, je ziet dan duidelijke verschillen.
quote:Op maandag 25 augustus 2008 09:34 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Klinkt meer als "I want to believe"
Als het effect zo subtiel is, waarom dan niet de dosering verhogen ?
Als je 2 liter koffie drinkt stuiter je alle kanten op, wat gebeurt er als je met jouw spul de dosering verhoogt ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |