Dit is het vervolg op deel 7: i/s/Forum16/HTML/001582.html
En dan nu de links:
Voor info over Fok!Eiland: http://fokeiland.cjb.net of als die niet werkt: http://home.wanadoo.nl/rbroekhuizen/fok-eiland/
Voor info over het Fok!Pension op Fok!Eiland: http://home.wanadoo.nl/rbroekhuizen/fok-eiland/pension.html
en voor ik het weer vergeet, het e-mailadres:Als er vragen, ideeën of verzoeken over/voor Fok!Eiland zijn, stuur die dan naar het volgende adres: fok-eiland@watwashetookalweer.nl
De kamers in het Fok!Pension zijn gratis, net zo als de meeste andere dingen op Fok!Eiland.
Je mag zelf je eigen kamer uitkiezen zolang de voorraad strekt
En dan is het nu tijd voor een overzicht:
1.01: Machiel
1.02: Danny & Knorretje
1.03: Harrie
1.04: YPPY
1.08: Jolanda
1.09: Xenia
1.13: Riker
1.24: PLAE@
1.25: Koei
2.01: Knut
2.02: JustLuckie4ever
2.05: Bijou & LeXX
2.08: Rhiannon
2.09: Calypso
2.10: Multifit
2.21: GGUSTY
2.22: NITE
verder heb ik dit stukje nog even gekopieerd:
Ik hoor jullie al denken, wat is die broekie ineens veranderd! Dat komt doordat ik flink op mijn kop heb gekregen van de andere Fok!Eiland-Autoriteiten, ik moest niet zo streng meer zijn. Nou heb ik dit altijd ten bate van Fok!Eiland gedaan, maar goed, ik zal wat minder streng zijn. Maar kom na afloop niet bij mij klagen als Fok!Eiland net zo snel en tragisch afloopt als Pension Zeerust (No personal offence, Calypso, je bent en blijft mijn grote voorbeeld).
Zo, dat wou ik ff kwijt.
Met andere woorden, als jij ook graag een baan/functie op Fok!Eiland wilt hebben, of als je gewoon een goed idee hebt voor iets dat nog op Fok!Eiland erbij moet komen volgens jou, zet dat dan (liefst op een vriendelijke manier als het ff kan ) hier neer, en dan zal ik het overleggen met de rest van het team.
Zo, dat was het
Ronald "Broekie" Broekhuizen
Joey Romijn & De rest van het Fok!Eiland-team
[Dit bericht is gewijzigd door Fok!Eiland-Autoriteiten (Datum 16 April 2000).]
GGUSTY: ik heb nog eens nagedacht over die plannen van je. Een nachtclub is er in principe al, er is namelijk een Fok!Cafe/Stamkroeg/Pub. Maar goed, wat dacht je ervan om de Fok!Sport/Fitnesscentre-houdster te worden?
Broekie
[Dit bericht is gewijzigd door Broekhuizen (Datum 14 April 2000).]
Zo is er bijvoorbeeld al een bakker, een burgemeester, een dieren/huisarts, en als het goed is een Fok!Sport/Fitnesscentre-houdster.
Maar je mag zelf nog niet op Fok!Eiland, aangezien het nog niet officieel geopend is, en je dan dus de bouwvakkers e.d. in de weg zou lopen.
Broekie
[Dit bericht is gewijzigd door Fok!Eiland-Autoriteiten (Datum 14 April 2000).]
Over dat TV station moet ik dus overleggen met de rest van de Fok!Eiland-Autoriteiten.
Broekie
Broekie
En over die mannelijke partner, je hebt gelijk, zo'n groot centre kan je niet in je eentje leiden. Dus, als er nog mannen zijn die GGUSTY graag een handje willen helpen, graag.
Broekie
quote:
op 04-16-2000 om 06:40 PM schreef lost95 het volgende:
Hmm, is dit een algemeen fokeiland?? Of is het een onzinfokeiland?? Als het laatste het geval is dienen de onzinforumfokaandeelhouders eerst toestemming geven. (voor info over de aandeelhouders moet je maar ff in een vroeg topic van het forum kijken)
Watte? Ikke niet helemaal snappuh.
Broekie
quote:
op 04-16-2000 om 06:40 PM schreef lost95 het volgende:
Hmm, is dit een algemeen fokeiland?? Of is het een onzinfokeiland?? Als het laatste het geval is dienen de onzinforumfokaandeelhouders eerst toestemming geven. (voor info over de aandeelhouders moet je maar ff in een vroeg topic van het forum kijken)
mag ik ff ????
dank u...
quote:
op 04-16-2000 om 06:58 PM schreef Guus Muisarm het volgende:
ah Guus, pakken we toch ff een scheppie en maken we ons eigen zwembad??? en btw: * Bijou dacht dat een eiland doorgaands aan water ligt... moeten we dan nog een zwembad hebben als we al strand hebben???.
Er staat namelijk dat er niet nog een zwembad in het Fok!Sport/Fitnesscentre komt, omdat er al een Fok!Zwemparadijs is. ER IS DUS AL EEN ZWEMBAD!
Broekie
IK EIS EEN WEDSTRIJDBAD
quote:
op 04-16-2000 om 07:16 PM schreef Broekhuizen het volgende:Volgens mij kunnen jullie niet lezen.
Volgens mij weet jij het verschil tussen een zwemparadijs en een wedstrijdbad niet.
Broekie
Broekie: excuses dat ik niet goed heb gelezen...
En Guus, schat, ik wist niet dat je er een wedstrijdbad van wilde maken... maar dan kunnen we nog wel samen een eigen zwembadje graven, toch???
PLEEEEAAAAASSEE??
quote:
op 04-16-2000 om 08:54 PM schreef GGUSTY het volgende:
en een golfbad...???
En over die opblaasdingen, ik zal ze meteen ff bestellen.
Broekie
quote:
op 04-16-2000 om 09:46 PM schreef Broekhuizen het volgende:
En over die opblaasdingen, ik zal ze meteen ff bestellen.Broekie
JEUH!!!!! thnx Broekie!!! (eeehm, mag er dan ook zo'n eend bij???
)
quote:
op 04-16-2000 om 02:27 PM schreef Broekhuizen het volgende:
Koei, het is 1.25 geworden, kamer 1.26 is een aangepaste kamer, voor invaliden
("Ik kan niet zwemmen" Het water kwam tot aan mijn kin. Het was natuurlijk een list. Maar jij trapte er mooi in. Nu weet ik wat ze met een leugentje om best wil bedoelen. Want het is heerlijk om met mond-op-mond beademing jouw lippen op de mijn te voelen)
EDIT: in kamer 1.25 schijnen andere mensen ontvangen te worden dus * bigben04 boekt wel een eigen kamer.
[Dit bericht is gewijzigd door bigben04 (Datum 18 April 2000).]
Het wordt zo een mooi eiland, iets om naartoe te gaan in de vakantie
Mocht het nodig zijn, wil LeXX ook wel ff een schepje hanteren voor het zwembad.
Criminaliteit maakt het leven spannend.
Criminaliteit geeft het leven drama.
Criminaliteit hoort thuis op het Fok!eiland
Natuurlijk ben ik omkoopbaar. Wil een Fok!eiland bewoner een dirty job gedaan krijgen? Met een gevulde portemonnee is bij de Fok!eiland onderwereld alles mogelijk!
MacBeth
ps. Ik heb iets teveel Gangsters gespeeld
quote:
op 04-17-2000 om 12:43 AM schreef MacBeth het volgende:
Hey, schrijf mij ook in, ik wil graag de onderwereld organiseren en de criminaliteit verzorgen!![]()
Criminaliteit maakt het leven spannend.
Criminaliteit geeft het leven drama.
Criminaliteit hoort thuis op het Fok!eiland![]()
Natuurlijk ben ik omkoopbaar. Wil een Fok!eiland bewoner een dirty job gedaan krijgen? Met een gevulde portemonnee is bij de Fok!eiland onderwereld alles mogelijk!
![]()
MacBeth
ps. Ik heb iets teveel Gangsters gespeeld
Wat zijn ze lief he.
[Dit bericht is gewijzigd door speedcore (Datum 18 April 2000).]
quote:
op 04-17-2000 om 03:41 AM schreef speedcore het volgende:
probeer het eens zonder spatie miss newbie
Hij doet het hoor.
Reageer jij maar wat minder snel
Ja lief zijn ze!!!
Vixen,
Jij wilt toch wel voor ze zorgen he.
Die Speedcore dropt die arme beestjes moederziel alleen hier neer, en ik wil niet dat ze verhongeren hoor.
Bedankt alvast Vixen.
Hij heeft de namen eronder gezet.
toch maar weer weggehaald.
Broekie
[Dit bericht is gewijzigd door Broekhuizen (Datum 17 April 2000).]
Enneh... TV is leuk, maar ik wil ook het Radiostation! Eilandbewoners kunnen hun muzieksmaak nu doorgeven!
Welk appartement is er vrij?
*LOL*
Maar ff serieus, wat moet ik nou met die ontevreden aap van mij beginnen, die is n.l. stinkjaloers geworden.
Vooral op die ene met die gele oorbellen.
quote:a dose of crack a day keeps the jealousy away
op 04-18-2000 om 01:55 AM schreef Calypso het volgende:Speedcore,
*LOL*
Maar ff serieus, wat moet ik nou met die ontevreden aap van mij beginnen, die is n.l. stinkjaloers geworden.
Vooral op die ene met die gele oorbellen.
Over een eigen Fok!Radiozender en Fok!TVzender moeten we nog overleggen.
Broekie
quote:
op 04-17-2000 om 12:43 AM schreef MacBeth het volgende:
Wil een Fok!eiland bewoner een dirty job <knip> krijgen?
een dirty job krijgen?? Je bedoeld vuilnisman of pleepoetser???
nee, bedankt * Bijou wil anders wel voor de striptease zorgen....
.
------------------
Angry looking people just trying to hide the wrinkles they got from laughing...
[Dit bericht is gewijzigd door Bijou (Datum 18 April 2000).]
Broekie
quote:
op 04-19-2000 om 03:33 PM schreef bigben04 het volgende:
doe maar 1.05, die gang is al een beetje vol, dat is wel zo gezellig
* koei gaat hier niet mee accoord....
quote:
op 04-19-2000 om 03:40 PM schreef koei het volgende:
[* koei gaat hier niet mee accoord...]
want?
quote:
op 04-19-2000 om 03:42 PM schreef bigben04 het volgende:
want?
quote:
op 04-19-2000 om 04:50 PM schreef koei het volgende:
[koei vind het asociaal als mensen 2 kamers hebben]
dan heb ik in ieder geval de garantie dat ik een overnachtingsplaats heb
quote:
op 04-19-2000 om 04:53 PM schreef bigben04 het volgende:
dan heb ik in ieder geval de garantie dat ik een overnachtingsplaats heb
Dus? die garantie kan ik je zo ook wel bieden
quote:
op 04-19-2000 om 05:02 PM schreef Fannetje het volgende:
Hoe kom je aan een kamer?
gewoon een kamer uitzoeken en hier neerzetten dat je die wil hebben. (neem maar kamer 1.05, die is wel leuk)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |