abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14196675
Ik zag laatst op Mtv een verslag over het leven van `rocksterren´. Er werd ook gevraagd aan mensen of hun een rockster zouden willen zijn. Er reageerden veel mensen positief. Nu stel ik dezelfde vraag aan jullie?

Zouden jullie een rockster willen zijn?. Waarom wel of waarom niet en dan ook graag welke (je idool bijvoorbeeld).

dinsdag 28 oktober 2003 @ 13:57:46 #2
68083 Broodjevlees
Boulimia Alcoholica
pi_14196778
Hehe, ik zou wel Dimebad Darrel willen zijn

http://www.elektra.com/elektra/img/2_2115832_10.Jpg

Trying is the first step towards failure
pi_14196851
Oh jawel! En hoe je ervoor kan zorgen dat je er nu al op lijkt? Áltijd minstens 5 min te laat komen en mensen op je laten wachten... als een échte rockster (doe ik altijd ) En een specifiek voorbeeld? Die heb ik niet echt. NEE.. niet Avril Lavigne De Stereophonics leefden eerst toen ze íets minder bekend waren wel relaxed
Delivered without an information leaflet
pi_14196927
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 14:00 schreef gekke_sandra het volgende:
Oh jawel! En hoe je ervoor kan zorgen dat je er nu al op lijkt? Áltijd minstens 5 min te laat komen en mensen op je laten wachten... als een échte rockster (doe ik altijd ) En een specifiek voorbeeld? Die heb ik niet echt. NEE.. niet Avril Lavigne De Stereophonics leefden eerst toen ze íets minder bekend waren wel relaxed
Doe maar maar het leven van Jimmy Morrison zuipen, neuken en drugs het liefst zoveel mogelijk van alles en het liefst elke dag wat anders

Lijkt me wel iets !!!

pi_14196956
so you wanna b a rock superstar..... live large... big house five cars.... tralala
pi_14196977
Ik leef al als een rockster.
pi_14197069
Big pimpin' baby!
pi_14197193
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 13:57 schreef Broodjevlees het volgende:
Hehe, ik zou wel Dimebad Darrel willen zijn

http://www.elektra.com/elektra/img/2_2115832_10.Jpg

pi_14197292
k zou wel een rockster willen zijn..
maar ik weet geen voorbeel voor wie ik wel graag zou willen zijn, of met andere woorden: wiens leven ik wel zou willen leven ..
  dinsdag 28 oktober 2003 @ 14:20:30 #10
38856 Willaaam
De enige echte!
pi_14197429
M'n eigen leven voldoet
Blijft u vooral vrolijk, ook na het lezen van deze post!
pi_14197482
Ik zou Remy van Green Lizard wel willen zijn of iemand van di-rect en dan wierp ik mezelf van het hoogste gebouw dat ik kon vinden.

Ontopic: Fletcher Dragge - Pennywise.

pi_14198130
Ik heb veel te lang als een rockster geleefd (weliswaar eentje zonder geld) om er nu nog een te willen zijn.

Ik ga voor een stabiel leven met veel sport en een goed dag en nacht ritme (helaas heb ik nog een hele weg te gaan )

I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_14198417
tja, een rockster word je pas na verloop van tijd, al die bands die minder bekend zijn moeten flink wat afzien, elke avond alles geven, slapen in een bus, overal en nergens zijn, altijd dezelfde mensen om je heen...lijkt mij ook niet alles.
pi_14198444
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 15:00 schreef Carn het volgende:
tja, een rockster word je pas na verloop van tijd, al die bands die minder bekend zijn moeten flink wat afzien, elke avond alles geven, slapen in een bus, overal en nergens zijn, altijd dezelfde mensen om je heen...lijkt mij ook niet alles.
DAT is het echte leven als een rockster.
En het heerst.
pi_14199825
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 15:01 schreef Roellio het volgende:

[..]

DAT is het echte leven als een rockster.
En het heerst.

Hoe weet je dat? Heb je wel eens een jaar lang non-stop getourd met dezelfde mensen, en in je bus geslapen?

Er zijn weinig bands die daar echt van genieten, misschien de eerste week, maar verder..

I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_14201260
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 14:03 schreef litllewoman het volgende:

[..]

Doe maar maar het leven van Jimmy Morrison zuipen, neuken en drugs het liefst zoveel mogelijk van alles en het liefst elke dag wat anders

Lijkt me wel iets !!!

En ook op je 27e overlijden?
pi_14203998
Hmm, vervoerd worden in limousines en prive-jets, af en toe een hotelkamer compleet vernielen en elke dag een berg drank en drugs naar binnen schuiven waar je een olifant nog mee kunt verdoven. Het heeft wel wat...
Like a steam locomotive, rollin' down the track
He's gone, gone, and nothin's gonna bring him back
  Trouwste user 2022 dinsdag 28 oktober 2003 @ 19:00:14 #18
7889 tong80
Spleenheup
pi_14204544
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 18:35 schreef Zander het volgende:
Hmm, vervoerd worden in limousines en prive-jets, af en toe een hotelkamer compleet vernielen en elke dag een berg drank en drugs naar binnen schuiven waar je een olifant nog mee kunt verdoven. Het heeft wel wat...
Klinkt idd niet als Andries Knevel.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_14204579
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 18:35 schreef Zander het volgende:
En je hotelkamer uitgezet worden omdat je op een te luide manier de liefde bedrijft met een zestal fans.
pi_14204664
.. en als ik er een naam aan zou moeten plakken, dan wilde ik wel Keith Richards van de Rolling Stones zijn. Veertig jaar lang alles doen wat God verboden heeft en het nog kunnen navertellen ook. En gitaarriffs die zo simpel zijn dat je ze met twee vingers en een kop vol poeder nog steeds kunt spelen, en 't klinkt nog vet ook.
Like a steam locomotive, rollin' down the track
He's gone, gone, and nothin's gonna bring him back
  Trouwste user 2022 dinsdag 28 oktober 2003 @ 19:10:28 #21
7889 tong80
Spleenheup
pi_14204732
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 19:06 schreef Zander het volgende:
En gitaarriffs die zo simpel zijn dat je ze met twee vingers en een kop vol poeder nog steeds kunt spelen, en 't klinkt nog vet ook.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_14297328
ik zou één van die gasten van sum41 wel willen zijn, lekker zooitrappen, zuipen en de tourmanager er maar voor op laten draaien
  zaterdag 1 november 2003 @ 17:57:16 #23
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_14301835
Ja zou ik wel willen zijn en wie ik dan zou willen zijn ? Pfoe goede vraag.. geen idee. 1 die iig heel relaxed is. (o wacht dat ben ik al)
  zaterdag 1 november 2003 @ 18:16:00 #24
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_14302318
jah ik zou het wel willen zijn!

Alleen denk ik dat ik het wel anders zou invullen dan dat je daar op MTV zag. Maar goed, dat zit nou eenmaal in mijn persoon

Maar de vrouwen, mooie huizen en beetje muziek maken lijken me wel wat

Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')