quote:Leitoe maakte gewoon een prachtige goal...
De wijze waarop Eric Addo stond te verdedigen bij de 3-1 was echt waardeloos
En je kan beter je hele team de schuld geven, wat een slappe hap zeg...
Utereg 2 Olee Olee
quote:Alemannia heeft -3 gekregen, Gomez had doping gebruikt tegen Bielefeld.
Op zondag 30 november 2003 21:32 schreef Het_Vijfde_Wiel het volgende:
Het kon ook niet goed gaan: Drie wedstrijden op rij gewonnen, dan weet je gewoon dat het misgaat met Roda. Waarom kunnen ze dat nou nooit eens afleren?Alemannia idem dito: Koploper en verliezen bij een degradatiekandidaat als Osnabrück...
Ik zou bijna willen zeggen: Wat is het toch heerlijk en vertrouwd dat alles zijn gewone gangetje gaat. Stel je voor dat ze wel gewonnen hadden, was ik helemaal de kluts kwijt geweest.
quote:Tsja als jullie 2 spelers missen het 2de elftal noemen. Dan stonden wij ook met 2de op.
Op maandag 1 december 2003 14:29 schreef PBateman1978 het volgende:[..]
Leitoe maakte gewoon een prachtige goal...
En je kan beter je hele team de schuld geven, wat een slappe hap zeg...
Utereg 2 Olee Olee
En ja we zijn afgetroeft op inzet, schandalig dat zoiets kan...
En dat prachtige goal is ook wat overdreven, een beetje verdediger zorgt gewoon dat die vent niet zoveel ruimte om te schieten krijgt!
9-0 ![]()
enkele 'sfeerfoto's':

quote:Lamey, Van de Bergh, Tanghe, Schut, Braafheid, Calabro, Broerse er niet bij en De Groot, Van der Haar en De Jong op halve kracht spelend is toch wel iets meer dan 2 spelers missen.....
Op dinsdag 2 december 2003 00:42 schreef DarkShine het volgende:Tsja als jullie 2 spelers missen het 2de elftal noemen.
quote:Nee, jullie speelden als een 2e elftal, dat is heel wat anders
Dan stonden wij ook met 2de op.
Op maandag 1 december, is na een lange strijd tegen een onoverwinnelijke ziekte, voorzitter Theo Pickée ons ontvallen. Zijn tomeloze inzet en energie voor Roda JC zullen nooit worden vergeten, met het prachtige Parkstad Limburg Stadion als eeuwig monument van zijn verdienste. Theo, hartelijk dank voor al die mooie jaren voor Roda JC. You'll never walk alone. Alle familieleden, Roda JC-ers, collega's, vrienden en bekenden heel veel sterkte in deze donkere dagen.
Roda JC - Ajax afgelast
In verband met het overlijden van Theo Pickée, voorzitter Roda JC, zal de wedstrijd Roda JC - Ajax van 5 december a.s. komen te vervallen.
Na overleg met KNVB en Ajax zal een nieuwe wedstrijddatum, begin 2004, worden vastgesteld.
![]()
[Dit bericht is gewijzigd door TheGHunter op 02-12-2003 11:06]
quote:Theo was echt een geweldig mens aan wie wij het prachtige Parkstad Limburg Stadion voor een zeer groot deel te danken hebben!
Op dinsdag 2 december 2003 10:56 schreef TheGHunter het volgende:
[afbeelding]
1938 - 2003Op maandag 1 december, is na een lange strijd tegen een onoverwinnelijke ziekte, voorzitter Theo Pickée ons ontvallen. Zijn tomeloze inzet en energie voor Roda JC zullen nooit worden vergeten, met het prachtige Parkstad Limburg Stadion als eeuwig monument van zijn verdienste. Theo, hartelijk dank voor al die mooie jaren voor Roda JC. You'll never walk alone. Alle familieleden, Roda JC-ers, collega's, vrienden en bekenden heel veel sterkte in deze donkere dagen.
Roda JC - Ajax afgelast
In verband met het overlijden van Theo Pickée, voorzitter Roda JC, zal de wedstrijd Roda JC - Ajax van 5 december a.s. komen te vervallen.
Na overleg met KNVB en Ajax zal een nieuwe wedstrijddatum, begin 2004, worden vastgesteld.
Theo bedankt voor alles en rust zacht
Hulde voor deze man die het aandurfde om over een FC Limburg te spreken terwijl dat ie wist dat de Rodahooligans daar fel op tegen waren en daardoor bijna gelynched werd. Dat moet hem pijn gedaan hebben.
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 10:56 schreef TheGHunter het volgende:
[afbeelding]
1938 - 2003Op maandag 1 december, is na een lange strijd tegen een onoverwinnelijke ziekte, voorzitter Theo Pickée ons ontvallen. Zijn tomeloze inzet en energie voor Roda JC zullen nooit worden vergeten, met het prachtige Parkstad Limburg Stadion als eeuwig monument van zijn verdienste. Theo, hartelijk dank voor al die mooie jaren voor Roda JC. You'll never walk alone. Alle familieleden, Roda JC-ers, collega's, vrienden en bekenden heel veel sterkte in deze donkere dagen.
Roda JC - Ajax afgelast
Theo R.I.P.
Tis nog snel gegaan vind ik, veel te snel zelfs.
Theo bedankt voor alles en rust zacht...
quote:Tsja, Christiano, na NEC-Roda niet meer gespeeld, Sergio die na zijn blessure de vorm totaal kwijt is. Kone heeft interlandverplichtingen, Sonko is gebleseerd, Sonkaya op de bank (net terug van zijn schorsing), Rudge (ipv. Brouwers). Zijn er wat minder dan bij jullie, maar die gasten speelden dus effe niet op halve kracht, dat ze de wedstrijd niet uit speelden is wat anders.
Op dinsdag 2 december 2003 08:58 schreef Eilanden het volgende:[..]
Lamey, Van de Bergh, Tanghe, Schut, Braafheid, Calabro, Broerse er niet bij en De Groot, Van der Haar en De Jong op halve kracht spelend is toch wel iets meer dan 2 spelers missen.....
[..]Nee, jullie speelden als een 2e elftal, dat is heel wat anders
Voor de rest speelde Roda inderdaad zonder inzet.
quote:Dat viel wel mee, ik was daar toen ook bij toen een groep supporters aan zijn huis stond, had hij maar naar het stadion moeten komen ipv een bericht versturen dat ie 'in het buitenland' was. Maar hij sprak iedereen zeer correct aan, sprak de taal van de supporters en was heel kalm en rustig terwijl daar toch een grote groep voor zijn huis stond, de situatie escaleerde gelukkig niet en daarmee was de kous af, alleen zijn vrouw was beetje hyper toen maarja
Op dinsdag 2 december 2003 19:21 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Hulde voor deze man die het aandurfde om over een FC Limburg te spreken terwijl dat ie wist dat de Rodahooligans daar fel op tegen waren en daardoor bijna gelynched werd. Dat moet hem pijn gedaan hebben.
voor Theo Pickée
Pickee zelf reageerde trouwens altijd rustig op incidenten. De man ging ook altijd met iedereen in gesprek, en dat waardeerde ik in hem. en bovenal had hij een geel-zwart hart, dit in tegenstelling tot mensen als Frank Rutten en Marcel Michiels
quote:
Op woensdag 3 december 2003 15:29 schreef Het_Vijfde_Wiel het volgende:
Frank Rutten en Marcel Michiels
quote:Dat lijkt me niet zo'n goed plan. Waarom zul je merken als Nol Hendriks overlijd.
Op woensdag 3 december 2003 21:55 schreef Timo20 het volgende:
M`n vader had n zeer goed idee: aangezien Theo zoveel voor Roda heeft betekend, had hij t idee om t PLS naar Theo te vernoemen. Wat vinden jullie hiervan?
quote:ja das ook weer waar. Op www.rodajcfans.nl had ik hetzelfde berichtje geplaatst en daar schreef iemand dat t niet mogelijk is aangezien de parkstadgemeenten voor de naam van t stadion hebben betaald
Op woensdag 3 december 2003 22:03 schreef Toffe_Ellende het volgende:[..]
Dat lijkt me niet zo'n goed plan. Waarom zul je merken als Nol Hendriks overlijd.
quote:Tja, misschien een standbeeld dan
Op woensdag 3 december 2003 22:04 schreef Timo20 het volgende:[..]
ja das ook weer waar. Op www.rodajcfans.nl had ik hetzelfde berichtje geplaatst en daar schreef iemand dat t niet mogelijk is aangezien de parkstadgemeenten voor de naam van t stadion hebben betaald
quote:
Op woensdag 3 december 2003 22:06 schreef Toffe_Ellende het volgende:[..]
Tja, misschien een standbeeld dan
Het is trouwens ontzettend ongepast wat ik nu ga vragen, maar zijn er wellicht al namen van opvolgers bekend. Dat dringt hier in Holland namelijk niet door. Ik heb gisteren zitten denken, maar ik kon echt niemand verzinnen. De ideale voorzitter moet immers allereerst een Rodaman zijn, maar ook financiëel en commerciëel inzicht hebben en de voetbalwereld kennen. Zal geen eenvoudige opgave worden om zo iemand te vinden.
Bron: voetbalplus.nl
quote:Eindelijk gaat dat Bergrund dan misschien weg.
Op vrijdag 5 december 2003 11:02 schreef Eilanden het volgende:
Een nog onbekende Deense eredivisieclub heeft zich gemeld bij Roda JC voor aanvaller Fredrik Berglund. Een eerste bod op de Zweedse aanvaller is inmiddels geweigerd maar er zou ruimte zijn voor verdere onderhandelingen.Bron: voetbalplus.nl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |