We gaat het meteen voor je nakijken, pyl. Zodra we nieuws hebben dan posten we 't hierquote:Op donderdag 1 april 2004 16:54 schreef pyl het volgende:
Beste Natalie, Ik probeer in RJP-voor-Dummies te posten, maar dat gaat niet omdat de topicstarter (=Tong 80) is gebanned. Enkele vragen: een ban voor Tong80? Wat mag daarvan de reden zijn? En: hoe nu verder met RJP-voor-Dummies?
Edit: mijn post in RJP-voor-Dummies is inmiddels geplaatst.
het was me ook onlangs in een ander post van die gebruiker opgevallen, ik vind dat ook storend, maar door erop te reageren voed je de troll enkel, en volgens mij is dat zijn enige reden om dat te posten (en ik ben heus niet vies van een serieuze discussie met revisionisten)quote:Op donderdag 8 april 2004 12:08 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik bedoel niet te huilen, maar ik word er langzamerhand kotsmisselijk van hoe Bansheeboy, al is het een kloon van een neuspulkende kwijlende debiel, de Shoah tot twee miljoen terugbrengt, zoals ook hier weer:
Het Chinese Legerquote:Op zondag 11 april 2004 22:10 schreef RijstNatie het volgende:
N_I je moeder sterft aan kanker. Als ik je tegenkom breek ik je hoerejong
dat klopt....dat kan ook niet...quote:Op zondag 11 april 2004 22:30 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Het Chinese Leger
Dit soort uitspraken kunnen echt niet.
Opschonen, niet dichtgooienquote:Op zaterdag 24 april 2004 18:48 schreef HarigeKerel het volgende:
Moet Nederland de genocide op de Armeniers erkennen ? General, zou je het even willen opschonen?
Dank![]()
Natuurlijk niet, dat zou immers te gek voor woorden zijn.quote:Op zaterdag 24 april 2004 18:50 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Opschonen, niet dichtgooien
Nog steeds in onderhandeling. Zodra we meer weten, posten we hiet hier én in de FAQ.quote:Op maandag 26 april 2004 15:32 schreef HarigeKerel het volgende:
Hoe verlopen de overlegrondes? als ik zo vrij mag zijn
Okay, ik ben benieuwt... het zou triest zijn als deze genocide nog altijd onbespreekbaar was nu wij zelf alweer onze vrijheid gaan herdenken.quote:Op maandag 26 april 2004 15:33 schreef Natalie het volgende:
Nog steeds in onderhandeling. Zodra we meer weten, posten we hiet hier én in de FAQ.
Het bespreken mag wel, zolang dit maar op een normale manier gaat. Helaas is het voor sommigen niet helemaal duidelijk wat er onder 'normaal' verstaan wordt.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 04:39 schreef HarigeKerel het volgende:
Okay, ik ben benieuwt... het zou triest zijn als deze genocide nog altijd onbespreekbaar was nu wij zelf alweer onze vrijheid gaan herdenken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |