quote:Groove Armada zou gaaf zijn ja, heb ze 2 jaar geleden op Pinkpop gezien en t was t hoogtepunt van PP
Op vrijdag 30 januari 2004 15:39 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ik heb een duister vermoeden dat Groove Armada en Danko Jones op Lowlands komen...
van mij mag Sander Kleinenberg eigenlijk ook wel komen
quote:Jij bent op de hoogte!! Dat is bij mijn weten pas om 21:15 bekend gemaakt op 3FM.
Op vrijdag 30 januari 2004 15:39 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ik heb een duister vermoeden dat Groove Armada en Danko Jones op Lowlands komen...
Ben benieuwd wat voor rockbands er komen....
quote:dance hoort op Lowlands net als ballet, toneel, rock etc.etc.
Op vrijdag 30 januari 2004 21:31 schreef webfreak het volgende:
Hmmm, ik ga wel kaartjes halen, maar toch hoop ik dat er niet al teveel dance komt..
Ben niet zo'n faithless-fan..
quote:Oeps.. EMBARGO geschonden..
Op vrijdag 30 januari 2004 23:24 schreef MegaMarc het volgende:[..]
Jij bent op de hoogte!! Dat is bij mijn weten pas om 21:15 bekend gemaakt op 3FM.
Ben benieuwd wat voor rockbands er komen....
quote:
Op vrijdag 30 januari 2004 21:31 schreef webfreak het volgende:
Hmmm, ik ga wel kaartjes halen, maar toch hoop ik dat er niet al teveel dance komt..
Ben niet zo'n faithless-fan..
quote:omdat het vorig jaar niet uitverkocht was natuurlijk...
Op zondag 1 februari 2004 14:20 schreef Roellio het volgende:
Mag ik even opmerken dat de kaartjes dit jaar niet in prijs zijn gestegen.![]()
Ze zeggen dat metallica ook komt.....maar hier staat nix over vermeld op metallica.com
quote:de setlist komt pas vrij op 3 maart, maar iig vast staat faithless en danko jones.
Op zondag 1 februari 2004 14:30 schreef flexmeid het volgende:
weet iemand welke bands er komen?
Ben erg benieuwd wat er komt allemaal.Ze zeggen dat metallica ook komt.....maar hier staat nix over vermeld op metallica.com
quote:Danko Jones
Op zondag 1 februari 2004 14:30 schreef flexmeid het volgende:
weet iemand welke bands er komen?
Ben erg benieuwd wat er komt allemaal.Ze zeggen dat metallica ook komt.....maar hier staat nix over vermeld op metallica.com
Die zijn bekend
Voor de rest moet je nog een paar maandjes wachten voordat alle bands bekend zijn.
En Metallica kun je wel uit je hoofd zetten. Dat kan/wil de Lowlands organisatie niet betalen....
quote:Jammer dat ze metallica niet willen betalen
Op zondag 1 februari 2004 14:39 schreef Komakie het volgende:[..]
Danko Jones
Groove Armada
FaithlessDie zijn bekend
Voor de rest moet je nog een paar maandjes wachten voordat alle bands bekend zijn.En Metallica kun je wel uit je hoofd zetten. Dat kan/wil de Lowlands organisatie niet betalen....
ben zelf nog noit naar lowlands geweest omdat ik nog geen 18 was...maar me nicht rade het me sterk aan zodra ik 18 was erheen te gaan..maar wil dan natuurlijk wel ff weten wat ik allemaal kan verwachten.
quote:Gaande weg maken ze bands bekend. In Maart is geloof ik de echte bekendmaking maar dan zijn lang nog niet alle bands bekend.
Op zondag 1 februari 2004 14:41 schreef flexmeid het volgende:[..]
Jammer dat ze metallica niet willen betalen
Degene die jij zei, kende ik al.... waarom maken ze het pas over een paar maanden bekend?ben zelf nog noit naar lowlands geweest omdat ik nog geen 18 was...maar me nicht rade het me sterk aan zodra ik 18 was erheen te gaan..maar wil dan natuurlijk wel ff weten wat ik allemaal kan verwachten.
Mijn ervaring met lowlands is, dat er altijd veel verschillende genres zijn en er altijd wel een paar leuke bandjes bij zitten. Daarnaast is de sfeer heel erg lekker ![]()
Ik denk trouwens dat het niet alleen met willen betalen te maken heeft. Als ze Metallica boeken, blijft er weinig geld over voor de andere acts. Dit houdt in dat je of minder acts zou moeten boeken, of je moet 1 hele grote act boeken en dan verder heel veel kleintjes.
En de lowlands organisatie kiest er voor om wat meer redelijk grote acts te boeken dan 1 mega act. En daar kan ik me wel in vinden
quote:ik kan me daar ook prima in vinden, Lowlands is vaak ook nieuwe bandjes bekijken
Op zondag 1 februari 2004 14:47 schreef Komakie het volgende:[..]
Gaande weg maken ze bands bekend. In Maart is geloof ik de echte bekendmaking maar dan zijn lang nog niet alle bands bekend.
Ze moeten er gewoon een heleboel vastleggen.Mijn ervaring met lowlands is, dat er altijd veel verschillende genres zijn en er altijd wel een paar leuke bandjes bij zitten. Daarnaast is de sfeer heel erg lekker
Ik denk trouwens dat het niet alleen met willen betalen te maken heeft. Als ze Metallica boeken, blijft er weinig geld over voor de andere acts. Dit houdt in dat je of minder acts zou moeten boeken, of je moet 1 hele grote act boeken en dan verder heel veel kleintjes.
En de lowlands organisatie kiest er voor om wat meer redelijk grote acts te boeken dan 1 mega act. En daar kan ik me wel in vinden
en daar komt bij dat Lowlands ook meer is dan alleen muziek ![]()
Rond Pinkpop worden er trouwens altijd een rij artiesten bekend gemaakt
quote:En Metallica heeft ook niks met Lowlands te maken.
Op zondag 1 februari 2004 14:39 schreef Komakie het volgende:En Metallica kun je wel uit je hoofd zetten. Dat kan/wil de Lowlands organisatie niet betalen....
quote:water op een festival
Op zondag 1 februari 2004 16:32 schreef Ixnay het volgende:
Op festivals kun je het beste gewoon water drinken ipv bier, hou je het het langste mee uit in de pit.
Zou het trouwens echt super vinden als Incubus zou komen.. maar of dat gaat gebeuren..
denk het helaas niet
quote:
Op zondag 1 februari 2004 16:32 schreef Ixnay het volgende:
Op festivals kun je het beste gewoon water drinken ipv bier, hou je het het langste mee uit in de pit.
Bier ![]()
Pit
quote:idd... rijen volk voor die wc hokken om te drinken.
Op zondag 1 februari 2004 18:58 schreef freaky-me het volgende:
lowlands 2001... liters water gedronken op een dag, anders hield je het echt niet vol!Zou het trouwens echt super vinden als Incubus zou komen.. maar of dat gaat gebeuren..
denk het helaas niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |