Op 29, 30 en 31 mei 2004 barst het Pinkpop feest weer los in Landgraaf.
Zijn er al geruchten over bands/artiesten, of op wie hoop jij dat er gaan spelen?
Een mooie line up lijkt me:
The White Stripes, Coldplay, Audio Bullys, Groove Armada, Nickelback, N.E.R.D (Neptunes) , Robbie Williams, Blink 182, David Gray, Ryan Adams, The Thrills, The Hives, Hot Hot Heat, Tenacious D, Jackass(Steve O and Cast :-D), Blof, Rowwen Heze, Rosemary's Sons, Relax, Admiral Freebee, Bettie Serveert
Foo Fighters, Pennywise, The White Stripes, Ignite, AFI, Down By Law, Queens of the Stone Age, Black Rebel Motorcycle Club, Matchbook Romance, Face To Face, Strung Out, Disturbed, Good Riddance, System of a Down, Deftones, Millencolin, Ten Foot Pole, Pulley, Me First and the Gimme Gimmes, Linkin Park, Lagwagon, Prodigy, Snapcase, Less Than Jake, Boysetsfire
[Dit bericht is gewijzigd door Dragonfly op 27-10-2003 16:52]
Klaar!
Slotje.
Nu mag ie
quote:Oh da's een goeie, maar bestaat die formatie nog? Doe anders maar Velvet Revolver
Op maandag 27 oktober 2003 17:08 schreef TrenTs het volgende:
Slash's Snakepit
quote:Ik weet niet of ze nog bestaan... hoop van wel, de 2 CD's waren cool!
Op maandag 27 oktober 2003 17:12 schreef hyperfuzz het volgende:[..]
Oh da's een goeie, maar bestaat die formatie nog? Doe anders maar Velvet Revolver
En anderd mag Union Underground ook best langshoppen.
quote:Liever Tool dan dat duffe side project met die nieuwe klote cd.
Op maandag 27 oktober 2003 17:16 schreef Grayburn het volgende:
Ik wil Tool, op de mainstage deze keer.
Jane's Addixion, doe ook maar. Hoi Perry
Komen fijn als die blije nepsukkels weer kijken.
quote:Als Jane's Addiction komt dan wel graag met Dave er bij.
Op maandag 27 oktober 2003 17:19 schreef hyperfuzz het volgende:
Oh de NineInchNails, spelen die nog de laatste tijd?Jane's Addixion, doe ook maar. Hoi Perry
maar wanneer ik wel zou gaan:
fountains of wayne.
Tool (duh... wie niet... komen toch niet maarja |()
futureshock
Eels
greenday...
AFI
Chemical brothers
yeah yeah yeahs
dat soort dingen!! maarja.. komt er waarschijnlijk allemaal niet van
quote:En Superheist!
Op maandag 27 oktober 2003 17:30 schreef superheist het volgende:
hmm.. ik ga maybe.. hangt van line-up af.maar wanneer ik wel zou gaan:
fountains of wayne.
Tool (duh... wie niet... komen toch niet maarja |()
futureshock
Eels
greenday...
AFI
Chemical brothers
yeah yeah yeahsdat soort dingen!! maarja.. komt er waarschijnlijk allemaal niet van
Verder is bekend dat Life of Agony een Europese (festival)tour heeft aangekondigd voor de eerste helft van 2004, maar of Jan Smeets de guts heeft om LOA te programmeren blijft de vraag.
quote:
Op maandag 27 oktober 2003 17:35 schreef TrenTs het volgende:[..]
En Superheist!
quote:muse is al bevestigd voor Rock am Ring... maarja... ik hoef ze niet op pinkpop... muse in 2002 (pinkipop..) was niet echt geweldig...
Op maandag 27 oktober 2003 18:21 schreef Tr0ublegum het volgende:
Ik heb gelezen dat Muse heeft gezegd een festivaltour te gaan doen, met o.a. pinkpop op het programma, zou me ook totaaaal niets verbazen als ze komen.Verder is bekend dat Life of Agony een Europese (festival)tour heeft aangekondigd voor de eerste helft van 2004, maar of Jan Smeets de guts heeft om LOA te programmeren blijft de vraag.
Ook altijd wel een dance-act uit het rijtje Underworld, Orbital, Basement Jaxx, Moby of misschien Prodigy ofzo.
Van mij mag wel wat meer electro-achtige muziek komen, richting Fisherspooner of iets dergelijks, in 3FM?
En als Ome Jan een spaarpotje heeft gevonden, wellicht de Chili Peppers, nieuw album op komst, en pinkpop heeft toch enkele grote namen "laten lopen" zoals metallica en coldplay, dus een knaller als goedmakertje?
quote:Staan er op Pinkpop dan ooit bandjes zonder hits??
Op maandag 27 oktober 2003 18:23 schreef Ixnay het volgende:
Millencolin op Pinkpop zou wel vet zijn.
Achja we merken het allemaal wel...
quote:Millencolin op Pinkpop, whohohoho.
Op maandag 27 oktober 2003 22:55 schreef clowntje het volgende:[..]
Staan er op Pinkpop dan ooit bandjes zonder hits??
Achja we merken het allemaal wel...
En Tool
????!!!!!! die wil ik alleen in een zaal zien en niet op een festival waar het geluid (en emotie) wegwaaid.
quote:Live was ook in 2003 te Goveartpark Nijmegen (1 juli). Wat een klote weer was dat. Maar ze waren goed!
Op maandag 27 oktober 2003 19:53 schreef rubbereend het volgende:
ehm nou k moet toch zeggen dat Muse wel leuk vond in 2002 maargoed als t goed is komt live (niet dat k dat leuk vind). volgens het volgende rijtje moet t; Live is in:
2000 op Pinkpop
2001 op Lowlands
2002 op Pinkpop
2003 op Lowlands
2004..............
Dus wat de line-up ook is, als ik kan kom ik...
quote:Ik verwachtte ook geen denderend optreden van Coldplay, maar in 't gofferpark dit jaar was ik echt zwaar onder de indruk hoor
Op maandag 27 oktober 2003 22:53 schreef Ixnay het volgende:
RHCP zou wel leuk zijn, Coldplay is saai.
Ze maken er geen groot spektakel van zoals bijvoorbeeld NOFX.
Als ze nu met White Stripes en Underworld komen wordt het voor mij ook al weer vrijwel onmogelijk om nog te weigeren..... Dus, Smeets, als je dit leest, boek alsjeblieft Live, Jamai, Linkin Park en Avril Lavigne, dan hoef ik er iig niet heen. Pinkpop is op zich qua festival (afgezien van de programmering) op zich best leuk, maar het kan zeker niet op tegen mijn voorliefde voor het Lowlands terrein.
quote:Ah de meeste bands die op Pinkpop staan, komen ook wel op Roskilde terecht toch?
Op woensdag 29 oktober 2003 01:19 schreef LintuxCx het volgende:
Ik heb me voorgenomen niet te gaan volgend jaar, wil eerst een keer naar Roskilde gaan. Maarja, dat had ik me voor dit jaar ook al voorgenomen, en toen stonden er opeens toch nog best wel wat stoere bands in de lijst....
Ik gok dat Faithless ook wel weer langskomt! Die hebben al aangekondigd om komend jaar op tournee te gaan!
nu seurieuzer; ik gok op muse, hives, bassment jaxx, rowwen heze en the darkness
quote:Ben ik toch niet met je eens. Natuurlijk, een punkband bouwt er een heel ander soort feestje van, maar coldplay "rockt" toch wel hoor. In ieder geval niet hetzelfde als een cd'tje opzetten. Maargoed, da's mijn ervaring (en ja, ik heb zowel coldplay als tig punkbands gezien)
Op dinsdag 28 oktober 2003 17:57 schreef Ixnay het volgende:
Het is een band die er gewoon gaat staan, en wat speelt, en weer gaat.
Kun je net zogoed een cd opzetten. De muziek vind ik ook saai, btw, maar dat is een mening.Ze maken er geen groot spektakel van zoals bijvoorbeeld NOFX.
quote:Als Faithless in de buurt is rond die tijd, dan zal smeets ze 99% zeker boeken ja, kun je zeker van uitgaan. Maar ik verwacht ze dan op de zaterdag ipv de maandag.
Op woensdag 29 oktober 2003 10:45 schreef calvobbes het volgende:[..]
Ik gok dat Faithless ook wel weer langskomt! Die hebben al aangekondigd om komend jaar op tournee te gaan!
quote:ja zoiets denk k ook
Op woensdag 29 oktober 2003 18:36 schreef Tr0ublegum het volgende:[..]
Als Faithless in de buurt is rond die tijd, dan zal smeets ze 99% zeker boeken ja, kun je zeker van uitgaan. Maar ik verwacht ze dan op de zaterdag ipv de maandag.
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 17:14 schreef zjroentje het volgende:
Aanwezig as usual.
Met 4 bands uit het lijstje ben ik ook al tevreden.
quote:Ja waar denk je waar ik was dit jaar?
Op donderdag 30 oktober 2003 13:52 schreef Fat_Mike het volgende:
ja ga dan naar pukkelpop toe, vettttte lineup was er dit jaar
Een van de veste line-ups ooit.
Verder nog: Muse, Saybia (afsluiter op maandagavond ?), White Stripes, Ani DiFranco, Tori Amos, Moloko, Starsailor, Norah Jones (maar dat is niet echt Pinkpop natuurlijk), Air, Alanis Morissette, Blur, Coldplay, Heather Nova, JJ72, Linkin Park (aangezien ze dit jaar niet kwamen), Me First & the Gimme Gimmes (
), Michelle Branch, Placebo, Radiohead, Skin, Texas, Tom McRae, U2, Bjork, Novastar, Groove Armada, Spinvis, Lamb en The Strokes.
Zomaar een paar bands die ik wel zou willen zien daar.
quote:Als Pinkpop vernieuwend zou zijn, zou Pinkpop Pinkpop niet meer zijn.....
Op donderdag 30 oktober 2003 16:02 schreef Ixnay het volgende:
Lekker vernieuwend zeg.![]()
![]()
quote:En Kane/Di-rect/Krezip een van de drie zit er vast en zeker weer bij.
Op donderdag 30 oktober 2003 16:10 schreef DaisyDuke het volgende:[..]
Als Pinkpop vernieuwend zou zijn, zou Pinkpop Pinkpop niet meer zijn.....
Dus ik gok dit jaar weer op Live, Faithless, Underworld, Anouk, Heideroosjes, Deftones etc etc...
quote:Damn, hoe kon ik die vergeten......
Op donderdag 30 oktober 2003 16:17 schreef Ixnay het volgende:[..]
En Kane/Di-rect/Krezip een van de drie zit er vast en zeker weer bij.
![]()
![]()
quote:Vorig jaar was er 1 matig bandje die iets van punk weghad, Flogging Molly, iedereen ging uit zn dak heb ik gehoord.
Op donderdag 30 oktober 2003 16:18 schreef DaisyDuke het volgende:[..]
Damn, hoe kon ik die vergeten......
Kun je nagaan hoe het zou zijn als er een echte goeie punkband komt.
Maar op dat idee komen ze helaas niet.
Tool
Radiohead
Faith No More (comeback)
Fantomas
Mr. Bungle
Mike heeft het druk.
NIN
Coldplay
Outkast (voor de afwisseling)
Ach ja de rest is niet boeiend.
quote:In eh.. 2001 (correct me if I'm wrong) speelde the Offspring nog op 't kleine podium (belachelijk overigens), was een leuk optreden, maar ook niet meer dan dat.
Op donderdag 30 oktober 2003 16:21 schreef Ixnay het volgende:[..]
Vorig jaar was er 1 matig bandje die iets van punk weghad, Flogging Molly, iedereen ging uit zn dak heb ik gehoord.
Kun je nagaan hoe het zou zijn als er een echte goeie punkband komt.
Maar op dat idee komen ze helaas niet.
quote:zoals ze dus aankondigden tijdens 't optreden vandaag in ahoy' ja.
Op vrijdag 7 november 2003 01:46 schreef Babbelzz het volgende:
MUSE KOMT!
quote:Jeeeeeeh hey !
Op vrijdag 7 november 2003 01:46 schreef Babbelzz het volgende:
MUSE KOMT!
quote:Hmm.. Is Muse geen engels bandje? Zou het dan niet zo zijn dat wij hun engels niet verstaan hebben
Op vrijdag 7 november 2003 03:25 schreef onanymous het volgende:[..]
zoals ze dus aankondigden tijdens 't optreden vandaag in ahoy' ja.
maja t lijkt me nogal sterk dat dat het geval is, management is daar nog niet mee bezig en punt 2 spreken de heren niet echt denderend engels dus 't kan anders overgekomen zijn dan 't bedoeld is. Ik moet het nog zien iig
Ze hebben hetzelf gezegd. Als ze komen zie ik ze voor de 4de keer dan.
quote:Daar waren de trouwe fans juist blij mee dat ze op het kleine podium speelden.
Op vrijdag 31 oktober 2003 23:38 schreef Tr0ublegum het volgende:[..]
In eh.. 2001 (correct me if I'm wrong) speelde the Offspring nog op 't kleine podium (belachelijk overigens), was een leuk optreden, maar ook niet meer dan dat.
Pinkpop is er gewoon niet 't festival voor. Dan eerder Lowlands (en uiteraard pukkelpop), in Dommelsch speelde dit jaar vrijwel alleen punk
[Dit bericht is gewijzigd door italia op 07-11-2003 17:26]
quote:Tool en Zoot woman lijkt me erg leuk ja! de rest ken ik niet.. of wil ik niet (in andere woorden, ken meeste namen niet
Op vrijdag 7 november 2003 17:17 schreef italia het volgende:
hier wat naampies; Tool (als afsluiter?), Machinehead (Pinkpop heeft gewoon zo´n band nodig.....), Creed (laat ze nou eindelijk eens komen), Filter (idem dito), Young Gods, Ozric Tentacles (komen met een nieuwe cd begin volgend jaar), Zoot woman, Hooverphonic, Praga Khan, Diablo/Younger brothers, Psydrop, Laurant Garnier en nog veel meer (wat ik nu ff vergeten ben)
quote:Kan best hoor.
Op vrijdag 7 november 2003 03:25 schreef onanymous het volgende:management is daar nog niet mee bezig
En ze hebben inderdaad zelf bevestigd dat ze op Pinkpop 2004 zullen staan!
quote:eeuhm see you at pinkpop next year lijkt me toch correct engels
maja t lijkt me nogal sterk dat dat het geval is, management is daar nog niet mee bezig en punt 2 spreken de heren niet echt denderend engels dus 't kan anders overgekomen zijn dan 't bedoeld is. Ik moet het nog zien iig
The Strokes, A Perfect Circle, Basement Jaxx, Oasis, Electric Six, Soulvation, The Darkness, The Distillers, F33L3R, Starsailor, Olabola, BRMC, Audiobullys, Limp Bizkit, Nickelback en Travis.
Basement jaxx, audiobullys, electric six, A perfect circle en The darkness lijken mij erg leuk. de andere maken me niet uit... hoop alleen dat smeets niet al z'n geld naar Bands zoals Limp Bizkit en Nickelback gaat smijten
maar hoe zit het met 2005? is daar al meer over bekend? datum, line up?
quote:naar Werchter ofzo gaan... meestal wel betere line-up.
Op zondag 9 november 2003 20:21 schreef Groiuap het volgende:
Aahh!
Pinkpop valt precies midden in m'n examens!!
Grr.. Wat moet je daar nou mee?
quote:yup, eerste bevestiging is Foo fighters
Op zondag 9 november 2003 18:27 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
oke pinkpop 2004 is tot daaraan toe..das over 200 dagen almaar hoe zit het met 2005? is daar al meer over bekend? datum, line up?
quote:hoe laat beginnen die?
Op zondag 9 november 2003 20:25 schreef superheist het volgende:[..]
yup, eerste bevestiging is Foo fighters
quote:Aha, bevestigen ze hun "Wij herhalen Lowlands" imago even.
Op zondag 9 november 2003 20:25 schreef superheist het volgende:
quote:Snikkelbek. Ochja, heb ze op Lowlands gemist, dat scheen wel lachwekkend te zijn hoor.
Op zondag 9 november 2003 19:48 schreef CherryLips het volgende:
nickelback
quote:Lachwekkend = Goed?
Op zondag 9 november 2003 21:04 schreef LintuxCx het volgende:[..]
Snikkelbek. Ochja, heb ze op Lowlands gemist, dat scheen wel lachwekkend te zijn hoor.
quote:En hoe zit het met AFI, komen die ook?
Op zondag 9 november 2003 20:25 schreef superheist het volgende:[..]
quote:hoe moet ik dat nou weer weten
Op maandag 10 november 2003 09:39 schreef Ixnay het volgende:[..]
En hoe zit het met AFI, komen die ook?
[Dit bericht is gewijzigd door superheist op 10-11-2003 17:59]
quote:Ja, je hebt een AFI icon, dus misschien weet je dat?
Op maandag 10 november 2003 16:49 schreef superheist het volgende:[..]
hoe moet ik dat nou weer weten |:{
hoop trouwens wel dat AFI er ook staat ja!, alleen houdt smeets niet echt van punk geloof ik
quote:CKY zou cool zijn ja
Op maandag 10 november 2003 12:40 schreef kroegtijger het volgende:
CKY moet eens een keer naar europa komen....Pinkpop ideetje?? En ik wil Fu Manchu weer zien.... En ook voor Weezer wordt het weer eens tijd
quote:hehe of gewoon schijt hebben aan school/studie en naar Rock am Ring gaan voor een echt festival met een goeie line-up
Op zondag 9 november 2003 20:24 schreef superheist het volgende:[..]
naar Werchter ofzo gaan... meestal wel betere line-up.
quote:of naar beide
Op maandag 10 november 2003 19:51 schreef Komakie het volgende:[..]
hehe of gewoon schijt hebben aan school/studie en naar Rock am Ring gaan voor een echt festival met een goeie line-up
quote:
PINKPOP 2004
In het Pinksterweekend van zaterdag 29, zondag 30 en maandag 31 mei 2004 zal ´s werelds oudste rockfestival voor de 35e keer plaatsvinden. Het eerste festival vond plaats op 18 mei 1970 in Geleen, waar het festival 17 keer werd gehouden. In 1987 werd eenmalig uitgeweken naar Baarlo. Vanaf 1988 wordt Pinkpop gehouden op het evenemententerrein Megaland in de gemeente Landgraaf. De start van de voorverkoop is gepland op zaterdag 6 maart 2004,terwijl de perspresentatie (onder voorbehoud) is gereserveerd in Paradiso Amsterdam op dinsdag 2 maart.In tegenstelling tot de vorige editie zal de organisatie niet wachten met het bekendmaken van het volledige programma tot op de dag van de perspresentatie. Wij streven ernaar om namen van bands of artiesten bekend te maken zodra die hun komst bevestigen. Op dit moment cirkelen al geruchten. Zo heeft de zanger van MUSE de komst naar Pinkpop 2004 reeds aangekondigd tijdens het optreden in de Ahoy, donderdag 6 november j.l. en dit is als bericht op diverse websites geplaatst. Er is echter nog geen officiele bevestiging binnen bij de organisatie, dus blijft voorlopig de eerste aankondiging uit.
PROEF MET DE GOUDEN TIP
De organisatie wil de spelregels wijzigen voor de GOUDEN TIP. Voor de 34e editie (2003) stemden ruim 12.000 pinkpopfans via internet. Ook kwamen veel emails binnen. Deze mails zijn dit jaar niet meer welkom. Wel is de oude postkaart of brief acceptabel. Een mooie versierde kaart met zinvolle of leuke tips willen we zelfs extra belonen.
De GOUDEN TIP 2004 wordt opgesplitst in 3 categorieen:
1. Nieuwe internationale bands of artiesten ( 3 namen)
2. Nationale bands of artiesten (3 namen)
3. Bands of artiesten op herhaling (3 namen)Wat betreft de eerste categorie willen we alleen tips over aanstormend talent. Dus een band als MUSE is al niet meer mogelijk. Die zijn de clubs duidelijk ontstegen. Ook in de tweede categorie willen wij graag nieuwe namen vernemen. Dus bijvoorbeeld niet KANE. In de laatste categorie mag nationaal en internationaal gemengd zijn. Stel dat je MUSE en KANE wel graag op PINKPOP 2004 wil zien, moet je die in categorie 3 stemmen.
Deze proef willen we vanaf 20 november tot 1 december uitvoeren.
Jan Smeets
Geleen, 12 november 2003
weet niet of ik veel hoop heb op 2004
quote:Ik sluit me hier bijna naadloos bij aan. Vooral Starsailor wil ik nog eens zien (2002).
Op donderdag 30 oktober 2003 15:56 schreef Tom_Tom- het volgende:
Solomon Burke moet weer komen!!!
Verder nog: Muse, Saybia (afsluiter op maandagavond
?), White Stripes, Ani DiFranco, Tori Amos, Moloko, Starsailor, Norah Jones (maar dat is niet echt Pinkpop natuurlijk), Air, Alanis Morissette, Blur, Coldplay, Heather Nova, JJ72, Linkin Park (aangezien ze dit jaar niet kwamen), Me First & the Gimme Gimmes (
), Michelle Branch, Placebo, Radiohead, Skin, Texas, Tom McRae, U2, Bjork, Novastar, Groove Armada, Spinvis, Lamb en The Strokes.
Zomaar een paar bands die ik wel zou willen zien daar.
quote:wordt lastig aangezien Rock am Ring in hetzelfde weekend is
Op maandag 10 november 2003 20:12 schreef superheist het volgende:[..]
of naar beide
quote:Het is misschien al gezegd, maar heb je rekening gehouden met de zomertijd? Anders moet er een uurtje af.
Op maandag 27 oktober 2003 16:44 schreef Frenkel het volgende:
214 dagen
21 uren
14 minuten
13 seconden
quote:Texas lijkt me wel leuk.
Op zondag 16 november 2003 22:48 schreef ErikT het volgende:[..]
Ik sluit me hier bijna naadloos bij aan. Vooral Starsailor wil ik nog eens zien (2002).
Saybia
Texas hoeft niet van mij.
quote:sondre lerche is geweldig ! hem zou ik echt supergraag live wilen zien ..
orgastische line-up (omdat het leuk is om te dromen ): Tori Amos, Björk, PJ Harvey, Fiona Apple, Radiohead, Ani DiFranco, Millionaire, Bright Eyes, Hooverphonic, Portishead, Sondre Lerche, the Breeders, white stripes, Lamb, Unkle en een reünie van the smashing pumpkins en jeff buckley die weer opstaat uit de dood sorry..ik liet me even gaan
quote:
:
--------------------------------------------------------------------------------
Op zondag 9 november 2003 20:24 schreef superheist het volgende:
[..]naar Werchter ofzo gaan... meestal wel betere line-up.
--------------------------------------------------------------------------------hehe of gewoon schijt hebben aan school/studie en naar Rock am Ringn voor een echt festival met een goeie line-up
quote:RaR em RW zijn heus niet in hetzelfde weekend hoor
Op zondag 16 november 2003 23:12 schreef Komakie het volgende:[of naar beide
]
wordt lastig aangezien Rock am Ring in hetzelfde weekend is
quote:muse spreekt geen denderend engels??
2. a - The Gathering
b - F33L3R
c - Osdorp Posse
3. a - Tool
b - Life of Agony
c - The Tea Party
zoiets
quote:sorry dacht dat ie Pinkpop bedoelde ipv RW
Op maandag 17 november 2003 07:26 schreef superheist het volgende:[..]
[..]RaR em RW zijn heus niet in hetzelfde weekend hoor
quote:Sorry sorry ik had ook geen uitspraken moeten doen over iets waar ik geen verstand van heb
Op maandag 17 november 2003 07:37 schreef Jory het volgende:[..]
muse spreekt geen denderend engels??
muse IS engels, misschien spreek jij geen denderend engels..
[Dit bericht is gewijzigd door onanymous op 17-11-2003 18:27]
quote:bron: www.graz.nl
Rock am Ring een week later
18-11-2003 10:00:04In hetzelfde weekend als Pinkpop vindt net over de grens van Duitsland altijd het Rock am Ring festival plaats. De programma's komen wat grote namen betreft altijd sterk overeen. Voor 2004 heeft de organisatie (Marek Lieberberg Konzertagentur) voor het eerst besloten het festival NIET in hetzelfde weekend als Pinkpop te laten plaatsvinden. Het grote festival wordt een weekje opgeschoven i.v.m. de Formule 1 naar 4, 5 en 6 juni.
gunstig of niet?
quote:Ik denk dat het weinig uit maakt...
Op dinsdag 18 november 2003 22:15 schreef TalkShowHost het volgende:[..]
bron: www.graz.nl
gunstig of niet?
Maar ehm... Pinkpop kan 3 acts van Rock am Ring betalen en dan gaan ze weer over op kleine bandjes.
Pinkpop zuigt gewoon in dat opzicht.
quote:Eerder ongunstig wat betreft bands dan.
Op dinsdag 18 november 2003 22:15 schreef TalkShowHost het volgende:gunstig of niet?
Maar het is wel een heeeeeeeeel klein beetje gunstiger voor het publiek. Mensen die geld teveel hebben kunnen nu naar beide festivals.
en k hoorde net dat de Wu Tang Clan nog een keertje gaat touren dat is misschien wel cool voor op Pinkpop
Nieuwe internationale bands
of artiesten
- Asian Dub Foundation
- White Stripes
- Feeder
Nationale bands of artiesten
- 16 Down
- Johan
- Green Lizard
Bands of artiesten op herhaling
- Radiohead
- Muse
- Tool
quote:Hmm, dit gezeik zal iedereen (jij dus ook
Op vrijdag 21 november 2003 21:17 schreef TalkShowHost het volgende:
Mijn keuze:Nieuwe internationale bands
of artiesten- Asian Dub Foundation
- White Stripes
- FeederNationale bands of artiesten
- 16 Down
- Johan
- Green LizardBands of artiesten op herhaling
- Radiohead
- Muse
- Tool
Mijn keuzes:
of artiesten
- Yeah yeah yeahs
- Zoot Woman
- Audiobullys
Nationale bands of artiesten
- Terry Toner
- Olabola
- Green Lizard
Bands of artiesten op herhaling
- Aphex twin
- White Stripes
- Tool
oja, vind het trouwens beetje dom dat het bands of artiesten op herhaling zijn, of nieuwe internationale... je kan dus eigenlijk geen "grote" band nemen die nog nooit op Pinkpop is geweest.. beetje miereneukerij maarja
quote:Op herhaling? Je gaat me toch niet zeggen dat Aphex Twin en the White Stripes al eens op Pinkpop geweest zijn?
Op zaterdag 22 november 2003 01:12 schreef superheist het volgende:
Bands of artiesten op herhaling- Aphex twin
- White Stripes
Ik vind het zelf wel eens tijd dat ik Underworld weer eens (nog maar één keer gezien tot nu toe ) live zie. En wat is er met The Bloodhound gang gebeurd? Is Spinvis al eens op een festival geweest?
Meer namen noemen lijkt me niet nodig, er staan al een paar hele goeien boven me.
quote:ik zei eerder dus al:
Op zaterdag 22 november 2003 01:46 schreef LintuxCx het volgende:Op herhaling? Je gaat me toch niet zeggen dat Aphex Twin en the White Stripes al eens op Pinkpop geweest zijn?
quote:had dus de grotere namen maar bij de herhalings namen gezet... Underworld lijkt mij trouwens ook niet mis!
oja, vind het trouwens beetje dom dat het bands of artiesten op herhaling zijn, of nieuwe internationale... je kan dus eigenlijk geen "grote" band nemen die nog nooit op Pinkpop is geweest.. beetje miereneukerij maarja
quote:Zooooo ja, maar dat lijkt me stug hoor! Die zijn nog niet zo populair hier, wel dan? Muse komt iig wel!
Op maandag 27 oktober 2003 17:11 schreef TrenTs het volgende:
30 Seconds To Mars ook best wel.
quote:LoA stond in 1996 ook al op PP , dus waarom zou Jan S. niet de guts hebben? , sterker nog toen ik laatst in 013 was bij het LoA optreden aldaar wist de Merchandise-man te vertellen dat Pinkpop bijna zeker gaat worden aangedaan door LoA.
Op maandag 27 oktober 2003 18:21 schreef Tr0ublegum het volgende:
Ik heb gelezen dat Muse heeft gezegd een festivaltour te gaan doen, met o.a. pinkpop op het programma, zou me ook totaaaal niets verbazen als ze komen.Verder is bekend dat Life of Agony een Europese (festival)tour heeft aangekondigd voor de eerste helft van 2004, maar of Jan Smeets de guts heeft om LOA te programmeren blijft de vraag.
Muse is ook al binnen voor PP , in ieder geval was de tekst van Matthew Bellamy in Ahoy' voldoende om dat te bevestigen.
Voor de rest ben ik blij als op het programma staan:
Boy Hits Car
Bush (Komt een nieuwe cd aan , en staan er geregeld)
Pearl Jam (wat ik stiekem hoop)
Chemical Brothers
Natuurlijk LoA
En denk dat Coldplay ook een grote kanshebber is dit jaar...
Ondanks het vele gezeik over PP , ga ik komend jaar gewoon weer voor 9e keer , blijft toch altijd gezellie.
quote:Als dit zo is dan ga ik je zoenen
Op donderdag 30 oktober 2003 16:25 schreef search64 het volgende:
Dus.....Faith No More (comeback)
quote:Ik weet het
Op zaterdag 22 november 2003 01:12 schreef superheist het volgende:[..]
Hmm, dit gezeik zal iedereen (jij dus ook
) vast veel krijgen... maar ik vind Feeder nor White Stripes een beginnende artiest... ADF is ook niet echt beginnend.. maar is iig niet erg bekend...
dit is btw gewoon een opmerkinggeen flame, irritatie oid.
Mijn keuzes:
of artiesten- Yeah yeah yeahs
- Zoot Woman
- AudiobullysNationale bands of artiesten
- Terry Toner
- Olabola
- Green LizardBands of artiesten op herhaling
- Aphex twin
- White Stripes
- Tooloja, vind het trouwens beetje dom dat het bands of artiesten op herhaling zijn, of nieuwe internationale... je kan dus eigenlijk geen "grote" band nemen die nog nooit op Pinkpop is geweest.. beetje miereneukerij maarja
Maar ja ik kan ze moeilijk bij de bands op herhaling neerzetten
quote:ja... net alsof Pinkpop alle grote bands wel eens heeft gehad... hmm... zou Aphex Twin dan niet gelden
Op zaterdag 22 november 2003 11:47 schreef TalkShowHost het volgende:Ik weet het
Maar ja ik kan ze moeilijk bij de bands op herhaling neerzetten
Categorie 2, Nationale Bands of artiesten:
1.Insence
2.Sauna West
3.The Gathering
Categorie 3, Bands of Artiesten op Herhaling:
1.Chemical Brothers
2.The White Stripes
3.Kraftwerk
1.Rowwen Heze
2.Blof
3.16 Down
1. Red Hot Chili Peppers
2. Outkast
3. Therapy?
quote:Electric six, futureshock, audiobullys
Op woensdag 26 november 2003 19:32 schreef rubbereend het volgende:
mij lijstje:
Categorie 1, Nieuwe Internationale Bands of Artiesten:
1.Electric Six
2.Audio Bullys
3.Future ShockCategorie 2, Nationale Bands of artiesten:
1.Insence
2.Sauna West
3.The GatheringCategorie 3, Bands of Artiesten op Herhaling:
1.Chemical Brothers
2.The White Stripes
3.Kraftwerk
[Dit bericht is gewijzigd door superheist op 27-11-2003 06:54]
1.Rowwen Heze
2.Krezip
3.Opgezwolle
1. Underworld
2. Robbie Williams
3. Faithless (alweer ja
1.Spinvis
2.Blof
3.16 Down
1. Red Hot Chili Peppers
2. Tom Mcrae
3. Radiohead
Ik ben van de partij
THE DARKNESS NIET MEER STEMMEN
De organisatie heeft reeds van het management van THE DARKNESS moeten vernemen dat de band tijdens de periode van PINKPOP 2004 in Amerika zal zijn en dus helaas niet beschikbaar is voor PINKPOP 2004. Dus gelieve geen stem meer uit te brengen op THE DARKNESS.
jammer
quote:
Op donderdag 4 december 2003 00:27 schreef Klingon het volgende:
Laatste nieuws van pinkpop.nl:THE DARKNESS NIET MEER STEMMEN
De organisatie heeft reeds van het management van THE DARKNESS moeten vernemen dat de band tijdens de periode van PINKPOP 2004 in Amerika zal zijn en dus helaas niet beschikbaar is voor PINKPOP 2004. Dus gelieve geen stem meer uit te brengen op THE DARKNESS.
jammer
maar het zal best veel geld besparen, denk niet dat zij goedkoop zullen zijn
quote:Ja, das ook wel weer waar. Denk dat na een paar maanden de hype er wel weer af is en een meerderheid hun nummer(s) het eerstkomende jaar niet meer willen horen
Op donderdag 4 december 2003 00:55 schreef superheist het volgende:
ik vind het niet zo erg... die hit is best leuk (wordt wel super irritant trouwens) maar dat albumdas trouwens alleen mijn mening he
quote:Ben benieuwd....
maar het zal best veel geld besparen, denk niet dat zij goedkoop zullen zijn
quote:RHCP is qua grootte natuurlijk wel een twijfel geval. Gelukkig valt R am R dit jaar niet in hetzelfde weekend als Pinkpop.
Op donderdag 4 december 2003 18:44 schreef superheist het volgende:
de Red hot chili peppers zijn bevestigd voor Rock am Ring!!! zit eigenlijk wel te overwegen om daar heen te gaan
quote:ik weet, maar 2 festivals in 10 dagen is wel beetje duur he...
Op donderdag 4 december 2003 23:01 schreef Toffe_Ellende het volgende:[..]
RHCP is qua grootte natuurlijk wel een twijfel geval. Gelukkig valt R am R dit jaar niet in hetzelfde weekend als Pinkpop.
quote:quote uit RHCP topic..
Op vrijdag 5 december 2003 11:33 schreef _Flea_ het volgende:
(bron: Official Rockinfreakamail redhotchilipeppers_fanclub@lists.warnerreprise.com>). Roll on the Red Hot TourâĻ Again! 2004 Euro Summer Appearances
NEW: Wednesday 16th June 2004
Amsterdam "Arena"
Holland
(Capacity 30.000)
On Sale: 13th December
www.ticketservice.nl.
+2 German Festival Appearances
Sat. 5th June 2004
NÃŧrburgring
Rock Am Ring Festival
(Capacity 70.000)
On Sale: 8th December 2003
www.tickets-per-post.deSun. 6th June 2004
NÃŧrnberg
Rock Im Park Festival
(Capacity 60.000)
On Sale: 8th December 2003
www.tickets-per-post.deHigh in Austria
Red Hot Chili Peppers will playThursd. 10th June 2004
Areodrome04
(Capacity: 50.000)
(Close to) Vienna, Austria
On Sale: Now!
Tickets can be purchased through:
www.wiesen.at
(And from January through a new festival website at www.aerodrome.at)Red Hot Summer Rendez - Vous in Paris
Tue. June 15th 2004
Parc des Princes
(Capacity: 50.000)
Paris, France
On Sale: December 16th 2003
Tickets e.g. at:
http://www.ticketnet.fr/shop/en/accueil.asp (In English)
www.fnac.com (In French)
Further Euro tour date(s) to be announced definitely on 15th December,
some further dates might be announced before or after that too, please
stay tuned to media announcements (!) and redhotchilipeppers.com News /
Tour pages.
Op herhaling:
Dreadlock Pussy
Korn
Tool
Nationaal:
Extince
Opgezwolle
Mindstab
1. 16 Down.
2. Frans Bauer.
3. Kirsten.
1. Muse
2. Tori Amos.
3. Alanis Morissette.
Een band die nog niet geweest is, of een band die nog echt nieuw is.
Of een band die al lang bestaat, maar nu pas echt doorgebroken is.
quote:The White Stripes hebben voor Elephant als het goed is al minstens twee andere albums uitgegeven, niet bepaald nieuw. Hetzelfde voor Hooverphonic, die hebben in 2001 al op Lowlands gestaan.
Op vrijdag 5 december 2003 15:00 schreef Tom_Tom- het volgende:
Categorie 1, Nieuwe Internationale Bands of Artiesten:
1. White Stripes.
2. Hooverphonic.
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 15:30 schreef Alter_Ego het volgende:
Als Children of Bodom langs zou gaan...mjaa weinig kans
Misschien moet Dynamo volgend jaar maar 'es doorgaan.
quote:Ja, maar het gaat er toch om dat ze nog niet op Pinkpop hebben gestaan? Ik weet dat Elephant het 4e album van de White Stripes is. En Hooverphonic heeft geloof ik ook al 5 albums uitgebracht.
Op vrijdag 5 december 2003 15:31 schreef LintuxCx het volgende:
The White Stripes hebben voor Elephant als het goed is al minstens twee andere albums uitgegeven, niet bepaald nieuw. Hetzelfde voor Hooverphonic, die hebben in 2001 al op Lowlands gestaan.
quote:de Goffert weide in Nijmegen
Op vrijdag 5 december 2003 15:32 schreef LintuxCx het volgende:[..]
![]()
Misschien moet Dynamo volgend jaar maar 'es doorgaan.
quote:Helemaal eens, maar ik vind wel dat de nieuwe categorieën heel onduidelijk zijn.
Op vrijdag 5 december 2003 15:39 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
Ja, maar het gaat er toch om dat ze nog niet op Pinkpop hebben gestaan? Ik weet dat Elephant het 4e album van de White Stripes is. En Hooverphonic heeft geloof ik ook al 5 albums uitgebracht.
quote:RCHP....
Op vrijdag 5 december 2003 11:44 schreef superheist het volgende:
en ik had gelijk... RCHP staan in de Arenaen dus niet op f*cking Pinkpop... mojo
Dat kan de organisatie van Pinkpop niet eens betalen man. Dan hebben ze gelijk voor de rest van het weekend alleen maar rukbands.
gelukkig ga ik toch wel naar Rock am Ring
quote:Een tijdje terug stond er nog een duidelijke uitleg op de Pinkpop site hierover, nu niet meer. In ieder geval, nee, voor zover ik weet moet het echt nieuw zijn...
Op vrijdag 5 december 2003 15:39 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ja, maar het gaat er toch om dat ze nog niet op Pinkpop hebben gestaan?
KUT, doet Fok! nu ook al mee aan dat oranje gezeik?
quote:offspring 2001?
Op maandag 8 december 2003 11:51 schreef Ixnay het volgende:
Hoe lang is het eigenlijk geleden dat er een fatsoenlijke punkband op Pinkpop stond, en zeg nou niet Flogging Molly.
[Dit bericht is gewijzigd door Toffe_Ellende op 08-12-2003 13:08]
quote:Ja, dus in 7 jaar tijd is maar 1 goeie punkband geweest, en The Offspring heeft dan nog voor een punkband een best brede doelgroep.
Op maandag 8 december 2003 13:07 schreef Toffe_Ellende het volgende:[..]
offspring 2001?
Pennywise en Rancid 1996?
Was Pennywise er in 1996?
Met Jason dus nog.
(Opgezocht:) Ja, dus, het is dus een van z'n laatste optredens geweest.
Maar mag ik bij nieuwe bands, AFI en Millencolin invullen?
Omdat ze niet op herhaling komen, en ook niet Nederlands zijn.
[Dit bericht is gewijzigd door Ixnay op 08-12-2003 13:29]
misschien wel omdat PINKPOP GEEN PUNKPOP IS!!!!!!
het is gewoon geen festival voor punkbands. dan moet je maar naar pukkelpop of naar lowlands. Op pinkpop komen alleen maar bands die iedereen al kent.
quote:NOFX in 1998.
Op maandag 8 december 2003 13:07 schreef Toffe_Ellende het volgende:[..]
offspring 2001?
Pennywise en Rancid 1996?
quote:Daar was ik bij ja.
Op maandag 8 december 2003 15:19 schreef Opie het volgende:[..]
NOFX in 1998.
quote:Zit wat in. Maare is punk niet dood of zo?
Op maandag 8 december 2003 16:26 schreef Ixnay het volgende:[..]
Daar was ik bij ja.
Maar daarna is er niks fatsoenlijks meer geweest, op Offspring na dan.
quote:AFI is toch niet zo nieuw
Op maandag 8 december 2003 13:24 schreef Ixnay het volgende:[..]
Ja, dus in 7 jaar tijd is maar 1 goeie punkband geweest, en The Offspring heeft dan nog voor een punkband een best brede doelgroep.
Was Pennywise er in 1996?
Met Jason dus nog.(Opgezocht:) Ja, dus, het is dus een van z'n laatste optredens geweest.
Maar mag ik bij nieuwe bands, AFI en Millencolin invullen?
Omdat ze niet op herhaling komen, en ook niet Nederlands zijn.
quote:Waarbij moet ik ze dan invullen?
Op maandag 8 december 2003 16:37 schreef superheist het volgende:[..]
AFI is toch niet zo nieuw
quote:Bowie staat al op het Arrow Rock festival in Lichtenvoorde...
Op dinsdag 9 december 2003 11:50 schreef Tr0ublegum het volgende:
Metallica en David Bowie staan dus op Werchter. Mahja metallica zal niet op pinkpop komen, maar wie weet, Bowie misschien wel?
quote:Zou leuk zijn ja.
Op dinsdag 9 december 2003 16:48 schreef Flaw het volgende:
Ik gok op Offspring dit jaar net als in 2001. Hebben net een nieuw album uit, zou moeten kunnen toch.
Nieuwe internationale bands of artiesten (3 namen)
-AFI
-Green Day
-Millencolin
(Dit zijn niet bepaald nieuwe bands, maar ze zijn niet Nederlands en ook niet op herhaling, dus waar horen ze anders?)
Nationale bands of artiesten (3 namen)
-Sellfish
-Undeclinable
-Heideroosjes
Bands of artiesten op herhaling (3 namen)
-Pennywise!!!
-The Offspring!!!
-NOFX!!!
En Bad Religion zie ik wel op Deconstruction.
hij zou gezegd hebben dat hij liever Pinkpop op heft damn de organisatie uit handen geven en dat hij geen grote stadion acts meer wil en dat Rammstein een grote fout was 2 jaar geleden
quote:dat zou te gek zijn!
Op donderdag 18 december 2003 10:55 schreef Frenkel het volgende:
Op Graz.nl staat dat Oasis is bevestigd voor Pinkpop
Waar staat het op de site?
quote:staat op een forum, door iemand die zegt dat hij ontslagen is door mojo omdat hij info over KoRn aan media ofzo vertelde. maar hij zegt nu dat zijn laatste nieuwtje is dat Oasis is bevestigd. (beetje vaag dat hij dat weet als hij ontslagen is, maarja.)
Op donderdag 18 december 2003 11:10 schreef Toffe_Ellende het volgende:[..]
dat zou te gek zijn!
Waar staat het op de site?
quote:Haha, als het klopt en het ligt aan mij staat het morgen in de krant
Op donderdag 18 december 2003 11:23 schreef superheist het volgende:[..]
staat op een forum, door iemand die zegt dat hij ontslagen is door mojo omdat hij info over KoRn aan media ofzo vertelde. maar hij zegt nu dat zijn laatste nieuwtje is dat Oasis is bevestigd. (beetje vaag dat hij dat weet als hij ontslagen is, maarja.)
Overigens wel een nieuwtje: maandag gaat ie al wat namen bekend maken.
quote:AFI is toch ook geen punk meer?
Op maandag 8 december 2003 16:37 schreef superheist het volgende:[..]
AFI is toch niet zo nieuw
quote:Tja, je weet ook niet wie je moet geloven, (behalve Jan zelf dan) maar de namen staan dan neem ik aan gewoon op de pinkpop site?
Op donderdag 18 december 2003 13:37 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Nou, ik heb net Jan Smeets aan de lijn gehad en van dat gerucht blijkt niks waar.Overigens wel een nieuwtje: maandag gaat ie al wat namen bekend maken.
quote:Ik neem aan van wel. En o wee als Oasis toch komt!
Op donderdag 18 december 2003 14:40 schreef Frenkel het volgende:[..]
Tja, je weet ook niet wie je moet geloven, (behalve Jan zelf dan) maar de namen staan dan neem ik aan gewoon op de pinkpop site?
quote:euh, wat dan wel?
Op donderdag 18 december 2003 13:45 schreef Maestrov het volgende:[..]
AFI is toch ook geen punk meer?
quote:Luister de nieuwste cd is en dan de andere. Je merkt het vanzelf.
Op donderdag 18 december 2003 16:50 schreef superheist het volgende:[..]
euh, wat dan wel?
quote:ik ken de nieuwe cd ja... vind het niet het beste album, maar alsnog wel punk.. (zeg niet dat ik gelijk heb btw.)
Op donderdag 18 december 2003 16:58 schreef Maestrov het volgende:[..]
Luister de nieuwste cd is en dan de andere. Je merkt het vanzelf.
ontopic: offspring niet op pinkpop, geven eenmalig concert in HMH
quote:
Op donderdag 18 december 2003 15:04 schreef Toffe_Ellende het volgende:En o wee als Oasis toch komt!
Alhoewel de laatste keer niet echt een onverdeeld suc6 was.
oja, bron: graz forum, die het weer van stubru hebben.
quote:T. Rauschmiere was magistraal op Lowlands
Op vrijdag 19 december 2003 17:30 schreef superheist het volgende:
T. Rauschmiere staat op pinkpop (en werchter) vraag me af of smeets wel weet dat het eingelijk meer techno is
ik vind rabaukendisko best een leuk nummer.oja, bron: graz forum, die het weer van stubru hebben.
quote:Niet echt gedurft. Faithless alweer????
Op dinsdag 23 december 2003 14:13 schreef MevrouwKoRn het volgende:
NOu het is toch echt al maandag geweest en ik heb geen Pinkpop namen gehoord. Volgens de ontslagen werknemer van mojo komen naar alle waarschijnlijkheid:
-Lamb
-Faithless
-Within Temptation
-White Stripes
-Muse
-The thrills (zei iemand anders van graz.nl)
quote:idd. faithless =
Op dinsdag 23 december 2003 16:50 schreef kriele het volgende:[..]
Niet echt gedurft. Faithless alweer????
quote:Jammer genoeg wel....
Op dinsdag 23 december 2003 21:38 schreef calvobbes het volgende:
Tja, Faithless zal komend jaar wel op elk groot festival te zien zijn denk ik
Ik ga voor de Red Hot Chili Peppers, alhoewel ik dat elk jaar wel hoop... Zo niet ga ik naar Rock Am Ring.
Voor de rest: The White Stripes, Metallica, Lenny Kravitz, Dream Theater, Opeth, Godsmack, Iron Maiden, Evergrey, Incubus en nog wat...
de meeste dromen zijn bedrog
quote:zijn Stadion acts, komen dus niet
Op dinsdag 23 december 2003 21:55 schreef Ibanez het volgende:[..]
Jammer genoeg wel....
Ik ga voor de Red Hot Chili Peppers, alhoewel ik dat elk jaar wel hoop... Zo niet ga ik naar Rock Am Ring.
Voor de rest: The White Stripes, Metallica, Lenny Kravitz, Dream Theater, Opeth, Godsmack, Iron Maiden, Evergrey, Incubus en nog wat...
![]()
![]()
de meeste dromen zijn bedrog
4 goeie punkbands ofzo, en het is zo uitverkocht, maar ze willen niet luisteren.
Zo vet als Pukkelpop hoeft het nou ook weer niet te worden, maar gewoon een paar bandjes zoals Millencolin, Lagwagon enzo zou het een stuk populairder maken. En dan nog Muse en Korn erbij, en dan moet het wel lukken.
Waarom is RHCP eigenlijk te groot voor Pinkpop?
In 2001 lieten ze The Offspring op het kleine podium spelen, en dat is ook een band die in een uitverkocht Wembley heeft gespeeld.
quote:Wembley Stadium of Wembley Arena? Die laatste is een zaal net zo groot als Ahoy. En The Offspring gaat nu optreden in een zaal die de helft van de Ahoy is.
Op woensdag 24 december 2003 13:16 schreef Ixnay het volgende:In 2001 lieten ze The Offspring op het kleine podium spelen, en dat is ook een band die in een uitverkocht Wembley heeft gespeeld.
quote:Ik wist niet dat Wembley ook een zaal had. Het zou best kunnen dat ze in die zaal hebben gestaan.
Op woensdag 24 december 2003 13:26 schreef calvobbes het volgende:[..]
Wembley Stadium of Wembley Arena? Die laatste is een zaal net zo groot als Ahoy. En The Offspring gaat nu optreden in een zaal die de helft van de Ahoy is.
Maar ze hebben ook in Stade De France opgetreden (ook uitverkocht), en dat was dus wel in het stadion zelf, want daar heb ik foto's van gezien.
quote:In het voorprogramma van AC/DC jah
Op woensdag 24 december 2003 14:00 schreef Ixnay het volgende:Maar ze hebben ook in Stade De France opgetreden (ook uitverkocht), en dat was dus wel in het stadion zelf, want daar heb ik foto's van gezien.
Maar goed, veel acts hebben in verschillende landen meer of minder fans. Zo is Live een ontzettend grote band in Nederland, maar in andere landen nog lang niet en stonden ze in het voorpogramma van Bon Jovi dit jaar.
quote:Denk het niet. Die geeft op alle drie de pinkpopdagen optredens in Frankrijk. En ik denk niet dat ze even op en neer komt....
Op vrijdag 26 december 2003 16:13 schreef - het volgende:zou mooi zijn als ze norah jones konden skrijgen, zij tourt rond pinkpop door europa, op 15/16 juni in de hmh
quote:Dat zou leuk zijn
Op vrijdag 26 december 2003 16:09 schreef rubbereend het volgende:
heb zo'n vermoede dat Nellie Furtado gaat komen
quote:Nelly Furtado zou een leuke toevoeging aan de line-up zijn. Ik heb d'r in 2001 op Pukkelpop mogen aanschouwen en dat was zowel voor de oren als de ogen een aangename ervaring
Op vrijdag 26 december 2003 16:09 schreef rubbereend het volgende:
heb zo'n vermoede dat Nellie Furtado gaat komen
quote:ja daaro dacht ik wel dat Nelly zou komen, heb d'r in 2001 helaas gemist op Lowlands, dus herkansing graag dit jaar
Op zaterdag 27 december 2003 20:11 schreef Flaw het volgende:[..]
Nelly Furtado zou een leuke toevoeging aan de line-up zijn. Ik heb d'r in 2001 op Pukkelpop mogen aanschouwen en dat was zowel voor de oren als de ogen een aangename ervaring
. Ze heeft een nieuwe plaat uit dus ik zou zeggen waarom ook niet?
quote:In 2001 stond ze al op Lowlands.... Ben er niet heen geweest, maar ik hoorde iig later op de radio al dat er erg weinig mensen meezongen. Kleine tegenvaller dus...
Op zondag 28 december 2003 14:39 schreef MevrouwKoRn het volgende:
Nelly Furtado ??? die van I'm like a bird??
Op Pinkpop???
Dit is toch echt een grap, laat die lekker op zo'n r&b show staan..
quote:nie echt RnB te noemen maargoed, als Jewel op PP kan waarom zou Nelly Furtado dan niet kunnen??
Op Pinkpop???
less than jake op pinkpop (volgens hun site) vond ze niet echt toppie op pukkelpop, maarja smaken verschillen
quote:Less Than Jake
Op donderdag 1 januari 2004 19:42 schreef superheist het volgende:
http://www.festivalinfo.nl/news_detail.php?news_id=747less than jake op pinkpop (volgens hun site) vond ze niet echt toppie op pukkelpop, maarja smaken verschillen
Wel een relaxte band.
quote:Volgens mij kun je dan beter naar de TMF awards of Pepsi Pop of zoiets gaan
Op vrijdag 2 januari 2004 20:50 schreef Mark-Idols het volgende:
Pinkpopmaandag lijkt het me leuk als Nelly F, Robbie Williams, Alanis Morissette, Kane, Skin & Red Hot Chilli Peppers komen:P
quote:yellowcard ken ik niet, maar weet wel zeker dat rufio niet op Pinkpop staat
Op donderdag 1 januari 2004 20:47 schreef Ixnay het volgende:
En Less Than Jake is dan aan het touren met Yellowcard en Rufio, dus die kun je er ook alvast bijrekenen.
quote:geen kane
Pinkpopmaandag lijkt het me leuk als Nelly F, Robbie Williams, Alanis Morissette, Kane, Skin & Red Hot Chilli Peppers komen:P
quote:Kane, RW, RHCP zijn stadionacts... sowieso hoef ik ze allemaal niet te zien.. (rhcp wel eigenlijk..)
quote:Nelly F
quote:en dat terwijl al die artiesten geloof ik al eens op pinkpop of een ander festival hebben gestaan...? maar als het allemaal in 1 weekend gaat dan is het te commercieel en minder stoer ofzo?
Op vrijdag 2 januari 2004 20:51 schreef texelonia het volgende:[..]
Volgens mij kun je dan beter naar de TMF awards of Pepsi Pop of zoiets gaan
[Dit bericht is gewijzigd door CherryLips op 02-01-2004 21:17]
quote:Dat is toch heel geen R&B, en alsof er op Pinkpop alleen alternatieve muziek is... het is een muziekfestival, geen kijk-mij-nou-hoe-alternatief-en-gaaf-ik-ben-festival...
Op Pinkpop???
quote:Ja, maar dit zijn wel hele dure artiesten, ik denk dat het grotere deel van het publiek liever 3 goeie punkbands heeft ipv R Williams.
Op vrijdag 2 januari 2004 21:16 schreef CherryLips het volgende:[..]
Dat is toch heel geen R&B, en alsof er op Pinkpop alleen alternatieve muziek is... het is een muziekfestival, geen kijk-mij-nou-hoe-alternatief-en-gaaf-ik-ben-festival...
Als Less Than Jake en Rufio komen hebben ze nu al betere bands als vorig jaar.
quote:Nee want RHCP op TMF Awards?! Nope derest is wel in die catogorie maar Anouk,Ilse de Lange & Kane hebben er ook gestaan en ze komen ook naar Pinkpop
Op vrijdag 2 januari 2004 20:51 schreef texelonia het volgende:[..]
Volgens mij kun je dan beter naar de TMF awards of Pepsi Pop of zoiets gaan
quote:Robbie Williams stond inderdaad ooit op PP, dat was overigens een leuk optreden. Maar hij heeft sindsdien zijn muzikalestijl toch wel een beetje aangepast hij is veel meer middle of the road geworden dan op zijn eerste 2 solo platen.
Op vrijdag 2 januari 2004 21:15 schreef CherryLips het volgende:[..]
en dat terwijl al die artiesten geloof ik al eens op pinkpop of een ander festival hebben gestaan...? maar als het allemaal in 1 weekend gaat dan is het te commercieel en minder stoer ofzo?
quote:RHCP wel maar de rest niet
lijkt me vooral een band voor op de zaterdag, zoiets als deftones dit jaar.
En met de bevestiging van White Stripes voor Werchter moet het toch wel raar lopen als broer en zus White niet naar landgraaf komen lijkt mij persoonlijk.
gok trouwens op Metallica
[Dit bericht is gewijzigd door greatgonzo op 05-01-2004 12:14]
Ze gaat nog 3 andere namen noemen in het volgende uur
quote:ik ben sneller
Op maandag 5 januari 2004 12:17 schreef calvobbes het volgende:
3 nieuwe namen:
- The Thrills
- Rasmuz (?)
- Muse afsluiterZe gaat nog 3 andere namen noemen in het volgende uur
Het is dus echt weer standaard, om de twee jaar dezelfde bands
Scheelt dat ik Muse wel goed vind, maar goed
quote:The Thrills en Rasmus bestaan die al 2 jaar!??!?
Op maandag 5 januari 2004 12:18 schreef greatgonzo het volgende:Het is dus echt weer standaard, om de twee jaar dezelfde bands
quote:Nee bedoel met "grote namen"
Op maandag 5 januari 2004 12:19 schreef calvobbes het volgende:[..]
The Thrills en Rasmus bestaan die al 2 jaar!??!?
quote:Ow.. wat moeten ze anders doen? Namen die al eerder zijn geweest en erg groot zijn geworden maar weigeren?
Op maandag 5 januari 2004 12:20 schreef greatgonzo het volgende:Nee bedoel met "grote namen"
quote:Die hebben geld en dus ruimte voor grote namen. Maar teren ook vaak zat op succesen uit het verleden dit jaar weer Faithless, weer Toten Hosen, weer Muse, weer Korn
Op maandag 5 januari 2004 12:27 schreef greatgonzo het volgende:
waarom lukt het bij Werchter en RAR wel steeds een gevarieerd programma te krijgen?
quote:*Slik* Yellowcard EN Rufio?? mmmm.....dat klinkt eigenlijk te goed om waar te zijn! Maar ik zie het eerlijk gezegd niet gebeuren. Pinkpop heeft volgens mij nooit onbekende punkrockbandjes, toch??
Op donderdag 1 januari 2004 20:47 schreef Ixnay het volgende:
En Less Than Jake is dan aan het touren met Yellowcard en Rufio, dus die kun je er ook alvast bijrekenen.
quote:Lijkt me toch best wel gevarieerd.
MUSE - Afsluiter PINKPOP 2004
De nieuwe spelregels voor de Gouden Tip zijn door de Pinkpopfans goed begrepen. Massaal heeft men gestemd en de voorlopige resultaten zijn zeer bemoedigend voor de samenstellers van het programma. MUSE bijvoorbeeld is de absolute favoriet in de categorie ¨wie mag terugkomen op internet ¨.Ook in de categorie ¨nieuwkomers ¨ heeft de organisatie de nummer 1 THE RASMUS kunnen contracteren. Ook veel genoemd zijn de Britse groepen THE THRILSS en MOLOKO en ook die kunnen worden aangekondigd. Verder heeft de organisatie de volgende namen bevestigd gekregen: de Amerikaanse punkband LESS THAN JAKE, de Spaanse band OJOS DE BRUJOS en de Duitse dance-sensatie T.RAUMSCHMIERE.
Stemmen op een favoriete band of artiest kan nog tot en met woensdag 7 januari 2004 via www.pinkpop.nlDaarna wordt de balans opgemaakt en de uitslag bekend gemaakt op het festival Noorderslag in Groningen op zaterdag 10 januari a.s. Met deze eerste 7 namen bewijst de organisatie een fantastische aanzet te geven tot een credible line-up, precies passend in de beste traditie van Pinkpop.
[knip]
De start van de voorverkoop is gepland op zaterdag 6 maart en de perspresentatie is gereserveerd in Paradiso te Amsterdam op dinsdag 2 maart 2004.
quote:ach waarom niet? Het zal pas de 5de keer zijn
Op maandag 5 januari 2004 13:55 schreef paultje- het volgende:
live moet komen
dan kom ik zeker
jammer dat muse afsluiter is trouwens
quote:Ik weet niet hoor maar werchter heeft dit jaar weer metallica, vind ik ook niet echt gevarieerd maargoed. Van mij morgen ze moloko ieder jaar op elk festival doen ik heb er nu al zin in!
Op maandag 5 januari 2004 12:27 schreef greatgonzo het volgende:
waarom lukt het bij Werchter en RAR wel steeds een gevarieerd programma te krijgen?
quote:gok er maar niet op :0
Op maandag 5 januari 2004 12:13 schreef greatgonzo het volgende:
Bij Claudia op 3fm wordt in de komende 2 uur de eerste namen bekendgemaakt. Zal straks wel posten wat het wordtgok trouwens op Metallica
quote:Werchter heeft ook niet echt een gevarieerd programma maar het zit in de Nederlandse volksaard om iets af te zeiken wat in eigen land plaats vindt ipv er trots op te zijn
Op Monday 5 January 2004 12:27 schreef greatgonzo het volgende:
quote:Hm..
Op donderdag 8 januari 2004 21:07 schreef superheist het volgende:
volgens graz.nl is lamb weer een hoofdact voor pinkpop
quote:Toen Dynamo nog bestond was er een afspraak dat Metallica niet op Pinkpop zou optreden.
Op maandag 5 januari 2004 18:23 schreef Tunerd het volgende:[..]
gok er maar niet op :0
Jan Smeets gaat niet in zee met de eisen van metallica
En als Smeets niet in zee gaat met de eisen van Metallica, kan je de RHCP al helemaal vergeten.
quote:Ik zie dit verband niet zo. Kun je dit even toelichten?
Op vrijdag 9 januari 2004 15:47 schreef zjroentje het volgende:[..]
Toen Dynamo nog bestond was er een afspraak dat Metallica niet op Pinkpop zou optreden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |