Op 29, 30 en 31 mei 2004 barst het Pinkpop feest weer los in Landgraaf.
Zijn er al geruchten over bands/artiesten, of op wie hoop jij dat er gaan spelen?
Een mooie line up lijkt me:
The White Stripes, Coldplay, Audio Bullys, Groove Armada, Nickelback, N.E.R.D (Neptunes) , Robbie Williams, Blink 182, David Gray, Ryan Adams, The Thrills, The Hives, Hot Hot Heat, Tenacious D, Jackass(Steve O and Cast :-D), Blof, Rowwen Heze, Rosemary's Sons, Relax, Admiral Freebee, Bettie Serveert
Foo Fighters, Pennywise, The White Stripes, Ignite, AFI, Down By Law, Queens of the Stone Age, Black Rebel Motorcycle Club, Matchbook Romance, Face To Face, Strung Out, Disturbed, Good Riddance, System of a Down, Deftones, Millencolin, Ten Foot Pole, Pulley, Me First and the Gimme Gimmes, Linkin Park, Lagwagon, Prodigy, Snapcase, Less Than Jake, Boysetsfire
[Dit bericht is gewijzigd door Dragonfly op 27-10-2003 16:52]
Klaar!
Slotje.
Nu mag ie
quote:Oh da's een goeie, maar bestaat die formatie nog? Doe anders maar Velvet Revolver
Op maandag 27 oktober 2003 17:08 schreef TrenTs het volgende:
Slash's Snakepit
quote:Ik weet niet of ze nog bestaan... hoop van wel, de 2 CD's waren cool!
Op maandag 27 oktober 2003 17:12 schreef hyperfuzz het volgende:[..]
Oh da's een goeie, maar bestaat die formatie nog? Doe anders maar Velvet Revolver
En anderd mag Union Underground ook best langshoppen.
quote:Liever Tool dan dat duffe side project met die nieuwe klote cd.
Op maandag 27 oktober 2003 17:16 schreef Grayburn het volgende:
Ik wil Tool, op de mainstage deze keer.
Jane's Addixion, doe ook maar. Hoi Perry
Komen fijn als die blije nepsukkels weer kijken.
quote:Als Jane's Addiction komt dan wel graag met Dave er bij.
Op maandag 27 oktober 2003 17:19 schreef hyperfuzz het volgende:
Oh de NineInchNails, spelen die nog de laatste tijd?Jane's Addixion, doe ook maar. Hoi Perry
maar wanneer ik wel zou gaan:
fountains of wayne.
Tool (duh... wie niet... komen toch niet maarja |()
futureshock
Eels
greenday...
AFI
Chemical brothers
yeah yeah yeahs
dat soort dingen!! maarja.. komt er waarschijnlijk allemaal niet van
quote:En Superheist!
Op maandag 27 oktober 2003 17:30 schreef superheist het volgende:
hmm.. ik ga maybe.. hangt van line-up af.maar wanneer ik wel zou gaan:
fountains of wayne.
Tool (duh... wie niet... komen toch niet maarja |()
futureshock
Eels
greenday...
AFI
Chemical brothers
yeah yeah yeahsdat soort dingen!! maarja.. komt er waarschijnlijk allemaal niet van
Verder is bekend dat Life of Agony een Europese (festival)tour heeft aangekondigd voor de eerste helft van 2004, maar of Jan Smeets de guts heeft om LOA te programmeren blijft de vraag.
quote:
Op maandag 27 oktober 2003 17:35 schreef TrenTs het volgende:[..]
En Superheist!
quote:muse is al bevestigd voor Rock am Ring... maarja... ik hoef ze niet op pinkpop... muse in 2002 (pinkipop..) was niet echt geweldig...
Op maandag 27 oktober 2003 18:21 schreef Tr0ublegum het volgende:
Ik heb gelezen dat Muse heeft gezegd een festivaltour te gaan doen, met o.a. pinkpop op het programma, zou me ook totaaaal niets verbazen als ze komen.Verder is bekend dat Life of Agony een Europese (festival)tour heeft aangekondigd voor de eerste helft van 2004, maar of Jan Smeets de guts heeft om LOA te programmeren blijft de vraag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |