Status Quo heeft het ook weer gecovered, origineel is van John Fogerty uit '75.quote:Op zondag 5 december 2004 15:42 schreef Muziekstad2000 het volgende:
lijst(je)
Shumy – Rockin’all over the world (Statuts Quo 1977)
Que?! Dat meen je niet.quote:Op zondag 5 december 2004 15:42 schreef Muziekstad2000 het volgende:
lijst(je)
David Letterman – Eple (Royksopp 2001)
quote:Op maandag 29 november 2004 18:26 schreef Fixers het volgende:
Ben ik de eerste die valt over die cover van Allice Cooper's Poison? Weet niet wie het is maar hij is waanzinnig slecht.
Heeft treintje een Blue Note Album gemaakt als in "onder de platenlabel Blue Note??" (lijit me niet..)quote:Op zondag 5 december 2004 16:17 schreef Doff het volgende:
al die crap van Westilife met Frank Sinatra en die afschuwelijke Trijntje Oosterhuis met haar Blue Note album... Verschrikkelijk
Klopt, vooral The Box wil zich nog wel eens wagen aan zulke vreselijke nr's.quote:Op zondag 13 maart 2005 20:07 schreef Flurrie het volgende:
hoorde gister ook een dance cover van een nummer van de 4 non blonds, jeetje wat slecht
Wel dus: "Strange fruit" kwam op het Blue Note label uit in 2003quote:Op dinsdag 15 maart 2005 01:55 schreef danni het volgende:
[..]
Heeft treintje een Blue Note Album gemaakt als in "onder de platenlabel Blue Note??" (lijit me niet..)
Of heet haar album zo??
Wat dacht je van die plaat van Happy Togetherquote:Op zondag 13 maart 2005 20:07 schreef Flurrie het volgende:
hoorde gister ook een dance cover van een nummer van de 4 non blonds, jeetje wat slecht
Reactie op een bejaarde post, maar ik kon het toch niet laten.quote:Op dinsdag 19 augustus 2003 22:46 schreef theofiel172 het volgende:
Pearl Jam - Lightning Crashes (Live)
fade to grey van visage.quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:21 schreef DrMarten het volgende:
Ja hoor we hebben er weer een
Kelly Osbourne - One Word
Ik kan alleen met geen mogelijkheid meer bedenken van wie het origineel is. Kan iemand me daar bij helpen?
Ach, het is één van de mindere nummers van Bowie. Als je dan een Bowie-song wilt vern**ken, dan maar let's dancequote:Op donderdag 19 mei 2005 23:01 schreef ParanoidEv het volgende:
Atrocity - Let's Dance (Van Bowie dus. Moest dat nou?)
Dat was hem, ik wist dat ik hem zelf had, maar kon echt niet meer bedenken welke het wasquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |