We hadden al:
Westlife - Uptown Girl
Geri Haliwell - It's raining men
Brandy - Another day in paradise
Christina, Pink, Maya, L'il Kim - Lady Marmalade
Maar wat hoor ik nu op de radio! Er komt een hele cd waar r 'n b sterretjes een cd vol zingen met covers (ik geloof dat ze allemaal van Phil Collins waren)
Is de inspiratie dan helemaal op?
quote:The Gimmes RULEN!!! Heb die nieuwste CD (Blow in the wind)
Op zondag 03 juni 2001 20:33 schreef Raw-Bass het volgende:
Alle nummers van Me First & The gimme gimmes zijn cool
waar ik normaal gesproken uitga draaien ze wel metal en af en toe wat punk. maar ook veel oude muziek en top-40 rotzooi. gisteren draaiden ze Runaway van Me First & The gimme gimmes! Ik ging zwaar uit me dak. tis jammer dat ze niet zoveel optreden
[knip]
ik weet niet van wie het echte origineel was, maar de versie van PP ARNOLD (toen heette het lied 'angel of the morning') uit de 60's vind ik echt super...
Of, misschien ook een leuke draai: Een lied waarvan het origineel zuigt, en daar is een cover/remix van gemaakt zoveel jaar later en die is WEL goed...
quote:open er een zou ik zeggen
Op maandag 04 juni 2001 10:09 schreef Azhrea het volgende:
Wat mij interessanter lijkt is een topic met GOEDE covers. Die zijn namelijk behoorlijk zeldzaam want de gemiddelde cover is gewoon slecht.
Dat nummer van die kl*te rapper met Jimmy Page, pure verkrachting van dat Zeppelin nummer.
quote:Moet ik eerst mijn geheugen doorspitten, want ik kan er zo 1-2-3 niet op eentje komen...
Op maandag 04 juni 2001 11:20 schreef Tokus het volgende:[..]
open er een zou ik zeggen
quote:noem je dat een cover???
Op maandag 04 juni 2001 11:42 schreef nipeng het volgende:
Slechte cover:Dat nummer van die kl*te rapper met Jimmy Page, pure verkrachting van dat Zeppelin nummer.
ze hebben alleen de gitaar overgenomen (en zelfs Jimmy Page gevraagd of 'ie 'm kwam spelen... (in de clip iig...))
en omdat iets anders is dan 't origineel, wil dat nog niet meteen zeggen dat 't slecht is... (zo vind ik ook de laatste cover van Lady Marmalade niet slecht... ('k vind 't alleen vervelend dat 'ie iedere 5 minuten te zien is op The Box))
quote:bijna alles van rollergirl is wel gaaf
Op maandag 04 juni 2001 10:09 schreef Azhrea het volgende:
Wat mij interessanter lijkt is een topic met GOEDE covers. Die zijn namelijk behoorlijk zeldzaam want de gemiddelde cover is gewoon slecht.Of, misschien ook een leuke draai: Een lied waarvan het origineel zuigt, en daar is een cover/remix van gemaakt zoveel jaar later en die is WEL goed...
quote:Zoals Will Smith alles coverde...
Op donderdag 07 juni 2001 11:49 schreef ikbenveldmuis het volgende:[..]
bijna alles van rollergirl is wel gaaf
volgens mij is halve cd gecoverd...maarja ik vind het wel stoer eigelijk
quote:Stuntmasters - The lady boy is mine als ik het goed heb, idd troep van de bovenste plank.
Op donderdag 07 juni 2001 13:38 schreef ivetje het volgende:
Ik ken nog een slechte cover,weet alleen niet van wie hij is.
Is een beetje een dance nummer met Brandy en Monica's The boy is mine en Lady van Mojo door mekaar.
Da's pas een fuck-nummer.Echt zo slecht.Zo kan ik ook nog wel muziek maken. 2 cd's opzetten met nummer en dan door mekaar gooien.Echt erg zeg,dat het zo achteruit gaat met de muziek.niemand verzint meer iets van zichzelf.Binnenkort komen er alleen nog maar covers.
Kwam laats nog twee koffers tegen van Satisfaction (stones) een door Björk, ik moet zeggen heel ehm.... heel eh apart zal ik maar zeggen. En eent je van bitchney spears die is meer van
En dan dat foute debuutje van five (weetunogmense). Laat ik is iemand 'I love rock 'n roll' van Joan Jett horen: "He die is gejat van five" Aaargh
Om over de clip nog maaar niet te spreken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |