Goed bezig!quote:Op vrijdag 10 december 2004 18:51 schreef Sport_Life het volgende:
jeej k begin mn oude niveau weer n beetje terug te krijgen, gisteren een 6a en 6a+ on sight uitgeklommen!! 6B nog even niet geprobeerd, morgen misschien nog even
.
Ja, gaat perfectquote:Op vrijdag 10 december 2004 20:56 schreef Lortnoc het volgende:
[..]
Maareh....klim jij voor in de hal?
Trouwens ik klim wel voor in de hal, maar dan ga ik niet hoger dan 5+. 6a is nog wat lastig voorklimmend. De routes die ik haalde zijn dus gewoon top-roped gehaaldquote:Op vrijdag 10 december 2004 20:56 schreef Lortnoc het volgende:
[..]
Goed bezig!
Maareh....klim jij voor in de hal?
*in favorieten heeft gezetquote:Op zondag 26 december 2004 17:18 schreef Sport_Life het volgende:
Zeg ik heb een website gemaakt voor klimmers! Allemaal ff lid worden van http://www.climbclub.net! Hopelijk wordt het dan een gezellig klim-forum
.
Altijd mooi in Freyr.quote:Op woensdag 5 januari 2005 13:57 schreef Lortnoc het volgende:
Zo, volgende week twee daagjes naar Freyr
Hopen dat 't niet regent, verder is alles best.
Heej daar heb ik ook nog leren voorklimmen!quote:Op dinsdag 11 januari 2005 18:34 schreef chingching het volgende:
Ik wil ook weer klimmen!!!!!!
Ik heb verschillende klimcursussen gedaan o.a. klimweek bij crux.
Is 60 meter touw wel voldoende daar? Het lijkt mij lullig als je een hoop routes niet (uit) kunt klimmen omdat je touwtje niet lang genoeg isquote:Op dinsdag 18 januari 2005 21:24 schreef Casey het volgende:
(...) 60. mtr. touw (...)
Hier heb je toch echt iets foutquote:Op zondag 23 januari 2005 19:25 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Is 60 meter touw wel voldoende daar? Het lijkt mij lullig als je een hoop routes niet (uit) kunt klimmen omdat je touwtje niet lang genoeg is. 60 meter touw is tenslotte 30 meter klimmen
* Sport_Life heeft 80 mtr touw en dat is af en toe net genoeg.(oa Bjoeks toevallig, in de rotsen hebben we nog niet zo lang nodig gehad).
Kleine denkfout, maar wij klimmen nog niet meerdere touwlengtes, dus voor ons is het wel max. 40 meter klimmenquote:Op maandag 24 januari 2005 18:42 schreef Lortnoc het volgende:
[..]
Hier heb je toch echt iets fout
60m touw is 30m abseilen. Tenzij je een dubbel- of tweelingtouw hebt (maar die zijn meestal 45-50m).
80 meter touw, das wel lang zeg. Voor België is 70 tegenwoordig wel ongeveer standaar bij het inrichten van abseilpistes.
Westen van de US, ff denken hoor, misschien boulderen in Bishop, Utah, verder heb je daar nog de Devil's Thumb ofzo, Yosemite natuurlijk daar kun je ook vanalles klimmen. Google eens zou ik zeggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |