quote:ik heb niks tegen slang, not at all
Op dinsdag 28 oktober 2003 13:23 schreef ForumFool het volgende:
besef hoe wack, jullie claimen hip hop te zijn en te supporten, maar als iemand slang gebruikt gaan jullie huilen. waar gaat dat over dan?
quote:Wack ja
besef hoe wack, jullie claimen hip hop te zijn en te supporten, maar als iemand slang gebruikt gaan jullie huilen. waar gaat dat over dan?
quote:Iedereen wil me battlen nu, is goed, kom maar op.
Op dinsdag 28 oktober 2003 13:25 schreef Steve-O het volgende:[..]
Wack ja
ga nou niet zo mierenwippen om slang
Geen gezeik meer aub
quote:Ik zeik niet over slang. Ik heb wel een probleem met postings die echt helemaal niks toevoegen aan dit topic en er een minder leesbaar geheel van maken.
Als je iets zinvols te zeggen hebt doe dat dan gewoon (voor mijn part in lauwe slang ouwuh). Als je niks te melden hebt post dan gewoon niets.
En 9 van de 10 postings die van jouw hand zijn, voegen echt niks toe. Komt bij dat als mensen, in jouw ogen, niet op tijd reageren op een posting van jouw je als een klein kind om aandacht gaat lopen zeuren. Grow up man! Je bent toch 22? Is niet echt te merken uit het niveau van die postings van je.
Pas je gewoon een beetje aan man. Je kan niet van mensen verwachten dat ze zich allemaal aan jou aanpassen toch? En gezien de reacties is een beetje aanpassen van jouw kant wel een vereiste... ![]()
Aiight?
Laters!
AA
quote:Daar gaat het niet om!
Op dinsdag 28 oktober 2003 13:29 schreef ForumFool het volgende:
Iedereen wil me battlen nu, is goed, kom maar op.
quote:Die openingspost is niet voor niks zo geformuleerd, het moet voor iedereen toegankelijk zijn en het hoort gezellig te bliven. Als je iemand met een bloempot kapsel direct homo noemt wordt dat hier niet gewaardeerd, dat is niet bedoelt als disrespect, dat is je wijzen op bepaalde omgangsvormen. Jij vat het op als een persoonlijke aanval en dat is niet de bedoeling.Je mag zo veel mogelijk slang gebruiken als je wilt, maar je moet de kritiek van anderen erop niet zomaar in de wind slaan, want dat komt nogal onvolwassen over eerlijk gezegd
PaRoDiUzZ, Tony_Montana67, Mr. Tear, Cosmick, AA, Keeper, Mar10, Steve-O, Droxz, Dunniecash, Makavelli_nh, Timo20, H4ze, AboruAsli en MIC1_ waren het gewoon beu dat ieder topic op elkaar begon te lijken en toen zijn we deze reeks begonnen. En of je nou old skool van Melle Mel draait of helemaal uit je dak gaat op de nieuwe Fabolous single interesseert me eigenlijk niet. Gewoon een beetje ouwehoeren over hiphop en zo af en toe wat nieuwe dingetjes uitwisselen, daar gaat het omen ook al sta je niet op de lijst met genoemde namen, je bent hier van harte welkom om gezellig mee te lullen
Mark The 45 King is Doooooope!
Een van de Most slept on producer volgens mij,
Hij heeft echt zulks goeie beats gemaakt
die her en der op platen staan.
Hiphoppers zonder kennis kennen alleen The 900 Number.
Damn,
Waarom word 45 king niet gevraagd voor remixes??
45 neptune.
quote:True that. Ben het er 100% mee eens en ga er voor de rest geen woorden meer aan vuil maken.
Op dinsdag 28 oktober 2003 13:39 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Daar gaat het niet om!
[..]Die openingspost is niet voor niks zo geformuleerd, het moet voor iedereen toegankelijk zijn en het hoort gezellig te bliven. Als je iemand met een bloempot kapsel direct homo noemt wordt dat hier niet gewaardeerd, dat is niet bedoelt als disrespect, dat is je wijzen op bepaalde omgangsvormen. Jij vat het op als een persoonlijke aanval en dat is niet de bedoeling.Je mag zo veel mogelijk slang gebruiken als je wilt, maar je moet de kritiek van anderen erop niet zomaar in de wind slaan, want dat komt nogal onvolwassen over eerlijk gezegd
ForumFool, feel free to post, maar houd je een beetje aan de (on)geschreven regels hier. Net als in het echte leven! ![]()
Laters!
AA
Iemand trouwens al iets van Return Of The DJ V gehoord, staan een aantal lekkere tracks op met goede cuts
quote:Tracklisting Tony?
Op dinsdag 28 oktober 2003 13:58 schreef Tony_Montana67 het volgende:
oke, case closed and back on trackIemand trouwens al iets van Return Of The DJ V gehoord, staan een aantal lekkere tracks op met goede cuts
Laters!
AA
btw [n00bstyle] Wat is de beste Wu-tang Clan cd volgend jullie? [/n00bstyle]
quote:Hun debuut natuurlijk! Enter the Wu Tang.
Op dinsdag 28 oktober 2003 14:02 schreef makaveli_nh het volgende:
Solo vind ik GZA's Liquid Swords het beste, met Raekwon's Only Built 4 Cuban Linxz op de tweede plaats.
Laters!
AA
quote:jaja
Steve-O, geniet je een beeetje van je 20 GB HipHop e.d. in je broekzak?
zo gauw er geld is zal dat wel mijn eerste aankoop zijn denk ikbtw [n00bstyle] Wat is de beste Wu-tang Clan cd volgend jullie? [/n00bstyle]
quote:my name isn't Tony, but here it is
Op dinsdag 28 oktober 2003 14:00 schreef AboruAsli het volgende:[..]
Tracklisting Tony?
Laters!
AA
[Dit bericht is gewijzigd door cosmick op 28-10-2003 14:08]
quote:Klik
Op dinsdag 28 oktober 2003 14:00 schreef AboruAsli het volgende:Tracklisting Tony?
Laters!
AA
Enter The Wu-Tang is de beste Wu plaat en naast de albums die AA noemde wil ik ook Tical noemen van Method Man, een rauw album met hele duistere beats
quote:Volgens mij heeft hij behoorlijk wat remixes gedaan
Op dinsdag 28 oktober 2003 13:41 schreef grandmasterdaniel-3 het volgende:
Waarom word 45 king niet gevraagd voor remixes??
45 neptune.
Maar hij is nu niet meer zo heel actief geloof ik (althans, ik hoor er weinig van). Hij raakt ook al wel een beetje op leeftijd he
quote:1) Enter the Wu-Tang
Maar dat zullen een hoop menen niet met me eens zijn
quote:Txs Cos! en Tony natuurlijk
Op dinsdag 28 oktober 2003 14:07 schreef cosmick het volgende:[..]
my name isn't Tony, but here it is
Ken echt helemaal niks van de tracklisting! Over wat voor soort album hebben we het hier? Aan elkaar gemixed? Collabo's? What?
Laters!
AA
quote:ja, ik denk het
Op dinsdag 28 oktober 2003 13:41 schreef grandmasterdaniel-3 het volgende:
Damn, waarom hebben 'hiphop-posters' altijd zo'n
vijandig gehalte to. elkaar.
Mischien zijn het gewoon wijzneuzen,
van die nerds die pretenderen tof te zijn, luisterend naar M&M
quote:Is dat het album waar ook Shit is real op staat?
Op dinsdag 28 oktober 2003 15:42 schreef jimjim1983 het volgende:
Heeft Fat Joe trouwens nog meer vette albums naast Represent?
Trouwens, het DITC album, waar hij ook in deelneemt, is ook leuk.
quote:Wat mij opvalt is dat hiphop aanhangers meestal meer bezig zijn met cool en fris zijn dan met gezelligheid of een leuk feestje bouwen. De arrogantie heerst veelal. Vind ik erg jammer!
Op dinsdag 28 oktober 2003 15:46 schreef makaveli_nh het volgende:[..]
ja, ik denk het
weet het eigenlijk ook niet
quote:ja this shit is real staat ook op dat album.
Op dinsdag 28 oktober 2003 15:47 schreef Eisselstijn het volgende:[..]
Is dat het album waar ook Shit is real op staat?
Trouwens, het DITC album, waar hij ook in deelneemt, is ook leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |