Live zingen doet ze trouwens nauwelijks tijden concerten. Heb eens een concert op tv gezien en daar deed ze welgeteld een nummer live en dta klonk ook meteen niet. Best jammer want entertainen kan ze wel, nu nog leren zingen...
Clipje is gaaf!
Dat rode haar staat haar trouwens best wel
dat mens is vanaf haar 15e al tig keer genomen door managers e.d.....hoe verklaar je anders dat ze "zover" is gekomen ze zingt minder dan een gemiddelde Jamai...
[Dit bericht is gewijzigd door Moody op 04-02-2004 15:01]
In de UK was daar toch best nog een rel over geweest, dat ze alleen playbackte?quote:Op zondag 9 mei 2004 11:04 schreef Sanneke het volgende:
DusDat, vertel; ik hoor overal dat t op 1 nr na playback was..das toch schandalig als je daar 47.50 vopor betaald hebt!
Ik zie dat je review is aangekomenquote:Op zondag 9 mei 2004 16:18 schreef DusDat het volgende:
Het concert was een vet goede show. Licht, vuur, glitters, outfits, dans. Alles was heel mooi. Ik heb ook een review opgestuurd, maar ben hier pas net, dus ff kijken of dat goed is gegaan :p
Een welverdiendequote:Op zondag 9 mei 2004 16:18 schreef DusDat het volgende:
Ze zong heel veel niet live, maar zelf kan ik dat niet erg vinden, ik kom om britney te zien optreden met d'r geweldige dans enzo. En dan lukt het niet om ook nog te zingen, ze had wel wat regels mee kunnen bleren, maar ja: als je naar een concert van britney gaat, weet je dat heel veel wordt geplaybackt.
Everytime zong ze live en ook shadow voor een gedeelte net zoals oops!
Recensie:quote:Op zondag 9 mei 2004 12:01 schreef LeBeau het volgende:
[..]
In de UK was daar toch best nog een rel over geweest, dat ze alleen playbackte?
bronquote:Rode oortjes bij Britney Spears
Alles wijst erop dat Britney Spears (23) haar zoete, maagdelijke meisjesimago meer dan beu is. De teksten op haar laatste album ’In the Zone’ zijn openlijk seksueel getint en ook ’The Onyx Hotel Tour’, die vrijdagavond in de Rotterdamse Ahoy’ neerstreek, liegt er niet om. In dit hotel komen namelijk de stoutste dromen uit.
En die van Britney blijken zeer seksueel geladen te zijn, met als hoogtepunt een badscène waarin ze gehuld in dezelfde niets verhullende bodystocking als in de clip ’Toxic’ het expliciete nummer over zelfbevrediging ’Touch of my hand’ zingt en zowel de dansers als de zangeres suggestief de hand aan zichzelf slaan. Ook in het stomende ’Breathe on me’ zien we de zangeres in de rol van verleidster, wanneer zij innig kust met een van haar dansers en gehuld in roze lingerie met hem op het bed rollebolt.
Het deed een beetje denken aan Pink die laatst ook al het Ahoy’-publiek rooie oortjes bezorgde met het nodige gevoos.
Opgeteld met de ’Madonnakus’, haar maar 24 uur durende huwelijk met jeugdvriend Jason Alexander, de controversiële nieuwe clip bij ’Everytime’ (waarin ze zelfmoord pleegt in bad en waarvan zelfs haar fans schande spraken) zou je kunnen stellen dat Britney òf de weg kwijt is òf aan een totale wedergeboorte is begonnen.
Gemaakt
Haar grote heldin is nog altijd Madonna, maar helaas heeft die nog altijd meer raffinement en stijl in één pink dan Britney in haar hele wulpse lijf. Zo ook ’The Onyx Hotel Tour’. Het ziet er schitterend uit, met spannende kostuums en een sublieme choreografie, maar het komt toch allemaal wat gemaakt over. Over elke stap, over elk woord is nagedacht en de spontaniteit is ver te zoeken als Britney halverwege de show de microfoon pakt om te vertellen over de afgelopen zes maanden die voor haar een soort achtbaan waren (doelend op het flitshuwelijk en de Amerikaanse controverse rond haar tour). Je voelt dat ze dit verhaaltje al tientallen keren eerder heeft opgelepeld, net als het grapje dat er zoveel leuke jongens in de zaal zijn en dat ze op moeten passen, omdat ze misschien wel met een van hen trouwt.
Het verhaal ging dat Britney overspannen zou zijn en de tour liever had afgeblazen, ware het niet dat ze opgezweept door wurgcontracten haar rondje wereld af moest maken. Het leek ook wel of ze er een beetje uitgeblust uit zag. De vonk was weg uit haar ogen en alleen bij de dansroutines leek Britney in haar element. Dan spetterde en straalde ze. Live zingen in combinatie met een moordende dansroutine is niet aan haar besteed. Dat hadden we bij een vorig concert al geconcludeerd en dat was ook nu weer het geval.
Een buurman kon het na anderhalf uur niet meer aanhoren en verzuchtte hardop tegen zijn vriendin: „Alles is playback! Belachelijk.” Helemaal gelijk had hij niet, want het nummer ’Everytime’ en ook een gedeelte van de ballad ’Shadow’ werden wel degelijk live gezongen. Qua show een acht, maar voor zingen een dikke nul. Leeftijdgenoot Pink deed het twee maanden geleden wat dat betreft een stuk beter. Het kan dus wel.
Anders pak je ff de verkeerde topicquote:Op woensdag 12 december 2007 12:22 schreef Dizer het volgende:
Wat slecht, dat hier niet meer gepost wordt over haar nieuwe cd. Die is ongeloofelijk goed!
Bovendien zijn er een paar gruwelijke nummers!
En het nummer State of Grace... is gewoon om een staande ovatie van te krijgen zo geil als het maar kan
Deze staat in de lijst der lijsten van MUZquote:Op woensdag 12 december 2007 16:30 schreef MisterO het volgende:
[..]
Anders pak je ff de verkeerde topic![]()
Nee ik ga die andere niet opzoeken!
Ik draai de cd nog steeds grijs! Get Naked, Freakshow en Toy Soldier zijn mijn lievelingsnummers, heerlijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |