abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14155044
quote:
Op zondag 26 oktober 2003 15:34 schreef 2Mini het volgende:
Ik heb het gemist, maar ik heb het dernet streaming gekeken.

En wat blijkt!

Mijn tip! (ja ja over Double A)

Alleen jammer dat ik niet heb gewonnen

Ook met het feit dat heel het reclame-spotje helemaal gejat was??
pi_14159832
quote:
Op zondag 26 oktober 2003 19:50 schreef DaveM het volgende:
Zoals altijd zat ik me weer dood te ergeren aan jack spijkerman.
Maar ja, ik wil het cabaret niet missen dus dan heb je dat.

Dit keer waagde hij het ook eens om te kankeren op een bepaalde criminele groep. En dat na jaren fanatiek iedereen die hetzelfde deed als fascist te kijk zetten in z'n programma. Ik hoop dat je dit leest jack: hypocriete lafbek!!!

Maar gelukkig duurde deze ergernis niet lang want het cabaret was weer erg komisch!

Wat was dat met die criminele groep dan? Dat heb ik ff gemist.

Die Jack Spijkerman mag ik ook niet, ik vraag me ook af in hoeverre hij alles bedenkt van dat programma. Hij doet in ieder geval net of hij alles maakt en hij vindt zichzelf nogal geweldig. Ok als hij het allemaal zelf bedenkt is het wel goed, maar blijf dan normaal doen.
Het zit me nog steeds dwars dat hij superpissig op Bart de Graaff werd toen Bart hem uit zijn bed belde midden in de nacht. Jack kon het echt niet hebben en dan later toch flauwe grapjes erover maken terwijl hij zich eigenlijk moet schamen ervoor.

pi_14160321
quote:
Op zondag 26 oktober 2003 22:22 schreef Sinterklaas het volgende:
Het zit me nog steeds dwars dat hij superpissig op Bart de Graaff werd toen Bart hem uit zijn bed belde midden in de nacht. Jack kon het echt niet hebben en dan later toch flauwe grapjes erover maken terwijl hij zich eigenlijk moet schamen ervoor.
Dat vond ik ook erg zwak van hem ja. Met Emile Ratelband in een kooi toen/
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
  Redactie Frontpage zondag 26 oktober 2003 @ 22:42:48 #79
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_14160395
quote:
Op zondag 26 oktober 2003 22:40 schreef Svensational het volgende:

[..]

Dat vond ik ook erg zwak van hem ja. Met Emile Ratelband in een kooi toen/

Sorry hoor, maar ik vond het juist erg goed van Jack dat ie zich niet lenen voor een item waarin ook ER voorkwam.
pi_14160613
quote:
Op zondag 26 oktober 2003 22:42 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar ik vond het juist erg goed van Jack dat ie zich niet lenen voor een item waarin ook ER voorkwam.

Hij weigerde al voordat hij wist dat ER meedeed. Hij had best even vijf minuutjes kunnen uittrekken, want dit was wel erg zwak. Maar verder mag ik hem wel hoor die Jack.
  zondag 26 oktober 2003 @ 23:01:05 #81
57917 Dodec
Live op het Fok!-forum
pi_14160848
quote:
Op zondag 26 oktober 2003 18:54 schreef Sinterklaas het volgende:
En de gouden knuppel mogen ze zelf krijgen, dat met Maurice de Hond van vorige week was echt om je dood te schamen. Het is dan toevallig een fout, maar je kan er heel goed 2 dingen kiezen. Rijbewijs + Auto afnemen is een reeele optie. En dan nog heel zielig jezelf eruit lullen. Als Jack een held was geweest had hij zichzelf genomineerd.
Doe niet zo serieus man!
  zondag 26 oktober 2003 @ 23:02:37 #82
57917 Dodec
Live op het Fok!-forum
pi_14160900
quote:
Op zondag 26 oktober 2003 19:50 schreef DaveM het volgende:
Dit keer waagde hij het ook eens om te kankeren op een bepaalde criminele groep. En dat na jaren fanatiek iedereen die hetzelfde deed als fascist te kijk zetten in z'n programma. Ik hoop dat je dit leest jack: hypocriete lafbek!!!
OH WAT ERG!!!!1
WAT EEN DRAMA!!!1

en wie waren die criminelen dan mijn beste?

pi_14161219
quote:
Op zondag 26 oktober 2003 23:01 schreef Dodec het volgende:

[..]

Doe niet zo serieus man!

Oeh, klink ik zo serieus

Maar ik erger me soms wel te snel ergens aan, dat klopt

maandag 27 oktober 2003 @ 00:41:47 #84
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_14162968
quote:
Op zondag 26 oktober 2003 10:41 schreef sweek het volgende:

[..]

Ja, ik vind dat ze het wel eens mogen aanpassen... ongeacht of ze nu prijzen winnen of niet ja... ik zie ook steeds meer mensen die het met me eens lijken te zijn, die alleen nog maar naar het cabaret kijken bvb.

Die mensen behoren dan zeker niet tot die ruim 2.5miljoen kijkers?

[Dit bericht is gewijzigd door Nyrem op 27-10-2003 18:59]

maandag 27 oktober 2003 @ 15:45:27 #85
30560 2Mini
Official Logo
pi_14174247
quote:
Op zondag 26 oktober 2003 19:54 schreef wizarddragon het volgende:

[..]

Ook met het feit dat heel het reclame-spotje helemaal gejat was??

jup.... in het topic van double a paper... staat ook een link naar de mikado koekjes
Camera 1... 1!
pi_14179530
quote:
Op zondag 26 oktober 2003 22:42 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Haha wat een joke!
jack spijkerman was gewoon bang dat Ratelband hem voor lul zou zetten.

Zelf altijd iedereen voor lul zetten, maar in z'n broek schijten als hem hetzelfde kan overkomen. Zo kennen we jack ass weer.

pi_14179553
Jammer dat Jack Spijkerman er mee stopt. Eigenlijk mogen ze het programma wel beperken tot de filmpjes, spijkerslaan met de hamer en de cabaretiers.
A man is the less likely to become great the more he is dominated by reason: few can achive greatness -and none in art-if they are not dominated by illusion.
pi_14179619
quote:
Op zondag 26 oktober 2003 22:22 schreef Sinterklaas het volgende:

[..]

Wat was dat met die criminele groep dan? Dat heb ik ff gemist.

Een groep die ik juist niet wilde noemen, omdat dit dan het zoveelste topic over k############ zou worden.
pi_14180017
zijn ze eigenlijk al dvd te krijgen (oude afleveringen dan)
*iets met rechterhand*
pi_14180815
quote:
Op maandag 27 oktober 2003 19:31 schreef pro_jeex het volgende:
Jammer dat Jack Spijkerman er mee stopt. Eigenlijk mogen ze het programma wel beperken tot de filmpjes, spijkerslaan met de hamer en de cabaretiers.
hij stopt dus niet zei hij afgelopen zaterdag.
  Trouwste user 2022 maandag 27 oktober 2003 @ 20:26:36 #91
7889 tong80
Spleenheup
pi_14180882
Is de redactie veranderd ? De typetjes blijven leuk maar de grappen worden minder.

En kan iemand Sanne walletjes van der Wal een rooie peper in d'r reet stoppen.

Of een dwangbuis omdoen. Is ook goed.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Moderator maandag 27 oktober 2003 @ 20:30:04 #92
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_14180967
quote:
Op maandag 27 oktober 2003 20:24 schreef Svensational het volgende:

[..]

hij stopt dus niet zei hij afgelopen zaterdag.

Nog niet meteen.

Maar dit zou dus best eens het laatste seizoen kunnen zijn.

In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_14185447
dadelijk effe de herhaling kijken ik heb het zaterdag namelijk gemist
  dinsdag 28 oktober 2003 @ 01:32:12 #94
42020 DJMarcel.nl
/care sedert 2002
pi_14188218
Als je vanuit een "redactioneel standpunt" kijkt naar Kopspijkers kun je redelijk wat fragmenten/opmerkingen voorspellen. Zo ook afgelopen week bij o.a. het cabaret en natuurlijk het Kopspijkerspel. Zo was anders de grap van Studio Sport afgelopen week zwakker overgekomen wanneer er niet de nadruk werd gelegd op de koptelefoons en het focussen op de lippen van de presentatrice. Het was mij in ieder geval al meteen duidelijk dat er levensgroot de uitslag van die wedstrijd in beeld kwam. Het viel me juist tegen dat ik twee keer moest kijken eer ik de uitslagen kon lezen. Het beeld flitste nl. gelijk weg.

Maar goed het format blijft gewoon scoren, alhoewel ik vind dat ze wel eens een draai mogen geven aan (iedere) uitzending. Andere volgorde, meer interactie met publiek etc., onverwachts een filmpje instarten ik noem maar wat. Nu weet je precies vantevoren wanneer je de koffie kan halen of een telefoontje kan plegen, want de opzet is iedere week hetzelfde.

Afgekeurde kijkerstips zou ik daarnaast ook graag terug willen zien bijvoorbeeld na de herhaling. Een extraatje om toch weer even in te schakelen op maandagavond. Of misschien online zetten?

Maarre.. hoe dan ook... een programma!

dinsdag 28 oktober 2003 @ 08:55:40 #95
22457 Patch
FTR HUNK 2009-2007-2005-2004
pi_14189508
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 01:32 schreef DJMarcel.nl het volgende:
Als je vanuit een "redactioneel standpunt" kijkt naar Kopspijkers kun je redelijk wat fragmenten/opmerkingen voorspellen. Zo ook afgelopen week bij o.a. het cabaret en natuurlijk het Kopspijkerspel. Zo was anders de grap van Studio Sport afgelopen week zwakker overgekomen wanneer er niet de nadruk werd gelegd op de koptelefoons en het focussen op de lippen van de presentatrice. Het was mij in ieder geval al meteen duidelijk dat er levensgroot de uitslag van die wedstrijd in beeld kwam. Het viel me juist tegen dat ik twee keer moest kijken eer ik de uitslagen kon lezen. Het beeld flitste nl. gelijk weg.
Ik deel deze mening
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
  Redactie Frontpage dinsdag 28 oktober 2003 @ 08:59:16 #96
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_14189563
quote:
Op maandag 27 oktober 2003 20:30 schreef Mike het volgende:

[..]

Nog niet meteen.

Maar dit zou dus best eens het laatste seizoen kunnen zijn.

Jack Spijkerman stopt in 6 maanden met Kopspijkers

Van wie zijn de rechten dan? Zonder Jack kan het programma gewoon doorgaan, er kijken 2,5 miljoen Nederlanders naar. Nemen ze Felix Meurders of Dolf Jansen.

pi_14190873
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 01:32 schreef DJMarcel.nl het volgende:
Nu weet je precies vantevoren wanneer je de koffie kan halen of een telefoontje kan plegen, want de opzet is iedere week hetzelfde.
Na het kopspijkerspel heb ik altijd een enorme drang om naar de wc te gaan
  dinsdag 28 oktober 2003 @ 15:39:49 #98
57917 Dodec
Live op het Fok!-forum
pi_14199595
quote:
Op maandag 27 oktober 2003 19:34 schreef DaveM het volgende:

[..]

Een groep die ik juist niet wilde noemen, omdat dit dan het zoveelste topic over k############ zou worden.

Waarom begin je er dan over?
  zaterdag 1 november 2003 @ 20:33:10 #99
63890 bugeye
Fok verlaten heeft :'(
pi_14305701
Die beelden dat een man gestoken wordt in zijn buik, (zonet op 3)

moet dat nou bij kopspijkers?

Ik zit niet langer meer hier.... snik....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')