quote:Lijkt me wel leuk.
MTV start een nieuwe reality met dochter Hillfiger in de hoofdrol. Voor de inhoud hoeft Ally niet veel te doen, behalve heel veel geld uit te geven.Goldcard
Tommy Hillfiger is al een gevestigde naam in de wereld, nu komt de naam van zijn dochter daar waarschijnlijk bij. Ally Hillfiger is namelijk door MTV benaderd om mee te doen aan een nieuwe reality-show. Ally zal hierin slechts haar usual self spelen, de titel van de serie is namelijk Rich Girls. De eerste opnames voor de show zijn inmiddels achter de rug. Ally en haar vriendin Jamie Gleicher worden gefilmd terwijl zij met uitpuilende tassen en een goldcard op zak door New York fladderen op zoek naar hippe mode must-haves.Hemel
Ally vertelt over de show: "We struinen gewoon rond in deze verdomde stad alsof het onze winkelhemel is. Maar alleen omdat we geld hebben, betekent dat nog niet dat wij geen goede mensen zijn." Vriendinnetje Jamie voegt hier braaf aan toe dat ze geleerd heeft dat 'geld niet gelukkig maakt'.Ontmaagden
De eerste aflevering wordt uitgezonden op de Amerikaanse MTV op 28 oktober. Hierin rijden Ally en Jamie in een vette limo door New York op zoek naar een jurk voor het grote schoolfeest. Hierna laten zij hun haar en nageltjes doen bij de superchique Frederic Fekkai salon, waar Jamie zich afvraagt of ze zich nu wél of juist niet op het schoolfeest moet laten ontmaagden.
quote:ooh
Op zaterdag 25 oktober 2003 19:47 schreef static het volgende:[..]
Lijkt me wel leuk.
Wat kan je je dan vergissen hè? hahahahaaa
quote:Elke werkdag:
Op vrijdag 26 december 2003 18:55 schreef Duiveltja het volgende:
Vanaf 5 januari te zien bij MTV
Kan wel leuk zijn, ik heb al in The Simple Life gezien hoe debiel dit soort meiden kunnen zijn.
quote:
Rich Girls: maandag t/m vrijdag @ 21.00uur
Het is echt onvoorstelbaar hoe rijk die mensen zijn, ze kopen schoenen a $3000 alsof het het niets is
Maar toch zit ik om 21.00 dan maar weer braaf voor de buis
[Dit bericht is gewijzigd door static op 05-01-2004 20:15]
[Dit bericht is gewijzigd door wizarddragon op 05-01-2004 22:25]
Sorry, maar daar gaat mijn bloed van koken, aangezien ik net bij dit topic vandaan kom.
[Dit bericht is gewijzigd door motown op 06-01-2004 17:28]
quote:Waar staat dat?
Op dinsdag 6 januari 2004 17:23 schreef motown het volgende:
worden ook nog eens betaald om op kosten van MTV te gaan winkelen?
Leuk programma!
quote:Echt, die decadentie is gewoonweg stuitend met al die mensen die wereldwijd sterven van de honger!
Op dinsdag 6 januari 2004 22:30 schreef xxsaskiaxx het volgende:
"a need a break" en hup ze zitten op het vliegtuig naar mustique (of what ever) OMG!
Ally had wel een vet jurkje aan (die groene)
[Dit bericht is gewijzigd door Bus watcher op 08-01-2004 00:44]
quote:En een Ferrari Enzo zag ik gister.
Op vrijdag 9 januari 2004 21:06 schreef ForeverEternalFreak het volgende:
De Hilfigers hebben een Saab zag ik net.
Ally had vandaag honger d.w.z. ze had zin in burrito's. I.p.v. een personeelslid burrito's te laten maken of burrito's te laten bezorgen gaat ze naar de supermarkt. Na wat gerommel in de keuken geeft ze haar poging burrito's te maken op. Jaime zegt later dat Ally intelligenter is dan 99,9 % van de mensen op de aarde.
Jaime kreeg een laptop van $ 2600 van haar moeder omdat tickets bestellen niet lukte met haar oude computer. De laptop werd gekozen omdat hij 'cute' was. Het lukte Jaime vervolgens ook niet de tickets te bestellen met de laptop.
Ik heb bij dit programma het idee dat vrijwel alles in scene gezet is.
Wel een handige chick om aan de haak te slaan die Ally
Maar dit, wat komt dat nep over zeg .
er zijn zat mensen in geldnood en die zoveel moeite doen om aan geld te komen, en dan zet je je tv aan en dan zie je twee van die kleine meisjes zoveel geld over de balk gooien omdat ze een rijke papa of wat dan ook hebben.....
misselijkmakend!!
quote:Ziekelijk jaloerse bijstandstrekker!
Op maandag 12 januari 2004 21:10 schreef Smeich het volgende:
kutprogramma!!!!er zijn zat mensen in geldnood en die zoveel moeite doen om aan geld te komen, en dan zet je je tv aan en dan zie je twee van die kleine meisjes zoveel geld over de balk gooien omdat ze een rijke papa of wat dan ook hebben.....
misselijkmakend!!
quote:hem gun ik het, die dochter niet. Ik zou het iig niet doen zoals hij het doet. Laat 'r maar werken voor d'r geld
Op maandag 12 januari 2004 21:14 schreef ROG het volgende:[..]
Ziekelijk jaloerse bijstandstrekker!
Succes is een keuze, papa Hillfiger is gewoon slim bezig. Leuk om te zien toch?
quote:maar rijk
Op maandag 12 januari 2004 21:19 schreef gekke_sandra het volgende:
Ze zijn wel lelijk
quote:
Op maandag 12 januari 2004 21:14 schreef ROG het volgende:[..]
Ziekelijk jaloerse bijstandstrekker!
Succes is een keuze, papa Hillfiger is gewoon slim bezig. Leuk om te zien toch?
quote:
Op maandag 12 januari 2004 21:19 schreef gekke_sandra het volgende:
Ze zijn wel lelijk
Je zou zegge dat plastische chirurgie toch te betalen zou moeten zijn .
quote:
Op maandag 12 januari 2004 21:25 schreef xxsaskiaxx het volgende:
Herhaling, Die jaime kijkt zo vies altijd
en die ally heeft een beetje psychische problemen geloof ik
quote:Ik zeg toch niet dat het niet leuk is
Op maandag 12 januari 2004 21:26 schreef Fillipe het volgende:[..]
, leuk toch
quote:
My full name is Alexandria Hilfiger. I was born in Manhattan, New York and grew up splitting my time between Greenwich, CT and New York. I have a younger brother and two younger sisters. My birthday is February 26, 1985 (I'm a Pisces). I went to the Professional Children's School for high school in Manhattan. When I was 13 I played a role in a play called Abby's Song on Broadway. When I was 17, I produced a film Proud with Ossie Davis as the lead. After that, I produced and hosted a little show for Nantucket television called In the House with Ally Hilfiger. I am now producing Rich Girls and I love to paint--a lot. I love fashion and art. My favorite shows are The Osbournes, Friends and Sex and the City.
quote:De Osbournes waren wel nep.. hmmm. Maarja, liever Ally H. dan die pad van een Kelly Osbourne.
My name is Jaime Lee Gleicher and I was born on January 17, 1985 (which makes me a Capricorn) in Manhattan, New York. I lived in Manhattan until age 4 when I moved to Tenafly, NJ, and then moved back to Manhattan at age 14. I pursued a musical theatre career when I was younger which is why I attended high school at the Professional Childrens School in NYC, where I was Student Body President and Student Body Vice President. I recently graduated with honors, won the Betty Ivey Martin Award for Outstanding Service to the School and was a recipient of the New York Lottery Leaders for Tomorrow scholarship. Ive been in numerous musical theatre productions in and around NYC, and I got the chance to perform on Broadway in RENT through doing work with the charity, Broadway Cares Equity Fights AIDS. I have been very passionate about my writing since I have been very young, and I am in the midst of writing my first novel which I hope to publish in the near future. I hope to one day write a screenplay or dramatic play and produce it. I also want to continue my acting career either on stage or on the big screen. I love the fashion and retail industry, and I love to shop. I now attend Barnard College which is part of Columbia University here in NYC, where I will probably major in English, Womens Studies or Film. I love Sex and The City and The Osbournes. I am so proud to be a producer of Rich Girls--it has been an incredible, life-changing and fulfilling experience.
quote:Out your heart out.
Rich Girls live on Park Ave.....
We live in a trailer park.
quote:Die linker is lelijk
Op zondag 18 januari 2004 20:32 schreef Frenkel het volgende:
Ik vind die Ally toch echt wel wat hebben, (ff niet aan het geld denkend)
quote:Ze heeft een hazelipje maar dat geld maakt het juist goed
Op zondag 18 januari 2004 20:32 schreef Frenkel het volgende:
Ik vind die Ally toch echt wel wat hebben, (ff niet aan het geld denkend)
Ontopic: MTV herhaalde afgelopen week echt teveel afleveringen, slecht bezig.
quote:Jij gaat "The simple life" echt geweldig vinden dat is veel leuker
Op dinsdag 20 januari 2004 16:32 schreef Tom_Tom- het volgende:
Nep of niet, wat een geweldige serie.
[Dit bericht is gewijzigd door xxsaskiaxx op 23-01-2004 00:09]
Vindt The Rich Girls te nep, en er gebeurt ook niks spannends ofzo.
Erger me ook helemaal dood aan Ally, die geen zin kan uitspreken zonder er minstens 4 keer 'like' doorheen te gooien....
quote:Yep Urin heeft het aangekocht
Op zaterdag 31 januari 2004 15:11 schreef Salmonella het volgende:
Wordt The Simple Life hier binnenkort ook uitgezonden dan? Dat lijkt me echt geweldig, had al een paar stukjes gezien.
quote:Lillix - This Town
Op zaterdag 31 januari 2004 14:55 schreef punkchic het volgende:
WEET IEMAND VAN WIE DA BEGINLIEDJE IS????
quote:
Op zaterdag 31 januari 2004 15:50 schreef Duiveltja het volgende:[..]
Yep Urin heeft het aangekocht
quote:Door Philip Morris ofzo.
Op zaterdag 31 januari 2004 21:55 schreef Lexie het volgende:
Door wie wordt die Jamie eigenlijk gesponsord?
Deze serie is echt
Echt niet boeiend ofzo domme rijke air-heads. Ze zijn ook nog eens saai ook. Dan is The Simple Life echt 10000x boeiender.
quote:Ze heeft er idd wel iets van weg.
Op zaterdag 31 januari 2004 18:36 schreef twentemeisje het volgende:
Moeten jullie ook aan Monica Lewinsky denken als je die Jaime zietor is it just a sick twist in my brain?
Maar vind je het wel leuk?quote:Op donderdag 25 maart 2004 15:55 schreef karoltje het volgende:
Die Jaimie kijkt altijd zo zuur.
Het 'mooiste' stukje vond ik wel dat Jaimie ontzettend verdrietig/saggereinig/boos was. En dat Ally dat zo verschrikkelijk vond....dat was namelijk negatief voor haar eigen aura.
Neej ik bedoel een ander stukjequote:Op donderdag 25 maart 2004 15:59 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Maar vind je het wel leuk?
En was dat dat stukje dat Ally Jaime dom had genoemd, en toen was die verdrietig, en toen kwam Ally daar op terug en toen zei ze dat ze Jaime heel slim vond, alleen haar ouders en wat familieleden en de Dalai Lama waren slimmer dan haar? Of was dat iets anders.
quote:Op donderdag 25 maart 2004 15:59 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik vind die 21 tikken op het 'derde oog' van hun wel hip. Je zou er rustig van worden ofzo. Ik doe het nooit, maar het ziet er leuk uit.
Heb je dat nooit gezien? Dat hebben ze geleerd van hun yogamens. Dan moet je 21 keer met je vinger op een stukje tussen je ogen tikken. Daar word je rustig en kalm van.quote:Op donderdag 25 maart 2004 16:42 schreef karoltje het volgende:
Waar gáát dit over Tom?
Volgens mij was het het stukje net boven het midden van je neus, op je voorhoofd. Daar deed zij het tenminste.quote:Op donderdag 25 maart 2004 16:54 schreef Tom_Tom- het volgende:
Dan moet je 21 keer met je vinger op een stukje tussen je ogen tikken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |