Onze hond Rimpel moet geopereerd worden aan zijn oogjes, zijn wimpers krullen naar binnen en dat schuurt langs het hoornvlies...we kunnen volgende week donderdag terrecht bij de dierarts...
Aangezien hij last heeft van beide ogen, boven en onder ooglid...gaat dit alles dus 400 euro kosten!!!!! Zat ik eerst in de stress omdat mijn "kindje" onder het mes moet, zit ik nou in de stress om dat geld! Wat een bedrag zeg! Als er iemand een donatie wil doen...alles is welkom! (grapje)....Ja, ik zit in een WW uitkering, dus ik moet maar zien hoe ik het redt! Mijn vriend heeft ook niet veel...snif!
Maar eens kijken of mijn ouders ons wat kunnen lenen?!
Waarom is dat zo ontzetttend duur? Niet normaal toch?
En die stomme dierenverzekring die we hebben afgesloten voor hem vergoedt het niet! Alles aan de ogen wordt niet vergoedt! Ja lekker handig!
quote:Dat verdient een
Op dinsdag 6 januari 2004 17:17 schreef Frollo het volgende:
Ik heb eens 670 gulden uitgegeven om het leven van een kat te redden die niet eens van mij was.
Maar bedenk wel dat er op deze planeet veel ouders rondlopen die zelfs de medische kosten voor hun eigen kinderen niet kunnen betalen...
[Dit bericht is gewijzigd door motown op 06-01-2004 17:25]
quote:bedoel je daar duurder of goedkoper mee?
Op dinsdag 6 januari 2004 17:14 schreef _The_General_ het volgende:
informeer voor de grap eens bij een dierenarts in belgie?
quote:ik hoop dat dat misschien goedkoper is ?
Op dinsdag 6 januari 2004 17:19 schreef MPmad het volgende:[..]
bedoel je daar duurder of goedkoper mee?
Ach mijn ouders zijn al jaren 'de bank van lening' hihihihi!
Dus Hilje is zo goed als uit de stress...400 euro ineens is zo'n klap geld, maar als we het beetje bij beetje kunnen betalen merk je het niet zo!
Ja, dat is de "risico van het vak he?" Mijn hond is mijn kind, dus het maakt me niet uit....al had het 1000 euro moeten kosten...dan hadden we wel wat geregeld....als je een dier aanschaft moet je daar rekening mee houden...en dat hebben we ook wel gedaan hoor...verzekering afgesloten, maar ja, die dekt dit dus niet!
Ach, als hij er maar van op knapt ben ik allang weer blij!
quote:Dus wat is je klacht?
Op dinsdag 6 januari 2004 17:24 schreef Hilje23 het volgende:
Ach, als hij er maar van op knapt ben ik allang weer blij!
quote:De 400 pleuro's
Op dinsdag 6 januari 2004 17:26 schreef JohnnyKnoxville het volgende:[..]
Dus wat is je klacht?
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 17:27 schreef Poepoog het volgende:
De 400 pleuro's
quote:Daarom dus mijn vraag: Wat is de klacht?
Op dinsdag 6 januari 2004 17:24 schreef Hilje23 het volgende:
Ja, dat is de "risico van het vak he?" al had het 1000 euro moeten kosten...als je een dier aanschaft moet je daar rekening mee houden...
quote:Dat het toch veel geld is
Op dinsdag 6 januari 2004 17:29 schreef JohnnyKnoxville het volgende:[..]
[..]Daarom dus mijn vraag: Wat is de klacht?
quote:Wenkbrauwen vallen niet onder ogen als je het mij vraagt?
En die stomme dierenverzekring die we hebben afgesloten voor hem vergoedt het niet! Alles aan de ogen wordt niet vergoedt!
Je kan ook gaan sjoppen voor een andere dierenarts. Soms scheelt het aanzienlijk.
De operatie is waarschijnlijk zo duur omdat er een verdoving bij zit. Dat drijft de prijs ook aardig op.
Bij een klein beest zoals een konijn kwam dat al snel uit op 85 euro uit voor een heel simpele ingreep.
Wat voor een hondje is het?
quote:een sharpei,,van die chinese rimpelhonden...hihihihi vandaar de naam Rimpel
Op dinsdag 6 januari 2004 17:32 schreef BAZZA het volgende:
Een dierenartsenpraktijk is ook geen vetpot hoor als je bedenkt dat het een zware studie is, maar mooi dat de operatie er toch van komt.Wat voor een hondje is het?
quote:Jij nog steeds hier?
Op dinsdag 6 januari 2004 17:32 schreef BAZZA het volgende:
Een dierenartsenpraktijk is ook geen vetpot hoor als je bedenkt dat het een zware studie is, maar mooi dat de operatie er toch van komt.Wat voor een hondje is het?
Zucht... Ik dacht dat jij in de tijd van mijn afwezigheid nu wel eindelijk je "Ik ben het zat, ik ga nu voorgoed weg uit dit kut-forum"-topic had gepost.
Of dat je een perm-ban had gekregen.
quote:Oh die, die zie je steeds meer de laatste tijd hier
Op dinsdag 6 januari 2004 17:37 schreef Hilje23 het volgende:
een sharpei,,van die chinese rimpelhonden...hihihihi vandaar de naam Rimpel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |