Kreeg er vandaag een demotje van en het klinkt bijna net als Buttafew (niet dat die zoooooooooooo geweldig bekend zijn, maar goed...).
En ik heb geen flauw idee met welke band ik ze samen op een podium moet zetten .
Iemand die een Presidents of the USA coverbandje kent?
Altijd makkelijk of course...
quote:Weet je wel, "Millions of tietjes, tietjes for me!" (Peaches ofcourse...)
Op zaterdag 25 oktober 2003 14:13 schreef R2cksson het volgende:
Volgens mij is deze poging mislukt .
quote:Hoi, meneer Woost. Ik weet hoe jullie klinken, dus dat is het probleem niet, maar er kwam een jongedame met een demo en de vraag of jullie mochten spelen. Ik luister dus de demo en vind wel dat er een mogelijkheid is om jullie te laten spelen. Maar nu zit ik mij af te vragen, welke band moet ik erbij zetten, want 1 band is eigenlijk niet genoeg...
Op zaterdag 25 oktober 2003 21:28 schreef Amp het volgende:
Hallo! Ik speel in de band Woost.. Dus ik ken ons welWil je iets specifiek weten?
Maar goed, we vinden wel een oplossing, daar ben ik van overtuigd.
quote:Doe Lukewarm er maar bij, twee topbands dus een topavond gegarandeerd.
Op zondag 26 oktober 2003 02:35 schreef R2cksson het volgende:[..]
Hoi, meneer Woost. Ik weet hoe jullie klinken, dus dat is het probleem niet, maar er kwam een jongedame met een demo en de vraag of jullie mochten spelen. Ik luister dus de demo en vind wel dat er een mogelijkheid is om jullie te laten spelen. Maar nu zit ik mij af te vragen, welke band moet ik erbij zetten, want 1 band is eigenlijk niet genoeg...
Maar goed, we vinden wel een oplossing, daar ben ik van overtuigd.
quote:Hebben die jongens ook een drummer of heb ik net de verkeerde nummers gedownload?
Op zondag 26 oktober 2003 13:21 schreef Amp het volgende:
JAAAA, Lukewarm erbij, dat zouden wij zelf dan wel een feestje vinden! Check hun site op http://www.lukewarm.nl/
quote:Je kent dus niemand uit Limburg... Mh... Nou ja goed, dan heeft het ook weinig zin om namen te noemen, maar is er van jullie kant uit ook motivatie om te spelen in een klein cafe in een gaatje als Echt?
Op zondag 26 oktober 2003 15:21 schreef Amp het volgende:
Geen idee, ik weet niet wie er bij jou met het demootje aan is gekomen.. Naam?
quote:Op de demo/EP staat een telefoonnummer en email, dus dat komt wel goed.
Op zondag 26 oktober 2003 15:29 schreef Amp het volgende:
Ja hoor, wat mij betreft welSpelen is leuk! En we hebben nog niet eerder in Limburg gespeeld, dus daar moet ook nodig verandering in komen..
Wil je concreet iets weten, neem dan contact op met onze boeker/manager, Dennis Meuwissen. Verdere contact info staat op onze website.
Bedankt voor je tijd.
Alvast hartelijk bedankt!
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2003 14:13 schreef R2cksson het volgende:
Wie kent deze band? Speelt iemand in deze band? Neukt iemand deze band?Kreeg er vandaag een demotje van en het klinkt bijna net als Buttafew (niet dat die zoooooooooooo geweldig bekend zijn, maar goed...).
En ik heb geen flauw idee met welke band ik ze samen op een podium moet zetten
.
quote:Que? Echt? Wat moet dat in ons dorp? En Echt is geen gat! Kluppel.
Op zondag 26 oktober 2003 15:00 schreef R2cksson het volgende:
Past wel bij Woost, maar jullie zijn van Tilburg, hoe komen jullie bij Echt? Of kwam die meid niet omdat ze jullie kende?
quote:Op woensdag 9 maart 2005 14:53 schreef silvieb het volgende:
Eindelijk is het zo ver het debuutalbum van Woost is helemaal klaar! Het schijfje heet 'Colour my skin', en zal op woensdag woost-dag 20 april haar release beleven in Tilburg, met een instore optreden in de middag, en 's avonds een speciaal optreden in 013!!!
benieuwd? ga naar:
http://www.woost.nl
http://www.woost.nl/www
Jij was aan het spammen met je CD RELEASE.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 21:45 schreef silvieb het volgende:
dat was ook de bedoeling! waarom haal je het nu wegzet ik het nog een keer neer en wel hier:
Oei, een lurkerquote:Op zondag 24 april 2005 04:50 schreef Stonehead het volgende:
Grappig, je linkt naar mijn stukjeIk ben een van de +/- 15 mensen die nu voor de muziekweblog File Under schrijft.
Ik heb Woost sinds dat stukje nog vaak gedraaid. En hij wordt alleen maar beter, de plaat is echt eng goed. Voorwaarde is natuurlijk wel dat je al van Muse-achtige muziek houdt.
Maar ik heb elke paar dagen weer een nieuw favoriet nummer... Het begon met nummer 3, Words are meaningless. Vervolgens nummer 6, Boywonder (het begint rustig, maar dan!) Toen viel het kwartje bij Restless, nu ben ik weer weg van Battery...
Nouja, een aanrader dus
En Battery was eigenlijk nog mooier in de versie zo die een jaar geleden op CD stond. Voordat dit album werd opgenomen. DIt is nooit ooficieel uitgegeven, recording van een probeersel. Alleen gitaar, bas, drum en zang, zonder tierelantijntjes.quote:Op zondag 24 april 2005 04:50 schreef Stonehead het volgende:
Grappig, je linkt naar mijn stukjeIk ben een van de +/- 15 mensen die nu voor de muziekweblog File Under schrijft.
Ik heb Woost sinds dat stukje nog vaak gedraaid. En hij wordt alleen maar beter, de plaat is echt eng goed. Voorwaarde is natuurlijk wel dat je al van Muse-achtige muziek houdt.
Maar ik heb elke paar dagen weer een nieuw favoriet nummer... Het begon met nummer 3, Words are meaningless. Vervolgens nummer 6, Boywonder (het begint rustig, maar dan!) Toen viel het kwartje bij Restless, nu ben ik weer weg van Battery...
Nouja, een aanrader dus
Haha pas maar op, er zijn meer File Under lurkers hierquote:Op zondag 24 april 2005 13:09 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Oei, een lurker
Ja, ik kom geregeld op file under, leuke site met leuke recensie![]()
Ach man, kom gewoon weer trivia-enquote:Op dinsdag 26 april 2005 18:55 schreef desintbestaat het volgende:
[..]
Haha pas maar op, er zijn meer File Under lurkers hier![]()
Ik ben de ehmm.. Ja hoe omschrijf ik dat nou (is dus een beetje lastig omdat we met drie gitaristen zijn).. Vanaf het publiek gezien linker gitarist, die met de zwarte Telecaster Deluxe of donkerbruine Ibanez Les Paul Recording op een Vox AC30. Degene die ook tweede stemmen zingt.quote:Op dinsdag 26 april 2005 17:39 schreef Duder het volgende:
eehm ff een vraagje, welke gitarist ben jij eigenlijk
Herman van Veen dus? De krullebol? Die met dat stukje zonder haar? Die?quote:Op woensdag 27 april 2005 01:49 schreef Amp het volgende:
[..]
Ik ben de ehmm.. Ja hoe omschrijf ik dat nou (is dus een beetje lastig omdat we met drie gitaristen zijn).. Vanaf het publiek gezien linker gitarist, die met de zwarte Telecaster Deluxe of donkerbruine Ibanez Les Paul Recording op een Vox AC30. Degene die ook tweede stemmen zingt.
We kennen hem via via, hij vindt ons goed, wij vinden hem goed, daarbij is hij een jeugdheld van enkele van onze bandleden, dus besloten we hem te vragen voor een bijdrage op onze plaat. Erg vette toevoeging, vind ik dan.quote:Op donderdag 28 april 2005 18:37 schreef Duder het volgende:
En hoe zit dat met Rudeboy, hoe komen jullie bij hem
hij was ook al bij een optreden in 013 voor azie bij julie
Ik ga erbij zijn!quote:Op maandag 11 oktober 2010 16:14 schreef poppodium-ekko het volgende:
Voor de liefhebbers: 22 oktober staan ze in EKKO, samen met the Van Jets!
Wees er dus bij!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |