Hier staat een uitgebreide review van de camera.
En hier een heleboel informatie.
Dit is een perfecte camera voor mensen die hoge eisen stellen aan de fotokwaliteit, veel willen instellen en toch een draagbaar aparaat willen dat in de jaszak past.
Ik wil hem verkopen, omdat ik via mijn werk een d-slr kan kopen die ik ook voor het werk nodig heb.
De camera is volledig in NIEUWSTAAT en maar enkele keren gebruikt!!
Aankoopbon + garantie zit er bij.
De CF kaarten (2 x 256MB) zijn van Transcend (30x) en zijn supersnel.
De tas is van Vanguard en is van leer. De camera + CF kaarten + infrarood afstandsbediening passen er perfect in.
Hij lijkt op deze, maar mijne is nog een tikkie luxer.
Ik heb de set gekocht voor 1062 euro (825 voor camera, 2x 99 voor CF kaart en 39 euro voor de tas)
De winkelprijs bij de goedkoopste webshops is nu zo'n 675 euro incl. verzending. De CF kaarten kosten nu 90 euro per stuk. De tas kost nogsteeds 39 euro. Winkelwaarde is dus nu 894 euro.
Het startbod is 650 euro.
Graag serieus bieden.
Boden onder de 650 euro worden niet serieus genomen.
//////////////
hier enkele foto's die ik met de G5 gemaakt heb:
[Dit bericht is gewijzigd door Moody op 26-10-2003 12:04]
quote:kan ik doen...wat bied je?
Op zaterdag 25 oktober 2003 13:58 schreef Le__Tigre het volgende:
verkoop je 1x 256mb ook los? tis normaal CF kaart neem ik aan?
quote:geef me dan die gebruikte maar
Op zaterdag 25 oktober 2003 13:59 schreef Moody het volgende:[..]
kan ik doen...wat bied je?
de prijs van deze Transcend is nu dus 90 euro in de winkel...1 CF kaart is nog nieuw en totaal ongebruikt...
cf kaart is normaal cf of ultra/fast cf??
quote:30x
Op zaterdag 25 oktober 2003 14:02 schreef Le__Tigre het volgende:[..]
geef me dan die gebruikte maar
cf kaart is normaal cf of ultra/fast cf??
ik heb gemerkt dat een snellere kaart dan de Transcend 25x (van mijn broertje) toch geen verschil maakt bij prosumer camera's (camera is dan de bottleneck...)
quote:hmm sorry dan hoef ik niet meer, mijn canon powershot a70 slikt alleen normale CF Cards geen ultra oid.
Op zaterdag 25 oktober 2003 14:16 schreef Moody het volgende:[..]
30x
kun je vergelijken met Sandisk Ultra idd...ik heb gemerkt dat een snellere kaart dan de Transcend 25x (van mijn broertje) toch geen verschil maakt bij prosumer camera's (camera is dan de bottleneck...)
quote:Ultra kaarten zijn normale CF kaarten alleen hebben ze snellere geheugen controllers....ze werken dus prima op elke camera die CF slikt...
Op zaterdag 25 oktober 2003 14:17 schreef Le__Tigre het volgende:[..]
hmm sorry dan hoef ik niet meer, mijn canon powershot a70 slikt alleen normale CF Cards geen ultra oid.
quote:serieus?
Op zaterdag 25 oktober 2003 14:26 schreef Moody het volgende:[..]
Ultra kaarten zijn normale CF kaarten alleen hebben ze snellere geheugen controllers....ze werken dus prima op elke camera die CF slikt...
quote:ach zo had het niet gezien, succes met je nieuwe camera dan
Op zaterdag 25 oktober 2003 14:17 schreef Moody het volgende:[..]
om de genoemde reden...
kan via mijn werk een d-slr kopen en dat is altijd mijn streven al geweest (ben al bijna 3 jaar bezig met digitale fotografie)
quote:dan mag die verkoper een cursus gaan volgen
Op zaterdag 25 oktober 2003 14:27 schreef Le__Tigre het volgende:[..]
serieus?
de verkoper zei van niet
hij is dan denk ik in de war met CF I (normale CF kaarten die op elke camera werkt die CF slikt) en CF II (micro drive kaarten)
mijne is dus CF I, de standaard CF kaart, maar dan wel een extra snelle
quote:kzal ff met me pa overleggen
Op zaterdag 25 oktober 2003 14:29 schreef Moody het volgende:[..]
dan mag die verkoper een cursus gaan volgen
hij is dan denk ik in de war met CF I (normale CF kaarten die op elke camera werkt die CF slikt) en CF II (micro drive kaarten)
mijne is dus CF I, de standaard CF kaart, maar dan wel een extra snelle
quote:tja, het is een prosumer camera...duurste niet-dslr camera die Canon heeft...
Op zondag 26 oktober 2003 12:53 schreef Yanderboi het volgende:
ik vind hem nog steeds interesting maar ik de prijs hé... je gaat niet lager?
lager ga ik zeker niet...die 650 euro is een startbod...
http://www.tweakers.net/pricewatch/14979
CF 256mb nieuwwaarde: ¤ 55,-
Ik bied ¤ 40 euro voor CF kaartje.
Noem eens een leuke prijs voor de G5 + tasje?
Mag ik bovendien weten waar en wanneer je hem gekocht heb?
Succes met de verkoop dan maar, al hoop ik stiekem dat ik op tijd het geld bij elkaar heb...
quote:je moet hem dus met de eerste vergelijken, want het is een Transcend
Op zondag 26 oktober 2003 13:27 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:
http://www.tweakers.net/pricewatch/40453
Transcend CF 256mb nieuwwaarde: ¤ 71,-http://www.tweakers.net/pricewatch/14979
CF 256mb nieuwwaarde: ¤ 55,-Ik bied ¤ 40 euro voor CF kaartje.
trouwens die 71 euro is bij een winkel waar je eerst 2 weken moet wachten op je bestelling (ervaring) en alle prijzen excl. verzending (terwijl mijne incl. is)
40 euro is te laag dus voor een nieuwe kaart....dan mag je hem van mij voor 80 euro (incl. verzending) in de winkel halen
quote:G5 + tas kost nu nieuw (675 + 40 =) 715 euro....dus 625 euro lijkt me een mee dan redelijke prijs voor mijn camera + tas (in nieuwstaat)
Op zondag 26 oktober 2003 13:56 schreef LordLynx het volgende:
Gaaf ding hoor, ik ga ff polsen wat ik voor mijn S30 nog kan krijgen, als dat een beetje meevalt heb ik wel interesse in die G5, los dan wel (met tas mag ook wel), ik heb zelf al 2x 256MB CF.Noem eens een leuke prijs voor de G5 + tasje?
quote:Dus je begrijpt dat ik een NIEUWE voor ¤ 71 (+ ¤ 7 verzendkosten) kan kopen en binnen 2 dagen geleverd kan krijgen. Nu wil ik graag van jou horen wat jij minimaal voor je GEBRUIKTE cf kaartje wil ontvangen.
Op maandag 27 oktober 2003 00:12 schreef Moody het volgende:[..]
je moet hem dus met de eerste vergelijken, want het is een Transcend
geen idee waarom je het kaartje van 55 euro aanhaaldtrouwens die 71 euro is bij een winkel waar je eerst 2 weken moet wachten op je bestelling (ervaring) en alle prijzen excl. verzending (terwijl mijne incl. is)
40 euro is te laag dus voor een nieuwe kaart....dan mag je hem van mij voor 80 euro (incl. verzending) in de winkel halen
quote:2 weken levertijd (en meer) via die winkel
Op maandag 27 oktober 2003 08:48 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:[..]
Dus je begrijpt dat ik een NIEUWE voor ¤ 71 (+ ¤ 7 verzendkosten) kan kopen en binnen 2 dagen geleverd kan krijgen. Nu wil ik graag van jou horen wat jij minimaal voor je GEBRUIKTE cf kaartje wil ontvangen.
voor zover ik weet kan alleen interngeheugen.com uit dat lijstje binnen 2 dagen leveren en die zijn rond de 90 euro...
je moet trouwens nog maar afwachten of de CF kaarten van die andere winkels 25x of 30x zijn, staat er namelijk niet bij...
mijn kaart is nieuw en nooit gebruikt (heb er ook eentje waar ik enkele keren foto's op gezet heb)...zit garantie op (+aankoopbon dus), dus op zich hoeft er niet zo veel van de prijs af bij zo'n product...
60 euro incl. verzending lijkt me een prima prijs...pak je toch minimaal 18 euro en een hele tijd wachten
quote:Martijn heb je ook msn?
Op maandag 27 oktober 2003 09:06 schreef Moody het volgende:[..]
2 weken levertijd (en meer) via die winkel
voor zover ik weet kan alleen interngeheugen.com uit dat lijstje binnen 2 dagen leveren en die zijn rond de 90 euro...
je moet trouwens nog maar afwachten of de CF kaarten van die andere winkels 25x of 30x zijn, staat er namelijk niet bij...
mijn kaart is nieuw en nooit gebruikt (heb er ook eentje waar ik enkele keren foto's op gezet heb)...zit garantie op (+aankoopbon dus), dus op zich hoeft er niet zo veel van de prijs af bij zo'n product...
60 euro incl. verzending lijkt me een prima prijs...pak je toch minimaal 18 euro en een hele tijd wachten
Tweedehands is tweedehands, en 25 euro onder de nieuwprijs vind ik niet echt tweedehands meer. Vandaar 500 euro. Ik wil via mail nog wel effe onderhandelen, maar 650 euro heb ik er niet voor over, dan ga ik voor 675 wel een nieuwe halen.
quote:nogmaals...de startprijs van 650 euro die ik noemde is voor de hele set...logisch toch?
Op maandag 27 oktober 2003 10:52 schreef Tronica het volgende:
500 euro en dan hoef ik maar één CF kaartje en de tas mag je ook houden. Vandaag over te maken op een door jou via mail bekend gemaakt banknummer, zodat je hem morgen kunt opsturen. Take it or leave it.Tweedehands is tweedehands, en 25 euro onder de nieuwprijs vind ik niet echt tweedehands meer. Vandaar 500 euro. Ik wil via mail nog wel effe onderhandelen, maar 650 euro heb ik er niet voor over, dan ga ik voor 675 wel een nieuwe halen.
500 euro voor de camera + 1 CF kaart is natuurlijk te weinig
in de winkel betaal je momenteel ruim 750 euro voor die combinatie...
[edit]
Ok, ik geloof dat hij weer open kan.
Waarschuwing voor Basze en Tronica om aub NIET meer te reageren. En dat geld ook voor de topicstarter, en de rest.
[Dit bericht is gewijzigd door Solomon op 28-10-2003 17:05]
quote:als je je s30 gaat verkopen eerst mij ff waarschuwen! heb nu al interesse!!
Op zondag 26 oktober 2003 13:56 schreef LordLynx het volgende:
Gaaf ding hoor, ik ga ff polsen wat ik voor mijn S30 nog kan krijgen, als dat een beetje meevalt heb ik wel interesse in die G5, los dan wel (met tas mag ook wel), ik heb zelf al 2x 256MB CF.Noem eens een leuke prijs voor de G5 + tasje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |