Beetje raar waarom die kaarten zo duur moeten zijn. Het blijft een lezing immers. Ook wel jammer anders was ik nog wel te porren geweest om er met een groep langs te gaan en te kijken wat het inhield.quote:Op donderdag 25 maart 2004 12:40 schreef Geartsjuh het volgende:
Wat duur! Dat kan deze arme student niet betalen![]()
Ga jij er wel heen?
Trouwens, ik denk niet dat hij zoveel nieuws zal vertellen als je de boeken al gelezen hebt?
quote:Uiteindelijk willen we komen tot een revolutie van het bewustzijn, dragen we bij aan een wereld met andere uitgangspunten. Ons doel zou kunnen zijn brengers van het licht te zijn (zowel voor onszelf als voor anderen, want we zijn één).
wat hebben we het zwaar he als student..quote:Op donderdag 25 maart 2004 12:40 schreef Geartsjuh het volgende:
Wat duur! Dat kan deze arme student niet betalen![]()
Ohja ik vind het echt verschrikkelijk ..quote:Op donderdag 25 maart 2004 13:48 schreef qu63 het volgende:
[..]
wat hebben we het zwaar he als student..![]()
![]()
Dan heb je vast nog niet het stukje gelezen over dat we artiesten meer geld betalen dan lerarenquote:Op donderdag 25 maart 2004 14:05 schreef Barbamama het volgende:
Die prys is niet gerechtvaardigd, of je het geld nu op kunt brengen of niet. Wat vind ik dit nou een sof, echt een diepe teleurstelling dat diegenen die verandering kunnen bewerkstelligen, daar geld tegenover gaan stellen. Ik voel me ineens een stuk minder schuldig dat ik zyn boek online lees
*stomme rechtboeken meeneemt en met baco gaat leren..*quote:Op donderdag 25 maart 2004 14:12 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Ohja ik vind het echt verschrikkelijk .. :'(Baco my friend?
*grijpt een terrasje en plaatst qu63 naast haar neer*
Ja, ik heb sinds net weekend dus ik ben d'r ookquote:Op donderdag 25 maart 2004 14:28 schreef qu63 het volgende:
[..]
*stomme rechtboeken meeneemt en met baco gaat leren..*
![]()
![]()
-edit-
barbamama mag ook mee!
*haalt barb op en zoek geartsjuh weer op*
wrom quote je mij??quote:Op donderdag 25 maart 2004 15:17 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Ja, ik heb sinds net weekend dus ik ben d'r ook.
Neale is inderdaad duur, maar bij zo'n prijs zitten natuurlijk alle faciliteiten, de zaal, de organisatoren, het hotel en misschien wel de reis van Neale, als-ie hier alleen voor deze lezing is.
Evengoed is het voor veel mensen niet te betalen. Wat ik wèl vreemd vind is dat na de eerste drie boeken God aangeeft dat "alles er in staat", en dat daarna nog een hele rits uitkomt. Wel interessant allemaal, maar ik hoop dat Neale zich niet door commercie laat verleiden.
Ik ga overigens niet naar de lezing toe.
Mag ik niet als ex-arme student ook op t terrasje zitten?quote:Op donderdag 25 maart 2004 15:21 schreef qu63 het volgende:
wrom quote je mij??
tuurlijk wel!quote:Op donderdag 25 maart 2004 15:22 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Mag ik niet als ex-arme student ook op t terrasje zitten?![]()
![]()
Zyn recepten voor cocktails ook goed, q?quote:Op donderdag 25 maart 2004 15:23 schreef qu63 het volgende:
tuurlijk wel!
*pakt stoel voor RC*
heb je nog recepten??
nee ik moet eten vanavond barb!quote:Op donderdag 25 maart 2004 15:56 schreef Barbamama het volgende:
[..]
Zyn recepten voor cocktails ook goed, q?
Nou goed dan... Myn recept voor een heerlyke gevulde maagquote:Op donderdag 25 maart 2004 16:20 schreef qu63 het volgende:
[..]
nee ik moet eten vanavond barb!
het moet een volledige maaltijd zijn voor 4 personen waarvan er 1 nog een allergie heeft ook!!quote:Op donderdag 25 maart 2004 17:03 schreef Barbamama het volgende:
[..]
Nou goed dan... Myn recept voor een heerlyke gevulde maagMen neme een vervoermiddel. Daarmee vervoere men uzelf naar de dichtsbyzynde Albert Heyn. Aldaar aangekomen gaat u naar het schap met chocoladewaren. U kiest hier de Albert Heyn Delicata Melkchocoladereep met honing, amandelen en sinaasappelsmaak...
Naar gelang uw driften en behoeftes, nuttigt u de reep, gelyk myn dochter, direct na aanraking... U breekt een stuk af, neemt dit in uw mond, laat het smelten of kauwt erop en vervolgens slikt u door. Na herhaling tot verzadiging heeft u een heerlyke gevulde maag bereid
![]()
Maar even serieus... hier een linkje voor je, misschien is het wat? (deze had ik nog aan ReCreative beloofd door te geven, dus by deze)
Ik ben nogal ongeduldig, Knorr Wereldgerechten doen het by my wel goed, maar niet voor in myn eentje... Dus als je voor jezelf kookt, haal dan een pak worldwidewrap noodles in huis en bybehorende Surinaamse mix (apart doosje). Verder groenten erby zoals paprika, en uien en eventueel vegovlees zoals quorn en dès. De zelfstandige naamwoorden genoemd in vorige zin roerbakken in olyfolie, ondertussen noodles "koken". Wanneer beide afdelingen klaar zyn, by elkaar voegen, Surinaamse mixsaus erby met de mango chutney en smullen maar !![]()
Oja, di's geheel op eigen risico hè, over smaak valt niet te twisten enzo
Hmmm... dat had je wel even eerder kunnen zeggenquote:Op donderdag 25 maart 2004 17:06 schreef qu63 het volgende:
het moet een volledige maaltijd zijn voor 4 personen waarvan er 1 nog een allergie heeft ook!!
Wat heb je dan gevonden??quote:maar ik heb al wat gevonden, nu nog ff met de auto naar de super en ff inslaan! (super is trouwnes bijna om de hoek, maar moet toch wat rijden vandaag)
Hey!quote:-edit-
deze is misschien beter: Koken is moeilijk door autisme (tips?)
quote:Op donderdag 25 maart 2004 17:03 schreef Barbamama het volgende:
[..]
Nou goed dan... Myn recept voor een heerlyke gevulde maagMen neme een vervoermiddel. Daarmee vervoere men uzelf naar de dichtsbyzynde Albert Heyn. Aldaar aangekomen gaat u naar het schap met chocoladewaren. U kiest hier de Albert Heyn Delicata Melkchocoladereep met honing, amandelen en sinaasappelsmaak...
Naar gelang uw driften en behoeftes, nuttigt u de reep, gelyk myn dochter, direct na aanraking... U breekt een stuk af, neemt dit in uw mond, laat het smelten of kauwt erop en vervolgens slikt u door. Na herhaling tot verzadiging heeft u een heerlyke gevulde maag bereid
![]()
Maar even serieus... hier een linkje voor je, misschien is het wat? (deze had ik nog aan ReCreative beloofd door te geven, dus by deze)
Ik ben nogal ongeduldig, Knorr Wereldgerechten doen het by my wel goed, maar niet voor in myn eentje... Dus als je voor jezelf kookt, haal dan een pak worldwidewrap noodles in huis en bybehorende Surinaamse mix (apart doosje). Verder groenten erby zoals paprika, en uien en eventueel vegovlees zoals quorn en dès. De zelfstandige naamwoorden genoemd in vorige zin roerbakken in olyfolie, ondertussen noodles "koken". Wanneer beide afdelingen klaar zyn, by elkaar voegen, Surinaamse mixsaus erby met de mango chutney en smullen maar !![]()
Oja, di's geheel op eigen risico hè, over smaak valt niet te twisten enzo
ben nog steeds bezig! ben om 5 uur begonnen met boodschappen doen en het eten ois over 5 min klaar. t zou 20-30 min duren volgens t recepr..quote:Op donderdag 25 maart 2004 17:18 schreef Barbamama het volgende:
[..]
Hmmm... dat had je wel even eerder kunnen zeggen![]()
[..]
Wat heb je dan gevonden??
[..]
Hey!Waar heb ik de indruk gewekt autistisch te zyn??
hamrolletjes met zuurkool en aardappelsquote:Op vrijdag 26 maart 2004 17:47 schreef Geartsjuh het volgende:
En wat is het geworden qu?
Helaas vandaag geen terrasweer..![]()
Mjammie!quote:Op vrijdag 26 maart 2004 18:23 schreef qu63 het volgende:
[..]
hamrolletjes met zuurkool en aardappels![]()
hier vandaag wel terrasweer hoor! de volgende keer hier dus maar een terrasje pakken??
bussum? of amsterdam als dat makkelijker is..quote:Op vrijdag 26 maart 2004 21:24 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Mjammie!![]()
Waar is dat terras van jou?
Amsterdam is niet origineel he. Doe dan maar Bussumquote:Op vrijdag 26 maart 2004 21:30 schreef qu63 het volgende:
[..]
bussum? of amsterdam als dat makkelijker is..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |