abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17956791
Wat duur! Dat kan deze arme student niet betalen
Ga jij er wel heen?

Trouwens, ik denk niet dat hij zoveel nieuws zal vertellen als je de boeken al gelezen hebt?
  donderdag 25 maart 2004 @ 12:54:53 #227
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_17957092
quote:
Op donderdag 25 maart 2004 12:40 schreef Geartsjuh het volgende:
Ga jij er wel heen?

Trouwens, ik denk niet dat hij zoveel nieuws zal vertellen als je de boeken al gelezen hebt?
Beetje raar waarom die kaarten zo duur moeten zijn. Het blijft een lezing immers. Ook wel jammer anders was ik nog wel te porren geweest om er met een groep langs te gaan en te kijken wat het inhield.

Volgens de website gaat de lezing over meer dan alleen de boeken:
quote:
Uiteindelijk willen we komen tot een revolutie van het bewustzijn, dragen we bij aan een wereld met andere uitgangspunten. Ons doel zou kunnen zijn brengers van het licht te zijn (zowel voor onszelf als voor anderen, want we zijn één).
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
  donderdag 25 maart 2004 @ 13:48:29 #228
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_17958233
quote:
Op donderdag 25 maart 2004 12:40 schreef Geartsjuh het volgende:
wat hebben we het zwaar he als student..
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_17958651
Die prys is niet gerechtvaardigd, of je het geld nu op kunt brengen of niet. Wat vind ik dit nou een sof, echt een diepe teleurstelling dat diegenen die verandering kunnen bewerkstelligen, daar geld tegenover gaan stellen. Ik voel me ineens een stuk minder schuldig dat ik zyn boek online lees
pi_17958807
quote:
Op donderdag 25 maart 2004 13:48 schreef qu63 het volgende:

[..]

wat hebben we het zwaar he als student..
Ohja ik vind het echt verschrikkelijk .. Baco my friend?
*grijpt een terrasje en plaatst qu63 naast haar neer*

Muus: Groningen-meet 3 april 2004 - deel 3
Als jij gaat ga ik ook
pi_17958887
quote:
Op donderdag 25 maart 2004 14:05 schreef Barbamama het volgende:
Die prys is niet gerechtvaardigd, of je het geld nu op kunt brengen of niet. Wat vind ik dit nou een sof, echt een diepe teleurstelling dat diegenen die verandering kunnen bewerkstelligen, daar geld tegenover gaan stellen. Ik voel me ineens een stuk minder schuldig dat ik zyn boek online lees
Dan heb je vast nog niet het stukje gelezen over dat we artiesten meer geld betalen dan leraren Maar ik vind het ook te veel hoor. Een vergoeding: ok, maar 35 euro?!
  donderdag 25 maart 2004 @ 14:28:16 #232
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_17959134
quote:
Op donderdag 25 maart 2004 14:12 schreef Geartsjuh het volgende:

[..]

Ohja ik vind het echt verschrikkelijk .. :'( Baco my friend?
*grijpt een terrasje en plaatst qu63 naast haar neer*
*stomme rechtboeken meeneemt en met baco gaat leren..*

-edit-
barbamama mag ook mee!
*haalt barb op en zoek geartsjuh weer op*

[ Bericht 12% gewijzigd door qu63 op 25-03-2004 14:41:42 (toevoeging) ]
It's Time To Shine
  donderdag 25 maart 2004 @ 15:11:37 #233
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_17960100
heeft er iemand misschien nog een leuk recept?? ik moet straks weer koken maar heb geen idee wat!?!?!
It's Time To Shine
pi_17960274
quote:
Op donderdag 25 maart 2004 14:28 schreef qu63 het volgende:

[..]

*stomme rechtboeken meeneemt en met baco gaat leren..*

-edit-
barbamama mag ook mee!
*haalt barb op en zoek geartsjuh weer op*
Ja, ik heb sinds net weekend dus ik ben d'r ook .

Neale is inderdaad duur, maar bij zo'n prijs zitten natuurlijk alle faciliteiten, de zaal, de organisatoren, het hotel en misschien wel de reis van Neale, als-ie hier alleen voor deze lezing is.

Evengoed is het voor veel mensen niet te betalen. Wat ik wèl vreemd vind is dat na de eerste drie boeken God aangeeft dat "alles er in staat", en dat daarna nog een hele rits uitkomt. Wel interessant allemaal, maar ik hoop dat Neale zich niet door commercie laat verleiden.

Ik ga overigens niet naar de lezing toe .
  donderdag 25 maart 2004 @ 15:21:02 #235
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_17960370
quote:
Op donderdag 25 maart 2004 15:17 schreef ReCreative het volgende:

[..]

Ja, ik heb sinds net weekend dus ik ben d'r ook .

Neale is inderdaad duur, maar bij zo'n prijs zitten natuurlijk alle faciliteiten, de zaal, de organisatoren, het hotel en misschien wel de reis van Neale, als-ie hier alleen voor deze lezing is.

Evengoed is het voor veel mensen niet te betalen. Wat ik wèl vreemd vind is dat na de eerste drie boeken God aangeeft dat "alles er in staat", en dat daarna nog een hele rits uitkomt. Wel interessant allemaal, maar ik hoop dat Neale zich niet door commercie laat verleiden.

Ik ga overigens niet naar de lezing toe .
wrom quote je mij??
It's Time To Shine
pi_17960401
quote:
Op donderdag 25 maart 2004 15:21 schreef qu63 het volgende:
wrom quote je mij??
Mag ik niet als ex-arme student ook op t terrasje zitten?
  donderdag 25 maart 2004 @ 15:23:56 #237
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_17960458
quote:
Op donderdag 25 maart 2004 15:22 schreef ReCreative het volgende:

[..]

Mag ik niet als ex-arme student ook op t terrasje zitten?
tuurlijk wel!
*pakt stoel voor RC*
heb je nog recepten??
It's Time To Shine
pi_17961219
quote:
Op donderdag 25 maart 2004 15:23 schreef qu63 het volgende:
tuurlijk wel!
*pakt stoel voor RC*
heb je nog recepten??
Zyn recepten voor cocktails ook goed, q?
  donderdag 25 maart 2004 @ 16:20:28 #239
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_17961836
quote:
Op donderdag 25 maart 2004 15:56 schreef Barbamama het volgende:

[..]

Zyn recepten voor cocktails ook goed, q?
nee ik moet eten vanavond barb!
It's Time To Shine
pi_17963169
quote:
Op donderdag 25 maart 2004 16:20 schreef qu63 het volgende:

[..]

nee ik moet eten vanavond barb!
Nou goed dan... Myn recept voor een heerlyke gevulde maag Men neme een vervoermiddel. Daarmee vervoere men uzelf naar de dichtsbyzynde Albert Heyn. Aldaar aangekomen gaat u naar het schap met chocoladewaren. U kiest hier de Albert Heyn Delicata Melkchocoladereep met honing, amandelen en sinaasappelsmaak... Naar gelang uw driften en behoeftes, nuttigt u de reep, gelyk myn dochter, direct na aanraking... U breekt een stuk af, neemt dit in uw mond, laat het smelten of kauwt erop en vervolgens slikt u door. Na herhaling tot verzadiging heeft u een heerlyke gevulde maag bereid

Maar even serieus... hier een linkje voor je, misschien is het wat? (deze had ik nog aan ReCreative beloofd door te geven, dus by deze )

Ik ben nogal ongeduldig, Knorr Wereldgerechten doen het by my wel goed, maar niet voor in myn eentje... Dus als je voor jezelf kookt, haal dan een pak worldwidewrap noodles in huis en bybehorende Surinaamse mix (apart doosje). Verder groenten erby zoals paprika, en uien en eventueel vegovlees zoals quorn en dès. De zelfstandige naamwoorden genoemd in vorige zin roerbakken in olyfolie, ondertussen noodles "koken". Wanneer beide afdelingen klaar zyn, by elkaar voegen, Surinaamse mixsaus erby met de mango chutney en smullen maar !

Oja, di's geheel op eigen risico hè, over smaak valt niet te twisten enzo
  donderdag 25 maart 2004 @ 17:06:22 #241
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_17963230
quote:
Op donderdag 25 maart 2004 17:03 schreef Barbamama het volgende:

[..]

Nou goed dan... Myn recept voor een heerlyke gevulde maag Men neme een vervoermiddel. Daarmee vervoere men uzelf naar de dichtsbyzynde Albert Heyn. Aldaar aangekomen gaat u naar het schap met chocoladewaren. U kiest hier de Albert Heyn Delicata Melkchocoladereep met honing, amandelen en sinaasappelsmaak... Naar gelang uw driften en behoeftes, nuttigt u de reep, gelyk myn dochter, direct na aanraking... U breekt een stuk af, neemt dit in uw mond, laat het smelten of kauwt erop en vervolgens slikt u door. Na herhaling tot verzadiging heeft u een heerlyke gevulde maag bereid

Maar even serieus... hier een linkje voor je, misschien is het wat? (deze had ik nog aan ReCreative beloofd door te geven, dus by deze )

Ik ben nogal ongeduldig, Knorr Wereldgerechten doen het by my wel goed, maar niet voor in myn eentje... Dus als je voor jezelf kookt, haal dan een pak worldwidewrap noodles in huis en bybehorende Surinaamse mix (apart doosje). Verder groenten erby zoals paprika, en uien en eventueel vegovlees zoals quorn en dès. De zelfstandige naamwoorden genoemd in vorige zin roerbakken in olyfolie, ondertussen noodles "koken". Wanneer beide afdelingen klaar zyn, by elkaar voegen, Surinaamse mixsaus erby met de mango chutney en smullen maar !

het moet een volledige maaltijd zijn voor 4 personen waarvan er 1 nog een allergie heeft ook!!
maar ik heb al wat gevonden, nu nog ff met de auto naar de super en ff inslaan! (super is trouwnes bijna om de hoek, maar moet toch wat rijden vandaag )
-edit-
deze is misschien beter: Koken is moeilijk door autisme (tips?)
It's Time To Shine
pi_17963508
quote:
Op donderdag 25 maart 2004 17:06 schreef qu63 het volgende:
het moet een volledige maaltijd zijn voor 4 personen waarvan er 1 nog een allergie heeft ook!!
Hmmm... dat had je wel even eerder kunnen zeggen
quote:
maar ik heb al wat gevonden, nu nog ff met de auto naar de super en ff inslaan! (super is trouwnes bijna om de hoek, maar moet toch wat rijden vandaag )
Wat heb je dan gevonden??
quote:
-edit-
deze is misschien beter: Koken is moeilijk door autisme (tips?)
Hey! Waar heb ik de indruk gewekt autistisch te zyn??
pi_17964158
quote:
Op donderdag 25 maart 2004 17:03 schreef Barbamama het volgende:

[..]

wat een verhaal! Geweldig! . Jij kan echt leuk schrijven . "De zelfstandige naamwoorden genoemd in vorige zin..." .

Quorn en zo is idd goed te eten, niet stuiterbal-rubber-achig zoals vroeger veel vleesvervangers .
  donderdag 25 maart 2004 @ 18:31:15 #244
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_17965134
quote:
Op donderdag 25 maart 2004 17:18 schreef Barbamama het volgende:

[..]

Hmmm... dat had je wel even eerder kunnen zeggen
[..]

Wat heb je dan gevonden??
[..]

Hey! Waar heb ik de indruk gewekt autistisch te zyn??
ben nog steeds bezig! ben om 5 uur begonnen met boodschappen doen en het eten ois over 5 min klaar. t zou 20-30 min duren volgens t recepr..

recept krijg je nog wel barb

tis meer dat het daar heeeeel uitgebreid staat allemaal
It's Time To Shine
pi_17987678
En wat is het geworden qu?

Helaas vandaag geen terrasweer..
pi_17988098
Wel prachtig schilderweer... Prachtige lucht Helaas kan ik niet schilderen...
  vrijdag 26 maart 2004 @ 18:23:59 #247
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_17988346
quote:
Op vrijdag 26 maart 2004 17:47 schreef Geartsjuh het volgende:
En wat is het geworden qu?

Helaas vandaag geen terrasweer..
hamrolletjes met zuurkool en aardappels
hier vandaag wel terrasweer hoor! de volgende keer hier dus maar een terrasje pakken??
It's Time To Shine
pi_17992192
quote:
Op vrijdag 26 maart 2004 18:23 schreef qu63 het volgende:

[..]

hamrolletjes met zuurkool en aardappels
hier vandaag wel terrasweer hoor! de volgende keer hier dus maar een terrasje pakken??
Mjammie!

Waar is dat terras van jou?
  vrijdag 26 maart 2004 @ 21:30:50 #249
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_17992354
quote:
Op vrijdag 26 maart 2004 21:24 schreef Geartsjuh het volgende:

[..]

Mjammie!

Waar is dat terras van jou?
bussum? of amsterdam als dat makkelijker is..
It's Time To Shine
pi_17994513
quote:
Op vrijdag 26 maart 2004 21:30 schreef qu63 het volgende:

[..]

bussum? of amsterdam als dat makkelijker is..
Amsterdam is niet origineel he. Doe dan maar Bussum

Zijn daar wel leuke terrasjes eigenlijk?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')