Op de site staat nog niks. We zullen het de komende dagen wel merken, lijkt me. Ik zal in ieder geval e.e.a. van Sun Caged eens luisteren om toch een beetje voorbereid te zijn.
quote:Bron
In tegenstelling tot eerdere berichten is nu bekend gemaakt dat In Extremo toch niet op de Metal Bash XL komt, aanstaande zondag in Den Bosch. Ze worden vervangen door Sun Caged.
Tot zover de huishoudelijke mededelingen.
quote:Mazzelpik, zowel een kaartje als de cd winnen.
Op vrijdag 21 november 2003 12:58 schreef hbuurt het volgende:
Zo ik heb dus ook een kaartje gewonnen bij de Large, dus nu moet ik wel komen! Maar ik kom alleen 's avonds voor Machine Head denk ik.
quote:Ik heb ook eens geluk
Op vrijdag 21 november 2003 13:02 schreef Angel_of_Dth het volgende:[..]
Mazzelpik, zowel een kaartje als de cd winnen.
Maar waarom niet ook even andere bands kijken, als je toch het kaartje hebt? Epica is zeker aan te raden, die spelen om 17:20.
Ja Epica is wel leuk, maar Trouble en Sun Caged zijn niet my piece of cake en aangezien ik er alleen naar toe ga heb ik geen zin om dan een beetje drie uur rondjes te lopen en te wachten op MH!
quote:Och even een biertje drinken, iets eten. Ik denk dat je je prima kunt vermaken. Er spelen ook nog bandjes op het andere podium.
Op vrijdag 21 november 2003 13:05 schreef hbuurt het volgende:[..]
Ik heb ook eens geluk
Ja Epica is wel leuk, maar Trouble en Sun Caged zijn niet my piece of cake en aangezien ik er alleen naar toe ga heb ik geen zin om dan een beetje drie uur rondjes te lopen en te wachten op MH!
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2003 16:33 schreef Arma_Angelus het volgende:
sorry, maar er spelen alleen maar kutbands.
quote:Ja maar om je te kunnen vermaken heb je wel geld nodig, en dat heb ik dus niet... heb te veel concerten bezocht de laatste tijd! heb net geld genoeg om m'n treinkaartje te kunnen betalen. Maar ik wens je veel plezier en wie weet tot ziens!
Op vrijdag 21 november 2003 13:13 schreef Angel_of_Dth het volgende:[..]
Och even een biertje drinken, iets eten. Ik denk dat je je prima kunt vermaken. Er spelen ook nog bandjes op het andere podium.
Ik ga om 10:15 hier met de trein, dan zijn we rond 13:30 in Den Bosch. Ik ga veel zien denk ik.
quote:Ah, financieel probleem. Dat ken ik. Maar ik heb de laatste weken rustigaan gedaan. Ik kan het wel even uithouden dus.
Op vrijdag 21 november 2003 13:18 schreef hbuurt het volgende:[..]
Ja maar om je te kunnen vermaken heb je wel geld nodig, en dat heb ik dus niet... heb te veel concerten bezocht de laatste tijd! heb net geld genoeg om m'n treinkaartje te kunnen betalen. Maar ik wens je veel plezier en wie weet tot ziens!
quote:Bij V&A staat er een voor een tientje
Op maandag 17 november 2003 23:10 schreef superheist het volgende:
jammer dat het 30 euro kosten in den bosch is
Ik zal ook een kijken of die andere bandjes een beetje de moeite waard zijn, ik weet in ieder geval dat Darkdayrising wel cool is.
quote:En Epica. Ik begin al bijna te twijfelen waar ik meer naar uitkijk.
Op vrijdag 21 november 2003 16:40 schreef Wickardia het volgende:
Yeah baby yeah! Nog twee dagen tot de almachtige Machine Head!
quote:Ja, dat zal inderdaad vervelend worden. Een hel ja. Maar zoals Live al zong: We will overcome. Nu is Live eigenlijk maar kut tegenwoordig, maar ik denk dat ze toch wel eens gelijk hebben.
Volgens mij wordt de heenreis in de trein een hel als we al om 10:15 weg moeten, aangezien dan nog niet al het alcohol van de avond ervoor m'n lichaam verlaten zal hebben.
quote:Als je nou even een compilatie cd-tje maakt voor zaterdag, dan kunnen we even luisteren en keuren.
Ik zal ook een kijken of die andere bandjes een beetje de moeite waard zijn, ik weet in ieder geval dat Darkdayrising wel cool is.
quote:Darkdayrising vond ik toch wel het minste van de Metalbash finalisten (al moet ik eerlijk toegeven dat ik Textures gemist heb).
Op zaterdag 22 november 2003 11:46 schreef Jan035 het volgende:
Ik ben benieuwd hoveel mensen er komen... in het verleden hadden die Aardschok-feestjes een nogal treurige opkomst. En ga vooral naar Darkdayrising kijken! Coole lui, coole muziek!
de opkomst viel me idd wat tegen, ik had het wel wat drukker verwacht. goed, het was niet leeg, maar ook zeker niet uitverkocht.
Maar het was in ieder geval wel leuk.
Verder heb ik weinig gezien, wel gehoord. Maar niet echt genoeg om er iets zinnigs over te melden. ![]()
Al met al een leuk feestje. Jammer dat er na afloop niet al taxi's stonden. De trein hebben we gemist, dus om 5:30 stapten we eindelijk de trein naar Utrecht in.
Epica was ook zeer goed, Sun Caged was echt dramatisch slecht (leek meer op een poging tot muziek) en Trouble was wel aardig, beetje saai. Verder was het in principe allemaal wel goed geregeld, alleen hadden ze voor wel wat meer taxi's na afloop kunnen zorgen.
Nachten in Den Bosch zijn lang... vooral wanneer je op de trein moet wachten. Ik geloof wel dat we goede zwervers zouden zijn, mooie hangplekken gevonden. Nu ga ik maar eens een tekst schrijven over het hele gebeuren en m'n dagboek invullen, zodat ik later nog eens een paar traantjes weg kan pinken.
quote:Yeah, emoboy!
Op maandag 24 november 2003 17:32 schreef Wickardia het volgende:
zodat ik later nog eens een paar traantjes weg kan pinken.
quote:op graspop waren ze kut.
Op maandag 24 november 2003 17:32 schreef Wickardia het volgende:
Yeah baby yeah! Machine Head was wederom supervet. Nu vier keer aanschouwd en iedere keer weer was het onvergetelijk (wie gaat er dan ook naar Graspop...?)
quote:en je houdt gewoon niet van progmetal.
Sun Caged was echt dramatisch slecht (leek meer op een poging tot muziek)
quote:vandaar mijn reactie: wie gaat er dan naar Graspop? Wat natuulijk als een sarcastische opmerking gelezen kan worden, zij het met een lichte ondertoon, want ik heb niets tegen Graspop.
Het was al met al stukken beter dan vorig jaar in de regen op Graspop.
Ik keur "progmetal" niet bij voorbaat af, ik vond het optreden van Sun Caged gewoon slecht. Stem die vaak oversloeg en een rommelige set, wat ook bij elk ander soort metal kan gebeuren.
Maar het was alleszins een geslaagde dag, alleen mogen ze het volgende keer wel in Amsterdam en omstreken houden... (Ik weet, een egoïstische gedachte).
[Dit bericht is gewijzigd door Wickardia op 24-11-2003 21:00]
quote:Utrecht dan. Lekker centraal, dus voor veel mensen beter bereikbaar dan Den Bosch. Maar Den Bosch by night is ook leuk hoor.
Op maandag 24 november 2003 20:53 schreef Wickardia het volgende:
Maar het was alleszins een geslaagde dag, alleen mogen ze het volgende keer wel in Amsterdam en omstreken houden... (Ik weet, een egoïstische gedachte).
quote:Waarom niet gewoon in Trapman?
Op dinsdag 25 november 2003 13:12 schreef Angel_of_Dth het volgende:[..]
Utrecht dan. Lekker centraal, dus voor veel mensen beter bereikbaar dan Den Bosch. Maar Den Bosch by night is ook leuk hoor.
quote:Daar is geen personeel meer over joh.
Op dinsdag 25 november 2003 13:13 schreef tvlxd het volgende:[..]
Waarom niet gewoon in Trapman?
quote:Hm, trage site zeg. Maar ja, ik heb maar eens geduld, over een uurtje is het ook leuk om te zien.
Op dinsdag 25 november 2003 17:45 schreef Hyriand het volgende:
hmm.. video-reportage op http://www.festivaltv.nl/
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |