quote:Concert is alweer afgelast
Op dinsdag 16 december 2003 13:55 schreef MadScientist het volgende:
Voor geinteresseerden: Rapture staat 28 feb in de Milky Wayom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Tsss, stond net een week ofzo op de melkweg site... Ben wel benieuwd naar de reden eigenlijk!
Op woensdag 17 december 2003 13:07 schreef MadScientist het volgende:
jezus da's snelom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
(ok zelfs ik betwijfel dat, maar veel echte alternatieve kandidaten ken ik zo ook niet eigenlijk)
quote:Ik heb het wellicht al eerder gezegd dit (voor)jaar of wellicht weet je het, net als ik, al sinds februari of zoiets, maar op de officiële site van Trail of Dead kun je de demo-versie van Crowning of the heart neerladen... Veruit superieur aan de EP-versie.
Op zaterdag 13 december 2003 04:05 schreef MadScientist het volgende:
overigens ben ik niet zo onder de indruk van Elena's Tomb. Maar na Source Tags & Code kon dat haast niet anders. Echt een van mijn favo platen van de afgelopen jaren.
[Dit bericht is gewijzigd door Grobbel op 21-12-2003 11:48]
quote:De volledige lijst:
Op zaterdag 20 december 2003 04:42 schreef MadScientist het volgende:
goh volgens PFM is Echoes van The Rapture het beste album van 2003om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.(ok zelfs ik betwijfel dat, maar veel echte alternatieve kandidaten ken ik zo ook niet eigenlijk)
code:1. The Rapture - Echoes
2. The Books - The Lemon of Pink
3. Sufjan Stevens - Greetings from Michigan: The Great Lake State
4. Radiohead - Hail to the Thief
5. Manitoba - Up In Flames
6. Prefuse 73 - One Word Extinguisher/Extinguished Outtakes
7. The Shins - Chutes Too Narrow
8. M83 - Dead Cities, Red Seas & Lost Ghosts
9. Broken Social Scene - You Forgot It In People
10. The Unicorns - Who Will Cut Our Hair When We Are Gone?
11. The Strokes - Room on Fire
12. Dizzee Rascal - Boy in Da Corner
13. Mu - Afro Finger & Gel
14. Exploding Hearts - Guitar Romantic
15. Four Tet - Rounds
16. Deerhoof - Apple O'
17. Jay Z - The Black Album
18. The Wrens - The Meadowlands
19. Non-Prophets - Hope
20. King Geedorah - Take Me to Your Leader
21. Songs: Ohia - Magnolia Electric Co.
22. OutKast - Speakerboxxx/The Love Below
23. Lightning Bolt - Wonderful Rainbow
24. The Clientelle - The Violet Hour
25. Viktor Vaughn - Vaudeville Villain
26. Ted Leo/Pharmacists - Hearts of Oak
27. Ellen Allien - Berlinette
28. TV on the Radio - Young Liars EP
29. The Postal Service - Give Up
30. Aesop Rock - Bazooka Tooth
31. The Decemberists - Her Majesty The Decemberists
32. Menomena - I Am The Fun Blame Monster
33. My Morning Jacket - It Still Moves
34. Cat Power - You Are Free
35. The Decemberists - Castaways & Cutouts
36. Junior Senior - D-D-Don't Stop the Beat
37. Dangermouse + Jemini - Ghetto Pop Life
38. Califone - Quicksand/Cradlesnakes
39. Angels of Light - Everything is Good Here/Please Come Home
40. Animal Collective - Here Comes the Indian
41. The Darkness - Permission to Land
42. Broadcast - HaHa Sound
43. The Fiery Furnaces - Gallowsbird's Bark
44. Alejandra & Aeron - Bousha Blue Blazes
45. Ms. John Soda - No P. or D.
46. M. Ward - Transfiguration of Vincent
47. George - The Magic Lantern
48. Saturday Looks Good to Me - All Your Summer Songs
49. Cyann & Ben - Spring
50. Supersilent - 6
quote:Hm, site is een beetje dood bij mij, en op soulseek vind ik hem ook niet...
Op zondag 21 december 2003 11:45 schreef Grobbel het volgende:
...op de officiële site van Trail of Dead kun je de demo-versie van Crowning of the heart neerladen... Veruit superieur aan de EP-versie.
ander keertje
quote:
If you care to know, We went to Germany in July to play a festival. Ah...we really made a impression to those Germans. Yes. We trashed all our gear. Yes, we set a kick drum on fire to give thanks to the Rock Godz above. Yes, We threw two televisions out of our hotel window. Yes, we acted like complete buffoons...this was our little rock moment...to act out every rock cliche...Yes kids, we have fallen. Now that I've come my senses, I feel a little silly. We are a band that cares and we are here for the music. That is the truth. We can leave the asshole part of us behind. Well at least for now. Please don't give up on us yet. haha...
overigens is Stereolab 8 maart in de Paradiso
Mocht je je afvragen hoe de indie rockbandjes eruit zien, kan je hier misschien wat mee:
http://www.dangpow.com/~ashland/irpg/irpg.html
Joseph Arthur zijn website.
Ik vind sowieso dat er een hele tijd weinig te beleven was qua Neerlandse bands maar dat is volgens mij wel wat aan het veranderen. Er komen goede platen uit, en niet alleen op Excelsior.
quote:Dat was die vorige plaat van hun ook en die werd ook helemaal de hemel in geprezen en belandde ook ergens in de eind top10. Ik Heb The Lemon of Pink nog niet gehoord, maar ik vond Food for Thought gaandeweg een steeds leukere schijf gaan vinden. Het is nergens mee te vergelijken, hoop knip en plakwerk hoop aparte geluiden en bovenal een fabelachtige structuur. Misschien is het de originaliteit die de band zover in die Pitchforkmedia lijstjes brengt.
Op zondag 21 december 2003 15:27 schreef Z het volgende:
Ik snap alleen niet zo goed wat "The Books - The Lemon of Pink" in die lijst doet. Ik heb de plaat en ik vind hem goed maar het is zoiets totaal anders dan de meeste andere platen, het zijn meer "soundscapes" (wat een vereselijk woord is dat ...) oid.
Ik zie overigens niet in waarom zo'n plaat niet in de Pitchforkmedia lijstjes terecht zou kunnen komen, okay het misschien niet echt indie, maar er is zoveel niet-indie
quote:'Voicst' vind ik ook wel aardig. Trouwens van het duo 'The Books' werd hun plaat 'The Lemon Of Pink' op de derde plek van beste platen dit jaar (bij Pitchfork) gezet, en dat dua bestaat uit 1 nederlander, dus zo slecht gaat het ook alweer niet met nederland
Op woensdag 24 december 2003 20:14 schreef dr_diablos het volgende:
Ik luister de laatste tijd ook best vaak naar de Amsterdamse bands 'Zea' en 'Voicst'. Die zijn eindelijk weer eens wat origineler bezig dan het zoveelste gitaarbandje.Ik vind sowieso dat er een hele tijd weinig te beleven was qua Neerlandse bands maar dat is volgens mij wel wat aan het veranderen. Er komen goede platen uit, en niet alleen op Excelsior.
quote:Ik heb net toevallig vandaag Today I Forgot to Complain van Zea gekocht, idd leuke muziek.
Op woensdag 24 december 2003 20:14 schreef dr_diablos het volgende:
Ik luister de laatste tijd ook best vaak naar de Amsterdamse bands 'Zea' en 'Voicst'. Die zijn eindelijk weer eens wat origineler bezig dan het zoveelste gitaarbandje.
quote:Een in Amerika woonachtige Nederlander ne een Amierkaan die muziek maken dat uitgebracht wordt op een Duits label en dan nog is er hier in Nederland wel zeer moeilijk aan te komen, Althans ik ben nog geen cd tegengekomen, anders had ik 'm wel thuis liggen.
Op woensdag 24 december 2003 20:21 schreef Z het volgende:
'Voicst' vind ik ook wel aardig. Trouwens van het duo 'The Books' werd hun plaat 'The Lemon Of Pink' op de derde plek van beste platen dit jaar (bij Pitchfork) gezet, en dat dua bestaat uit 1 nederlander, dus zo slecht gaat het ook alweer niet met nederlandom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Ik heb er geen een van
Op zondag 21 december 2003 11:46 schreef Grobbel het volgende:
De volledige lijst:
quote:Ik maar twee zo te zien en nog genoeg te ontdekken.
Op woensdag 24 december 2003 21:34 schreef ranja het volgende:
Ik heb er geen een vanom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop