Wie heeft er nog meer toevallige foto's?
quote:idd, maar ach, ieder zijn eigen wereld hè
Op donderdag 23 oktober 2003 16:58 schreef br.tuck het volgende:
ik denk eerder dat ze een foto van een gebouw maken ofzo , maar goed...
Maar ik heb hier geen toevalige foto's voor je, sorry
quote:Daar gaat het niet om, foto is gewon toevallig en trouwens, zoveel gebouwen staan er niet op Trafelger Square.
Op donderdag 23 oktober 2003 16:58 schreef br.tuck het volgende:
ik denk eerder dat ze een foto van een gebouw maken ofzo , maar goed...
quote:Het toevallige is dat Jack Nickelson door het beeld loopt! zonder dat jullie het door hebben!!
Op donderdag 23 oktober 2003 16:56 schreef Libris het volgende:
Ik liep door Londen met een Deense collega en zie opeens een limo langskomen, na de foto gedownload te hebben op mijn computer zie ik opeens dat de dames in de limo op hetzelfde moment een foto van ons maken
[afbeelding]Wie heeft er nog meer toevallige foto's?
quote:En das nog niet alles.. de vriendin van de neef van de vrouw die in het rechter gebouw op 3 hoog woont heeft een oom die uit nederland komt!
Op donderdag 23 oktober 2003 17:11 schreef Wutangtony het volgende:[..]
Het toevallige is dat Jack Nickelson door het beeld loopt! zonder dat jullie het door hebben!!
quote:dat meen je niet...
Op donderdag 23 oktober 2003 17:13 schreef Raptor2096 het volgende:[..]
En das nog niet alles.. de vriendin van de neef van de vrouw die in het rechter gebouw op 3 hoog woont heeft een oom die uit nederland komt!
En als je goed kijkt, zie je meer dan alleen een lichtblauwe string!
..................Juist, het touwtje van een mutsplug......
Beetje ranzig, maar wel TOEVALLIG.
quote:
Op donderdag 23 oktober 2003 20:25 schreef Ger-E het volgende:
[afbeelding]
Tijdens de FFWD DP in Rotterdam (2 jaar terug geloof ik) Er werd toen echt super streng gecontroleerd op open blikken met alcoholhoudende dranken en wij liepen daar met rugzakken waarin 5 liter vaatjes zaten, die we gewoon weer terugstopte als we langs zo'n 'controle' moesten (ze stonden dan met een soort menselijke ketting waar iedereen dus langs moest en als je open blik in je hand had werd die terplekke leeg gegooid.)
Op de achtergrond van deze foto kun je het politie bureau in de straat zien zitten, vond het wel grappig, maar zal wel persoonlijk zijn
[Dit bericht is gewijzigd door Miguel op 23-10-2003 20:39]
quote:Bekende foto
Op donderdag 23 oktober 2003 20:25 schreef Ger-E het volgende:
[afbeelding]En als je goed kijkt, zie je meer dan alleen een lichtblauwe string!
..................Juist, het touwtje van een mutsplug......Beetje ranzig, maar wel TOEVALLIG.
Even een voorbeeldje;
Deze foto is nooit op onze website verschenen en om gezeur te voorkomen heb ik de personen in kwestie ff onherkenbaar gemaakt.
Grappige foto > Fietsenstalling in kerk te Maastricht.
De oplichtende achterlichten maken de foto erg apart, naar mijn mening.
quote:hah! die' s goed! Die kun je zelfs gebruiken als chantagemiddel!!!
Op zaterdag 25 oktober 2003 19:29 schreef aphexII het volgende:
Niets zo leuk als suggestie:
[afbeelding]
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 20:47 schreef Limsdealer het volgende:
\image{c:\Documents and Settings\admin\Mijn documenten\Mijn afbeeldingen\bewerkte afb\Afbeelding 1098.JPG}
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 20:47 schreef Limsdealer het volgende:
\image{c:\Documents and Settings\admin\Mijn documenten\Mijn afbeeldingen\bewerkte afb\Afbeelding 1098.JPG}
je verwijst naar een plaatje op je harde schijf
quote:lol, ff oploaden zou mss wel helpen
Op zondag 18 januari 2004 23:40 schreef Limsdealer het volgende:
Verdomme, dat lukt hier maar niet!
Het is een oude foto , maar wel leuk .
Ik heb er wel meer maar die post ik niet ivm prive redenen
Want ik krijg van de mensen geen toestemming om ze teplaatsen ivm de gezichten die er opstaan .
quote:Even met paintshop weg halen
Op zondag 18 januari 2004 23:52 schreef RAVW het volgende:
Ik wet niet helemaal wat de bedoeling is maar deze vond ik ook wel aardig..Het is een oude foto , maar wel leuk .
[afbeelding]Ik heb er wel meer maar die post ik niet ivm prive redenen
Want ik krijg van de mensen geen toestemming om ze teplaatsen ivm de gezichten die er opstaan .
Er staan zelfs 2 dingen op die niet kloppen met wat ik van plan was te fotograferen.
1. De koe was net een vlaai aan het maken
2. Er lag een of ander gestoord figuur met een klein zwembroekje aan midden in het weiland te zonnen
Ik had die hele vent niet eens gezien toen ik de foto maakte
quote:Van die koe vind ik wel geinig,
Op maandag 19 januari 2004 02:38 schreef Wolve000 het volgende:
Ik was in Zwitserland, en dacht: hey, laat ik ook een foto van zo'n koe in de bergen nemen. Dus ik maakte een foto en later, veel later, toen ik thuis was op de computer de foto's van de vakantie aan het doornemen, en wat zag ik daar!Er staan zelfs 2 dingen op die niet kloppen met wat ik van plan was te fotograferen.
1. De koe was net een vlaai aan het maken
2. Er lag een of ander gestoord figuur met een klein zwembroekje aan midden in het weiland te zonnen![]()
![]()
![]()
Ik had die hele vent niet eens gezien toen ik de foto maakte
quote:slappe lul daar linksboven.. of whatever het ook is
Op zondag 18 januari 2004 23:52 schreef RAVW het volgende:
Ik wet niet helemaal wat de bedoeling is maar deze vond ik ook wel aardig..Het is een oude foto , maar wel leuk .
[afbeelding]Ik heb er wel meer maar die post ik niet ivm prive redenen
Boordjes met overstekende nachtengalen waren zeker op?quote:Op zondag 25 juli 2004 19:10 schreef OMenOM het volgende:
Geen montage in PS! Echt geschoten jaren geleden in Leiden/Oegstgest.
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |