Maar voor de rest alleen maar goed .
.. maar ook een klein beetje rot omdat een vriend van m'n zusje een ongeluk heeft gehad en is overleden . 17 nog maar ....
.
nog steeds erg verliefd
nog 2 nachtjes slapen en dan komt er een leuk weekend want dan ben ik het hele weekend bij hem
heb het idee dat een vriend van me en ik er wel uit gaan komen... 't komt wel weer goed..
en ach.. morgen lange dag op school.. das dan weer wat minder...
maar dat overleef ik wel, iig morgen lekker naar het zwembad 's avonds..
En morgen is mijn bazin heel de dag naar BXL voor een recyclage, dus enkel met baas af te rekenen
ik heb echt op dit moment geen ene fuck te doen
ik zie niks in dit plaatje
crush?
volgend jaar weekje engeland!
blok weer bijna afgelopen!
te weinig slaap en teveel chocola. woeiii
Maarja is wel mn laatste werkdagavond dat ik 17 ben hehe (door een fout van mn baas verdien ik nu al als 18 jarige, scheeld 1 euro in 't uur
)
Door een gesprek eerder deze avond is iets opgerakeld waarvan ik dacht dat ik het afgesloten had... Blijkbaar niet dus...
Wist überhaupt niet dat het zoveel met me deed... Maar jah...
[Dit bericht is gewijzigd door ParanoidAndroid op 23-10-2003 00:51]
quote:Goh, de jouwe ook al?
Op donderdag 23 oktober 2003 00:52 schreef Krisje_1984 het volgende:Want mijn vriendje zit in Frankrijk
quote:Zullen we samen huilen????
Op donderdag 23 oktober 2003 00:53 schreef Tuana het volgende:
Voel me verdrietig..
quote:voel jij je ook
Op donderdag 23 oktober 2003 01:04 schreef Mini_rulez het volgende:[..]
Goh, de jouwe ook al?
Hoe ik me voel, geen idee... Gevoelloos, moe. Ik heb geen zin om naar bed te gaan en ik heb geen zin om morgen weer op te staan. Waarom zou ik ook.
(je weet niet hoe jeje voelt je voelt je kut maar ook weer blij omdat hij het naar zijn zin heeft)
quote:Ik doe mee...
Op donderdag 23 oktober 2003 01:04 schreef Krisje_1984 het volgende:[..]
Zullen we samen huilen????
Ik weet ook niet waarom
Komop, Stereotomy, raap jezelf bij elkaar!!
hardsilence zeg eens iets liefs...
quote:Inderdaad ja, ik mis hem wel maar hij zit nu lekker in Parijs en dat is ook wel weer fijn voor hem.
Op donderdag 23 oktober 2003 01:05 schreef Krisje_1984 het volgende:[..]
voel jij je ook
(je weet niet hoe jeje voelt je voelt je kut maar ook weer blij omdat hij het naar zijn zin heeft)
quote:Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Op donderdag 23 oktober 2003 01:05 schreef Stereotomy het volgende:[..]
Ik doe mee...
Ik weet ook niet waarom
hardsilence zeg eens iets liefs...
snif snif........ whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
aaaaaa snotter snotter...... Goh dank je snif snif.... lucht wel op
quote:Nee lieve lieve Stereotomy! We gaan niet huilen, let's be happy together!
Op donderdag 23 oktober 2003 01:05 schreef Stereotomy het volgende:Ik doe mee...
Ik weet ook niet waarom
Wist ik dit eerder.. had ik je mee kunnen nemen naar het bos, net heerlijk gewandeld.. zag amper waar ik liep maar das juist fijn.
* hardsilence geeft een lief en teder kusje, en houdt Stereotomy stevig vast
Ik heb je beetje gemist
Ik voel me lief
quote:where's the point in that?
Op donderdag 23 oktober 2003 01:19 schreef hardsilence het volgende:[..]
Nee lieve lieve Stereotomy! We gaan niet huilen, let's be happy together!
quote:Dan ga je toch janken...
Op donderdag 23 oktober 2003 01:31 schreef addie84 het volgende:where's the point in that?
vind het huilen een stuk logischer op het moment
quote:Of toch maar niet. Waarom is er niemand meer online op dit tijdstip? Ik wil met iemand praten, maar ik kan ook moeilijk m'n ouders uit bed bellen ofzo. M'n smsje hebben ze in elk geval niet gekregen.
Op donderdag 23 oktober 2003 01:33 schreef Mini_rulez het volgende:
Toch naar bed dan maar.![]()
Op zich niet goed voor een mensch..
Elliott
Hopelijk wordt komend weekend ook weer zo goed als afgelopen weekend, maar ik betwijfel het.
quote:
Op donderdag 23 oktober 2003 09:03 schreef Emel het volgende:
niet zo goed geslapen, geen idee waarom. Maar ik voel me wel prima
quote:Enige correlatie?
IK BEN KLAAR MET MIJN SCRIPTIE!!!
ontopic, nog steeds moe. En mijn studenten werken ook weer een niet mee.
* Minkeltje zegt tegen zichzelf.. Don't loose control...
quote:nee geen correlatie mee
Op donderdag 23 oktober 2003 09:04 schreef Libris het volgende:[..]
[..]Enige correlatie?
ontopic, nog steeds moe. En mijn studenten werken ook weer een niet mee.
stomme studenten, ze willen nooit luisteren
Heb lekker lang geslapen, van 23.30 tot 9.30
Nu nog eventjes eten en beetje strijken voor me moeder,
en dan zal ik beginnen met leren..
Helaas voel ik mij lichamelijk nog nie ech zo. Maja. Doe rustig aan, beetje uitzieken nog. Ga zo maar eens aan een script voor een film(pje) beginnen.
Pyschisch voel ik me wel okee! Gisteravond voor het slapen gaan toch nog even gezellig gehad. En lekker lang kunnen blijven liggen, iets wat ik niet verwacht had vanwege me verkoudheid. Weer een nacht fijn gedroomd, aangezien ik vrolijk wakker werdt.
Veel plezier allemaal vandaag!! Geniet I know i will!
quote:straks tentamen.. voel me gestressed, ben net wakker ook nog
Op donderdag 23 oktober 2003 08:26 schreef Libris het volgende:
Morgen ook vrij met dank aan de hindu's. (Deepavali). Divali toch? Sorry
Niet echt goed geslapen dus.. en loop te stressen voor mn gesprek maandag.. mn vriend wil wel met me mee.... maaaar.. dan moet hij er een halve schooldag voor missen.. dat is weer zo lomp ..
verward dus .. en moe
Nu de huisvrouw uithangen en vanavond naar yoga, ondanks dat ik geen zin heb om te gaan weet ik dat het heerlijk vind dus ik moet niet zeuren!
En morgen lekker allemaal leuke dingen bepraten en uitzoeken voor ons nieuwe huis
Zaterdag fijne visite en zondag naar mijn zussie.
ik heb geen kans om me klote te gaan voelen de komende dagen
quote:Minkeltje is vliefd?
Op donderdag 23 oktober 2003 09:05 schreef Minkeltje het volgende:
Voel me eigenlijk best wel erg goed. Kwam toevallig vanmorgen aan bij mn werk toen daar net 'die' collega (van maanden terug) ook net aankwam. Heb dus de hele weg naar mn werk met haar kunnen praten..* Minkeltje zegt tegen zichzelf.. Don't loose control...
quote:* Minkeltje weet dat t nooit zal zijn zoals Minkeltje zou willen.
Op donderdag 23 oktober 2003 11:34 schreef Ilsjuhh het volgende:[..]
Minkeltje is vliefd?
Maar heb wel een voldaan gevoel. Ben van 10.00 tot
nu aan het leren geweest. En ga zo nog eventjes verder
Vanmiddag even langs de kapper
En dan vanavond waarschijnlijk een fijn 'op de bank zit avondje'.
quote:Klopt
Op donderdag 23 oktober 2003 14:30 schreef hardsilence het volgende:
Wat is het toch naar om je te moeten vervelen
Ondanks dat de therapie zwaar en intensief is voel ik dat ik toch wel vooruitkom en dat is een erg prettig gevoel. Het mooiste is dat ik het allemaal lekker zelf heb gedaan
Verder ben ik enorm blij met en ontzettend trots op mijn hard werkende man
quote:Jij ook al?
Op donderdag 23 oktober 2003 14:33 schreef QyRoZ het volgende:
Moe. En ik kan me totaal niet concentreren. En dat is stom.
quote:Ik slaap structureel te weinig. En moet best veel doen op mn stage. Moet. Maar ik doe te weinig. Kan me er niet goed tot zetten.
Op donderdag 23 oktober 2003 14:38 schreef Mini_rulez het volgende:[..]
Jij ook al?
quote:coool zeg
Op donderdag 23 oktober 2003 15:26 schreef SoesGSX600 het volgende:
Blij, ga *zeer waarschijnlijk* 2x op wintersport in 2004!!!!![]()
![]()
![]()
Heb er echt zin in, vooral met school !
quote:En ik ga v/d zomer nog een keer naar de ardeche, bergbeklimmen!!
Op donderdag 23 oktober 2003 15:27 schreef Frenkie het volgende:[..]
coool zeg
* Frenkie zal maar niet zeggen dat hij net terug is van een weekje kaprun en dat hij vanaf half december tot half april gaat skieen
Ben nooit eerder op wintersport geweest, alleen paar keer in Snowworld en zo'n '3 weekse cursus' gedaan daar!
Ga trouwens met school naar Risoul (schijn je goed uit te kunnen gaan, 100 m van het appartement is de eerste kroeg
) ! http://www.sportura.nl
quote:zou ook eens anders moeten zijn
Op donderdag 23 oktober 2003 15:55 schreef sleepflower het volgende:
Goed, heb ook erg veel zin in morgen.
quote:Van wie moet dat
Op donderdag 23 oktober 2003 14:30 schreef hardsilence het volgende:
Wat is het toch naar om je te moeten vervelen
quote:Niet schuldig voelen! Gewoon van genieten!
Op donderdag 23 oktober 2003 16:06 schreef Copycat het volgende:
Een beetje schuldig.
Heb net een klein kapitaal uitgegeven aan nieuwe laarzen, terwijl ik nog drie paar laarzen heb die met gemak een seizoen mee kunnen.
Maar had ze gepast, ze zaten als gegoten en zijn retecool, en dan ben ik verkocht (en de laarzen dus ook) Dus maar even met gesloten ogen op de jaknop van de pinautomaat gedrukt...
Ik voel me prima. Net een heuse herfstwandeling gemaakt met mijn allerliefste. Nu warme choc met zelfgebakken appelflappen en zo dadelijk gaan we de Tieten van Katja kijken op video.
Kneuterig he!
Voor de rest voel ik me heel goed, toch wel gezellige dag gehad enzo. Genoten van de rust die je hebt als je ziek thuis zit..
Maar ik voel me stom, omdat ik het me nu pas realiseer, en omdat ik het zelf allemaal heb toegelaten toen...
Kheb er nu al zin an .
quote:Schuldgevoel is alweer weggeëbt, gelukkig.
[b]Op donderdag 23 oktober 2003 16:36 schreef Moonah het volgende:Niet schuldig voelen! Gewoon van genieten!
Zou ik vanavond naar een concert gaan (AmParanoia in De Effenaar), is het uitgesteld tot 7 maart.
maar gelukkig hebben we de laarzen nog
[Dit bericht is gewijzigd door Copycat op 23-10-2003 17:26]
Bij de kapper is het in ieder geval goed gegaan
En over het leren ben ik ook wel tevreden..
Maar de rest is een beetje tja raar.
quote:Mooie tieten, maar wat een saaie film.
Op donderdag 23 oktober 2003 16:36 schreef Moonah het volgende:
Tieten van Katja
En diegene die me dit aangedaan heeft, is zich er waarschijnlijk niet eens van bewust...
Lichamelijk, nog altijd hetzelfde.. verkouden.. maar wel minder aan het worden.. zondag maar weer gewoon aan het werk! goeden avond luitjes!
Slaap lekker iedereen voor zometeen!
een heeeel klein stukje
quote:
[21:32:40] (K)(F)Laura(: erik is echt een schat
[21:32:53] I've woken n: jaah klopt! echt superlief
quote:Ze moeten je juist een grote klootzak vinden, daar vallen vrouwen op. Je kan nog zo lief zijn, daar vallen vrouwen niet op.
Op donderdag 23 oktober 2003 21:55 schreef addie84 het volgende:
quote:Hier moet ik toch echt even om lachen
Op donderdag 23 oktober 2003 20:56 schreef Moonah het volgende:[..]
Mooie tieten, maar wat een saaie film.
Oesters van Nam Kee dus.
Ben halverwege in slaap gevallen. Het boek heb ik indertijd ook niet uitgelezen.
Ik voel me dus een beetje duf.
Ik ga naar bed, ben doodmoe
Morgen lekker uitslapen
quote:één van die 2 was mijn vriendin
Op donderdag 23 oktober 2003 22:07 schreef QyRoZ het volgende:[..]
Ze moeten je juist een grote klootzak vinden, daar vallen vrouwen op. Je kan nog zo lief zijn, daar vallen vrouwen niet op.
.
quote:lastig, hè
Op donderdag 23 oktober 2003 23:30 schreef devv05 het volgende:
ik ben echt veel te onzeker.. gister een smsje gehad dat ze me leuk en meer dan gewoon lief vind... hoor van alle kanten dat het goed zit... en vandaag twijfel ik daar alweer aan... ik word moe van mezelf dat ik zo vaak bevestiging nodig heb
les 1. IK BEN HET WAARD.
les 2. IK BEN GEWOON LEUK.
les 3. IK MAG ER WEZEN.
--------------
Mijn kat wordt nu wel heel zwakjes
Ik durf bijna niet te slapen omdat ik hem niet alleen wil laten.
En op het bed voelt hij zich niet veilig meer (want blind), eraf springen lukt ook niet zo goed meer...hij valt om...hij ligt het liefst in de inloopkast, lekker veilig.
Maar ik wil niet dat-ie alleen is mocht-ie gaan..
maar hij eet en drinkt nog wel goed, dus dat is dan tenminste nog iets van een goed teken.
quote:Katten trekken zich juist terug als ze sterven.
Op donderdag 23 oktober 2003 23:46 schreef milagro het volgende:
Maar ik wil niet dat-ie alleen is mocht-ie gaan..
quote:Oh ja..dat je dat nog weet
Op donderdag 23 oktober 2003 23:48 schreef Mike het volgende:
Milagro...op het gevaar af dat je het al tig keer gepost hebt...hoe is je maagonderzoek gegaan?
Ik heb een traumatisch herinnering kunnen vervangen door een betere
De eerste keer, jaren geleden, moest ik staan (ik was doodziek, woog 38 kilo), werd mijn keel niet verdoofd en werd me een slang in de handen geduwd met de mededeling "slik die maar in, gewoon slikken en doorschuiven en niet terugtrekken als je gaat kokhalzen, want dat hou je toch de gehele duur van de behandeling"...
Dat lukte dus voor geen meter.
Nu werd mijn keel verdoofd, mocht ik op de linkerzij liggen, kreeg ik een soort speen met een gat in mijn mond (tegen het bijten) en werd vervolgens een slang naar binnen geschoven, terwijl een assistente mijn handen vasthield (voor het geval dat je uit reflex naar die slang grijpt)
Ik had mijn ogen dicht de hele tijd (was doodnerveus vanwege die eerdere ervaring) en gevoelsmatig leek het alsof er een stofzuigerslang naar binnen ging en dat kokhalzen was vervelend, maar het viel me reuze mee toch wel.
Wawawawawa etcetera... maar wat jij gewoon wilt weten : het was okay allemaal qua maag
De maagpijn komt door de medicijnen (10 pillen per dag) die ik slik.
Dus daar heb ik weer een pilletje voor gekregen
(Wat een schandalig lange post voor dit topic.)
Hoop dat et zo door blijft gaan en niet weer in een dip kom
(weleens tijd dat ik er voorgoed uitblijf
)
moet zo 2 uur eerder naar school voor een toespraakje
en zit er daarna tot 16.15 om vervolgens om 17.00 op mn werk te beginnen.. en ben dus pas om 23.30 thuis.. als het even meezit...
't leven is goed
gisteren mijn voet verstuikt en ik vrees een beetje voor mijn gewrichtsbanden (al vier keer voor in tgips gezeten)
Probleem is da ik niet naar dokter kan, want als hij mij in tgips steekt, kan ik niet meer gaan werken en mijn bazen zouden dat echt wel niet appreciëren (rechtervoet, dus auto rijden gaat niet meer)
en ik wil vanavond ook wel echt naar mijn vriend (100km van hier...)
Voor de rest, voel ik me nog steeds toppie..
quote:Ah...gelukkig maar.
Op vrijdag 24 oktober 2003 00:12 schreef milagro het volgende:
Wawawawawa etcetera... maar wat jij gewoon wilt weten : het was okay allemaal qua maag
De maagpijn komt door de medicijnen (10 pillen per dag) die ik slik.
Dus daar heb ik weer een pilletje voor gekregen
Is de maagpijn nu ook meteen over?
En het SNEEUWT hier
quote:Gelukkig heb ik me om niets zorgen zitten maken. Door alles wat de door de jaren heen gebeurd is ben ik bij dit soort vage telefoontjes toch altijd bang dat er weer iets met één van mijn ouders aan de hand is. Waarschijnlijk omdat de voorgaande keren ook altijd ergens anders was en gebeld moest worden.
Op donderdag 23 oktober 2003 14:17 schreef Peregrijn het volgende:
"Ongerust" ......"Ze nemen niet op, dus ik begin me nu echt zorgen te maken"
Verder voel ik me wel goed trouwens. Mijn scriptie is gewoon goed en het schrijven er van is ook weer leuk, omdat je nu echt concrete resultaten ziet en het eind in zicht is. Heb al een bar gereserveerd voor mijn afstudeerfeest, dus dat wordt leuk
En het sneeuwt hier!! Ik heb nu al weer zin om te gaan skiën.
Verder wel goed Tas ingepakt, zak drop in mn tas... ik ben helemaal klaar voor de lange autoreis naar Groenloo vanmiddag, om daar de komende dagen familie weekend te hebben met de fam. van mn vriend
En met mn vriend zelf natuurlijk
Heb er zin in! hijs zo liev!
Dus alles ist ganz ubergeil!!!
quote:Jawohl! Super toll für dich! Viel spaß in Östenreich!!!
Op vrijdag 24 oktober 2003 10:33 schreef Frenkie het volgende:
Word je wakker sneeuwt het
Open je je mail, ligt er een voorstel om deze winter definitief te gaan werken in een leuke oostenrijkse skischuleDus alles ist ganz ubergeil!!!
![]()
---
Ik voel me depri.. het sneeuwt niet
Nee geintje.. alles nog steeds toppie hiero
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2003 08:42 schreef micha het volgende:
Koppijn, moe, beetje geïrriteerd. Denk dat het komt door een bepaalde situatie waar ik ook niet echt vrolijk van word, dan kan je wat minder hebben.
Ik voel me ook niet al te geweldig
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2003 11:07 schreef Xilantof het volgende:
hier regende het vanochtend
ik voel me wel goed, alleen erg zenuwachtig, mijn hart klopt bijna in mijn keel![]()
weet eigenlijk niet eens heel goed waarvoor ik nu zo zenuwachtig ben
OT:
voel me eigenlijk nog steeds best goed
Eerst mijn huishoudelijke karweitjes afmaken en dan lekker op de bank met een boek en een mok thee
quote:Nee.
Op vrijdag 24 oktober 2003 09:46 schreef Mike het volgende:[..]
Ah...gelukkig maar.
Ik heb zelf ook een aantal van die onderzoeken gehad en weet dat het totaal geen pretje is.
Is de maagpijn nu ook meteen over?
Ik voel me vreselijk.
Brak dus.
en verdrietig.
quote:Je kat? Of iets anders? In ieder geval sterkte
Op vrijdag 24 oktober 2003 12:35 schreef milagro het volgende:[..]
Ik voel me vreselijk.
Brak dus.
en verdrietig.
Heb alweer veel aan mn leerwerk gedaan!
Straks nog ffies een hoofdstukje Tekenen doorspitten, en dan heb ik weer alles gedaan wat ik vandaag wou doen
Vanavond nog ffies shoppen
quote:* Peregrijn port met stok in Duchess om te kijken of ze wel wakker is
Op vrijdag 24 oktober 2003 13:39 schreef DuchessX het volgende:
Moe!Maar ik kan niet gaan slapen want ik heb nog allerlei afspraken voor vanmiddag....
OT:
Ik voel me lekker. Ik baal alleen een beetje van alle afwijzingen op mijn sollicitaties. Oke, het zijn open sollicitaties, dus veel verwacht je er niet van, maar er zal toch nog wel ergens een vacature zijn? Verder zorgt Moby er voor dat het werken lekker relaxed gaat
quote:Jij krijgt tenminste nog een afwijzing... Ik krijg 9 van de 10 keer gewoon geen reactie
Op vrijdag 24 oktober 2003 13:55 schreef Peregrijn het volgende:
Ik voel me lekker. Ik baal alleen een beetje van alle afwijzingen op mijn sollicitaties. Oke, het zijn open sollicitaties, dus veel verwacht je er niet van, maar er zal toch nog wel ergens een vacature zijn? Verder zorgt Moby er voor dat het werken lekker relaxed gaat
zo een lesje toneel, en daarna fijn naar mn werk
't leven is mooi, en ik zie nu pas hoe sommige mensen zich aan kunnen stellen
tering!!!!!!!!!
*bounce*
't gaat echt goed met mij
ik durf me niet te uiten tegenover mijn vriendin, terwijl eigenlijk maar 1 woord van me genoeg zou zijn en ik zou dit weekend bij haar door kunnen brengen.
Depri en in afwachting van volgende week; dan hoor ik van een dokter of ik aan de AD moet of niet en daar ben ik als de dood voor.
lichtelijk aangeschoten, alleen maar omdat ik nog 1x wil voelen hoe dat is..omdat ik stilte in mijn hoofd wil hebben, het denken, prakiseren, piekeren even stop wil zetten. Verdomme, en dat na 5 weken geen druppel aangeraakt te hebben..
Dit wordt een k*tweekend..
K*T K*T K*T!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik wil rust in mijn kop!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik heb misschien weer een nieuw doel qua carriere en dat is leuk om me weer voor in te zetten. Voor dat doel moet ik wel weer wat talen leren, maar daar heb ik zelfs zin in. Loop al de hele dag Frans tegen mezelf te lullen. Daarnaast Spaans en misschien nog wel wat Chinees.
La vie est belle maintenant!
quote:En die kunnen AD je geven
Op vrijdag 24 oktober 2003 14:43 schreef jacko het volgende:
Depri en in afwachting van volgende week; dan hoor ik van een dokter of ik aan de AD moet of niet en daar ben ik als de dood voor.
[...]
Ik wil rust in mijn kop!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Ja, mijn kat.
Op vrijdag 24 oktober 2003 12:48 schreef Peregrijn het volgende:[..]
Je kat? Of iets anders? In ieder geval sterkte
Ik dacht altijd dat ik er wel nuchter om zou kunnen gaan als het eenmaal zover was, maar ik zit al de hele dag te huilen.
17 jaar, ja dan ga je je toch wel hechten, hè
quote:Dat is niet zo raar hoor
Op vrijdag 24 oktober 2003 14:58 schreef milagro het volgende:[..]
Ik dacht altijd dat ik er wel nuchter om zou kunnen gaan als het eenmaal zover was, maar ik zit al de hele dag te huilen.
17 jaar, ja dan ga je je toch wel hechten, hè![]()
![]()
![]()
quote:...bang
Op vrijdag 24 oktober 2003 14:57 schreef Haribo het volgende:[..]
En die kunnen AD je geven
![]()
Ik ben er absoluut geen voorstander van dat die dingen tegenwoordig maar bij het minste of geringste worden voorgeschreven, maar ik weet wel uit ervaring dat als je ze echt nodig hebt, ze ook echt heel goed kunnen werken. Het kan zo'n wereld van verschil maken! En zo'n afschuwelijk vergif is het ook weer niet, qua bijwerkingen.
Als je huisarts denkt dat het voor de komende tijd het beste is om ze te slikken, waarom niet proberen? Bevalt het niet, stop je gewoon weer (maar niet meteen he, want ze moeten wel eerst gaan werken)
quote:Jacko, laat je niet leiden door je angsten. Als je het nodig hebt en het kan je helpen, is dat imo beter dan drank.
Op vrijdag 24 oktober 2003 15:42 schreef jacko het volgende:[..]
...bang
OT:
Ik voel me redelijk. Hoofdpijn, en ik ga zo dadelijk eindelijk maar eens aan die drie stapels schriften beginnen die ik mee naar huis heb genomen 'om in de vakantie na te kijken'.
quote:Zo.
Op vrijdag 24 oktober 2003 15:49 schreef Moonah het volgende:
en ik ga zo dadelijk eindelijk maar eens aan die drie stapels schriften beginnen die ik mee naar huis heb genomen 'om in de vakantie na te kijken'.
België krijgt toch echt steeds meer gestalte!
quote:Beetje rare reactie, moet je nagaan wat mensen van jou vinden als je down bent, nu ga jij dus in feite zeggen dat anderen zich aanstellen.
Op vrijdag 24 oktober 2003 14:37 schreef Faithy het volgende:
quote:nee ik stalk je niet, maar ik zag gelijk deze post
Op vrijdag 24 oktober 2003 20:15 schreef milagro het volgende:
nou..
dat was het dan
quote:
Milagro: sterkte
ontopic: voel me vreemd, trillerig en verward.
Nou ja zal wel weer overgaan
quote:He gedverderrie
nou..
dat was het dan
quote:Vrouwke sterkte. Afscheid nemen is een beetje sterven
nou..
dat was het dan
quote:
quote:Eigenlijk wilde ik niks zeggen maar ik vond het ook al een opvallende posting van Faithy.
Op vrijdag 24 oktober 2003 21:49 schreef addie84 het volgende:[..]
beetje hypocriet, nu het beter gaat met jou, stelt de rest zich aan?
quote:
nou..
dat was het dan
OT:
voel me best goed, ben zojuist meegevraagd naar gigantisch leuk feest.. en tussen mijn ex en mij gaat het (op vriendschappelijke basis) heel goed
Morgen weer vroeg op helaas..
Ben wel tevreden over wat ik vandaag qua school gedaan heb.
Voor de rest ben ik weer een beetje, tja in de war.
Maar komt wel goed, uiteindelijk!
quote:jij bent gemeen; dat ik thomas weer uit moet horen
Op vrijdag 24 oktober 2003 23:46 schreef sleepflower het volgende:
Moe, maar verder goed en zeer tevreden.
me wel mateloos liggen ergeren aan mijn medemens maar ach het komt wel goed allemaal
quote:Ah oui, pour moi ausi
Op vrijdag 24 oktober 2003 14:48 schreef Libris het volgende:
La vie est belle maintenant!
voel me moe
quote:Sterkte
nou..
dat was het dan
quote:Nu serieus, ik voel het maar al te goed.
Op zaterdag 25 oktober 2003 02:06 schreef hardsilence het volgende:
Zonder dat ik er echt aan toe wil geven ben ik volgens mij wel toe aan mijn nachtrust.
Gelukkig zondag 1 uurtje langer slapen met alle plezier gaat m'n klok dan een uur terug!
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2003 23:53 schreef addie84 het volgende:[..]
jij bent gemeen; dat ik thomas weer uit moet horen
![]()
OT:
voel me goed beetje moe, maar heb heerlijk geslapen, gister was super
quote:denk wat je denken wilt
Op zaterdag 25 oktober 2003 07:30 schreef Xilantof het volgende:[..]
van mij krijg je denk ik ook weinig te horenOT:
voel me goedbeetje moe, maar heb heerlijk geslapen, gister was super
OT:
voel me goed, belachelijk vroeg wakker op de zaterdag, zelfs al bij de kapper geweest
quote:De volgende gaat (bijna) altijd een stuk beter
Op zaterdag 25 oktober 2003 10:05 schreef Dodec het volgende:
kloten, net m'n 3e rijles gehad .. ging niet zo lekker ...
quote:Precies ... dat is ook het voordeel van fouten maken
Op zaterdag 25 oktober 2003 10:10 schreef Wozzy het volgende:[..]
De volgende gaat (bijna) altijd een stuk beter
zo lekker shoppen met mams, en daarna naar oma, en dan naar mn werk, en dan heeeeeeeeerlijk een avondje kroeggen
*bounce*
oh, en in mijn post van gisteren had ik het niet specefiek over mensen op FOk!, en ik bedoelde er ook mezelf mee... als dat mensen wat 'tevreden' stelt
huilen, slapen, opstaan, huilen
kortom, dat wordt zo boodschappen doen met een zonnebril op.
en milagro, geen whiskas kopen..
quote:je kat?
Op zaterdag 25 oktober 2003 10:28 schreef milagro het volgende:
hoofdpijnhuilen, slapen, opstaan, huilen
kortom, dat wordt zo boodschappen doen met een zonnebril op.en milagro, geen whiskas kopen..
en vandaag en morgen werken van 15 tot 23 uur
quote:Je hebt nog 10 uur en 24 minuten.
Op zaterdag 25 oktober 2003 13:36 schreef SEMTEX het volgende:
Ik heb het koudmaar ik heb ongelofelijk veel zin in mijn LDD (leuke dingen doen)-dagje vandaag
quote:Dat moet genoeg zijn
Op zaterdag 25 oktober 2003 13:38 schreef Dodec het volgende:[..]
Je hebt nog 10 uur en 24 minuten.
Kwam er alleen net achter dat ik mijn mobiel miste, dus met mijn andere telefoon gebeld en hij is terecht. Vannacht uit mijn broekzak gevallen... Maar ik krijg hem vanavond terug.
In het kort: brak, goed, opgelucht, zin in vanavond
quote:Da's waar!
Op zaterdag 25 oktober 2003 13:41 schreef SEMTEX het volgende:[..]
Dat moet genoeg zijn
en mijn dagje loopt ws ook door na twaalven, dus wordt dat op z'n minst al 14 uur
Voor de rest voel ik me wel goed
Knuf aan een ieder die em wil
* Minkeltje begint confuus te raken, volgens mij is t pas hedennacht dat de klok uur terug gaat
Anders heb ik allemaal slimme wekkers/klokken/telefoons e.d.
quote:ze zegt "vannacht" een uur langer SLAPEN en niet GEslapen
Op zaterdag 25 oktober 2003 14:46 schreef Minkeltje het volgende:
Kom er dankzij de post van Ilsjuh nu pas achter dat het eigenlijk een uur vroeger is...najah lekker lange dag dus nog
* milagro begint confuus te raken, volgens mij is t pas hedennacht dat de klok uur terug gaat
verder heel erg verliefd
quote:mutsje...komende nacht pas
Op zaterdag 25 oktober 2003 14:46 schreef Minkeltje het volgende:
Kom er dankzij de post van Ilsjuh nu pas achter dat het eigenlijk een uur vroeger is...najah lekker lange dag dus nog
* Ilsjuhh begint confuus te raken, volgens mij is t pas hedennacht dat de klok uur terug gaat
ot: ik voel me goed...net heerlijk in mijn bedje film gekeken...maar ben dus nu enorm lui...
ik heb zin om naar noordwijk te gaan...logeren bij me zus met mams samen....en dinsdag en woensdag dus iig naar leiden...en misschien ook wel naar den haag of amsterdam.....dat word dus ben ik bang geld uitgeven
Al zou je depressief worden van al die mensen die posten dat het zo slecht met ze gaat
quote:alsof er hier alleen maar negatieve dingen gepost worden.....
Op zaterdag 25 oktober 2003 15:32 schreef Rodie83 het volgende:
Wonderbaarlijk goed!Al zou je depressief worden van al die mensen die posten dat het zo slecht met ze gaat
* ondeugend gaat zo even haar schoonheidsslaapje doen denkt ze.
quote:Als ik zo eens lees zou ik de verdeling positief-negatief toch zeker niet evenredig willen noemen nee.
Op zaterdag 25 oktober 2003 15:33 schreef Ilsjuhh het volgende:[..]
alsof er hier alleen maar negatieve dingen gepost worden.....
Ik voel me: trots Wat ben ik toch goed, en wat is mijn zus toch goed op precies die vlakken waar ik niet goed in ben
(Voor degenen die weten waar het over gaat: het zou me niet verbazen als we verdorie echt door die selectie heen zijn gekomen
)
jaja als dat eens waar was...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |