abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14054880
Nadat ik ergens een banner tegenkwam met daarop de tekst "Werken vanuit huis, verdienen zoveel je wilt!" had ik zoiets van toch eens een keer informeren.

Je ziet dat soort teksten zo vaak voorbijkomen, maar ik wilde nu weleens weten wat het precies in zou houden. Dus ik een mailtje sturen met daarin dat ik het niet geloofde en dat ik dacht dat er addertjes onder het gras zouden zitten.

Dezelfde avond werd ik teruggebeld door een kerel met mooie praatjes. Het ging om het produkt Herbal-life (Die poedertjes en pillen waar je zo snel van afslankt en energie van krijgt). Hij stelde voor dat ik een keer langs zou komen bij een bedrijfspresentatie.

Nou, ik gister met McIntosh naar Leusden toe, want daar was zo'n presentatie.
Vage mensen zaten daar, veel applaus en gekus om niks.. Leek in eerste instantie een beetje op een sekte. Aan het einde van de avond hadden we echt zoiets van, tja, veel onzin, maar waarschijnlijk zijn de slimsten er tussen wel daadwerkelijk rijk.

De bedoeling is dat je een pakket koopt (daar gaan we al) voor 108 euri, met daarin poeders en pillen voor jezelf. Voor dat geld wordt je ook ingeschreven en mag je die Herbal-life zooi over de hele wereld verkopen. Je krijgt dan een inkoopkorting van 25%.

Wat ik mij nu afvraag is, of je voor die 108 euri kosten klaar bent om te "knallen". Want in principe is 108 euri te overzien, je knalt een website op, maakt reclame en probeert zoveel zooi te verkopen tegen een winst van 25%.

Waarschijnlijk moet je nog allerlei andere dingen aanschaffen, of trainingsdagen volgen. Hier heb ik dus ook even over gemaild, wil wel weten wat de precieze kosten zijn als je wilt starten. Ben vandaag al 4 keer gebeld door diezelfde kerel. (Niet dat ik opneem op m'n werk hier, maar vanavond maar 's aanhoren wat ie te vertellen heeft.)

Mensen die hier ervaring mee hebben (gehad)?

Ik houd jullie op de hoogte...

woensdag 22 oktober 2003 @ 16:01:51 #2
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_14054966
Volgens mij wordt je gewoon opgelicht. Je koopt al die pilletjes samen met een aantal andere mensen, en opeens is je leverancier verdwenen en zit jij met die kutpilletjes voor 100 euro.
pi_14054981
Ga er maar vanuit dat ze er zelf heeeeel erg rijk aan worden
pi_14055047
en dan diegene die van jou koopt weer met een inkoopkorting van 10% ook verkoper maken, dan word je pas echt snel rijk!!!!
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_14055061
quote:
Op woensdag 22 oktober 2003 16:01 schreef ShaoliN het volgende:
Volgens mij wordt je gewoon opgelicht. Je koopt al die pilletjes samen met een aantal andere mensen, en opeens is je leverancier verdwenen en zit jij met die kutpilletjes voor 100 euro.
Dat niet, het bedrijf werkt in 58 landen. Die shit kun je altijd ergens inkopen met je 25% korting, dat is niet iets waar ik me zorgen over maak.
pi_14055088
quote:
Op woensdag 22 oktober 2003 16:02 schreef WebVoice het volgende:
Ga er maar vanuit dat ze er zelf heeeeel erg rijk aan worden
Ze zeggen dat ze nog steeds het snelst groeiende bedrijf zijn, en dat ze een omzet van 3 miljard hebben. Tja, geloof het of niet.
pi_14055094
doe maar eens search op 'herbalife'
pi_14055112
Je moet natuurlijk nog wel herbalife scheit weten te slijten aan argeloze mensen. Is een beetje hetzelfde als Tupperware parties en pyramide spelen. In het begin verdien je gouden bergen maar als je te laat in stapt is de markt verzadigd, verkoop je geen produkten meer en blijf je zitten met x produkten.
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
  woensdag 22 oktober 2003 @ 16:06:21 #9
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_14055115
quote:
Op woensdag 22 oktober 2003 16:05 schreef Tomaz het volgende:

[..]

Ze zeggen dat ze nog steeds het snelst groeiende bedrijf zijn, en dat ze een omzet van 3 miljard hebben. Tja, geloof het of niet.

Misschien, ik vind het alleen nogal pyramide-achtig klinken.
  woensdag 22 oktober 2003 @ 16:06:29 #10
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_14055119
Come on, je gaat me niet vertellen dat je dit meent he....

Dus jij bent echt van plan om die knakkers 108 euro te betalen ..?

In de hoop dat je iemand vind die nog dommer is dan jij, die nog meer wil betalen voor wat herbal-meuk ?!?

zzz
pi_14055147
quote:
Op woensdag 22 oktober 2003 16:04 schreef Guard het volgende:
en dan diegene die van jou koopt weer met een inkoopkorting van 10% ook verkoper maken, dan word je pas echt snel rijk!!!!
Inderdaad, zo werkt het systeem. En nog later ga je over je "eigen inkopers" royalties en bonussen ontvangen. Idee is leuk, alleen denk ik dus dat je veel geld kwijt bent voordat je echt kunt starten en dat daarom bijna niemand er rijk aan wordt.
  woensdag 22 oktober 2003 @ 16:07:22 #12
31101 _Led_
pi_14055149
quote:

[..]

Tuurlijk, en als jij meedoet ben jij over 2 jaar ook miljonair, heus waar !
zzz
pi_14055151
quote:
Op woensdag 22 oktober 2003 16:06 schreef L.Denninger het volgende:
Come on, je gaat me niet vertellen dat je dit meent he....

Dus jij bent echt van plan om die knakkers 108 euro te betalen ..?

In de hoop dat je iemand vind die nog dommer is dan jij, die nog meer wil betalen voor wat herbal-meuk ?!?

hoe dom je ook bent, je vindt altijd wel een meerdere (mindere)
pi_14055156
Search? -> www.herbalife.nl
  woensdag 22 oktober 2003 @ 16:07:37 #15
39083 Plompzak
SuperSpinnerei
pi_14055158
dit is DE manier om al je vrienden kwijt te raken.
Bovendien worden die lui van Herbalife er wel rijk van en jij als onafhankelijk vertegenwoordiger duidelijk NIET.

laat je niet oplichten en doe het NIET

Schwanzilein
pi_14055171
Je zegt het zelf al, Herbalife is een soort sekte. Met heel veel verkopers en mensen die er helemaal gek op zijn. Je moet zelf heel erg in de producten geloven om dit te verkopen. Er zijn mensen die alles doen om maar een hoge omzet te halen, zeggen banen op en alles, en vervolgens mislukt het. Er zijn echt heel veel mensen die deze producten verkopen. Ik zou er niet aan beginnen. Er zijn al heel veel discussies over dit product gevoerd op dit forum. Zoek maar eens wat op, je wordt er niet vrolijk van.
pi_14055178
quote:
Op woensdag 22 oktober 2003 16:07 schreef realist_ik het volgende:

[..]

hoe dom je ook bent, je vindt altijd wel een meerdere (mindere)

Sterk!
  woensdag 22 oktober 2003 @ 16:08:18 #18
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_14055184
het punt is dat jij een klantenkring moet opbouwen en dat gaat vast niet meevallen met zo een non-product

plus dat je dan zelf enthousiast moet zijn over die meuk om het te verkopen...

Ik vind het niks... De sekte niet en die poeders niet

Drop you like an ill, bad habit
pi_14055196
Tja er lopen genoeg domme mensen rond in Nederland, dus ik denk dat jij ook wel rijk gaat worden
pi_14055230
net zoals met elk piramidespel (want dat is het) zijn alleen de grondleggers ervan écht goed bezig...

hoe hoger je staat, hoe meer je binnenhaalt

maar gezien het feit dat die herbalife-shit al jaren bezig is, zou ik er écht niet aan beginnen...

pi_14055259
Doet me erg denken aan die knakkers van 'AmWay' die verkopen ook allemaal gebakken lucht...

Zoveel verdienen als jij wilt bestaat niet... Dan zou de rest van de wereld spontaan zonder geld zitten...

Steekwoorden van die bijeenkomst: Producten verkopen zichzelf, dromen verwezelijken...

Nee hoor, voor mij hoeft dat allemaal niet. Je kan er in theorie best een leuk centje mee verdienen, maar dat kost ontzettend veel tijd, en zoals met alle bedrijfs plannen, een hoop investering...

woensdag 22 oktober 2003 @ 16:10:35 #22
31101 _Led_
pi_14055280
Ga nou 's even rekenen gewoon....
Hoeveel van die troep denk je dat je serieus in 1 week kan verkopen ?
En wat levert dat je op (als je je kosten en normale uurloon eraftrekt) ?

Get a life

zzz
pi_14055287
Maar stel je voor:

Je hebt een site waarop je die zooi te koop aanbiedt. Er komen 10 orders bij je binnen. Je besteld 10 X die zooi bij je leverancier met 25% korting en je verkoopt het aan je klanten tegen 25% winst. Als je zo werkt kan er niks misgaan...

Tuurlijk, klinkt te makkelijk en zo zal het niet werken, maar ik ben dus benieuwd naar hoe het wel werkt, en hoe erg je wordt opgelicht.

pi_14055293
Ik gebruik zelf deze zooi om aan te komen en het bevalt me goed, ik slik formule 1 en 2, 1 is poeder (geloof ik, kan me vergissen ) en 2 zijn pillen met vezels enzo. Me zus is dus zo'n persoon die bij die sekte zit :p hehehe
pi_14055299
quote:
Op woensdag 22 oktober 2003 16:08 schreef Virus.NL het volgende:
Tja er lopen genoeg domme mensen rond in Nederland, dus ik denk dat jij ook wel rijk gaat worden
en als je iedereen gehad hebt, ga je bij asielzoekerscentra klanten werven...

of bejaardentehuizen...

of gewoon in de dichtstbijzijnde achterstandswijk...

of in Limburg...

woensdag 22 oktober 2003 @ 16:11:16 #26
39083 Plompzak
SuperSpinnerei
pi_14055303
quote:
Op woensdag 22 oktober 2003 16:07 schreef Tomaz het volgende:

[..]

Inderdaad, zo werkt het systeem. En nog later ga je over je "eigen inkopers" royalties en bonussen ontvangen. Idee is leuk, alleen denk ik dus dat je veel geld kwijt bent voordat je echt kunt starten en dat daarom bijna niemand er rijk aan wordt.

en als je het achterliggende wiskundige model eens doorrekent kom je erachter dat het nodig is dat de gehele wereldbevolking aan de herbalife moet als iedereen die nu bezig is zijn inleg terug wil verdienen. (en als je pech hebt een aantal keer de wereldbevolking)
Schwanzilein
pi_14055317
quote:
Op woensdag 22 oktober 2003 16:06 schreef Deetch het volgende:
Je moet natuurlijk nog wel herbalife scheit weten te slijten aan argeloze mensen. Is een beetje hetzelfde als Tupperware parties en pyramide spelen. In het begin verdien je gouden bergen maar als je te laat in stapt is de markt verzadigd, verkoop je geen produkten meer en blijf je zitten met x produkten.
Dit was mijn gedachte ook al....

Ze zijn er al zo lang, dat degene die rijk zijn geworden nu alleen rijker kunnen worden door mensen "distributeur" te maken denk ik....

Je had er in het begin meteen moeten instappen dan had je een leuk centje kunnen verdienen, maar ik denk nu niet meer, aangezien er ondertussen inderdaad geen tot een kleine markt voor is....

There are times we will remember, there are nights we won't forget.
If we value every moment we will never feel regret.
pi_14055321
Staat het bedrijf bij de kvk geregistreerd?
:>
  woensdag 22 oktober 2003 @ 16:12:01 #29
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_14055326
waarom denk jij dat mensen dat gaan bestellen via een site terwijl hun buurman of iemand bij ze uit de straat ook al verkoper van herbalife is?

Die meuk bestaat al zo lang

pi_14055331
quote:
Op woensdag 22 oktober 2003 16:11 schreef realist_ik het volgende:

[..]

en als je iedereen gehad hebt, ga je bij asielzoekerscentra klanten werven...

of bejaardentehuizen...

of gewoon in de dichtstbijzijnde achterstandswijk...

of in Limburg...

en daarna naar Belgie
  woensdag 22 oktober 2003 @ 16:12:23 #31
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_14055339
Moet je ook betalen voor die loserstickers van Herbalife voor op je roestige Micra of Kadett?
Geld kloppen uit lege zakken van domme arme sloebers; door vrije jongens, nice.
Pyramides kunnen trouwens omvallen
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_14055347
Is dit niet net als dat pyramide gedoe??? Dat de bovenste (de oprichter) uiteindelijk het meeste verdient zonder er wat voor hoeven te doen??
  woensdag 22 oktober 2003 @ 16:12:58 #33
31101 _Led_
pi_14055367
Er *IS* geen makkelijke manier om snel rijk te worden - behalve als je *zelf* een gat in de markt vindt.

Weet je wat dit is ?
Niks anders dan de oudste truuk ter wereld :
Advertentie : "Snel rijk worden ? Informatiepakket voor 10 euro !"
Jij 10 euro overmaken,
krijg je een a4-tje met de tekst
"ga ook dit soort advertenties plaatsen."

zzz
  woensdag 22 oktober 2003 @ 16:13:01 #34
593 sjak
Juffie Bloem
pi_14055368
Hier kan je veel info vinden:
http://net.info.nl/ego/multilev.htm
Lekker douchen!
pi_14055397
quote:
Op woensdag 22 oktober 2003 16:10 schreef L.Denninger het volgende:

Get a life

Tja als je een website maakt en veel spamt zou het nog wel kunnen zonder al te veel moeite via internet....

Maar je moet die gasten die je die zooi verkoopt ook gaan bellen hoe het ermee gaat.... dat heet begeleiding, maar eigenlijk is het om ervoor te zorgen dat ze niet met het spul stoppen natuurlijk.

Anyway dat mensen bellen heb ik niet zo'n trek ik....

woensdag 22 oktober 2003 @ 16:14:52 #36
39083 Plompzak
SuperSpinnerei
pi_14055445
organisaties als Herbalife (en er zijn er meer) draaien primair op de instapgelden. Er wordt nog een klein centje bijgeplust door de verkoop van die bagger, maar dit is in eerste instantie om het vertegenwoordigers systeem draaiende te houden en de administratie te bekostigen. Het inleggeld/inschrijfgeld gaat linea recta in de zak van mijnheer Herbalife!
Schwanzilein
pi_14055447
quote:
Op woensdag 22 oktober 2003 16:10 schreef L.Denninger het volgende:

Get a life

Ik snap dat je zo denkt, maar wat heb je nou voor werk aan een site waar wat orders binnenkomen. Jij sluist daarna wat pakketjes via herbalife naar de klant en klaar is kees. Al verkoop je 1 pakket per maand, who gives a fuck.
  woensdag 22 oktober 2003 @ 16:16:52 #38
39083 Plompzak
SuperSpinnerei
pi_14055521
quote:
Op woensdag 22 oktober 2003 16:14 schreef Tomaz het volgende:

[..]

Ik snap dat je zo denkt, maar wat heb je nou voor werk aan een site waar wat orders binnenkomen. Jij sluist daarna wat pakketjes via herbalife naar de klant en klaar is kees. Al verkoop je 1 pakket per maand, who gives a fuck.

Je inschrijfgeld moet je toch terug verdienen of interesseert je dat geen reet?
In dat geval ging ik van dat geld een keer goed zuipen, dan heb je r nog plezier van...
Schwanzilein
  woensdag 22 oktober 2003 @ 16:17:46 #39
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_14055552
quote:
Op woensdag 22 oktober 2003 16:12 schreef pmponer het volgende:
waarom denk jij dat mensen dat gaan bestellen via een site terwijl hun buurman of iemand bij ze uit de straat ook al verkoper van herbalife is?

Die meuk bestaat al zo lang

pi_14055556
quote:
Op woensdag 22 oktober 2003 16:13 schreef mcintosh het volgende:

[..]

Anyway dat mensen bellen heb ik niet zo'n trek ik....

Nee, idd, das wel zurig ja

Hey, zonde dat we geen button hebben...

pi_14055561
quote:
Op woensdag 22 oktober 2003 16:16 schreef Plompzak het volgende:

[..]

In dat geval ging ik van dat geld een keer goed zuipen, dan heb je r nog plezier van...

Dat spul is takke duur, als je 5 van die pakketjes verkoopt heb je je inschrijfgeld al terug, de rest is mooi meegenomen....
pi_14055639
quote:
Op woensdag 22 oktober 2003 16:16 schreef Plompzak het volgende:

[..]

Tuurlijk, tuurlijk.

Maar zuipen doe ik iedere week, en een keertje een maand die shakes vreten is misschien wel goed voor me.

Kan wel wat uren energie extra gebruiken

pi_14055721
Lees maar eerst eens goed op internet over herbalife.
Die zooi is slecht voor je wil je niet weten.
Mijn Moeder gebruikte dat spul ook een lange tijd en had in eens last van hartkloppingen duiziligheid e.d.

Er zijn meerdere mensen die rare bijverschijnselene hebben na langdurig gebruik van herbalife.
Er staan zat stukken op internet over.

ik zeg niet dat de kwalen van mijn moeder door herbalife komen maar ze gebruikt het niet meer en heeft er nu geen last meer van.
ze zit wel vast aan medicatie voor haar hart.

Ik zou goed veel info zoeken voordat je een product gaat vekopen.
zeker als er ook vage nadelen ( zoals boven genoemde ) aan zitten.

pi_14055724
quote:
Op woensdag 22 oktober 2003 15:59 schreef Tomaz het volgende:
Vage mensen zaten daar, veel applaus en gekus om niks.. Leek in eerste instantie een beetje op een sekte.
Pas op!
Gisteren toevallig op tv gezien (weet niet meer welk programma, zou 2vandaag kunnen zijn) hoe er een verborgen camera bij een zelfde soort bijeenkomst zit. Continu bij het woord 'miljonair' begonnen er mensen te klappen en er hing ook een heel apart sfeertje.
Laat je niet inpakken zou ik zeggen en waarschuw bijtijds de politie als je het niet vertrouwt.

[Dit bericht is gewijzigd door Jorma op 22-10-2003 16:23]

pi_14055739
quote:
Zou je zelf dit soort troep op een of andere vage site kopen?

Lijkt me niet. Waarom zouden anderen het dan wel via jouw site willen kopen?

En hoe vinden je potentiele klanten jouw site?

[Dit bericht is gewijzigd door ericeric op 22-10-2003 16:24]

pi_14055751
quote:
Op woensdag 22 oktober 2003 16:23 schreef Jorma het volgende:

Laat je niet inpakken zou ik zeggen en waarschuw bijtijds de politie als je het niet vertrouwd.

geen zorgen die was undercover

pi_14055799
quote:
Op woensdag 22 oktober 2003 16:13 schreef sjak het volgende:
Hier kan je veel info vinden:
http://net.info.nl/ego/multilev.htm
Goed stuk!
  woensdag 22 oktober 2003 @ 16:26:10 #48
39083 Plompzak
SuperSpinnerei
pi_14055843
quote:
Op woensdag 22 oktober 2003 16:23 schreef Jorma het volgende:

[..]

Pas op!
Gisteren toevallig op tv gezien (weet niet meer welk programma, zou 2vandaag kunnen zijn) hoe er een verborgen camera bij een zelfde soort bijeenkomst zit. Continu bij het woord 'miljonair' begonnen er mensen te klappen en er hing ook een heel apart sfeertje.
Laat je niet inpakken zou ik zeggen en waarschuw bijtijds de politie als je het niet vertrouwt.

ging dat niet over ACN (was enige weken geleden ook al bij Tros Radar/Opgelicht
Die club is ook goed bezig!
Schwanzilein
pi_14055860
quote:
Op woensdag 22 oktober 2003 16:23 schreef mcintosh het volgende:

[..]

geen zorgen die was undercover

Hehe, Frank Klassen!
pi_14055920
quote:
Op woensdag 22 oktober 2003 16:24 schreef Tomaz het volgende:

[..]

Goed stuk!

inderdaad!

deze quote uit het stukje

"zoals over de bijeffecten van Vital die dan - te snel - worden afgedaan als `ontgifting'"

gaan ook op voor Herbalife, die kerel vertelde hoe slechter je voelde na het vreten van die producten hoe beter het ging!

pi_14055963
quote:
Op woensdag 22 oktober 2003 16:28 schreef mcintosh het volgende:

[..]

inderdaad!

deze quote uit het stukje

"zoals over de bijeffecten van Vital die dan - te snel - worden afgedaan als `ontgifting'"

gaan ook op voor Herbalife, die kerel vertelde hoe slechter je voelde na het vreten van die producten hoe beter het ging!

Ja, heel apart was dat! En iedereen vrolijk meelachen.
pi_14055988
quote:
Die kerel vertelde hoe slechter je voelde na het vreten van die producten hoe beter het ging!
I used to be SCHIZOFRENIC but we're okay now.
pi_14056030
quote:
Op woensdag 22 oktober 2003 16:30 schreef webfreaky het volgende:

[..]

Would you be interessted in purchasing some of our products who will make you feel shit, and make you smell like shit, for the, very very friendly, price of 200 ¤ ?? No cure? Fuck You!

pi_14056070
quote:
Op woensdag 22 oktober 2003 16:32 schreef mcintosh het volgende:

[..]

Would you be interessted in purchasing some of our products who will make you feel shit, and make you smell like shit, for the, very very friendly, price of 200 ¤ ?? No cure? Fuck You!

pi_14056106
Tosh, ik zeg we laten onszelf in met die gasten, huren een stuk kantoorruimte en gaan tekeer met het verkopen/aansmeren van die kutzooi aan domme mensen over de gehele wereld!
pi_14056161
quote:
Op woensdag 22 oktober 2003 16:34 schreef Tomaz het volgende:
Tosh, ik zeg we laten onszelf in met die gasten, huren een stuk kantoorruimte en gaan tekeer met het verkopen/aansmeren van die kutzooi aan domme mensen over de gehele wereld!
www.herbalife4life.nl
pi_14056208
Hadden we al verteld van die mevrouw die in een rolstoel zat en niet meer kon lopen, de dokters konden niets meer doen en dat ze na het eten van die zooi ineens weer kon lopen

halleluja!!!!!!!!!!!!!!

pi_14056263
quote:
Op woensdag 22 oktober 2003 16:36 schreef mcintosh het volgende:

[..]

www.herbalife4life.nl

www.hoekomikvanmijndikkepensaf.nl
pi_14056280
quote:
Op woensdag 22 oktober 2003 16:38 schreef mcintosh het volgende:
Hadden we al verteld van die mevrouw die in een rolstoel zat en niet meer kon lopen, de dokters konden niets meer doen en dat ze na het eten van die zooi ineens weer kon lopen

halleluja!!!!!!!!!!!!!!

hahahaha, ja, wat een wijf zeg! Asteblief!
  woensdag 22 oktober 2003 @ 17:54:03 #60
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_14058225
waar je wel geld mee kan verdienen is thuis inpakken of bijvoegen van reclamemateriaal. het verdient niet goed, maar je hoeft je huis niet uit. url's weet ik niet maar probeer 'thuiswerk' bij google. en je kan het doen als je stoned of dronken bent.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_14060126
Ik ben benieuwd hoe het verder gaat verlopen bij jullie. Ik ben zelf altijd huiverig van dit soort praktijken en zou er zelf nooit mee in zee gaan.
pi_14061523
Waarom koop je niet 10 pakketjes pillen à 108 euri ? Dan kun je sneller rijk worden
signature
  woensdag 22 oktober 2003 @ 22:23:02 #63
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_14065129
Voor wat extra informatie over Herbalife, kun je terecht in Lifestyle.

De waarheid over herbalife
Herbalife
HERBALIFE
Kun je supergelukkig worden van Herbalife (deel 2)
Herbalife
Herbalife om aan te komen

En als dit een 'mensen die Herbalife gebruiken-afzeiktopic' wordt, dan gaat ie dicht

Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  donderdag 23 oktober 2003 @ 04:01:11 #64
24184 speedfreakssj
Bryan Adams- Run to you :9~
pi_14071499
quote:
Op woensdag 22 oktober 2003 19:16 schreef ToBe het volgende:
Ik ben benieuwd hoe het verder gaat verlopen bij jullie. Ik ben zelf altijd huiverig van dit soort praktijken en zou er zelf nooit mee in zee gaan.
daar heb je vast wel gelijk in.

Volgens mij zijn de meeste "klanten" ingehuurd zodat het lijkt alsof je niet de enige sukkel bent die daar naar te gaat. je moet eens gezichten onthouden

pi_14072227
quote:
Op donderdag 23 oktober 2003 04:01 schreef speedfreakssj het volgende:

[..]

Volgens mij zijn de meeste "klanten" ingehuurd zodat het lijkt alsof je niet de enige sukkel bent die daar naar te gaat. je moet eens gezichten onthouden

Kijk dat lijkt me dan weer wel een leuke baan.....
huh er zegt iemand miljonair.....
* guard staat op en klapt zijn handen blauw
en dan na de bijeenkomst je blauwgeklapte handen ophouden om te laten vullen met de nodige euro's
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_14939895
Hallo,

Ik ga dinsdagavond eens naar zo een informatieavond
Een kennis van me doet dat ook, schijnt een systeem te zijn waar je geen kosten moet aandoen of zo, en toch 500 euro per maand verdient

Dus laat hier nog iets weten als ik geweest ben;)

Ps was ook heel wantrouwig erover, informatie gevraagt aan kennis, dus we zullen zien he

woensdag 26 november 2003 @ 16:11:16 #67
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_14946159
quote:
Op woensdag 22 oktober 2003 16:12 schreef Virus.NL het volgende:

[..]

en daarna naar Belgie

Ja, dat is inderdaad een potentiële goudmijn

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_14952341
quote:
Op donderdag 23 oktober 2003 04:01 schreef speedfreakssj het volgende:

[..]

Dat hoeft niet eens. Genoeg sukkels die er elke keer weer intrappen hoor.
pi_14953284
quote:

[..]

toen ik dat zei geloofde de bank me niet. als je het echt wilt weten even naar kvk lopen en hun jaarrekening opvragen, dan weet je het snel genoeg. je raad hoop ik echter zelf al wat het antwoord is
pi_14956104
Het heet multi level marketing, het idee is oud en het aantal mensen dat er rijk van is geworden is een stuk kleiner dan het aantal mensen dat gewoon een paar honderd euro kwijt is en en niks aan verdient.

Uiteindelijk verkoop je shit voor erg veel geld die bij nader onderzoek geen flikker waard blijkt te zijn. Die kit die jij voor 108 Euro koop krijgt degeen die hem aan jou verkoopt 25% korting, de regionale distributeur zal ook wel iets van 15% op zn spul pakken, dan de landelijke import nog, de leiders van de sekte en het marketing budget. Die pilletjes en poedertjes kosten maar een paar euro om te produceren en moet je kijken wat je ervoor betaalt. In de lagere regionen van de organisatie werk je vooral om de hogere lagen rijk te maken, en het aantal mogelijkheden om door te stromen is zeer beperkt.

I say we let the whole thing blow, come back later, then rob everybody.
pi_14956283
Ik geloof nooit dat je met herbalife nog echt kunt verdienen...

Een aantal jaren terug toen het net begon misschien wel, maar nu zie je echt overal verkopers als paddestoelen uit de grond kruipen.
Overal zie je auto's rijden met stickers erop van herbalife, in de krant zie je adv. je word ermee doodgegooit.

Ik denk dat zo goed als iedereen die dat wil gebruiken al wel een leverancier heeft.

Tis geen verkeerd spul trouwens, maar ook echt geen wondermiddel...

Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')