abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14054880
Nadat ik ergens een banner tegenkwam met daarop de tekst "Werken vanuit huis, verdienen zoveel je wilt!" had ik zoiets van toch eens een keer informeren.

Je ziet dat soort teksten zo vaak voorbijkomen, maar ik wilde nu weleens weten wat het precies in zou houden. Dus ik een mailtje sturen met daarin dat ik het niet geloofde en dat ik dacht dat er addertjes onder het gras zouden zitten.

Dezelfde avond werd ik teruggebeld door een kerel met mooie praatjes. Het ging om het produkt Herbal-life (Die poedertjes en pillen waar je zo snel van afslankt en energie van krijgt). Hij stelde voor dat ik een keer langs zou komen bij een bedrijfspresentatie.

Nou, ik gister met McIntosh naar Leusden toe, want daar was zo'n presentatie.
Vage mensen zaten daar, veel applaus en gekus om niks.. Leek in eerste instantie een beetje op een sekte. Aan het einde van de avond hadden we echt zoiets van, tja, veel onzin, maar waarschijnlijk zijn de slimsten er tussen wel daadwerkelijk rijk.

De bedoeling is dat je een pakket koopt (daar gaan we al) voor 108 euri, met daarin poeders en pillen voor jezelf. Voor dat geld wordt je ook ingeschreven en mag je die Herbal-life zooi over de hele wereld verkopen. Je krijgt dan een inkoopkorting van 25%.

Wat ik mij nu afvraag is, of je voor die 108 euri kosten klaar bent om te "knallen". Want in principe is 108 euri te overzien, je knalt een website op, maakt reclame en probeert zoveel zooi te verkopen tegen een winst van 25%.

Waarschijnlijk moet je nog allerlei andere dingen aanschaffen, of trainingsdagen volgen. Hier heb ik dus ook even over gemaild, wil wel weten wat de precieze kosten zijn als je wilt starten. Ben vandaag al 4 keer gebeld door diezelfde kerel. (Niet dat ik opneem op m'n werk hier, maar vanavond maar 's aanhoren wat ie te vertellen heeft.)

Mensen die hier ervaring mee hebben (gehad)?

Ik houd jullie op de hoogte...

woensdag 22 oktober 2003 @ 16:01:51 #2
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_14054966
Volgens mij wordt je gewoon opgelicht. Je koopt al die pilletjes samen met een aantal andere mensen, en opeens is je leverancier verdwenen en zit jij met die kutpilletjes voor 100 euro.
pi_14054981
Ga er maar vanuit dat ze er zelf heeeeel erg rijk aan worden
pi_14055047
en dan diegene die van jou koopt weer met een inkoopkorting van 10% ook verkoper maken, dan word je pas echt snel rijk!!!!
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_14055061
quote:
Op woensdag 22 oktober 2003 16:01 schreef ShaoliN het volgende:
Volgens mij wordt je gewoon opgelicht. Je koopt al die pilletjes samen met een aantal andere mensen, en opeens is je leverancier verdwenen en zit jij met die kutpilletjes voor 100 euro.
Dat niet, het bedrijf werkt in 58 landen. Die shit kun je altijd ergens inkopen met je 25% korting, dat is niet iets waar ik me zorgen over maak.
pi_14055088
quote:
Op woensdag 22 oktober 2003 16:02 schreef WebVoice het volgende:
Ga er maar vanuit dat ze er zelf heeeeel erg rijk aan worden
Ze zeggen dat ze nog steeds het snelst groeiende bedrijf zijn, en dat ze een omzet van 3 miljard hebben. Tja, geloof het of niet.
pi_14055094
doe maar eens search op 'herbalife'
pi_14055112
Je moet natuurlijk nog wel herbalife scheit weten te slijten aan argeloze mensen. Is een beetje hetzelfde als Tupperware parties en pyramide spelen. In het begin verdien je gouden bergen maar als je te laat in stapt is de markt verzadigd, verkoop je geen produkten meer en blijf je zitten met x produkten.
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
  woensdag 22 oktober 2003 @ 16:06:21 #9
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_14055115
quote:
Op woensdag 22 oktober 2003 16:05 schreef Tomaz het volgende:

[..]

Ze zeggen dat ze nog steeds het snelst groeiende bedrijf zijn, en dat ze een omzet van 3 miljard hebben. Tja, geloof het of niet.

Misschien, ik vind het alleen nogal pyramide-achtig klinken.
  woensdag 22 oktober 2003 @ 16:06:29 #10
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_14055119
Come on, je gaat me niet vertellen dat je dit meent he....

Dus jij bent echt van plan om die knakkers 108 euro te betalen ..?

In de hoop dat je iemand vind die nog dommer is dan jij, die nog meer wil betalen voor wat herbal-meuk ?!?

zzz
pi_14055147
quote:
Op woensdag 22 oktober 2003 16:04 schreef Guard het volgende:
en dan diegene die van jou koopt weer met een inkoopkorting van 10% ook verkoper maken, dan word je pas echt snel rijk!!!!
Inderdaad, zo werkt het systeem. En nog later ga je over je "eigen inkopers" royalties en bonussen ontvangen. Idee is leuk, alleen denk ik dus dat je veel geld kwijt bent voordat je echt kunt starten en dat daarom bijna niemand er rijk aan wordt.
  woensdag 22 oktober 2003 @ 16:07:22 #12
31101 _Led_
pi_14055149
quote:
Op woensdag 22 oktober 2003 16:05 schreef Tomaz het volgende:

[..]

Tuurlijk, en als jij meedoet ben jij over 2 jaar ook miljonair, heus waar !
zzz
pi_14055151
quote:
Op woensdag 22 oktober 2003 16:06 schreef L.Denninger het volgende:
Come on, je gaat me niet vertellen dat je dit meent he....

Dus jij bent echt van plan om die knakkers 108 euro te betalen ..?

In de hoop dat je iemand vind die nog dommer is dan jij, die nog meer wil betalen voor wat herbal-meuk ?!?

hoe dom je ook bent, je vindt altijd wel een meerdere (mindere)
pi_14055156
Search? -> www.herbalife.nl
  woensdag 22 oktober 2003 @ 16:07:37 #15
39083 Plompzak
SuperSpinnerei
pi_14055158
dit is DE manier om al je vrienden kwijt te raken.
Bovendien worden die lui van Herbalife er wel rijk van en jij als onafhankelijk vertegenwoordiger duidelijk NIET.

laat je niet oplichten en doe het NIET

Schwanzilein
pi_14055171
Je zegt het zelf al, Herbalife is een soort sekte. Met heel veel verkopers en mensen die er helemaal gek op zijn. Je moet zelf heel erg in de producten geloven om dit te verkopen. Er zijn mensen die alles doen om maar een hoge omzet te halen, zeggen banen op en alles, en vervolgens mislukt het. Er zijn echt heel veel mensen die deze producten verkopen. Ik zou er niet aan beginnen. Er zijn al heel veel discussies over dit product gevoerd op dit forum. Zoek maar eens wat op, je wordt er niet vrolijk van.
pi_14055178
quote:
Op woensdag 22 oktober 2003 16:07 schreef realist_ik het volgende:

[..]

hoe dom je ook bent, je vindt altijd wel een meerdere (mindere)

Sterk!
  woensdag 22 oktober 2003 @ 16:08:18 #18
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_14055184
het punt is dat jij een klantenkring moet opbouwen en dat gaat vast niet meevallen met zo een non-product

plus dat je dan zelf enthousiast moet zijn over die meuk om het te verkopen...

Ik vind het niks... De sekte niet en die poeders niet

Drop you like an ill, bad habit
pi_14055196
Tja er lopen genoeg domme mensen rond in Nederland, dus ik denk dat jij ook wel rijk gaat worden
pi_14055230
net zoals met elk piramidespel (want dat is het) zijn alleen de grondleggers ervan écht goed bezig...

hoe hoger je staat, hoe meer je binnenhaalt

maar gezien het feit dat die herbalife-shit al jaren bezig is, zou ik er écht niet aan beginnen...

pi_14055259
Doet me erg denken aan die knakkers van 'AmWay' die verkopen ook allemaal gebakken lucht...

Zoveel verdienen als jij wilt bestaat niet... Dan zou de rest van de wereld spontaan zonder geld zitten...

Steekwoorden van die bijeenkomst: Producten verkopen zichzelf, dromen verwezelijken...

Nee hoor, voor mij hoeft dat allemaal niet. Je kan er in theorie best een leuk centje mee verdienen, maar dat kost ontzettend veel tijd, en zoals met alle bedrijfs plannen, een hoop investering...

woensdag 22 oktober 2003 @ 16:10:35 #22
31101 _Led_
pi_14055280
Ga nou 's even rekenen gewoon....
Hoeveel van die troep denk je dat je serieus in 1 week kan verkopen ?
En wat levert dat je op (als je je kosten en normale uurloon eraftrekt) ?

Get a life

zzz
pi_14055287
Maar stel je voor:

Je hebt een site waarop je die zooi te koop aanbiedt. Er komen 10 orders bij je binnen. Je besteld 10 X die zooi bij je leverancier met 25% korting en je verkoopt het aan je klanten tegen 25% winst. Als je zo werkt kan er niks misgaan...

Tuurlijk, klinkt te makkelijk en zo zal het niet werken, maar ik ben dus benieuwd naar hoe het wel werkt, en hoe erg je wordt opgelicht.

pi_14055293
Ik gebruik zelf deze zooi om aan te komen en het bevalt me goed, ik slik formule 1 en 2, 1 is poeder (geloof ik, kan me vergissen ) en 2 zijn pillen met vezels enzo. Me zus is dus zo'n persoon die bij die sekte zit :p hehehe
pi_14055299
quote:
Op woensdag 22 oktober 2003 16:08 schreef Virus.NL het volgende:
Tja er lopen genoeg domme mensen rond in Nederland, dus ik denk dat jij ook wel rijk gaat worden
en als je iedereen gehad hebt, ga je bij asielzoekerscentra klanten werven...

of bejaardentehuizen...

of gewoon in de dichtstbijzijnde achterstandswijk...

of in Limburg...

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')