EN...........
Teep 2 is uit!!!!: http://www.vpro.nl/index/winkel/index.shtml?2785571+3171284+4061666
=======================================================
Openingspost van Stefkuh uit een inmiddels gesloten dubbel topic:
Als vervolg op het topic Het GROTE "Breng Rembo & Rembo terug op TV" TOPIC en het bereiken van de magische datum 26 oktober (en de vele JA-stemmers! ) hoeven we ons niet meer druk te maken of het wel of niet op TV gaat komen. Want op TV komen gaat het. Hoewel de rentree vandaag nog wat te wensen over liet (hoewel Villa Achterwerk op moment van schrijven nog niet afgelopen is, staat er (nog) niets in de programmering). Maar ja wat wil je verwachten van deze twee prettig gestoorden, wat is leuker dan half Nederland een ochtend voor NIETS naar Villa Achterwerk te laten kijken
hopelijk vanaf volgende week WEL te zien!! OJAJOH!!?? JA!!!
De "Rentree:"
Als gasten van het Villa Hotel zagen we ze na vele jaren weer terug. Hoewel... "ze" ? Het waren Rembo & Rembo niet maar twee soortgelijke kalemannetjes in licht-blauwe pakken.. beetje jammer ook maar goed laat ze maar komen die stapel oude banden! En laat teep 3 & 4 (en meer
) daarna ook maar uitkomen!!
SJOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOONGEJOOOOOOOOONGE JONGE! WAT IS DIT EEN LEUK PROGRAMMA ZEG!!!
___ps4: Stuur een kaartje naar de hemel, mogelijk gemaakt door Theo Wesselo.. Rembo dus...
[Dit bericht is gewijzigd door Gorro op 26-10-2003 10:43]
Al moet er een god zijn, laat het hun zijn!!
btw, maat van mij heeft al 4 banden liggen, dus ik ken zowieso wel rembo kijken maar ineuw werk is natuurlijk ook weer geweldig
[Dit bericht is gewijzigd door JaneDoe op 22-10-2003 12:44]
.
.
.
quote:ja...cultuurbarbaar die je bent
Op woensdag 22 oktober 2003 12:31 schreef okkie-man het volgende:
Is het erg als ik ze niet ken
Jammer dat de filmpjes op die site zo belabberd van kwaliteit zijn.
[Dit bericht is gewijzigd door R-e-n-e op 24-10-2003 16:22]
quote:
Op donderdag 23 oktober 2003 20:12 schreef DANT3 het volgende:
coooooool ik heb nog zo een videobandteep van hun liggen vond hub egt uber
Maarre "ze moeten Rembo & Rembo eerst nog digitaliseren" (humor van die roos van rossum en die andere rozekoekenvreter ) grrr... en uh.. de Rembo die enkele honderste secondes tezien was... WAS REMBO NIET!!!
gewoon een brede kale gast in lichtblauw jasje!
Maar geen Rembo & Rembo vandaag dus (zie programmering)
http://teletekst.nos.nl/gif/226-01.html | http://teletekst.nos.nl/gif/226-02.html
bietje flaaaaaaaaaauw!! mag wel hopen dat er vanaf volgende week WEL wat komt!
OOHJAAAAAAAAJOH!!!!!!!!!!!!!???????
quote:Volgens de tvgids wel!?
Op zondag 26 oktober 2003 10:07 schreef Stefkuh het volgende:
Maar geen Rembo & Rembo vandaag dus (zie programmering)
http://teletekst.nos.nl/gif/226-01.html | http://teletekst.nos.nl/gif/226-02.htmlbietje flaaaaaaaaaauw!! mag wel hopen dat er vanaf volgende week WEL wat komt!
OOHJAAAAAAAAJOH!!!!!!!!!!!!!???????
quote:Ik zet dalijk gewoon de tv aan om te kijken, ik hoop dat ze eop zijn!
10:40 Villa krakers: Rembo & Rembo
Op veler verzoek vertoont Villa Achterwerk nog een keer zijn klassiekers. In het programma Villa Krakers kijken we naar deze oude vertrouwde villa successen. Series als Theo en Thea, Broertjes, Rembo & Rembo, Mevrouw ten Kate en nog veel, veel meer programma's die hebben liggen rijpen en ook nu nog steeds smaken naar meer. Villa krakers... vroeger was nog nooit zo leuk!.
thnx gorro!
WIE WANT MOOR!
quote:Hmm vaag... nahja ik heb al 3 jaar niet (echt) meer in een tv gids gekeken volgens mij, meestal is het zo dat tt eerder gelijk heeft, maar dit is lichtelijk vreemd. Gelukkig ben ik eigenwijs en ben gewoon blijven kijken
Op zondag 26 oktober 2003 10:22 schreef infinium het volgende:[..]
Volgens de tvgids wel!?
[..]Ik zet dalijk gewoon de tv aan om te kijken, ik hoop dat ze eop zijn!
Woensdag 29 okt, Nederland 3, Villa Krakers (Rembo & Rembo) van 14.38 tot 14.58
Waarvoor Hulde!!!
Fijn dat 't nog herhaald wordt
Gemist
maar gelukkig een herhaling.
quote:Zo hé, zohé, zoé, zoé zohéééé, zóóóhééé
Op woensdag 22 oktober 2003 12:39 schreef JaneDoe het volgende:
heb net afl. 1 gezien en zat weer met tranende ogen te kijken
Heeft iemand dat plaatje van die gast die op de duinen altijd spul koopt?
Met die bril dus
quote:je bedoelt waarschijnlijk iets in de trant van deze dwaas hier rechts
Op zaterdag 1 november 2003 19:16 schreef Ker_Plunk het volgende:
Ga zondag zeker kijken![]()
Vorige week gemist (thuis wel een band van 3 uur materiaal liggen)
Heeft iemand dat plaatje van die gast die op de duinen altijd spul koopt?
Met die bril dus
quote:een volle foto
Op zondag 2 november 2003 01:09 schreef Stefkuh het volgende:[..]
je bedoelt waarschijnlijk iets in de trant van deze dwaas hier rechts
[Dit bericht is gewijzigd door Xrenity op 02-11-2003 12:52]
quote:uh alleen Aflevring 1 van vorige week staat (nog maar) online
Op zondag 2 november 2003 12:19 schreef Xrenity het volgende:
tis nu zeker al afgelopen
waarom kom ik altijd te laat achter zulk soort dingen
/edit
ben afl. nu maar op site aant kijken
quote:Waarvan alleen de laatste nieuw is
Op zondag 2 november 2003 12:59 schreef Xrenity het volgende:
http://villa-achterwerk.vpro.nl/villa-achterwerk/villafilms/index.shtml?2936067+6570460+2852030+2852032^
hier staan er 9
Heb het gemist vandaag
quote:
Op zondag 2 november 2003 13:03 schreef flat_erik het volgende:[..]
Waarvan alleen de laatste nieuw is
Heb het gemist vandaag
[Dit bericht is gewijzigd door Xrenity op 02-11-2003 13:15]
quote:ja dat weet ik dat er 9 staan, maar er staat maar 1 nieuwe
Op zondag 2 november 2003 12:59 schreef Xrenity het volgende:
http://villa-achterwerk.vpro.nl/villa-achterwerk/villafilms/index.shtml?2936067+6570460+2852030+2852032^
hier staan er 9
quote:beetje overbelast denk ik nu misschien
Op zondag 2 november 2003 13:19 schreef Xrenity het volgende:
elke afl. doet het hier prima behalve die aflevering III - 1
Ik heb hem op mijn harde schijfje staan
en die andere 8 ook overigens, vrij goed beveiligd/verstopt... maar niet voor mij hehe
quote:
Op zondag 2 november 2003 01:25 schreef Ker_Plunk het volgende:[..]
een volle foto
Ik zoek al tijden een anti-diefstal fiets, misschien kan je ze bij hem bestellen?
cya
Boterham met kaas onder water eten
quote:van de Teeps!
Op zaterdag 8 november 2003 17:50 schreef flat_erik het volgende:
Van welke uitzinding zijn deze screenshots?
das toch nie te gleueeeven!!!!
SJOOOOOOOOOOOOOONGUH JONGE!
quote:inmiddels al 3 weken.. woensdag herhaling
Op zondag 9 november 2003 14:48 schreef keezert het volgende:
wat hoor ik?!?? komt het geweldige R&R weer op de buis?! TE GEK!!!!
Rembo en Rembo is als hans teeuwen humor!! geweldig dus!!!das toch nie te gleueeeven!!!!
neej maar het brengt wel geluk...
ZO KUNT U TOCH NIET RIJDEN MENEERTJE?
neej maar het brengt wel geluk...
KOM MAAR EVEN UIT DIE AUTO JAH!!!!
R&R is geweldig het hoort gewoon bij je opvoeding !
kan me geen jeugd zonder R&R op zondag voorstellen...
GODVERRRRRRRRRRRRRR
Om de 5 seconden een tik int beeld... of is dat in heel Nederland? zal wel weer aan kutsema liggen...
Wat heb ik gemist???
[Dit bericht is gewijzigd door R-e-n-e op 16-11-2003 14:13]
quote:die onnozele kop die die linker altijd trekt
Op zaterdag 8 november 2003 17:41 schreef semafoor het volgende:
[afbeelding]
btw op eMule is ook het een en ander te vinden
[Dit bericht is gewijzigd door BdR op 16-11-2003 15:36]
quote:De duinen
Op zondag 16 november 2003 12:59 schreef R-e-n-e het volgende:
Heeft iemand vanmorgen Rembo en Rembo gezien??
Ik heb het opgenomen, maar begon bij "Raad het gezegde"Wat heb ik gemist???
SCENE:
Brillie komt eraan ziet de verkoper met een fiets, bordje te koop er aan.
Brillie: "Is die te koop?"
Verkoper: "Ja natuurlijk joh"
Brillie: "Oh ja ik zocht al lang zo een dus ja"
Verkoper: "200 guldentjes istie van jou"
Brillie: "Hmm.. ik biedt een flappie van 100"
Verkoper: "hmm... 199 gulden en 99 cent"
Brillie: "Oke! Ik doe het!"
Verkoper: "Zoo dank je wel... even mijn stoeltje pakken"
Verkoper stapt op zijn fiets en geeft te TE KOOP bordje en fiets weg
quote:WOW Zelf opgenomen?!!?!?! Alle afleveringen?
Op zondag 16 november 2003 16:43 schreef Ker_Plunk het volgende:
Weer gemist(kan niet opstaan)
Voortaan wekker maar zetten
Gelukkig heb ik de meeste afl. op band
quote:
Op maandag 17 november 2003 22:14 schreef keezert het volgende:[..]
WOW Zelf opgenomen?!!?!?! Alle afleveringen?
ook van de fohn en van de natuurfotograaf en de duinen?
te gek
Alle originele die in 94 etc. zijn uitgezonden
quote:HELD!
Op zondag 16 november 2003 16:43 schreef Ker_Plunk het volgende:
Weer gemist(kan niet opstaan)
Voortaan wekker maar zetten
Gelukkig heb ik de meeste afl. op band
maarre: ben jij in staat om die video's op divx te zetten? ik denk dat er vast mensen zouden zijn die jou evt willen helpen (ik bijvoorbeeld)
quote:Ik ken ook zo iemand, nog maar een keer die banden zien te krijgen
Op dinsdag 18 november 2003 15:39 schreef R-e-n-e het volgende:
Ik ken ook nog iemand die echt alle afleveringen op tapes heeft. Maar die zijn inmiddels helemaal gaar gekeken
quote:IS DAT ZOOOOOOOOWWW???! WINNETOEEEEEEEE!!??
Op zondag 23 november 2003 10:55 schreef Demol het volgende:
Die Maxim Hartman was vroeger de buurjongen van mijn vader, hoor ik net
quote:Het kan idd wel. Er heeft iemand in dit (vorig) topic gepost dat het hem gelukt was! Vraag me niet hoe
Op maandag 24 november 2003 19:19 schreef pitchdown het volgende:
Waar kan ik de filmpjes naar de harde schijf downen? of is er manier om van die vpro pagina ze binnen te halen?
* Mijn hele zondag naar de maan... Kutmussen
ik hoop trouwens dat ze na "de fohn", consumptie verplicht gaan herhalen. Die vond ik nog VEEL mooier.
"overal waar je kijkt heeft ie tuinstoeltjes"
haha
en dat dan uren moet wachten, en in een hoekje van de tuin piest, en dat ie dan zn eigen pis op moet dweilen en dan in z'n bejaarden-boodschappenwagentje leeggieten.
mooi,mooi
maarre: wie heeft de 4e aflevering (die van 2 weken geleden dus) op divx gezet? ik heb 1,2,3 en 5, maar de tv-kaart deed raar toen.
add me maar op msn (zowiezo leuk om rembo-fans te spreken) daanvandam#hotmail.com
maar ben ik nou de enige die de stukjes in de duinen zo mooi vind, met die verkoper, GA JE!!!! ....IK ZIE JE NOG STEEDS !!!! en dan trekt hij een ongeloofelijke sprint ......... dat vind ik echt schitterend...
maar volgens mij ben ik de enige die dat tof vind
quote:NEEE DAT IS JUIST SUPER
Op donderdag 11 december 2003 19:08 schreef Super-Tampie het volgende:
maar ben ik nou de enige die de stukjes in de duinen zo mooi vind, met die verkoper, GA JE!!!! ....IK ZIE JE NOG STEEDS !!!! en dan trekt hij een ongeloofelijke sprint ......... dat vind ik echt schitterend...
Deze is echt geweldig.
zijn er meer mensen die deze kennen??
quote:Consumptie verplicht is zeker mooi. Ik wil graag die van de duinen nog een keer zien dat de verkoper knullebol helemaal achterna rent en hem dan tackelt (echt mooie tackle
De fohn is zo ongeloofelijk mooi, en consumptie verplicht ook heel erg briljant, en natuurlijk tampie is ook prachtig.....een meisje met voetbal kousen en een tatoage op haar arm hahahah te mooimaar ben ik nou de enige die de stukjes in de duinen zo mooi vind, met die verkoper, GA JE!!!! ....IK ZIE JE NOG STEEDS !!!! en dan trekt hij een ongeloofelijke sprint ......... dat vind ik echt schitterend...
quote:Pak je me dan?
NIET NORMAAL, ABNORMAAL (niet te gleuven!)
kan komen?
quote:kazaa of ieder ander sharingsprogramma... (DC++ heb je de beide tapes.. maarree.. Kopen is ook een optie natuurlijk he!) Hoop nog altijd dat er een vette seriies DVD's komt (met extra's
Op donderdag 18 december 2003 12:59 schreef Gert het volgende:
weet iemand hoe ik aan het filmpje (of mp3)NIET NORMAAL, ABNORMAAL (niet te gleuven!)
kan komen?
Nog wat pics van mijn grote held, mijn voorbeeld, mijn allessie
quote:
Op vrijdag 19 december 2003 01:25 schreef Stefkuh het volgende:[..]
kazaa
Zal het nog eens met "change node" proberen...
Weet jij welke teep ik moet hebben, om dat filmpje te bemachtigen? Kopen is inderdaad ook een optie.
quote:Kwam deze man regelmatig tegen in mijn stamkroeg in Rotterdam, en ik moet zeggen: als ie naast je op de barkruk zit te raaskallen denk je toch: "hier zitten heel wat steekjes los!"
Op vrijdag 19 december 2003 01:25 schreef Stefkuh het volgende:[..]
kazaa of ieder ander sharingsprogramma... (DC++ heb je de beide tapes.. maarree.. Kopen is ook een optie natuurlijk he!) Hoop nog altijd dat er een vette seriies DVD's komt (met extra's
)
Nog wat pics van mijn grote held, mijn voorbeeld, mijn allessie
"doe mij maar een irish coffee... met slagroom" (en dan zo met zijn haren wapperen en 'hallo' naar de camera...) HILARISCH!!!
"Voor die espresso van jou kom ik zelfs van de maan naar je toelopen! OWWWW NEEEE wat doe je nou, das mijn nieuwe bloesje... helemaal naar de filistijntjes, totaal naar de galemiezen, helemaal versjteerd...."
[Dit bericht is gewijzigd door twentemeisje op 19-12-2003 13:44]
Supermooi, we want MORE! hier nog wat nieuwe mogelijkheden:
- Wie een kuil graaft voor een ander is een arbeider
- Beter één vogel in de hand dan geen hand
- De komma op de i zetten
- Dit gaat de spuigaten uit de klauw escaleren
- Een man een man, een vrouw een vrouw
- Met een mug op een oliefant schieten
en last but not least:
- Er zijn meerdere wegen die naar Rome leiden, en als je in Rome bent zijn er ook weer meerdere wegen die naar dezelfde plaats of verschillende plaatsen in Rome leiden
quote:Joep GoedHee, die is idd briljant.
Op vrijdag 19 december 2003 13:32 schreef twentemeisje het volgende:
... en dan die 'schrijver' die een boek met lege pagina's had 'geschreven'..."doe mij maar een irish coffee... met slagroom" (en dan zo met zijn haren wapperen en 'hallo' naar de camera...) HILARISCH!!!
Welke filmpies waren er vanmorgen?
Vroeger vond ik het altijd wel leuk, maar vraag me af wat ik er nu van ga vinden
quote:Harde schijf zat vol tijdens t opnemem bout zooi nahja woensdag nog een kans.
Op zondag 21 december 2003 11:31 schreef knuppelhout het volgende:[..]
Joep GoedHee, die is idd briljant.
Wel een beetje jammer dat R&R vanochtend vroeger begonnen! neem ik alleen dat SJONGEJONGEJONGE op, ook leuk, maar zo mis ik wel Freeeeeeeed Happpieeeeeeeeeee! TIngTingTing!Welke filmpies waren er vanmorgen?
- dokter nogwat en patiente: "Meneer mijn scheetjes stiken niet" / "Laat u er dan maar eens 1" / "EN?? EN??" / "PFfoeeee.. u moet inderdaad geopereerd worden.. aan uw neus!!"
- Koken met het uhhhuuu Koppie. Pindakaas maken door op pinda's te kauwen, uit te spugen en smeren maar heeee Emielllll.
- Petra & peter (en de Melkboer) wordt een beetje flauw maargoed..
- Weet u de weg? DEEL 1: "Meneer meneer weet u waar de stationstraat is?" / "Jaahaa.. dat weet ik...." / "Maar kunt u het mij vertellen dan?" / "Uh Ja hoor dat kan ik wel..." / "Nou..?? Komt er nog wat van?" / "Ja zeg je hoeft niet boos te worden! Vraag je het maar aan iemand anders!!" / "Aaarghh waar is de Stationsstraaaaaaaat"
- Meneer vraagt aan Meisje Magdat "Wil je een snoepje?" .. MAGDAT!? . . . . . . JAAAHAA Dat mag maar geef de meneer daarna wel een een knietje tussen zijn benen. En sla hem daarna nog een paar keer op zijn gezicht
- Fred Happyyyyy dingdingding, nahja "Het Dorp van Wimzonneveld afmaken.. blabla"
- ehm... nog meer?
quote:Het Dorp / Langs het tuinpad van mijn vader (zag ik de hoge bomen staan) Van Wim Zonneveld
Op maandag 22 december 2003 10:20 schreef Bassie_van_Adriaan het volgende:
Hoe heet dat liedje dat ze gister bij de karaO.K. show zongen, het zit in mijn hoofd de hele tijd
quote:nee door kerst zooi.. erg jammer want mijn harde schijf bleek op de helft vol te zitten. Maar goed heb hem wel van de Villa Achterwerk site. Maar die doet nogal raar de laatste tijd (of ligt dat aan mijn PC? veel RM fouten enzo).
Op woensdag 24 december 2003 14:13 schreef kotsmongool het volgende:
Wordt de aflevering van zondag niet herhaald? Laat dat nou net de enige zijn die ik tot nu toe gemist heb
Maar iig: WHAAAAAAAAAa ook op mijn verjaardag morgen GEEN rembo & rembo volgens de gids..
http://www.vpro.nl/villa-achterwerk/tvgids/index.shtml?2785571+8978804+(+1072566000+)
pokke zooi... zoiezo amper Villa lijkt wel.
Volgende week wel weer:
http://www.vpro.nl/villa-achterwerk/tvgids/index.shtml?2785571+8978804+(+1073170800+)
[Dit bericht is gewijzigd door Stefkuh op 27-12-2003 23:19]
quote:Welke aflevering was het dan?
Op zaterdag 27 december 2003 23:18 schreef Stefkuh het volgende:Maar goed heb hem wel van de Villa Achterwerk site.
Damn, dus geen R & R vandaag, en woensdag dus ook nie, ik begin bijna ontwenings verschijnselen te krijgen
Ik wil zo graag de verstopte kamera show (die ouwe kerel in het publiek ) en de bloep bloep bloep show op band, die zijn zo meesterlijk en de gluurbuur natuurlijk
quote:soweeee, wat ik nou weer gezien hab he, da's eg nie normael, das chewoon ABNORMAEL! (en dat vette terror beukenstein hardcore nummertje)
Op zondag 28 december 2003 09:32 schreef kotsmongool het volgende:[..]
Welke aflevering was het dan?
Damn, dus geen R & R vandaag, en woensdag dus ook nie, ik begin bijna ontwenings verschijnselen te krijgen
Ik wil zo graag de verstopte kamera show (die ouwe kerel in het publiek
) en de bloep bloep bloep show op band, die zijn zo meesterlijk en de gluurbuur natuurlijk
weet iemand of die gasten van R&R ook hardcore hebben gemaakt vroeger?
Niet vergeten heeeeeeeeeeeeeee!!!!
quote:"Ja maar als u dan de laatste bent en hij was degene voor de laatste.. wat ben ik dan?"
Op zondag 4 januari 2004 14:01 schreef knuppelhout het volgende:
mooi hoor:
"hysterisch centrum oost west, thuis is 't ook niet best"
echt een goeie aflevering!
quote:John de Patient
Op zondag 4 januari 2004 14:18 schreef kotsmongool het volgende:
"knappe" Inga
quote:Ja ik ook en Teep 2, maar zodra ik ff wat ruimer in mijn slappe was zit koop ik ze. (Hopend dat er ook een DVD van komt)
Op zondag 4 januari 2004 15:45 schreef flat_erik het volgende:
Ik heb voor de liefhebbers de "TEEP 1" op divx.... 1 uur R&R
quote:Anders lees je het topic ff door en zul je zien dat het nog 2 x per week op TV is
Op zondag 4 januari 2004 15:54 schreef Steve-O het volgende:
Word zeker neit meer uitgezonden
Jeugdsentiment
quote:!!!!!!!!!!!???????????????????????????????????
Op zondag 4 januari 2004 15:54 schreef Steve-O het volgende:
Word zeker neit meer uitgezonden
Jeugdsentiment
Waar denk je dat dit topic over gaat? Alweer ruim 2 maanden elke zondag! (tussen 10.10 en 10.50 zoiets.. een kwartier)
quote:En anders leest ie m'n signature maar ofzo...
Op zondag 4 januari 2004 15:56 schreef flat_erik het volgende:[..]
Anders lees je het topic ff door en zul je zien dat het nog 2 x per week op TV is
quote:
Op zondag 4 januari 2004 15:56 schreef flat_erik het volgende:[..]
Anders lees je het topic ff door en zul je zien dat het nog 2 x per week op TV is
quote:wanneer eigenlijk
Op zondag 4 januari 2004 15:58 schreef flat_erik het volgende:[..]
![]()
quote:IK HEB IK JAREN NIET ZO GELACHUH...
Op zondag 4 januari 2004 16:00 schreef Steve-O het volgende:[..]
wanneer eigenlijk
quote:hoe laat word het uitgezonden
Op zondag 4 januari 2004 16:20 schreef flat_erik het volgende:[..]
IK HEB IK JAREN NIET ZO GELACHUH...
![]()
quote:Ik heb Teep 2 op DVD laten zetten
Op zondag 4 januari 2004 15:53 schreef Stefkuh het volgende:[..]
Ja ik ook en Teep 2, maar zodra ik ff wat ruimer in mijn slappe was zit koop ik ze. (Hopend dat er ook een DVD van komt)
Maja, ben heel blij dat Rembo en Rembo
weer terug zijn op de buis, vroeger vond ik het super (was ik jaar of 10/11) en nu is het alleen nog maar leuker....
Jackass e.d. is niets vergeleken met Rembo en Rembo
voor info (kweenie echt of deze reactie is toegestaan op fok , maar dat merk ik vanzelf wel) mailen naar remborembo@zunnebel.nl
kga nu eerst maar eens zoeken op kazaa , wie weet
``MAG DAT?? ``8-), professor Paardekut?
quote:plees doo!
Op dinsdag 27 januari 2004 13:31 schreef flat_erik het volgende:
Voor de liefhebbers kan ik TEEP1 & TEEP2 online zetten.Beide ongeveer 400 mb per stuk (divx)
edit: alleen als je zelf al de trotse eigenaar bent van een van de teeps natuurlijk
quote:Rotterdam is te ver
Op woensdag 11 februari 2004 11:12 schreef knuppelhout het volgende:
ik heb ze ook op me comp staan. heb alleen een te slome upload
zou 1 a 2 dagen gaan duren, geen zin in. Wie m komt ophalen krijgt ze voor n paar euro op cd
edit: alleen als je zelf al de trotse eigenaar bent van een van de teeps natuurlijk
Flat_erik > Plz do so ! .
Zonder gekheid : is aan't downloaden. Beetje bij beetje .
die teep2 is echt vaag gecodeert. t kan aan een foute download liggen hoor, maar bij mij kan ik de audio niet her-encoden (zodat teep 1 en 2 op 1 cdtje passen) dan geeft Vdub en Vdubmod een foutmelding.
ach ja, dan maar op 2 cds
quote:Ik heb een 1 mbit up lijntje dus langzaam kan het niet gaan!
Op woensdag 11 februari 2004 14:26 schreef Miss_Nexhil het volgende:
Jij woont ook in Leeuwarden toch ? Volgens mij gaat het sneller als ik ze even ophaal.
Zonder gekheid : is aan't downloaden. Beetje bij beetje
.
quote:wanneer komt teep 1 online???
Op woensdag 11 februari 2004 14:08 schreef flat_erik het volgende:
Ze staan online op mijn site : www.porny.tkAlleen TEEP 2 op dit moment
quote:nu
Op woensdag 11 februari 2004 20:23 schreef hermandeperman het volgende:[..]
wanneer komt teep 1 online???
quote:of een volgende aflevering van medisch centrum "oost west thuis is het ook niet best"
Op zondag 15 februari 2004 14:14 schreef kotsmongool het volgende:
Zal ik dan nooit de verstopte kamera show op band hebben
laat staan meer afleveringen van de gluurbuur, familie magdat en professor Paardekuth
quote:DAT IS PAS GAAF!!
Op donderdag 12 februari 2004 00:59 schreef knuppelhout het volgende:
die 2 teeps heb ik... kan iemand de afgelopen serie online zetten>? ik mis denk ik 3 of 4 van de 15 afleveringen. de rest heb ik op divx en xvid staan, leuk zo'n tv-kaart!
Geef die mensen een seen hand!!
A) Cool dat Theo terug komt!quote:Op zondag 28 november 2004 21:06 schreef Meentje het volgende:
Jaaa, ik en een van de remboos, woensdag op tv!
[afbeelding]
I don't blame youquote:Op maandag 29 november 2004 15:25 schreef Meentje het volgende:
een tekencursus en bij mijn weten was theo wel reneej
en ik zit erin ja! alle afleveringen! wiehhhh
die fout is idd een beetje suf ja, maar goed, kannernixaandoen
Ehr.. ja logisch... lekker slim van mijquote:Op maandag 29 november 2004 16:38 schreef Meentje het volgende:
Goedzo!!
het is de VPRO gids, uiteraard![]()
quote:Op donderdag 2 december 2004 15:49 schreef Meentje het volgende:
Ik ben zeer tevreden. De eerste 2 afleveringen zijn nog het minst leuk, vind ik. Heb een paar anderen gezien en die waren echt zooo coooool. Premiere feessie was de bom!
quote:Op donderdag 2 december 2004 17:37 schreef Meentje het volgende:
Nou, ik ben geabonneerd op de villa nieuwsbrief en daar stond in dat de dvd met de R&R afleveringen vanaf 2 dec in de villa winkel te koop zou zijn. Maar dat heb ik dus ook maar gelezen!
quote:Lang verwacht, nooit gedacht, maar daar is ie dan... De Rembo & Rembo SUPER-DVD!Techniek: 120 minuten High Speed, Dobbel-High Kwallitie en in volgens de laatste technieken tegendraads gefrituurd in digitaal gestuurde SpareribsOven. En Piep Jan Knor heeft alles in de gaten gehouden, dus dat zit wel goed! Met 50 top-sketches zoals DE LASERSCHETENskatch, Rudy und Rudy, STRIPPOKERavondje, De eerste Fietsrijles, The Garlic Brothers, Mag Dat? en vele, vele, vele, vele, vele, vele, vele andere hoogtepunten! Extra: 1 MEGAbonustrack van een NOG NOOIT EERDER!!!! vertoonde humor-estafette-show DEROPOFDERONDER! Deze DVD mag je niet missen! Humor om te lachen! Omdat je het waard bent! Hoe-vaak-moet-ik-dat-nog-zeggen?
VANAF 2 DECEMBER TE KOOP IN DE VILLAWINKEL!
quote:Op donderdag 2 december 2004 19:03 schreef Meentje het volgende:
Nog even quoten:
[..]
Ik zie 'm ook nog niet staan en zit er ook om te springen!
Inderdaad Meentje!quote:Op dinsdag 7 december 2004 10:43 schreef Meentje het volgende:
Niemand heeft niemand weggespeeld toch? ze zijn allebei op teevee en ze doen ook lief tegen elkaar, hoor... volgens mij houden ze wel een beetje van elkaar.
Verdienen de Nobel prijs die gastenquote:Op dinsdag 7 december 2004 10:43 schreef Meentje het volgende:
Niemand heeft niemand weggespeeld toch? ze zijn allebei op teevee en ze doen ook lief tegen elkaar, hoor... volgens mij houden ze wel een beetje van elkaar.
vorig jaar was dat , was er niet bij nee, was toen op tv en hij was maar weinig in beeld.quote:Op dinsdag 7 december 2004 16:32 schreef Meentje het volgende:
dat 6pack diner was nog na de opnamen van teken meej, hoor! was jij erbij?
download linkje?quote:Op zondag 19 februari 2006 16:27 schreef ilona-scuderia het volgende:
Wat zijn die gasten goed zeg, wat een droge humor
Dat filmpje met die condoomautomaat alleen al, ik lag helemaal dubbel
Das toch nie normaal?
Ik weet niet of ie al voorbijgekomen is, maar hier een schitterende compilatie:
http://www.skoften.net/comments.php?id=1442_0_1_0
ik zou een handtekening gevraagd hebbenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:55 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Ik zit bij Rembo (Maxim) op de fitness!!
Zat daar gewoon op zo'n fitnessapparaat komt opeens Rembo binnen lopen! Ik durfde alleen niets te zeggen...
Mijn hele dag goed.
Had Maxim ooit ook nog niet zo'n programma over de Humorstichting ofzo? Met 2 andere idioten? Was ook wel grappig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |