quote:Op donderdag 2 december 2004 15:49 schreef Meentje het volgende:
Ik ben zeer tevreden. De eerste 2 afleveringen zijn nog het minst leuk, vind ik. Heb een paar anderen gezien en die waren echt zooo coooool. Premiere feessie was de bom!
quote:Op donderdag 2 december 2004 17:37 schreef Meentje het volgende:
Nou, ik ben geabonneerd op de villa nieuwsbrief en daar stond in dat de dvd met de R&R afleveringen vanaf 2 dec in de villa winkel te koop zou zijn. Maar dat heb ik dus ook maar gelezen!
quote:Lang verwacht, nooit gedacht, maar daar is ie dan... De Rembo & Rembo SUPER-DVD!Techniek: 120 minuten High Speed, Dobbel-High Kwallitie en in volgens de laatste technieken tegendraads gefrituurd in digitaal gestuurde SpareribsOven. En Piep Jan Knor heeft alles in de gaten gehouden, dus dat zit wel goed! Met 50 top-sketches zoals DE LASERSCHETENskatch, Rudy und Rudy, STRIPPOKERavondje, De eerste Fietsrijles, The Garlic Brothers, Mag Dat? en vele, vele, vele, vele, vele, vele, vele andere hoogtepunten! Extra: 1 MEGAbonustrack van een NOG NOOIT EERDER!!!! vertoonde humor-estafette-show DEROPOFDERONDER! Deze DVD mag je niet missen! Humor om te lachen! Omdat je het waard bent! Hoe-vaak-moet-ik-dat-nog-zeggen?
VANAF 2 DECEMBER TE KOOP IN DE VILLAWINKEL!
quote:Op donderdag 2 december 2004 19:03 schreef Meentje het volgende:
Nog even quoten:
[..]
Ik zie 'm ook nog niet staan en zit er ook om te springen!
Inderdaad Meentje!quote:Op dinsdag 7 december 2004 10:43 schreef Meentje het volgende:
Niemand heeft niemand weggespeeld toch? ze zijn allebei op teevee en ze doen ook lief tegen elkaar, hoor... volgens mij houden ze wel een beetje van elkaar.
Verdienen de Nobel prijs die gastenquote:Op dinsdag 7 december 2004 10:43 schreef Meentje het volgende:
Niemand heeft niemand weggespeeld toch? ze zijn allebei op teevee en ze doen ook lief tegen elkaar, hoor... volgens mij houden ze wel een beetje van elkaar.
vorig jaar was dat , was er niet bij nee, was toen op tv en hij was maar weinig in beeld.quote:Op dinsdag 7 december 2004 16:32 schreef Meentje het volgende:
dat 6pack diner was nog na de opnamen van teken meej, hoor! was jij erbij?
download linkje?quote:Op zondag 19 februari 2006 16:27 schreef ilona-scuderia het volgende:
Wat zijn die gasten goed zeg, wat een droge humor
Dat filmpje met die condoomautomaat alleen al, ik lag helemaal dubbel
Das toch nie normaal?
Ik weet niet of ie al voorbijgekomen is, maar hier een schitterende compilatie:
http://www.skoften.net/comments.php?id=1442_0_1_0
ik zou een handtekening gevraagd hebbenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:55 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Ik zit bij Rembo (Maxim) op de fitness!!
Zat daar gewoon op zo'n fitnessapparaat komt opeens Rembo binnen lopen! Ik durfde alleen niets te zeggen...
Mijn hele dag goed.
Had Maxim ooit ook nog niet zo'n programma over de Humorstichting ofzo? Met 2 andere idioten? Was ook wel grappig.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |