Wat zien we Holden en Lily trouwens weinig de laatste tijd, niet dat je mij hoort klagen hoor. Craig mag wel weer een grotere rol gaan spelen, Craig rules. Jennifer mag oprotten voorgoed.
quote:Ik haat Jennifer ook, in het echt schijnt ze helemaal een kreng te zijn.
Op woensdag 22 oktober 2003 11:43 schreef Markie-Mark het volgende:
Dat is snel zegWat zien we Holden en Lily trouwens weinig de laatste tijd, niet dat je mij hoort klagen hoor. Craig mag wel weer een grotere rol gaan spelen, Craig rules. Jennifer mag oprotten voorgoed.
quote:Uiteraard, neem het altijd op, en dan kijk ik vervolgens twee of drie afleveringen achter elkaar.Dat is pas smullen
Op woensdag 22 oktober 2003 12:14 schreef Christine het volgende:
Toch blijft het een leuke serie
Dan kun je Ben gedoe ook doorspoelen .
Het idee van Craig dat heel Oakdale zich tegen Barbara zou keren, dat sprak mij wel aan. .
quote:Mij ook
Op woensdag 22 oktober 2003 12:30 schreef RedGuy het volgende:
Het idee van Craig dat heel Oakdale zich tegen Barbara zou keren, dat sprak mij wel aan..
En die voorpagina van de intruder... heerlijk
Ik smul van dit soort afleveringen.
Oja, ik vind dat Adam en Abigail gewoon weer naar huis moeten gaan, moeten bekennen, en einde verhaallijn over de dood van Nick Scudder. Ik heb al straal genoeg van deze hele verhaallijn, en dan te bedenken dat het nog minstens twee maanden zo door zal gaan *zucht*
quote:je moet zeker kijken!!! Het was echt leuk vandaag..naja dat vond ik dan!
Op woensdag 22 oktober 2003 18:30 schreef Killah_Priest het volgende:
ik heb jammer genoeg vandaag bijna de hele aflevering gemist maar ... aangezien ik morgen vrij ben lekker de wekker zetten om atwt te kijken idd was wel een spannend einde met james stenbeck
quote:Jaaaa echt wel
Op woensdag 22 oktober 2003 18:44 schreef Christine het volgende:
Heeeeeerlijk zeg, die brandweermannen
quote:Haha inderdaad... dat ze met die bananen gingen bellen naar Clinton... ik heb me suf gelachen
Op woensdag 22 oktober 2003 18:48 schreef poebeertjuh het volgende:
Moest trouwens ook weer lachen om Rose en Emily, stelletje gekken
quote:Ja mooi
Op woensdag 22 oktober 2003 18:54 schreef Christine het volgende:[..]
Haha inderdaad... dat ze met die bananen gingen bellen naar Clinton... ik heb me suf gelachen
quote:Emily probeerde opnieuw om Hal te bellen, en toen zag je dat de telefoon van Hal overging in een ondergronds gangenstelsel op Fairwinds. Uiteindelijk zag je dat James de telefoon opnam, en niet Hal.
Op donderdag 23 oktober 2003 09:21 schreef Koningin het volgende:
Wat gebeurde er op het einde met James dan? Ik kan me iets herinneren van tunnels onder het huis??
En toen kwam de aftiteling
quote:Dat is ook nog eens een 'stand-in' omdat de actrice die Carly speelt toen zwangerschapsverlof had
Op vrijdag 24 oktober 2003 09:32 schreef Koningin het volgende:
Heb gister het laatste half uurtje weer mee kunnen pikken (hopelijk vandaag ook).
Wat ligt Carly er debiel bij?? Ik dacht eerst dat haar hele gezicht weg was ofzo, maar je zag haar gewoon door het verband heen
Wel een heftige aflevering; Jack en Graig die zo naar beneden donderen met trap en al, en daarbij ook nog eens een leuke expolsie.Mooie val van James Stenbeck
.
Ik dacht ook nog eerst dat Hal in die lijkenkist zou leggen.
quote:Dat is heel fijn voor je.
Op vrijdag 24 oktober 2003 13:12 schreef vdo28 het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik moest het even kwijt...
quote:Dat had ik idd ook verwacht.
Op vrijdag 24 oktober 2003 13:10 schreef schatje het volgende:
Ik dacht ook nog eerst dat Hal in die lijkenkist zou leggen.
Ze moeten opschieten met die Dahlia verhaallijn, want Simon & Katie
Jennifer. !!
Ar-me Isaac, het gaat toch niet uit he? .
En wanneer krijgt die leuke Mitzi nou eens een man die ze verdient?
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2003 02:47 schreef Kworb het volgende:
MitziVond haar al geweldig de eerste keer dat ik haar zag
Ik vind het ook wel grappig dat Graig Jack telkens een stapje voor is in hun speurtocht naar Carly.
quote:Nou inderdaad
Op maandag 3 november 2003 16:21 schreef Babs_voor_intimi het volgende:
WAT EEN ONTZETTEND KUTAFLEVERING!
Jezus, wat een suffe bedoeling weer; typish Amerika weer.
Kan ik het eindelijk weer eens zien, krijg je dit
quote:* Jojogirl vreest het ergste....
Op maandag 3 november 2003 16:38 schreef Offy het volgende:
Dit kunnen ze toch geen uur lang doen?
ATWT in zwart-wit
Maar idd de stukjes van vroegah waren wel erg leuk om te zien
quote:Wou precies het zelfde zeggen. Gaver..., ben alleen op maandag vrij, zit ik er helemaal klaar voor....en dan dit pfffff
Op maandag 3 november 2003 16:21 schreef Babs_voor_intimi het volgende:
WAT EEN ONTZETTEND KUTAFLEVERING!
Jezus, wat een suffe bedoeling weer; typish Amerika weer.
Kan ik het eindelijk weer eens zien, krijg je dit
Na 5 minuutjes ding weer uitgezet en maar weer verder gegaan met de schoonmaakronde
quote:Nou inderdaad! Na 2 minuten wist ik alweer genoeg!!!
Op maandag 3 november 2003 17:05 schreef DarkMaxie het volgende:
ik kijk graag naar ATWT maar ik had vandaag maar 10 minuten nodig om het af te zetten...wat een VRESELIJKE kut aflevering. Voelde het al aankomen met simon en katie..maar toen ging jack ook nog es zingen.. nou toen kon ik het niet meer handelen.. UIT DAT DING!
Maar ik vond die oude beelden wel leuk, er tussendoor
Morgen mag er wel weer iets gebeuren
Maar ik vond die oude beelden wel leuk, er tussendoor
Morgen mag er wel weer iets gebeuren
[Dit bericht is gewijzigd door Sissie op 04-11-2003 17:04]
quote:Dat was Emily volgens mij...daarom schrok ze zo
Op dinsdag 4 november 2003 17:01 schreef Sissie het volgende:
Iemand vandaag (dinsdag 4 november) atwt gezien? Wat was er nou op t laatst aan de hand met die ingepakte Carly?? Ik kon t niet goed zien, maar Rose schrok zo, dus wat was er met haar?
quote:O dat was t.. ja ik vond dr ook al niet op Carly lijken, eerder op een alien doordat ze zo ingepakt was. Kon t niet zo goed zien
Op dinsdag 4 november 2003 17:14 schreef Marjan1985 het volgende:[..]
Dat was Emily volgens mij...daarom schrok ze zo
Later, Rose has fallen asleep on the couch in front of the fireplace and she wakes up to music playing. She sits up and sees someone sitting in a wheelchair across the room. The person is wrapped from head to toe in gauze. Rose remembers Carly being wrapped from head to toe in gauze. She runs over to the person thinking it is Carly. She looks at the person and gasps in fear <end>
quote:Bel even naar huis, misschien kan Wim-Lex er net op tijd een videobandje in gooien
Op woensdag 5 november 2003 08:28 schreef Koningin het volgende:
Klinkt spannend, ben ik al weer vergeten de video te plannen!!
quote:Helaas, die is met Maxima op stap: baby kleertjes kopen....
Op woensdag 5 november 2003 08:39 schreef Christine het volgende:[..]
Bel even naar huis, misschien kan Wim-Lex er net op tijd een videobandje in gooien
quote:Dus die aflevering is vanochtend herhaald toch??
Op dinsdag 4 november 2003 20:52 schreef DarkMaxie het volgende:
ik dacht ook dat het libby was.... oow morgen maar weer kijken! spannend!
Die heb ik tenminste opgenomen.
Vertalers
Raar verhaal allemaal in dat kuuroord; wat zou die "transition room" nu inhouden? Spannend allemaal
En zou James een verrassing hebben voor Jack? Ik zie het al helemaal gebeuren dat Jack ook in een valstrik loopt wanneer hij in Marseille aan komt.
Wat zou Libby voor plan hebben? Vast dat Rose zogenaamd dood moet gaan ofzo...
Jammer dat atwtweekly niet werkt
Wat is er gister precies gebeurd?
Was het die aflevering met James en Mitzi?
quote:Jup.. hij deed zich voor als meterstandopnemer en liet door opmerkingen Mitzi het hele verhaal doen, over dat Jack naar Frankrijk ging enzo.
Op donderdag 6 november 2003 09:12 schreef Koningin het volgende:
Wat is er gister precies gebeurd?
Was het die aflevering met James en Mitzi?
- Verder heeft Rose in de Transition Room een stel doodskisten gezien en dat bracht Libby op een idee.
- Hal heeft Jack gebeld, maar Jack twijfelt of het wel Hal was. (Hal was onder invloed van hypnose door James)
- Margo heeft Brandy opgepakt die inmiddels bij Craig in 't appartement zat. Eenmaal op 't bureau ziet Abigail Brandy en Brandy daagt haar uit en Abigail vliegt haar naar de keel. Dit wordt gezien door Jessica..
- Verder nog wat Lucy geneuzel maar dat was niet boeiend
quote:Daar hebben we dus het spoilertopic voor
Op donderdag 6 november 2003 16:59 schreef Sissie het volgende:
Ik hoop dat ik nu niet wat ernstigs verklap, maar Jack gaat dus gegijzeld worden door Julia (jaja evil persons always come back)
Niet iedereen zit op spoilers te wachten.
Ontopic:
Wat is Jennifer een screet zeg... "Ian is een hertog, Isaac is maar een gewone jongen" en "dank je dat je me het echte leven hebt ingeduwd". Bah, bah, bah. Alsof alles alleen maar om geld en status draait. Laat Bonnie nou leuk gelukkig zijn met Isaac
Voor de rest nogal saai, die Abigail en Adam moeten ze echt de serie uitflikkeren wat een duf stel zeg
Gelukkig was Mitzi wel van de partij
quote:James is nu op bezoek bij een "speciale" patient.
Op donderdag 6 november 2003 17:09 schreef Markie-Mark het volgende:
Zit ik de hele aflevering op Julia te wachten, komt ze niet
quote:*Televisie aanzet*
Op vrijdag 7 november 2003 16:24 schreef wizarddragon het volgende:[..]
James is nu op bezoek bij een "speciale" patient.
Look's like my favorite psycho bitch is back
quote:Hell Yeah!! Hahaa!!! Ik kan niet wachten tot maandag..the Loony is back!! Hahaa!!!
Op vrijdag 7 november 2003 16:57 schreef MissHobje het volgende:
Wat was dat nou met Julia
quote:In het gekkenhuis geloof ik
Op vrijdag 7 november 2003 16:59 schreef Jojogirl het volgende:
Waar heeft ze eik al die tijd gezeten?* Jojogirl heeft een tijdje niet gekeken.
quote:Hahahaha Kijk naar dat hoofd van Jack hahahaha!!! GEWELDIG!!!!!!!
Op vrijdag 7 november 2003 17:01 schreef wizarddragon het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Helemaal geweldig
Op vrijdag 7 november 2003 17:15 schreef Catsy het volgende:
Oh yeah, psycho's back!
Julia strikes back
.
Wizarddragon, hoe kom je aan die plaatjes??
quote:Captures/plaatjes met m'n usb-tvkaart gemaakt.
Op maandag 10 november 2003 08:48 schreef Koningin het volgende:
Oeh, wat spannend!!
Ik was vrijdag pas om 19.00 uur thuis en heb het dus niet gezien!!
Morgen maar gauw de video aan zetten!!Wizarddragon, hoe kom je aan die plaatjes??
quote:idd. Die Ian vind ik nou al een eikel
Op zaterdag 15 november 2003 10:34 schreef Christine het volgende:
Wat een slijmbal is die Ian eigenlijk
De verhaallijn met Barbar en de vermissingen duurt mij veel te lang, maar de terugkomst van Julia "The Bitch" Snyder maakt het wel weer reuzespannend.
Wat gaat er maandag gebeuren met Jack en Mitzi? Of met Julia??
Ik kan niet wachten!
Die zet van James om zich over te geven bij Lucinda was echt meesterlijk. Ik hoop dat hij nog een tijdje in ATWT blijft.
En Julia
.
quote:Ik vind hem echt vreselijk.......maar van mij mag die Bonnie met hem terug gaan naar Schotland. Zijn we haar ook weer kwijt.....
Op zaterdag 15 november 2003 10:34 schreef Christine het volgende:
Wat een slijmbal is die Ian eigenlijk
Die adam is ook wel beetje een mietje hoor af en toe.. SLA DAT RAAM DAN IN SUKKEL!
hij heeft het geen eens geprobeerd!!!
quote:Draig??? hahaha. Grappig.
Op woensdag 22 oktober 2003 18:26 schreef Bhaartje het volgende:
Barbar in de bak hahaha!!! I LOVE CRAIG, KATIE en natuurlijk Simon!!! Wat zijn die grappig zeg en Bonny en Isaak kunnen dr ook wat van!! Vandaag met Draig en Katie kwam ik niet meer bij....TOP!!!
En de Hal wordt ook steeds gekker!! maar hij speeld wel
quote:En Hal heeft James compleet met bed en infuus uit het ziekenhuis gehaald, en naar een geheime plek gebracht.
Op zaterdag 22 november 2003 12:09 schreef Catsy het volgende:
Ben weer helemaal op de hoogte, tnx!
quote:Volgens mij staat die kaart voor Barbara. En ja, Hal is gehypnotiseerd ofzo toen hij door James gevangen werd gehouden. Hij krijgt dus opdrachten d.m.v. de kaarten.
Op zondag 23 november 2003 22:48 schreef LuVyA het volgende:
Wat is dat eigenlijk met die harte koning ben ik nog niet helemaal achter eigenlijk.
Wordt Hal daarmee in bedwang gehouden ofzo door James?
[Dit bericht is gewijzigd door Offy op 24-11-2003 16:47]
quote:Ja dacht ik ook
Op maandag 24 november 2003 16:47 schreef Offy het volgende:
's Hertogenbosch? Cool
(ik dacht dat ze in België zaten...)
Maar wel grappig ja
quote:Welke man? Die ene man op het kerkhof zei niet veel, dus kuste zijn kruis-hangertje alleen maar
Op maandag 24 november 2003 20:48 schreef TheGoldenGirl het volgende:
Maar die man sprak toch Frans?
Fijn om te weten wat die Amerikanen van ons Hollanders denken
quote:De topografie van de gemiddelde Amerikaan is volgens mij niet bijzonder goed, als het om iets gaat wat buiten de USA ligt! Als ze weten dat een plaats (of land!) in Europa ligt, vinden ze het al lang goed, dus volgens hen ligt 's Hertogenbosch in België, logisch toch?
Op maandag 24 november 2003 21:38 schreef Offy het volgende:
Fijn om te weten wat die Amerikanen van ons Hollanders denken
spoiler:
quote:This proves my point!
Op maandag 24 november 2003 23:32 schreef schatje het volgende:
Ze zitten in België.
spoiler:
Paul is thrilled when he receives a phone call from Rose who recounts her horrific moments as she faced certain death only minutes ago. Paul, Lucinda and Lily decide to fly to Belgium to bring Rose home
quote:Vreselijk offtopic: de gemiddelde europeaan is het toch ook worst in welke staat een plaats in Amerika ligt? Is precies hetzelfde hoor!!!
Op maandag 24 november 2003 23:29 schreef Urnie het volgende:[..]
De topografie van de gemiddelde Amerikaan is volgens mij niet bijzonder goed, als het om iets gaat wat buiten de USA ligt! Als ze weten dat een plaats (of land!) in Europa ligt, vinden ze het al lang goed, dus volgens hen ligt 's Hertogenbosch in België, logisch toch?
Ontopic: ik vind ATWT steeds meer op een comedy beginnen te lijken. Hebben jullie dat nou ook?
quote:Volgens mij zei hij Mademoiselle tegen Rose en toen ging hij over in Engels
Op maandag 24 november 2003 21:38 schreef Offy het volgende:[..]
en die andere sprak gebrekkig engels.
quote:Ik kan het me ook niet herinneren, daarom had ik even opgezocht
Op dinsdag 25 november 2003 10:27 schreef Rebbedebje het volgende:
Ik heb blijkbaar iets gemist. Jullie hebben het er steeds over dat ze in België zijn, maar wanneer is dat dan gezegd?![]()
![]()
quote:DAt zei hij ja en hij ook verder in het Eengels met een zwaar Frans accent
Op dinsdag 25 november 2003 10:25 schreef TheGoldenGirl het volgende:[..]
Volgens mij zei hij Mademoiselle tegen Rose en toen ging hij over in Engels
Goede research scriptschrijvers
quote:Rotterdam is ook al een keer genoemd, als de plaats waar de adoptieouders van Abigail wonen. Terwijl dat eerst Saudi Arabië was. Of denken de scriptschrijvers dat Rotterdam in dat land ligt??
Op dinsdag 25 november 2003 16:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
's-Hertogenbosch in België...![]()
![]()
Goede research scriptschrijvers
quote:Ik kán nu een opmerking maken over de samenstelling van de bevolking van m'n stad, maar dat zal ik maar niet doen
Op dinsdag 25 november 2003 18:38 schreef schatje het volgende:[..]
Rotterdam is ook al een keer genoemd, als de plaats waar de adoptieouders van Abigail wonen. Terwijl dat eerst Saudi Arabië was. Of denken de scriptschrijvers dat Rotterdam in dat land ligt??
Ik wist trouwens ook niet dat we hier frans spraken Zo leer je nog eens wat
quote:Verstandig
Op dinsdag 25 november 2003 19:20 schreef XcUZ_Me het volgende:[..]
Ik kán nu een opmerking maken over de samenstelling van de bevolking van m'n stad, maar dat zal ik maar niet doen
quote:Offtopic: waarschijnlijk heb je gelijk, maar ik neem aan dat ze in de USA ook atlassen hebben?? Maar genoeg hierover...
Op dinsdag 25 november 2003 08:30 schreef Tinkepink het volgende:[..]
Vreselijk offtopic: de gemiddelde europeaan is het toch ook worst in welke staat een plaats in Amerika ligt? Is precies hetzelfde hoor!!!
Ontopic: Verder vind ik ATWT een ge-wel-di-ge serie. Moet iedere dag kijken.
quote:ALS het al waar is, dan heeft de prinses een goede smaak. (qua soap dan)
Op dinsdag 25 november 2003 20:54 schreef schatje het volgende:
Weekblad Story meldt dat princess Maxima helemaal verslaafd is geraakt aan As the World Turns.
Zou het haar echt zijn??
Georgia dus, nichtje van Lucinda, die er met Eddy vandoor ging.
quote:
Op dinsdag 25 november 2003 20:54 schreef schatje het volgende:
Weekblad Story meldt dat princess Maxima helemaal verslaafd is geraakt aan As the World Turns.
Kan iemand mij vertellen:
Wat zei Julia tegen Barbara en waar is Hal precies? Hoe heeft Rose nou eindelijk contact gekregen met Paul? Hoe is Jack ontsnapt uit de zinkende auto?
quote:Wat Julia tegen Barbara zei weet ik niet meer.
Op woensdag 26 november 2003 14:50 schreef Christine het volgende:
Gisteren had ik het eerste half uur gemist, en ben het vanmorgen vergeten op te nemenKan iemand mij vertellen:
Wat zei Julia tegen Barbara en waar is Hal precies? Hoe heeft Rose nou eindelijk contact gekregen met Paul? Hoe is Jack ontsnapt uit de zinkende auto?
quote:Graag gedaan :-) Kijk je weleens op de site www.atwt.nl ??
Op woensdag 26 november 2003 14:53 schreef Christine het volgende:
Dank Mandytjuhhh
quote:Misschien zijn ze intussen een keer verhuist??
Op dinsdag 25 november 2003 18:38 schreef schatje het volgende:
Rotterdam is ook al een keer genoemd, als de plaats waar de adoptieouders van Abigail wonen. Terwijl dat eerst Saudi Arabië was. Of denken de scriptschrijvers dat Rotterdam in dat land ligt??
En dat Rose in België wordt opgehaald... dat ligt toch dichter bij Den Bosch dan Schiphol? (iig met een beetje fantasie wel).
quote:Ja daar kijk ik wel eens. Alleen de spoilers lopen niet helemaal synchroon. En het is soms wel erg veel leeswerk... maar het is een erg leuke site
Op woensdag 26 november 2003 14:54 schreef Mandytjuhhh het volgende:
Graag gedaan :-) Kijk je weleens op de site www.atwt.nl ??
Daar staat echt heeel veel informatie. En spoilers tot en met augustus 2004 :-) Echt leuk om te lezen
quote:Vind ik dus ook :-) Ik kijk ook altijd op www.cbs.com .
Op woensdag 26 november 2003 14:56 schreef Christine het volgende:[..]
Ja daar kijk ik wel eens. Alleen de spoilers lopen niet helemaal synchroon. En het is soms wel erg veel leeswerk... maar het is een erg leuke site
quote:Ja, die site staat bij mij tussen de favorieten!
Op woensdag 26 november 2003 14:58 schreef Mandytjuhhh het volgende:[..]
Vind ik dus ook :-) Ik kijk ook altijd op www.cbs.com .
Daar staan ook foto's en zo bij + spoilers
quote:Welke clip is het dan kan ik er op letten, als het van een Amerikaanse artiest is zou het best kunnen lijkt me
Op dinsdag 25 november 2003 21:44 schreef schatje het volgende:
Op TMF komt af en toe een clip voorbij waarbij ik aan deze dame denken:Zou het haar echt zijn??
Georgia dus, nichtje van Lucinda, die er met Eddy vandoor ging.
quote:Het is wat stevige muziek, en de clip speelt zich af in Texas ofzo. Je zou echt zeggen dat het haar is.
Op woensdag 26 november 2003 22:25 schreef Markie-Mark het volgende:[..]
Welke clip is het dan kan ik er op letten, als het van een Amerikaanse artiest is zou het best kunnen lijkt me
quote:Toch niet So Yesterday van Hilary Duff?
Op woensdag 26 november 2003 22:35 schreef schatje het volgende:[..]
Het is wat stevige muziek, en de clip speelt zich af in Texas ofzo. Je zou echt zeggen dat het haar is.
quote:Yep
Op donderdag 27 november 2003 15:43 schreef Kworb het volgende:[..]
Toch niet So Yesterday van Hilary Duff?
Ik dacht echt dat het 'Georgia' zou zijn .
quote:Nou ja, het blijft komisch
Op zaterdag 29 november 2003 20:27 schreef Kworb het volgende:
Haha dat 's Hertogenbosch gedoe was net bij Kopspijkers
Rose beschreef het later ook zo leuk: 'Heidi'.
Ik ben benieuwd of Lily zich voor gaat doen als Rose, nu die last krijgt van versnelde ouderom verschijnselen. En Paul vast niet onder ogen wilt komen.
Dat gedoe met Hal is ook wel grappig trouwens.
quote:Die hippies waren ook zo geloofwaardig
Op zondag 30 november 2003 17:42 schreef RedRoses het volgende:
IJulia heeft het voor deze keer een klein beetje goedgemaakt..
Maar goed, misschien brengt ze in de toekomst nog wel een bezoekje aan Oakdale.
quote:**SPOILER**
Op zondag 30 november 2003 17:49 schreef schatje het volgende:[..]
Die hippies waren ook zo geloofwaardig
.
Maar goed, misschien brengt ze in de toekomst nog wel een bezoekje aan Oakdale.
Ze komt toch tijdens het huwelijk van Jack en Carly binnenvallen met een baby in haar armen??
quote:Leuk
Op zondag 30 november 2003 19:46 schreef Mandytjuhhh het volgende:[..]
**SPOILER**
Ze komt toch tijdens het huwelijk van Jack en Carly binnenvallen met een baby in haar armen??
quote:Ik wist het echt niet.
Op zondag 30 november 2003 19:47 schreef HERRIESTOPPER het volgende:
"Maar goed, misschien brengt ze in de toekomst nog wel een bezoekje aan Oakdale."
Zou je denken??![]()
quote:ja, wat is het nou precies? haar huid veroudert opeens heel snel?
Op maandag 1 december 2003 08:49 schreef Koningin het volgende:
Ik vind het wel erg zielig voor Rose, heeft ze zo lang op Paul gewacht en dan gebeurt er dit....
Arme Kim..lag ze dan
Ik blijf me echt verbazen over hoe Lily en Rose dezelfde persoon zijn...echt supergoed acteerwerk en montage.. (lijkt me trouwens wel irritant om dezelfde scene steeds ook vanaf de andere kant te moeten spelen)
anyways... voor atwt!!
quote:Hoe heeft ze het trouwens opgelost met Paul??
Op maandag 1 december 2003 21:08 schreef xxdeesjuhxx het volgende:[..]
ja, wat is het nou precies? haar huid veroudert opeens heel snel?
'k vond het ook wel zielig, en ik mis Carly ook
Carla & Jack =
quote:Ik denk dat die arts heeft geprobeerd om een soort eeuwig-jong-blijven-medicijn te ontwikkelen. Het tegenovergestelde blijkt echter te gebeuren.
Op dinsdag 2 december 2003 09:21 schreef Koningin het volgende:[..]
Haar huid wordt inderdaad steeds ouder, maar hoe dat precies zit weet ik ook niet.....
quote:Maar in het beauty centrum had ze er geen last van.
Op dinsdag 2 december 2003 12:18 schreef schatje het volgende:[..]
Ik denk dat die arts heeft geprobeerd om een soort eeuwig-jong-blijven-medicijn te ontwikkelen. Het tegenovergestelde blijkt echter te gebeuren.
quote:Ze heeft de blauwe drankjes genuttigd. En dan zou het de bedoeling zijn geweest om naar het volgende niveau te gaan, zoals Carly en Emily. Rose ontsnapte, maar heeft alsnog last van het medicijn dat in die drank zat.
Op dinsdag 2 december 2003 12:42 schreef Koningin het volgende:[..]
Maar in het beauty centrum had ze er geen last van.
Misschien ligt het aan de omgeving waar ze is.......????? Ik weet het niet, is maar een schot voor de boeg!!
quote:Ik denk dat het iets in de spa is geweest, misschien in de lucht ofzo? Dat het daar allemaal goed gaat met haar huid icm de drankjes en andere troep die ze daar krijgen. Pas in de "normale" wereld gaat de huid achteruit. Zoiets?
Op dinsdag 2 december 2003 12:52 schreef schatje het volgende:
Ze heeft de blauwe drankjes genuttigd. En dan zou het de bedoeling zijn geweest om naar het volgende niveau te gaan, zoals Carly en Emily. Rose ontsnapte, maar heeft alsnog last van het medicijn dat in die drank zat.
Ik hoop dat er snel iets aan gedaan kan worden!
quote:Lilly/Rose is in werkelijkheid ook zwanger, als het goed is kun je een klein buikje zien (en ik vergeet er elke keer weer op te letten
Op zondag 30 november 2003 15:59 schreef schatje het volgende:
Carly is in werkelijkheid met zwangerschapsverlof.
Tering, dat kon ik nog beter.
quote:Ja, die stoom was er om de dames zoet te houden.
Op dinsdag 2 december 2003 13:15 schreef Christine het volgende:[..]
Ik denk dat het iets in de spa is geweest, misschien in de lucht ofzo? Dat het daar allemaal goed gaat met haar huid icm de drankjes en andere troep die ze daar krijgen. Pas in de "normale" wereld gaat de huid achteruit. Zoiets?
quote:denk ook dat het aan die blauwe drankje ligt ja groot gedeelte maar een ook misschien wel een beetje aan de lucht
Op dinsdag 2 december 2003 13:15 schreef Christine het volgende:[..]
Ik denk dat het iets in de spa is geweest, misschien in de lucht ofzo? Dat het daar allemaal goed gaat met haar huid icm de drankjes en andere troep die ze daar krijgen. Pas in de "normale" wereld gaat de huid achteruit. Zoiets?
We want Carly, Carly Carly!
quote:Ja, mij.
Op dinsdag 2 december 2003 13:28 schreef RedRoses het volgende:
Is het acteerwerk van de tweede date van Isaac (Colleen?) niemand opgevallen?Tering, dat kon ik nog beter.
Het was inderdaad echt rampzalig.
quote:Ja, heb het ook helemaal gehad met die verhaallijn, get it over with!
Op dinsdag 2 december 2003 18:07 schreef schatje het volgende:
Ik vind dat gedoe met Abigail en Adam nu echt irritant worden.
quote:Voor diegene die het willen zien: ik heb in het spoilertopic een foto geplaatst van hoe Carly eruit ziet als ze terug komt......
Op dinsdag 2 december 2003 18:54 schreef RedRoses het volgende:We want Carly, Carly Carly!
quote:*gaat kijken*
Op woensdag 3 december 2003 09:17 schreef Koningin het volgende:[..]
Voor diegene die het willen zien: ik heb in het spoilertopic een foto geplaatst van hoe Carly eruit ziet als ze terug komt......
quote:ja, het was al irritant, dat zoetsappige gedoe van die 2..
Op dinsdag 2 december 2003 18:07 schreef schatje het volgende:
Ik vind dat gedoe met Abigail en Adam nu echt irritant worden.
quote:Rose had die handdoek dus voor haar hoofd gedaan zodat Paul het niet zou zien.. Ze gaf geen antwoord en toen ging Paul naar boven. Hij zag die handdoek en zei "Haal die handdoek maar weg Rose, ik hou van je en dat zal nooit meer weggaan, hoe je er ook uit ziet" (iets soortegelijks dan). Toen haalde ze de handdoek weg en toen schrok Paul...
Op dinsdag 2 december 2003 09:21 schreef Koningin het volgende:[..]
Hoe heeft ze het trouwens opgelost met Paul??
Haar huid wordt inderdaad steeds ouder, maar hoe dat precies zit weet ik ook niet.....
snel verder kijken zometeen
quote:Rose gelooft niet dat Paul echt van der houdt en dat die ouderdom niks uitmaakt.. Ze krijgt nu bruine vlekken op haar handen
Op vrijdag 5 december 2003 08:40 schreef Koningin het volgende:
Vandaag vrijdag, dat betekent dus dat ik weer kan kijken vandaag!!
Heb er weer zin in.
check dan eens
http://www.soapcentral.com/atwt/
en dan in de daily recaps archive. je hebt globale, maar kunt ook gedetailleerde beschrijvingen van iedere aflevering vinden...
Bovendien staat er nog veel en veel meer op de site zelf
We zijn nu als ik het goed heb in de laatste week van Maart 2002.
Andere soaps zijn te vinden op www.amcpages.com
zoals B&B etc
[Dit bericht is gewijzigd door Takkembah op 08-12-2003 21:49]
quote:Vandaag is 26 maart 2002
Op maandag 8 december 2003 21:48 schreef Takkembah het volgende:
We zijn nu als ik het goed heb in de laatste week van Maart 2002.
quote:Ja.
Op donderdag 11 december 2003 20:30 schreef Rebbedebje het volgende:
Ben ik trouwens de enige die Abigail een beetje mollig vind?
quote:Het is een mooi meisje, een beetje mollig maakt dan niet uit
quote:Ik had het inderdaad niet over de rol, die ben ik meer dan beu ja, volgens mij zitten Abigail en Adam ook niet al te lang meer in ATWT. Die Adam is trouwens helemaal vreselijk wat een suf figuur zeg. Die hele verhaallijn is jammer, want voor de rest is ATWT erg goed op dit moment.
Op donderdag 11 december 2003 21:43 schreef schatje het volgende:
Ze heeft wel een mooi gezicht vind ik. Alleen ben ik haar nu een beetje beu
.
quote:nee. ik vind haar ook nogal mollig
quote:Adam is inderdaad een beetje suf, vind hem absoluut niet bij Abigail passen.
Op donderdag 11 december 2003 21:45 schreef Markie-Mark het volgende:[..]
Ik had het inderdaad niet over de rol, die ben ik meer dan beu ja, volgens mij zitten Abigail en Adam ook niet al te lang meer in ATWT. Die Adam is trouwens helemaal vreselijk wat een suf figuur zeg. Die hele verhaallijn is jammer, want voor de rest is ATWT erg goed op dit moment.
quote:Ik zou anders graag met haar ruilen.
En idd Adam
En wat is er nou met Simon aan de hand? Istie te vertrouwen of niet???
quote:
Op maandag 15 december 2003 21:15 schreef Urnie het volgende:
En wat is er nou met Simon aan de hand? Istie te vertrouwen of niet???
quote:Zie ook het spoilertopic
Op maandag 15 december 2003 23:37 schreef xxdeesjuhxx het volgende:
Simon is toch onschuldig?? (bij die moord van monique)
quote:Precies, het is een soap. Dingen gaan altijd anders dan je denkt.
Op dinsdag 16 december 2003 21:14 schreef Rebbedebje het volgende:
Terwijl het een soap is en hij het misschien juist helemaal/allemaal niet gedaan heeft.
quote:Niet he? Dat dacht ik inderdaad ook! Maar misschien is ie met kleren aan wel een stuk minder
Op dinsdag 23 december 2003 12:30 schreef Koningin het volgende:
Die Aron zag er niet verkeerd uit hoor!!
Meer mensen last van in Midden Limburg??
James
Rose
Craig
Van mij kan die verhaallijn niet lang genoeg duren.
Jammer dat we Holden de komende tijd weer veel gaan zien, en Lily zwanger???
Oh ja volgende week donderdag komt Rosanna terug in ATWT, wel gespeeld door een andere actrice maar toch leuk
please help me out want met NOG een kind erbij dalijk kan ik het helemaal niet meer bijbenen.
quote:Lily kreeg haar kind, maar het bleek een zieke kind te zijn. Na bloedtesten bleek het niet haar kind te zijn. Denise kwam achter dat Lily's kindje eigenlijk haar kindje had. Lily's echte kindje zat bij Reid.
Op woensdag 24 december 2003 23:37 schreef DarkMaxie het volgende:
Even een vraagje hoor... door al dat gefok van Lily en Holden ben ik een beetje de tel kwijt geraakt maar er staat me iets bij van een kind genaamd Hope. Waar is dat kind gebleven?
Er staat me ook bij dat Faith eerst Hope was... maar hoe dat zo is gekomen ben ik ook echt totaal vergeten...please help me out want met NOG een kind erbij dalijk kan ik het helemaal niet meer bijbenen.
Uiteindelijk verliet Denise (ze kreeg een aanbod bij een ballet-academie) met Hope Oakdale.
hehe eindelijk iets meer vooruitgang in die ontvoeringszaak. Carly ligt daar bij die kermis toch in een spookhuis?
Ik vind Carly echt een goede speelster, en eigenlijk miste ik haar wel een beetje in ATWT.
Rosanna terug, die actrice spreekt de naam zo fout uit!!
quote:Ik word er warm noch koud van
Op dinsdag 23 december 2003 12:30 schreef Koningin het volgende:
Die Aron zag er niet verkeerd uit hoor!!
Van mij mag Carly nu wel terugkomen om het gevecht met haar zuster aan te gaan .
Voor de rest leuk personage/goede actrice!!!!!!!
Ik vond Craig die Parker van het politiebureau ontvoerde geweldig haha wat een tof personage is Craig toch en hij wordt alleen maar leuker
ATWT is erg leuk op dit moment er is geeneen verhaallijn die me stoort, alleen Billy en Bonnie in dat kasteel daar snap ik de bedoeling nog niet helemaal van. Maar hoe meer Billy in beeld hoe beter
quote:Zeker een aanwinst voor ATWT, ze wordt nog beter!
Op zondag 4 januari 2004 17:41 schreef Markie-Mark het volgende:
Waarom heet Rosanna Rosaanna en niet Rosenna zoals in het liedje zeg maar![]()
Voor de rest leuk personage/goede actrice!!!!!!!
Billy is best een lekker ding, maar niet echt een boeiend personage.
Bonnie
Craig is zo grappig, hij krijgt echt de beste one-liners
Margo was ook weer goed op dreef de laatste dagen
En nog even voor de duidelijkheid, is Parker het leukste soapkind ooit of niet? Dat joch is echt om op te vreten
quote:Wel bijna... denk ik... wat zou Jack in die kast gevonden hebben??? Carly toch??? Of schrikt hij enkel dat ze er zo oud uit ziet (net als Rose)???
Op dinsdag 6 januari 2004 19:38 schreef Mandytjuhhh het volgende:
Jammer dat we Carly niet zagen vandaag
Ik kan niet wachten tot morgen....
-edit: voor spoilers: ATWT spoilertopic (deel 2)
[Dit bericht is gewijzigd door schatje op 07-01-2004 14:49]
quote:Waar kan je dat zien?
Op dinsdag 6 januari 2004 22:08 schreef Mandytjuhhh het volgende:
Ja ik denk dat ie Carly daar zag ja!
-edit: zie poster eerder.
[Dit bericht is gewijzigd door schatje op 07-01-2004 14:49]
quote:soapcity.com
Op dinsdag 6 januari 2004 22:33 schreef Markie-Mark het volgende:[..]
Waar kan je dat zien?
Of is dit iets wat we in Nederland nog niet ontdekt hebben....?
Oh bij atwt.nl zie ik nu staan dat Darryl Crawford haar vader is. Wie is dat dan???
quote:this 1 grote orgie daar
Op woensdag 7 januari 2004 10:37 schreef Christine het volgende:
Hal is toch de vader van Jennifer??? Op soapcity zie ik nu bij Will Munson staan dat zijn vader = Hal en zijn moeder = Barbara. Bij "siblings" staat dat Jennifer zijn halfzus is, met als moeder BarbaraOf is dit iets wat we in Nederland nog niet ontdekt hebben....?
Oh bij atwt.nl zie ik nu staan dat Darryl Crawford haar vader is. Wie is dat dan???
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 10:37 schreef michiel_merk het volgende:
this 1 grote orgie daar
ik weet het ook niet meer
quote:waar is nikkie gebleven ?
Op woensdag 7 januari 2004 10:41 schreef Christine het volgende:[..]
inderdaad... en iedereen heeft met iedereen wel een kind. Hal heeft bijvoorbeeld kinderen bij in elk geval vier moeders
quote:Zover ik weet wel ja. Zou stom zijn als ze er nu weer iets anders van gaan maken....
Op woensdag 7 januari 2004 10:37 schreef Christine het volgende:
Hal is toch de vader van Jennifer???
Trouwens Holden is ook een goeie met zijn kids, hoeveel heeft ie er wel niet bij verschillende vrouwen?
quote:http://www.cbs.com/daytime/quickies/
Op dinsdag 6 januari 2004 22:33 schreef Markie-Mark het volgende:[..]
Waar kan je dat zien?
Op soapcity kon ik het niet vinden, maar wel op de bovenstaande link.
quote:Niet vinden
Op woensdag 7 januari 2004 10:50 schreef Christine het volgende:
Op soapcity kon ik het niet vinden
Je struikelt daar werkelijk over de "Watch this show now!" en "Download this episode now!" linkjes.
quote:Jup, maar die linkjes sturen je door naar een betaalsite, waar je moet betalen voor een abonnement op de afleveringen. En daar heb ik geen zin in
Op woensdag 7 januari 2004 10:54 schreef Glamazon het volgende:[..]
Niet vinden
Je struikelt daar werkelijk over de "Watch this show now!" en "Download this episode now!" linkjes.
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 10:58 schreef Glamazon het volgende:
Tja, dat is wat anders. Maar dan moet je niet zeggen dat je het niet kunt vinden, maar gewoon dat je er geen geld voor over hebt.
De gratis filmpjes kon ik niet vinden dan.
quote:Ik sta dan ook elke keer weer verbaast wanneer twee personen in de serie elkaar nog niet kennen, en zich aan elkaar gaan staan voorstellen
Op woensdag 7 januari 2004 14:13 schreef Rebbedebje het volgende:
Je kan zowat ieder willekeurig persoon familiaal of anders amicaal aan elkaar verbinden...
quote:Hier, ik had het er laatst nog over. Zie ik Susan in het ziekenhuis staan met een blondine, denk ik bij mezelf "wie is dat nou weer, dat zal toch niet die dochter/zus van Emily zijn... en ja hoor, het is wel Allison!
Op dinsdag 6 januari 2004 13:17 schreef Rebbedebje het volgende:
Kinderen groeien ook altijd zo snel op in soaps;is hij of zij even uit de serie... en floep, is meteen 3 jaar ouder weer terug.
Was met Bonnie volgens mij ook zo. Was jaren geleden nog een kleuter, zou in mijn veronderstelling nu ongeveer 13 of 14 ofzo moeten zijn en komt gewoon terug als een jonge volwassen vrouw! ( of iig een adolescent).
quote:Mijn gok is dat ie samenspant met Dahlia om Katie terug te pakken ofzo... kweet niet. We shall see
Op woensdag 14 januari 2004 13:52 schreef Christine het volgende:
Hij ziet er wel goed uitben benieuwd wat hij komt doen en hoe hij van dat eiland af is gekomen.
quote:Van mij had ie op dat eiland mogen blijven zitten...
Op woensdag 14 januari 2004 13:52 schreef Christine het volgende:
Hij ziet er wel goed uitben benieuwd wat hij komt doen en hoe hij van dat eiland af is gekomen.
quote:Heb ik dat weer gemist
Op donderdag 15 januari 2004 16:49 schreef FritsFlits het volgende:
R.I.P. Jake
Maar inderdaad Jake
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |