kutzooi
quote:Ach ik weet het niet. Het kostte hun bandbreedte terwijl niemand hun site bezocht. Dus ja op zich geef ik ze groot gelijk.
Op woensdag 22 oktober 2003 08:29 schreef Duiveltja het volgende:
Idd, erg hoerig van hun
quote:als elke site hotlinken gaat afschermen dan blijft er weinig over op fok, ik ga echt niet voor elk topic allemaal pix uppen bij picserver (die op den duur toch ook wel een betalingsfunctie gaan inbouwen)
Op woensdag 22 oktober 2003 08:32 schreef Ko-Ko het volgende:[..]
Ach ik weet het niet. Het kostte hun bandbreedte terwijl niemand hun site bezocht. Dus ja op zich geef ik ze groot gelijk.
quote:Dit geldt voor alle fora (of forums
Op woensdag 22 oktober 2003 08:34 schreef MikeyMo het volgende:
als elke site hotlinken gaat afschermen dan blijft er weinig over op fok, ik ga echt niet voor elk topic allemaal pix uppen bij picserver (die op den duur toch ook wel een betalingsfunctie gaan inbouwen)
quote:nope rood kruisje hier, je browser cached hem.
Op woensdag 22 oktober 2003 08:41 schreef Maichel het volgende:
Werkt wel toch?
quote:Umm.... niet echt. Tenzij je een plaatje van een rood kruisje probeerde te posten natuurlijk.
Op woensdag 22 oktober 2003 08:41 schreef Maichel het volgende:
Werkt wel toch?
Als bekendste movie database kan ik me er wel iets bij voorstellen trouwens.
en ik ben blij dat het een kruisje is en geen "This picture is not availible met imdb logo"
quote:En inderdaad....kutzooi
Op woensdag 22 oktober 2003 08:45 schreef Maichel het volgende:
Nog een keer dan...nu met lege cache
quote:ik ben blij dat het niet een foto is met een enorme close-up van een eikel ofzo, of die foto van die vent die z'n reet even flink opentrekt
Op woensdag 22 oktober 2003 08:45 schreef Knut het volgende:
Druk eens op CTRL-f5 dan herlaad hij het topic zonder je cache aan te spreken. Dan zie je dus kruisjes.Als bekendste movie database kan ik me er wel iets bij voorstellen trouwens.
en ik ben blij dat het een kruisje is en geen "This picture is not availible met imdb logo"
quote:Ja en dat zou logisch zijn om te doen natuurlijk, dat is echt iets dat je als site goed bekend laat staan!
Op woensdag 22 oktober 2003 08:47 schreef MikeyMo het volgende:[..]
ik ben blij dat het niet een foto is met een enorme close-up van een eikel ofzo, of die foto van die vent die z'n reet even flink opentrekt
quote:Nope, zie het niet.
Op woensdag 22 oktober 2003 08:50 schreef DeZzL het volgende:ik zie die plaatjes dus wel en het stond niet in mn cache.
Bij jullie nog steeds niet? CTRL-F5 en werkt nog steeds goed
quote:nee maar het gebeurt wel, ik kwam hier in een gamestopic die foto tegen terwijl een user in al zijn onschuld gewoon een screen kopieerde van een andere site.
Op woensdag 22 oktober 2003 08:48 schreef Knut het volgende:[..]
Ja en dat zou logisch zijn om te doen natuurlijk, dat is echt iets dat je als site goed bekend laat staan!
Dude... echt...
quote:Leg je vergelijkingen even recht MM.
Op woensdag 22 oktober 2003 08:53 schreef MikeyMo het volgende:[..]
nee maar het gebeurt wel, ik kwam hier in een gamestopic die foto tegen terwijl een user in al zijn onschuld gewoon een screen kopieerde van een andere site.
quote:raarrrr
Op woensdag 22 oktober 2003 08:51 schreef QyRoZ het volgende:[..]
Nope, zie het niet.
quote:Gooi er een .com achter en lees je even bij in de filmwereld
Op woensdag 22 oktober 2003 08:55 schreef piertje2 het volgende:
wat is IMDB>>???
quote:http://www.imdb.com
Op woensdag 22 oktober 2003 08:55 schreef piertje2 het volgende:
wat is IMDB>>???
[Dit bericht is gewijzigd door MikeyMo op 22-10-2003 08:57]
|
|