quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:44 schreef Superheld het volgende:
Interessant, wil ik wel zien.
TVP dus!
quote:Eli Roth as Sgt. Donny Donowitz: "A baseball bat-swinging Nazi hunter" who is known as "The Bear Jew" among Nazis. Some of them seem to believe that Donowitz is in fact, a vengeful golem, summoned by an angry rabbi. The role was originally conceived for Adam Sandler, who was in talks with Tarantino before declining due to schedule conflicts with the film Funny People.
Nazi's afmaken politiek incorrect?quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:05 schreef TJLinden het volgende:
For the sake of Brad Pitt en Samm Levine ga ik deze in de gaten houden.![]()
De trailer ziet er bijzonder politiek incorrect uit en het kiezen van dit gegeven lijkt vooral gedaan om te shoqueren. Ik wordt er nog niet heel warm van.
Maar ja, ik weet het nooit met Tarantino-films tot ik ze gezien heb.
Heel veel QT liefhebbers vonden Deathproof fantastisch. En terecht, want het heeft wel goeie QT dialogen en een van de beste auto achtervolging scenes van de laatste jaren. Oh, en Kurt Russel gillend als een klein meisje.quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:37 schreef JelleS het volgende:
Heel veel QT liefhebbers vonden Death Proof dramatisch slecht. Terecht, want op 2,3 scènes na is er geen reet aan.
Idd bullshit. En ik genoot ook al van het acteer werk van Brad Pittquote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:10 schreef japzooi het volgende:
...Deatth Proof dramatisch slecht......niet goed bij je hoofd...
misschien niet dramatisch slecht maar echt goed vond ik m absoluut niet. met afstand zijn minste film.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:10 schreef japzooi het volgende:
...Deatth Proof dramatisch slecht......niet goed bij je hoofd...
Lijkt me toch nog meer WIN als die honkbalknuppel in contact zou komen met Roth zelf. Als 't moet, wil ik het zelf doen.quote:
Dat zijn eigenlijk al zijn films (Reservoir Dogs iets minder).quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:00 schreef Roi het volgende:
Death Proof is gewoon niet een film voor het grote publiek (en zo is het gebracht) maar meer voor de film-freaks/nerds!
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |