quote:
Daarom is hij ook zo goed

QT vind ik zo overschat. Natuurlijk, hij heeft soms wel redelijke dialogen, maar ze zijn over het algemeen ook vaak veel te lang en het voegt op een gegeven moment niet veel meer toe aan de film.
Dat van die voetenfetish is te triest voor woorden. Normaal gesproken wordt iemand voor gek verklaart, maar als het om Tarentino gaat is het ineens "cool".
Ik snap niet wat mensen zo goed vinden aan hem. Pulp Fiction vond ik best een vermakelijke film, maar om hem nu briljant te noemen gaat me veel te ver. Net als zijn andere films eigenlijk.
Dan vond ik Kill Bill nog aardiger omdat het wel een apart project was. Zaten wel leuke dingen in. Maar na een tijdje ging het ook vervelen.
Death Proof is volgens mij ook alleen een "hitje" geworden omdat hij van hem kwam. Ik heb maar weinig mensen echt positief horen zijn over die film. Dan zat er veel meer in Planet Terror (die ook niet geniaal was, maar wel beter)
De film klinkt wel aardig maar ik kan me nu al een voorstelling maken hoe het er allemaal uit gaat komen te zien. In ieder geval met veel gelul over onzinnige dingen, als het een beetje mee zit veel over sex en over geweld. Geweldig zelf komt ook genoeg in beeld. Zo ziek mogelijk.
Verder geen spannende of innovatieve film. Alles hebben we al een keer gezien en meestal maakt het op mij dan geen indruk meer. In ieder geval niet de dingen die hij laat zien.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"