Wat wel moet:
Screens van Double Dash !
quote:Dat verwacht ik dus ook
Op dinsdag 21 oktober 2003 11:30 schreef I.R.Baboon het volgende:
Over toad, ik vrees dat ie weer ceremoniemeester is of zo, net als bij Mario Party. Wel zonde..
quote:Volgens mij wordt hij gewoon unlockable! Missen we nog meer characters?
Op dinsdag 21 oktober 2003 11:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat verwacht ik dus ookMaar ik vraag me dus af hoe ze dat gaan doen, want MK heeft niet echt een ceremonie meester achtig iets nodig, en scheids hebben ze ook nog nooit gehad
quote:Nou ja, op de SNES hadde ze Lakitu (En op de 64 denk ik ook). Misschien zoiets?
Op dinsdag 21 oktober 2003 11:31 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Dat verwacht ik dus ook
Maar ik vraag me dus af hoe ze dat gaan doen, want MK heeft niet echt een ceremonie meester achtig iets nodig, en scheids hebben ze ook nog nooit gehad
En hij kan de prijs uitreiken aan de finish.
quote:Wel man. Dat wolkje!
Op dinsdag 21 oktober 2003 11:31 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
en scheids hebben ze ook nog nooit gehad
Hier gaat het dus om...
quote:Ohw ja
Op dinsdag 21 oktober 2003 11:33 schreef Bioslock het volgende:[..]
Wel man. Dat wolkje!
Maar zoiets is niet wegelegd voor Toad...
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2003 11:35 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Ohw ja
Maar zoiets is niet wegelegd voor Toad...
. Rechtsboven.
quote:Nee, je kon tot nu toe altijd met toead spelen.
Op dinsdag 21 oktober 2003 11:37 schreef kiw het volgende:
ik kan me wel iets herinneren met toad te spelen
of is dat andere game geweest
quote:Mariokart 64 (N64)
Op dinsdag 21 oktober 2003 11:37 schreef kiw het volgende:
ik kan me wel iets herinneren met toad te spelen
of is dat andere game geweest
quote:zodra salaris binnen is cube kopen dus
Op dinsdag 21 oktober 2003 12:18 schreef nlboy het volgende:[..]
Mariokart 64 (N64)
quote:Idd. Nou ja, ik heb deze nog niet geprobeerd, maar ik vond de SNESversie echt VEEL leuker dan die op de 64.
Op dinsdag 21 oktober 2003 14:13 schreef michelz het volgende:
Ik blijf hem op de snes toch nog wel het vetste vindenziet er wel gaar uit maarja
quote:Nee, echt gamecube only
Op dinsdag 21 oktober 2003 14:30 schreef Wutangtony het volgende:
Is dit niet te spelen op de pc??
[Dit bericht is gewijzigd door Hellrazor op 21-10-2003 16:09]
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2003 16:08 schreef Hellrazor het volgende:
toad
http://www.jeux-france.com/Affichage_Images_Articles.php3?Num_Image=88&Type=4&Id_Article=1312
klik hier voor alle nieuwe screens
http://www.jeux-france.com/Affichage_News.php3?Id_news=1312
er zijn veel nieuwe tracks op te zien dus als je de tracks niet wil zien NIET kijken.
quote:Idd, toad in een kart
Op dinsdag 21 oktober 2003 16:11 schreef Hellrazor het volgende:
+ de kart is backklik hier voor alle nieuwe screens
http://www.jeux-france.com/Affichage_News.php3?Id_news=1312er zijn veel nieuwe tracks op te zien dus als je de tracks niet wil zien NIET kijken.
Ik moet gamerelease maar eens gaan betalen, voordat ze mijn bestelling annuleren .
quote:Staat op de homepage
Op dinsdag 21 oktober 2003 16:25 schreef Lexie het volgende:[..]
Idd, toad in een kart
.
Ik moet gamerelease maar eens gaan betalen, voordat ze mijn bestelling annuleren
.
quote:Kreeg Soul caliber 1 dag na releasedatum, En Resident evil ook besteld. binne weekje binnen.
Op dinsdag 21 oktober 2003 19:14 schreef Strolie75 het volgende:
Is dat www.gamerelease.nl een beetje betrouwbaar en leveren ze ook snel?
quote:* _Administr8or_ heeft ook net zijn bestelling geplaatst, en geld overgemaakt!
Op dinsdag 21 oktober 2003 19:17 schreef Strolie75 het volgende:
Ik heb hem ook besteld!
Voor meer info:
http://www.cube-europe.com/special.php?sid=qa
quote:Das al oud nieuws joh!
Op donderdag 23 oktober 2003 19:34 schreef HomerJ het volgende:
De hidden characters zijn:
Toad en ToadetteVoor meer info:
http://www.cube-europe.com/special.php?sid=qa
quote:koop een andere dan kost maar ¤100.
Op vrijdag 24 oktober 2003 00:10 schreef Maikel1 het volgende:
als ik dit soort gams zie krijg ik er wel spijt van dat ik me cube heb verkocht
quote:http://home.csumb.edu/m/millerrobert/world/movies/Mario%20Kart%2015%20seconds.mpg
Op vrijdag 24 oktober 2003 00:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
3 weken nog
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2003 00:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
3 weken nog
quote:ik ben niet gek
Op vrijdag 24 oktober 2003 00:12 schreef Hellrazor het volgende:[..]
koop een andere dan kost maar ¤100.
quote:Hij is besteld
Op vrijdag 24 oktober 2003 00:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
3 weken nog
quote:Yihaaaa een soortgenoot
Op dinsdag 21 oktober 2003 11:30 schreef MikeyMo het volgende:
ik speel het nog regelmatig op de 64, machtig spel
ik speel nog regelmatig mario kart op de 64 samen met vrienden.
na 6 jaar nog steeds verslaafd.
14 november komt double dash uit als het goed is.
ik heb er zelfs een dag vrij voor gevraagd.
als ie tegenvalt ga ik denk ik huilen,
mmm een vent van 27 huilen???
ja!!!!
als het een kutspel is wel ja
w8 al zo lang
quote:De bevindingen en hands-on zijn lovend. Het spel wordt goed, en geruchten gaan dat het Mariokart 64 spel als bonusdisc is bijgevoegd
Op vrijdag 24 oktober 2003 13:46 schreef Ben_vd_Kaart het volgende:[..]
Yihaaaa een soortgenoot
ik speel nog regelmatig mario kart op de 64 samen met vrienden.
na 6 jaar nog steeds verslaafd.
14 november komt double dash uit als het goed is.
ik heb er zelfs een dag vrij voor gevraagd.
als ie tegenvalt ga ik denk ik huilen,
mmm een vent van 27 huilen???
ja!!!!
als het een kutspel is wel ja
w8 al zo lang
quote:heerlijk allemaal
Op vrijdag 24 oktober 2003 15:34 schreef Chocobo het volgende:[..]
De bevindingen en hands-on zijn lovend. Het spel wordt goed, en geruchten gaan dat het Mariokart 64 spel als bonusdisc is bijgevoegd
![]()
ik vermijd de screenshots,filmpjes allemaal .
ik wil eigenlijk niks zien van het spel totdat ik het in mijn handen heb.
mariokart 64 als een bonus?....leuk,ben benieuwd hoe dat speelt met die GC controller.
Ik hoop dat er vlug een breedband adapter uitkomt voor de GC.
nog fkes en dan kan ik weer walllen kweken!!!
quote:Je edit hem wel, en ik weet donders goed dat je geen warez-request mag doen, en zo bedoelde ik dat dus ook helemaal niet.
Op vrijdag 24 oktober 2003 15:47 schreef Fillipe het volgende:
Nee
Je ziet toch dat oudere spellen, gratis te downloaden zijn o.a Simcity 2000, GTA 1 kon je toen allemaal (legaal) downloaden. Ik vroeg me dus gewoon af of je mario kart niet ergens kon krijgen.
GTA 1 heeft rockstar zelfs vrijgegeven.
quote:cker de moeite waard. Ik heb dat in de PU gelezen van die bonus disk het schijnt alleen in amerika te komen
Op dinsdag 21 oktober 2003 12:20 schreef kiw het volgende:[..]
zodra salaris binnen is cube kopen dus
pc gaming sucked nu toch wel ernstig.
zoveel gave games komen binnenkort uit. starcraft ghost ook nog yay
quote:Ik speel m ook nog op de n64 ik ben een echte die hard Nintendo fan
Op vrijdag 24 oktober 2003 13:46 schreef Ben_vd_Kaart het volgende:[..]
Yihaaaa een soortgenoot
ik speel nog regelmatig mario kart op de 64 samen met vrienden.
na 6 jaar nog steeds verslaafd.
14 november komt double dash uit als het goed is.
ik heb er zelfs een dag vrij voor gevraagd.
als ie tegenvalt ga ik denk ik huilen,
mmm een vent van 27 huilen???
ja!!!!
als het een kutspel is wel ja
w8 al zo lang
quote:nou en? ik heb er ook een en heb alle goeie spellen ervoor al gekocht. dus ik stap weer over naar de cube
Op dinsdag 21 oktober 2003 15:47 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Mariokart zou voor mij bijna een rede zijn om een GameCube te halen. Maja ik ben al een trotse bezitter van de X-doos
quote:
Op zondag 26 oktober 2003 07:54 schreef funmaster het volgende:
Ik denkmoet hem gaan kopen
quote:G1Ace, jou een tijd niet gezien!
Op zondag 26 oktober 2003 12:03 schreef G1Ace het volgende:
ik ga dit ook wel in huis halen
ontopic:
Mariokart roeleert
quote:Die hard Nintendo fans spelen hem op de SNES.
Op vrijdag 24 oktober 2003 18:11 schreef King_of_cubes het volgende:
Ik speel m ook nog op de n64 ik ben een echte die hard Nintendo fan![]()
quote:Dat die verder gooit ?
Op zondag 26 oktober 2003 12:32 schreef Seal_force het volgende:
Kan mario harder gooien dan luigi? Had gehoord dat Dk heel hard kan gooien maar is er verschil dan?
quote:wat gooien??
Op zondag 26 oktober 2003 12:32 schreef Seal_force het volgende:
Kan mario harder gooien dan luigi? Had gehoord dat Dk heel hard kan gooien maar is er verschil dan?
quote:Doen ze toch niet
Op zondag 26 oktober 2003 18:51 schreef Hellrazor het volgende:
het zou trouwens ook cool zijn als ninendo een level editor erin zet voor battle levels
quote:Voor Mariokart zou ik een Cube kopen ?
Op zondag 26 oktober 2003 20:48 schreef Retarded het volgende:
Ik zou eigenlijk een cube aanschaffen vorige maand, maar wegens financiele omstandigheden niet gedaan. Lijkt me ook verstandig, want ik koop zo'n 15 dvd's per maand en dan nog 2 xbox games per maand... kost me allemaal genoeg. Als ik nog een Cube erbij zou hebben gaat het uit de hand lopen. Ik vind het alleen zo moeilijk als ik dit soort topics zie
quote:Verkoop die X-box en koop een gamecube
Op zondag 26 oktober 2003 20:48 schreef Retarded het volgende:
Ik zou eigenlijk een cube aanschaffen vorige maand, maar wegens financiele omstandigheden niet gedaan. Lijkt me ook verstandig, want ik koop zo'n 15 dvd's per maand en dan nog 2 xbox games per maand... kost me allemaal genoeg. Als ik nog een Cube erbij zou hebben gaat het uit de hand lopen. Ik vind het alleen zo moeilijk als ik dit soort topics zie
quote:jazekers! Ik had (en heb nog steeds) ontzettend veel plezier van Super Mario Kart en Mario kart 64... topgames! Natuurlijk zou het niet bij Mario Kart blijven, maar ook Metroid Prime, Zelda en Star Wars zou ik willen hebben
Op zondag 26 oktober 2003 21:11 schreef Chocobo het volgende:[..]
Voor Mariokart zou ik een Cube kopen ?
![]()
quote:Nee, dat gaat me iets te ver
Op zondag 26 oktober 2003 21:11 schreef HomerJ het volgende:[..]
Verkoop die X-box en koop een gamecube
quote:BBA's, waar te koop
Op zondag 26 oktober 2003 21:37 schreef flappiewappie het volgende:
http://www.gamer.nl/nieuws/19588I fuck x-box live
En met een router, werkt MSN Messenger 6.0 dan nog wel 100 % ? Dus, kan ik bestanden blijven verzenden en ontvangen?
quote:Je bedoeld dus: I fuck xxx-box live
Op zondag 26 oktober 2003 21:37 schreef flappiewappie het volgende:
http://www.gamer.nl/nieuws/19588I fuck x-box live
quote:Ik heb een router, en kan msn 6 niet meer draaien valt mijn internet iedere keer weg. Maar het kan ook zijn dat dat komt omdak een Wireless Lan kaart heb.
Op zondag 26 oktober 2003 23:26 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
BBA's, waar te koop
!
En met een router, werkt MSN Messenger 6.0 dan nog wel 100 % ? Dus, kan ik bestanden blijven verzenden en ontvangen?
quote:Alles leuk en aardig, maar die houtje touwtje dienst kan niet tegen de XboxLive service op vind ik.
Op zondag 26 oktober 2003 21:37 schreef flappiewappie het volgende:
http://www.gamer.nl/nieuws/19588I fuck x-box live
Maar wel cool gedaan
quote:Dat die gooi snelheden anders zijn bij andere Poptjes?
Op zondag 26 oktober 2003 18:38 schreef Chocobo het volgende:[..]
Dat die verder gooit ?
quote:Is heel verschillend je kunt het beste even naar de computerboer gaan voor prijzen en info
Op maandag 27 oktober 2003 18:16 schreef HomerJ het volgende:
Hoe duur is een router?
Kijk anders eens op www.sitecom.com of .nl
ik verkoop die van mij voor slechts 100 euro
meer bieden mag ook wel
quote:Waarom op school?
Op maandag 27 oktober 2003 19:09 schreef BMH het volgende:
Ik heb al een BBA. En we gaan op school proberen onze cubes achter de beamer te proppen. Dikke lan party op school
Wel cool idd
quote:Geen demo disk en geen MK64 dus.
Geen bonus bij Mario Kart Double Dash
Wat is er in Europa niet, dat er in Amerika wel is? Het is de Mario Kart Bonusdisc!
Helaas, we hebben slecht nieuws. Nintendo zal de trend die zich eerder dit jaar hebben gezet (de demodiscs weggeven) niet verder voortzetten. Althans, niet bij Mario Kart: Double Dash!!Na enige geruchten dat MK:DD een bonusdisc zou krijgen met een volledige versie van Mario Kart 64 of van Super Mario 64 is nu toch echt bekend gemaakt dat dit niet waar is, zo meldt Gameqube.nl.
De game zal dus in Europa geen extra disc erbij krijgen. In Amerika gaat dit nog wel gewoon door.
Bron: Insidegamer.nl
Nintendo
of
Europe
quote:Nintendo moet lekker zo doorgaan zeg
Geen bonus bij Mario Kart Double Dash
Wat is er in Europa niet, dat er in Amerika wel is? Het is de Mario Kart Bonusdisc!
Helaas, we hebben slecht nieuws. Nintendo zal de trend die zich eerder dit jaar hebben gezet (de demodiscs weggeven) niet verder voortzetten. Althans, niet bij Mario Kart: Double Dash!!Na enige geruchten dat MK:DD een bonusdisc zou krijgen met een volledige versie van Mario Kart 64 of van Super Mario 64 is nu toch echt bekend gemaakt dat dit niet waar is, zo meldt Gameqube.nl.
De game zal dus in Europa geen extra disc erbij krijgen. In Amerika gaat dit nog wel gewoon door.
Bron: Insidegamer.nl
Dit gaat ze echt klanten kosten hoor.
quote:Waarom dat niet? Das een beetje een onzin opmerking. Mario Kart hoort niet online, maar een game als GT 4 wel?
Op dinsdag 28 oktober 2003 07:55 schreef Chocobo het volgende:
Mariokart hoort niet onlineZoiets moet je met 4 of 16
man naast elkaar ervaren
Proef elkaars lasten en frustraties enzo
quote:Wacht gewoon nog even.
Alle reserveringen van Mario Kart Double Dash!! zullen door Dimension Plus met een BonusDisc worden geleverd. Informatie over de samenstelling volgt...
quote:Vind je ? Ik zie het als een vermaakspel wat je met meer man moet ervaren. Wat moet je dan doen,....juichen en lachen in je eentje
Op dinsdag 28 oktober 2003 08:29 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Waarom dat niet? Das een beetje een onzin opmerking. Mario Kart hoort niet online, maar een game als GT 4 wel?
quote:Ik vind het hele online gamen gebeuren onnodig om deze reden. Ik snap alleen niet wat het verschil zou moeten zijn waarom MK:DD niet en GT4 wel online leuk zou zijn...
Op dinsdag 28 oktober 2003 08:33 schreef Chocobo het volgende:[..]
Vind je ? Ik zie het als een vermaakspel wat je met meer man moet ervaren. Wat moet je dan doen,....juichen en lachen in je eentje
Mariokart vind ik echt een partygame,..... en tis niks voor online
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 08:38 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Ik vind het hele online gamen gebeuren onnodig om deze reden.
quote:Geeft niks hoor
Op dinsdag 28 oktober 2003 08:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik snap alleen niet wat het verschil zou moeten zijn waarom MK:DD niet en GT4 wel online leuk zou zijn...
quote:Eerst beweren 20 sites van wel, aldan niet zonder MK64, en nu zou er helemaal geen een komen
Op dinsdag 28 oktober 2003 08:11 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Geen demo disk en geen MK64 dus.
Nintendo
of
Europe
Nintendo, is jullie public info kantoor aan het sebattelen ofzo?
je krijgt dan alleen een kart game met slechtere graphics erbij, en dat hoeft niet
quote:*Pets
Op dinsdag 28 oktober 2003 18:10 schreef ASSpirine het volgende:
ik heb eiglijk geen behoefte aan een andere mario kart, blijft toch hetzelfde denk ikje krijgt dan alleen een kart game met slechtere graphics erbij, en dat hoeft niet
Heiligschennis
quote:Da met die ballonnen is erg vet! vet fun mee gehad op de n64
Op dinsdag 28 oktober 2003 20:05 schreef Evil_Jur het volgende:
Ik heb ernstig veel lol gehad met alle mario karts. Ik denk dat ik deze ook wel ga halen, multiplayer-hemel!
met die ballonnen was altijd wel leuk
quote:Vond de n64 versie iets beter..
Op dinsdag 28 oktober 2003 21:08 schreef ASSpirine het volgende:
Als ze nu eens de mario kart voor de snes erbij gaven, dan zou ik echt blij zijnmet die ballonnen was altijd wel leuk
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 19:58 schreef HomerJ het volgende:[..]
*Pets
Heiligschennis
Ik heb iig vreselijk veel zin in Mariokart
quote:Mario Kart 64 was al heiligschennis
Op dinsdag 28 oktober 2003 19:58 schreef HomerJ het volgende:[..]
*Pets
Heiligschennis
quote:Met alle respect, met zo'n type bonusdisk hoef je niet blij te zijn hoor. Een paar demootjes erop, dat is de moeite niet. Leuk voor erbij, maar als ze echt wat wilden doen dan hadden ze Super Mario Kart en Mario 64 er enigszins opgewaardeerd op moeten zetten...
Op woensdag 29 oktober 2003 11:02 schreef Barthezz1 het volgende:
http://www.mariokart.com/prelaunch/bonusdisc.html
Dit is de preview disc in Amerika!
Ik hoop zo dat wij deze er ook bij krijgen!!!!!!!!
quote:Gelukkig is het de bonusdisc niet waard.
Op woensdag 29 oktober 2003 11:02 schreef Barthezz1 het volgende:
http://www.mariokart.com/prelaunch/bonusdisc.html
Dit is de preview disc in Amerika!
Ik hoop zo dat wij deze er ook bij krijgen!!!!!!!!
quote:Eens,........ die paar movies en playable demo's kan je ook bij een magazine krijgen. Denk dat Europa daarom de disc niet meeleverd. Terecht
Op woensdag 29 oktober 2003 11:08 schreef twi het volgende:[..]
Met alle respect, met zo'n type bonusdisk hoef je niet blij te zijn hoor. Een paar demootjes erop, dat is de moeite niet. Leuk voor erbij, maar als ze echt wat wilden doen dan hadden ze Super Mario Kart en Mario 64 er enigszins opgewaardeerd op moeten zetten...
quote:Nee, dan liever een demodiskje die je bij elke kiosk op kan pikken met een leuk blaadje.
Op woensdag 29 oktober 2003 11:12 schreef Barthezz1 het volgende:
Zo een soort bonesdisc vind ik dus veel beter dan mario kart 64 en super mario kart die ik al tot vervelen aan toe heb gespeeld. Ik kan aan die twee spellen nu echt geen plezier meer beleven.
Limited Edition..
quote:Vind ik wel. Zo'n demosdisc van de cube kan je dus echt niet zomaar krijgen. De demos zijn zeer handig als je nog niet zeker weet of je een spel wilt kopen die op de bonusdisc staat.
Op woensdag 29 oktober 2003 11:15 schreef twi het volgende:[..]
Nee, dan liever een demodiskje die je bij elke kiosk op kan pikken met een leuk blaadje.
Limited Edition..
quote:
Op woensdag 29 oktober 2003 11:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat boeit zo'n bonus disc eigenlijkIk bedoel, de echte fans hebben de game al op de N64 helemaal grijs gespeeld, en denk je nou echt dat als je DD hebt je nog MK64 gaat spelen
!
quote:Het is altijd leuk als er een bonusdisc bij zit, maar dan heb ik liever degene met die demos. Ben er namelijk nog niet helemaal uit of ik star wars wil kopen.
Op woensdag 29 oktober 2003 11:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat boeit zo'n bonus disc eigenlijkIk bedoel, de echte fans hebben de game al op de N64 helemaal grijs gespeeld, en denk je nou echt dat als je DD hebt je nog MK64 gaat spelen
!
quote:dat is wat ik de hele tijd aan het zeggen ben
Op woensdag 29 oktober 2003 11:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat boeit zo'n bonus disc eigenlijkIk bedoel, de echte fans hebben de game al op de N64 helemaal grijs gespeeld, en denk je nou echt dat als je DD hebt je nog MK64 gaat spelen
!
maar jij verwoord het duidelijker
quote:
Het zijn er niet veel, maar er zit wel een hele belangrijke bij: onder andere Mario Kart Double Dash is onder de loep genomen door Famitsu!Zoals je als CubeZone-bezoekers inmiddels wel zult weten, is Famitsu een toonaangevend, Japans gamemagazine. Regelmatig is Famitsu de eerste die cijfers geeft aan nieuwe games, en mede daarom worden deze cijfers regelmatig over het internet verspreid. Nu heeft Famitsu Mario Kart Double Dash beoordeeld, en daarbij meteen de vorige drie delen uit de Mario Kart-reeks een cijfertje gegeven ter vergelijking. Double Dash komt er niet slecht vanaf: de Mario Kart op de GameCube krijgt het hoogste cijfer van alle MK's! Check hieronder de cijfers van deze Mario Kart-games, en WWE Wrestlemania XIX.
Mario Kart Double Dash!! 9 / 9 / 9 / 9 - (36/40)
Super Mario Kart 8 / 9 / 7 / 8 - (32/40)
Mario Kart 64 9 / 9 / 8 / 8 - (34/40)
Mario Kart Super Circuit (GBA) 9 / 9 / 8 / 8 - (34/40)
quote:
Op woensdag 29 oktober 2003 23:45 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
*bof*<--- Geluid van flauwvallende Lexie.
quote:Ik vond hem op de N64 ook beter eigenlijk
Op donderdag 30 oktober 2003 00:13 schreef chibibo het volgende:
Ze hebben de SNES versie gewoon een lagere score gegeven dan MK64.
quote:Mode7 zuigt.
Op donderdag 30 oktober 2003 00:13 schreef chibibo het volgende:
Ze hebben de SNES versie gewoon een lagere score gegeven dan MK64.
Garpje
quote:SNES versie heeft ook wel moeilijkere besturing op zich... En hijs niet echt super mooi, geluid sucked wat...
Op donderdag 30 oktober 2003 00:13 schreef chibibo het volgende:
Ze hebben de SNES versie gewoon een lagere score gegeven dan MK64.
Ofzo
quote:Voor die tijd was hij grafisch best indrukwekkend, vond ik; die Mode 7 pseudo-3D dus. Volgens mij was het ook het eerste SNES spel dat van dit effect gebruik maakte.
Op donderdag 30 oktober 2003 00:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
SNES versie heeft ook wel moeilijkere besturing op zich... En hijs niet echt super mooi, geluid sucked wat...
quote:Je kunt een kartgame toch niet met een platformer vergelijken..
Op donderdag 30 oktober 2003 00:25 schreef twi het volgende:
Super Mario Kart roeleert Mario 64 (keer) de pan uit
nehoor ik snap wat je bedoel. Strax nog eens MK in me SP doen
quote:Hmnee, volgens mij waren F-Zero en Castlevania daar eerder meer.
Op donderdag 30 oktober 2003 00:21 schreef chibibo het volgende:
Voor die tijd was hij grafisch best indrukwekkend, vond ik; die Mode 7 pseudo-3D dus. Volgens mij was het ook het eerste SNES spel dat van dit effect gebruik maakte.
quote:Ga je mond spoelen. De N64versie kon niet eens in de schaduw staan van die op de SNES.
Op donderdag 30 oktober 2003 00:14 schreef ShadoW17 het volgende:[..]
Ik vond hem op de N64 ook beter eigenlijk
Of is het pure nostalgie?
quote:Zeker weten.
Op donderdag 30 oktober 2003 01:00 schreef speknek het volgende:[..]
Hmnee, volgens mij waren F-Zero en Castlevania daar eerder meer.
Edit: misschien gebruikte Super Mario World het ook al, met die eindbazen die tot stof vergingen.
Leuke feature over MK:DD Nix nieuws op zich, maar wel een leuk overzicht.
quote:F-Zero gebruikt inderdaad hetzelfde effect, maar in Castlevania kan ik het moeilijk thuisbrengen. En in Super Mario World al helemaal niet.
Op donderdag 30 oktober 2003 01:00 schreef speknek het volgende:
Hmnee, volgens mij waren F-Zero en Castlevania daar eerder meer.
En F-zero, Contra en Castlevania waren idd een van de eerste games met mode 7
quote:De N64 versie had mooiere graphs vond ik maar het was niet zo realistisch vond ik. Dat komt denk ik omdat het parcour om de kart draaide ipv de kart op de baan. Had er uiteraard ook mee te maken dat de karts uit Mariokart 64 nog gewoon 2D waren op een semi 3D baan / omgeving
Op donderdag 30 oktober 2003 01:10 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
Ga je mond spoelen. De N64versie kon niet eens in de schaduw staan van die op de SNES.
Of is het pure nostalgie?
Double Dash is echter volledig 3D en die diepte zal gewaardeerd gaan worden.
quote:Nee, dat was Super Mario World.
Op donderdag 30 oktober 2003 08:34 schreef Chocobo het volgende:
En F-zero, Contra en Castlevania waren idd een van de eerste games met mode 7
quote:Mode7 is een chip die roteringen enzo mogelijk maakt. Levels die draaien (castlevania), parcours die roteren (F-zero), inzoomende en scrollende map van Zelda (LttP), draaiende plateau van Mario World eindbazen etc etc
Op donderdag 30 oktober 2003 09:37 schreef twi het volgende:
WTF is een mode 7?En ja, ik bedoelde Mario Kart 64, niet Mario 64
quote:Vet! Erg orginele Karts dit keer. Velen malen beter als de N64 versie moet ik zeggen.
Op donderdag 30 oktober 2003 16:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Weer extra characters:
quote:COOOL
Op donderdag 30 oktober 2003 16:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Weer extra characters:
quote:Hebbuhh
Op donderdag 30 oktober 2003 16:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Weer extra characters:
Overigens is dat insidegamer artikel wel leuk, maar ook leuk totaal gekoppieerd van IGN
quote:Insidegamer zuigt zwaar
Op donderdag 30 oktober 2003 18:06 schreef febster het volgende:Overigens is dat insidega7mer artikel wel leuk, maar ook leuk totaal gekoppieerd van IGN
quote:Heuj die links onder herken ik(die roze) , zo'n eierschietendeviamond slet eindbaas, in een of ander mario soort spel met di eprinses en paddestoel en nog iemand.
Op donderdag 30 oktober 2003 16:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Weer extra characters:
quote:Geen idee, ik kwam er pas vandaag door Chocobo achter dat ze ook DVD's doen reviewen
Op donderdag 30 oktober 2003 18:18 schreef gieling het volgende:
hoe groot is de crew van IGN eigenlijk wel niet?
Finding Nemo is ook voor mij een must have
quote:
Op donderdag 30 oktober 2003 18:21 schreef febster het volgende:[..]
Geen idee, ik kwam er pas vandaag door Chocobo achter dat ze ook DVD's doen reviewen
Finding Nemo is ook voor mij een must have
Lurker
quote:Erg groot,.... 3 kantoren in de states geloof ik.
Op donderdag 30 oktober 2003 18:18 schreef gieling het volgende:
hoe groot is de crew van IGN eigenlijk wel niet?
quote:Fijne avond op de receptie/wedding vnv
Op donderdag 30 oktober 2003 18:28 schreef Chocobo het volgende:[..]
Lurker
quote:Damn... hmmm misschien toch in 2004 ergens maar eens lid worden dan
Op donderdag 30 oktober 2003 18:28 schreef Chocobo het volgende:
Erg groot,.... 3 kantoren in de states geloof ik.
Maar dit is geen praise IGN topic , maar ik ben wel benieuwd hoeveel mensen hem ge-preorderd hebben?
Ik zelf niet, ga vanaf 10 november "mijn" gamesshops in Ehv af, en dan hoop ik hem rond die datum ook te vinden
quote:Er zijn altijd 12 tracks + waarschijnlijk 4 secret maps
Op donderdag 30 oktober 2003 20:33 schreef Barthezz1 het volgende:
Ik vind het aantal tracks zeer mager (12 maar). Ik hoop dat er veel secret tracks zijn.
Khad van een vriend gehoord dat Mario Kart ook online te spelen is (aangezien de cube ook "online" ging). Hij had deze info uit een of ander boekie gehaald van Game Cube zelf zei hij...
Maar is die nou eigenlijk waar of is dit gewoon ronduit onzin??
Als het wel zo is, dat hij "online" ook speelbaar is, dan gaat dat zeker king worden...
quote:hij komt online als nintendo het warp-pipe project doorlaat
Op vrijdag 31 oktober 2003 19:04 schreef Aliendrone het volgende:
Vraagje:Khad van een vriend gehoord dat Mario Kart ook online te spelen is (aangezien de cube ook "online" ging). Hij had deze info uit een of ander boekie gehaald van Game Cube zelf zei hij...
Maar is die nou eigenlijk waar of is dit gewoon ronduit onzin??Als het wel zo is, dat hij "online" ook speelbaar is, dan gaat dat zeker king worden...
quote:Uuuuh, warp-pinpe project?? leg uit..
Op vrijdag 31 oktober 2003 19:31 schreef gamecube_master het volgende:[..]
hij komt online als nintendo het warp-pipe project doorlaat
quote:Warp Pipe Project is geslaagd!
Op vrijdag 31 oktober 2003 19:34 schreef Aliendrone het volgende:[..]
Uuuuh, warp-pinpe project?? leg uit..
Eindelijk online met die hippe gamecube-toppers? Nu kan het! Lees snel verder!
Al een flinke tijd zijn de heren en dames van het Warp Pipe Project in de weer geweest, maar nu is het zover. Het is ze gelukt om bepaalde toppers van Nintendo online te spelen! Het enige wat je moet doen is een (gratis) programma van de site te downloaden, en de verdere instructies aldaar te volgen. Zeker reden tot juichen, want het programma ondersteunt Kirby Air Ride, 1080°: Avalanche en Mario Kart: Double Dash!!. Wacht niet langer en ga snel naar de site om het allemaal zelf te lezen!
Klik! Nu! Hier!
UPDATE
We hebben zeer binnenkort uitgebreide informatie over dit project, maar het ziet er naar uit dat het eindelijk mogelijk is om nog dit jaar online te spelen met Mario Kart, Kirby's Air Ride en 1080 Avalanche! Pak een kop koffie en verwerk deze informatie, het is geen grap!
bron: www.cubezone.nl
er zijn nog wel meer sites die dit zeggen
en bij die "Klik! Nu! Hier!" is een link naar http://www.warppipe.com/
quote:er zijn 3 cups, met ieder 4 tracks.. dan is er nog een unlockable cup met 4 tracks en je kunt ook een optie unlocken dat je de tracks in speigelbeeld kunt spelen.. schijnt trouwens dat er nog een unlockable cup is, maar dat weet ik niet zeker.
Op donderdag 30 oktober 2003 20:33 schreef Barthezz1 het volgende:
Ik vind het aantal tracks zeer mager (12 maar). Ik hoop dat er veel secret tracks zijn.
ik weet nu al de thema's al
de ghost levels (op houten vloeren rijden)
de lava levels (op stenen maar omringd door lava)
de woestijn levels (op zand)
de "gewone" levels (eiland, in de natuur op een asfaltbaan)
wazige shots.. maargoed... die laatste, dat wordt mijn favoriete track Net als Wario Stadium in MK64
quote:FANTASTISCH
Op zaterdag 1 november 2003 10:05 schreef Retarded het volgende:
[afbeelding]wazige shots.. maargoed... die laatste, dat wordt mijn favoriete track
Net als Wario Stadium in MK64
quote:Idd, geweldig
Op zaterdag 1 november 2003 11:06 schreef Chocobo het volgende:[..]
FANTASTISCH
quote:ik wil hem ook hebben... NU!
Op zaterdag 1 november 2003 10:01 schreef Retarded het volgende:
Bowser Castle zit er iig wel in!!! Ghost Valley volgens mij nietOw man, ik kan echt niet wachten op deze game... IK WIL MARIO KART!!!!!!
Heerlijke screens
quote:meer, meer, meer...
Op zaterdag 1 november 2003 12:59 schreef Chocobo het volgende:
Nog wat screens uit het Cube topicHeerlijke screens
quote:Van een forum afgehaald door BHM
Op zaterdag 1 november 2003 18:10 schreef Aliendrone het volgende:
Als dat zo is moet ik zeker alle gameshops in de buurt in de gaten houden...
En thnx voor de waardevolle info als dit echt zo zal zijn
Alot of people @ the MK:DD.co.uk forums have confirmed that at WOOLWORTHS they are selling MK:DD a week early due to stock. I will confirm this for you guys tommorow.
Quotes (not from myself this time )
"i went down to woolworths and explained that that was the jap release date but then they said that they had the original reelease date , the 14 , but they said they brought it forward a week due to stocks" - Super Wario
"yea and me i went down to woolwaorths and said have you got the wrong date and they said no and the same thing about stock YEAHHHHHHHHH THE 7TH" - ssbmking
"for the people in Holland, it will be here on the 7th too. Check you're intertoys book." - Cookie Monster
"yup here in belgium it's the 7 too!!! everyone from belgium: kijk in da boekje van de FUN." - Yoshi-Koopa
"my friend has the new magazine and it says 7th November" - Cookie Monster
quote:
Op zaterdag 1 november 2003 18:15 schreef Aliendrone het volgende:![]()
![]()
Klik hier als je de 2secret characters wil zien:
http://www.noxl.nl/staff/upload//comments.php?id=173
quote:Hoe rij je in godsnaam met een plant
Op zaterdag 1 november 2003 18:53 schreef Roi het volgende:
Ok, hier komt een spoiler over 2 nieuwe characters, weet niet of het hier al gepost is maargoed...Klik hier als je de 2secret characters wil zien:
http://www.noxl.nl/staff/upload//comments.php?id=173
quote:Met zo'n rioolbuis kart, echt met oog voor detail gedaan
Op zaterdag 1 november 2003 23:42 schreef Chocobo het volgende:[..]
Hoe rij je in godsnaam met een plant
![]()
Wel heeeel cool
quote:Jajaja kutcookies in dit geval
Op zondag 2 november 2003 00:28 schreef blieblie het volgende:[..]
Met zo'n rioolbuis kart, echt met oog voor detail gedaan
Febster was dit dus
quote:Dan krijg ik dus eerder mijn verjaardagskado
Op zondag 2 november 2003 10:14 schreef gamecube_master het volgende:
JAH! mario kart komt op 7 november uit! nog maar 5 daagjes dan
quote:wacht effe, ik kan hem dan voor me verjaardag vragen! ik ben namelijk 10 november jarig
Op zondag 2 november 2003 10:17 schreef Toadette het volgende:[..]
Dan krijg ik dus eerder mijn verjaardagskado
quote:ik ben de 16de jarig, maar hij blijft echt niet een week ingepakt liggen.
Op zondag 2 november 2003 10:17 schreef gamecube_master het volgende:[..]
wacht effe, ik kan hem dan voor me verjaardag vragen! ik ben namelijk 10 november jarig
quote:neenee, bij mij ook niet
Op zondag 2 november 2003 10:21 schreef Toadette het volgende:[..]
ik ben de 16de jarig, maar hij blijft echt niet een week ingepakt liggen.
quote:Cartridges
Op zondag 2 november 2003 10:27 schreef Toadette het volgende:
Op de supernintendo heb ik dat spel zo vaak gespeeld dat ikhet nog een wonder vind dat het spel nu nog niet kapot is.
quote:cartridges zijn perfect, jammer dat ze zo groot zijn
Op zondag 2 november 2003 10:33 schreef Chocobo het volgende:[..]
Cartridges
quote:
Op zondag 2 november 2003 10:38 schreef Toadette het volgende:
mariokart is het spel geweest waardoor ik eelt op mijn vingers heb gekregen. Vooral op je l;inkerduim die continu op de kruisje geplakt zat.
quote:
MARIO KART: DOUBLE DASH!! A perfect 10.My relationship with Mario Kart isnt the normal one for a gamer my age (28). Mario Kart 64 was actually the first game in the series that I played. It wasnt that I wasnt into games as a kid, I was heavily into the Atari and NES, but in 1991 I had a certain distraction (ahem, girls) that kept me very busy for about 4-5 years. The N64 brought me back with a vengeance and one game stole more hours from me than any other: Mario Kart 64. The 4 player aspect alone was so incredible that even though I have since gone back and played through the SNES version which in many respects is better, it doesnt come close to the fun I had with 64. 4-player meant everything, and at the time, it was the only machine that could pull-off such an amazing experience.
So believe me when I say, my expectations for the GameCube Mario Kart were completely unreasonable. Yet somehow, it has succeeded in not only being my most favorite game of this generation, but the most fun Ive ever had playing a videogame period. Believe the hype, this game is the best game youll ever play.
With any game there are always two sides to consider: the technical/artistic merits, and of course gameplay and longevity. The latter being more important, but to truly be special you need it all. Thankfully, MK:DD doesnt disappoint. Ill refrain from points for each section, because writing 10.0 over and over is a waste of time. Although I do have gripes, they dont affect the score in the least. So, onto the look of the game:
60 frames per second. A much debated aspect of gaming, with most Nintendo apologists saying mindless things like The human eye can only see 32 frames per second so it doesnt matter!. Well I believe that argument has finally become moot because after F-Zero and now Mario Kart, there can be no question how much better a game (especially a racing game) feels at 60 fps. This is simply a bar that has been raised and needs to be attained in this generation to consider a game great. MK:DD does it with no problem, even in 4 player split-screen (with toned down graphics), so theyve met the standard.
To do this however, the overall geometry and polygon count of the game does take a bit of a dive. Buildings are flat, grass is just a flat green square, and the cars are somewhat boxy. Basically, it's what youd expect. For this generation however, its completely acceptable. Whereas Super Mario Sunshine had graphical shortcomings that seemed lazy and rushed, nothing in Mario Kart sticks out for this generation. This is the best the Cube can do, and thats all you can ask for.
Artistically the game shines. There is so much going on in these tracks, and the tie-ins with past Nintendo Games makes you long to play the old games all over again. I mean, fireballs are back for Mario for cryin out loud! I love you Nintendo! There was a moment on Waluigi Stadium where I simply shook my head at how perfectly nostalgic it was. The spinning fireball lines from the original Super Mario Bros. on the NES to the piranha plants and green pipes all whizzin by you while the mayhem ensues. And thats where the style really attacks you the chaos created by weapons.
Nintendo went all out with the weapons this time. The normal suspects are all there, from the shells to the bananas, but now each character has their own special item they can get and quite a few of them are HUUUUUGE. The first time you see a green shell four times the size of your kart come barreling over your left side with a massive red mushroom cloud exploding to your right as you barely escape it, then try to powerslide around oncoming traffic you understand the amazingly random art and style of MK:DD. The fact that AI can create such amazing scenery is all the more impressive because its different every time.
The tracks are once again as varied as can be. From sand to snow to water to streets to mountainsif theres something missing, I certainly dont know what it is. 12 tracks to start off with, with 4 more to unlock and of course all 16 mirrored, so theres enough to please everyone. Ill refrain from gushing over the 4 unlockable tracks, but rest assured they are the absolute cream of the crop. More than anything, the levels are beautifully interactive. Something that wasnt really touched upon so much with MK:64 except for the occasional boulder. For example, in the Daisy Cruiser level you go through a dining room and the tables are sliding through your path as the boat rocks back and forth. Brilliant. As I stated before, the fireball lines and piranha plants in Waluigi Stadium are perfect obstacles during the race. Theres several more, but theyre actually spoilers that you have to experience with the same awe that I had when I saw them. Its these touches that make every track feel different, not just the colors and themes. The only thing missing, which Im almost certain they will do the next time around, is weather. I want to race in a downpour with puddles everywhere sliding like crazy. It would add so much to have interactive snow that you track around, that actually builds up throughout the race because of the blizzard conditions. Its almost more of a gameplay issue than simply the look of it, but you cant penalize the game because this wasnt included. This type of racing already has a million things going on and weather effects would probably have been at the expense of framerate, and thats not an acceptable loss. So heres hopin the next generations power can handle it.
The characters and weights are almost identical with MK64 except the smaller guys arent necessarily the best choice. Maybe its my foggy memory, but I remember the small guys being much faster in MK64, with poorer handling abilities. But if you were skilled enough you could overcome those and gain the advantage of the faster machine. In MK:DD however they have good acceleration, but normal speed. Your medium and heavy karts are actually the better choice. Not a good or bad change per se just different. And look ma! No Sprites! Heh. MK64s characters were actually sprites if you can believe it, and in MK:DD the characters look really good. Nice detail, very rounded edges and beautiful animation, which brings me to the next section:
The overall animation in this game is absolutely is top notch. When you throw a shell it actually tumbles over and then starts racing. A banana will flap in the wind before it lands. When you switch seats with your driver/rider its a perfect fluid motion. When your rider has 3 mushrooms hell juggle them and look around while waiting for you to throw it. Its these touches that are why we put up with Nintendos archaic business practices their attention to detail is often second to none, and thats never been more obvious than with MK:DD.
Sound however isnt as obvious, but on reflection shines just as bright. My first impression was the music wasnt much of an upgrade quality-wise. The songs seemed overly midi and almost too game-showy. After playing it for some time however, it works. It fits each level, and there are several classics that well all be humming for months. Any dislike of the music is most assuredly just personal preference, and not an actual detraction from the game or a reflection of poor musicianship by the game makers.
The sound effects however are hardly objective, theyre awesome. No doubts, no qualms perfect. What at first seems like just a bunch of noise, to the trained ear will become your best strategy. Hearing shells come towards you (as well as paying attention to the indicators) and skidding away from them to sensing the Chomp about to eat you, the sound effects completely live up to the visuals in terms of chaos, art and style. The voices have enough varied sound bites that nothing becomes too annoying. And thankfully the babies dont cry. Its bad enough hearing them talk sometimes, but if they cried I seriously wouldve lost it.
Now we move onto what really matters: Gameplay. There are just so many areas where a game can falter if careful attention isnt paid to every aspect. Again, Nintendo is nearly flawless in its execution.
First and foremost theres 2 riders now. When I first heard of this I was completely disappointed. I was certain Nintendo had messed up a perfect formula. However, its so commonplace now that its a wonder they didnt think of it before. And isnt that always the way with Nintendo? Innovations that are obvious, yet no one has ever thought of it. Classic. It actually changes very little in the gameplay except that now you can hold 2 items, and in multi-player you and your teammate have to work together to time your slides. That, and of course now it looks really cool, cause the Mario Bros. have turned into the Dukes of Hazzard constantly jumpin around on the kart. Its a welcome innovation and one that should never leave the series. Very well done Nintendo.
The control is pretty straight forward, with only one major change from MK64: Powerslides. Much easier. You simply hit your right or left shoulder buttons depending on the turn. Gone is the hop and once youre into the turn, getting the mini-boost from the left and right swivel of your analog stick, is very, very easy in comparison to MK64. I personally dont like that. It was that level of skill, being able to Powerslide to Red on every turn that separated the men from the boys. Granted it was frustrating, but more satisfying. Its actually much like Wall-Jumping in Super Mario Sunshine as compared to Mario 64. They made it easier, but almost too easy. Then again, I remember wanting to throw my controller against the wall on certain wall jumps on Mario 64, so you cant complain too much. So the Powerslide is a minor gripe, and as far as Hopping goes you never miss it.
The speed is thankfully improved from its first showing. 150cc feels exactly as it should, and with all the zips that you go over you feel like youre flyin. Any faster would take away from the emphasis on the weapons. Why they even showed the version they did at E3 so friggin slow is beyond me. That was a joke. Be very, very glad this was fixed because had it not been, this game would be ruined. Its like a platformer with a main character that runs like hes in molasses. It will completely destroy the entire experience.
Computer AI is about as improved as you could possibly hope for. The first time I saw an AI kart skid out of the way of a red shell, I was very very happy. As well, if youre in 8th place starting the final lap, youre not getting 1st. At best youll get to 3rd or 4th, and that makes all the difference in the world. Gone are the days where you can move up 8 places in 20 seconds, and same goes for the computer. 2nd place wont get lightning like MK64 and again, you can no longer just hang back for 2 laps and then race to first because of your items. You will be left in the dust.
The final big change in the actual gameplay is the inability to hang items from your bumper to block incoming shells. You can drop a banana right at the moment youre about to be hit, but as of this date, Ive not been able to master it with any consistency. Youre moving so much that if you drop the banana while turning, the shell will get you anyway. Id be curious to ask the developers why they excluded thismaybe a balance issue? Either way it isnt tragic, but certainly a missed defense.
On the topic of weapons, rest assured your favorites are there (even if not immediately accessible). I dont want to spoil anymore than I already have, so just be prepared to unlock everything and know youll be happy. I thought a few things were missing when I first started playing, but theyre in there.
Which brings us to the setup of the game and the myriad of unlockables. Nintendo really went all out this time. Locked characters, karts, levels it makes the single-player mode wildly addictive. Unlocking everything will certainly take you a few days, and is much more satisfying than MK64. The lack of a story mode actually surprised me as that was the one thing about Diddy Kong Racing that I thought whooped MK64s butt. It was an incredibly creative way to go through the game. Even something along the lines of F-Zero wouldve been fun, but its not really a deterrent to the game just something I wouldve liked to have seen.
And of course, over 2,200 words later we finally get to the most important part of the review: Multiplayer. Do not attempt this, unless you have nowhere to be the next day. That line is not written as to make you smile or laugh, it is actually a warning. You will play this game for over 8 hours straight at some point in your life. For me? It was 9 ½ hours the first day I got it. From 6 PM to 3:30 AM. Unfortunately I had to be up 4 hours later, and wasnt too happy about a full 10 hour workday (didnt stop me from playing 5 hours that night though). Heres a surprise about the highly touted LAN Multiplayer: for racing, split-screen is actually better in my opinion. Certainly graphically its not, but for gameplay watching your enemies screen is such a huge part of the strategy and it seems like theres a lot more dumb-luck when its LAN. Ive done it with 3 TVs and 6 players, and although its a blast, the advantage of the skilled player is slightly diminished. Very, very nit-picky, but just my 2 cents.
For battle-mode however: hell yes LAN is the way to go. Its like Halo on karts baby. Unfortunately, you cant take off the motion detector. Id give anything to be able to disable that, and have a truly stealth frag fest.
This time around Nintendo has broken it up into 3 different sub-games. Balloon Battle, Shine Thief and Bob-Omb Blast.
Balloon Battle is the familiar 3 balloon setup is in tact with just one little twist: you can steal a players balloon and add it to yours. Its the single most impressive (and looking back OBVIOUS) upgrade to this mode. It adds so much strategy, and is just annoying as ever-lovin hell when it happens to you. Ive never been angrier than being up on some mofo 2 balloons to 1, and then having it stolen and now Im one hit away from going out. Its maddening, but perfect. Hats off to Nintendo for that.
Shine Thief is basically King of the HIll with each player trying to hold the Shine when the counter ticks down to zero. You can steal it by slamming into the kart. A little disappointed they didn't make it a cumulative time spent holding type of deal as with Tony Hawk - but it's still fun.
The final mode, Bob-Omb Blast has the potential to be incredible, but they keep no stats for 2nd, 3rd, or 4th place. What the hell? The game is great, you pick up bombs, each kart can hold 10 (5 per character) and you chuck 'em at everyone. IF you successfully bomb someone you you gain a star (4 to win) and if someone hits you, you lose a star. It's certainly fun - but a simple stat tracking would've added endless replay to this. Nintendo made the same mistake with Wave Race and not allowing you to keep track of your wins and losses in multiplayer. Another puzzling move, when it seems the solution is so simple.
The levels actually leave a little to be desired and for the first time leads to the question: Why cant you use some actual tracks for battle mode? Baby Park would be awesome in battle mode, even Luigis Circuit. As it is, the levels are suitable, but lacking any great obstacles that would add to the gameplay. Again, being nit-picky, but thats all you can do for this game.
Unfortunately, there is one legitimate gripe and that is that when you dieyou die. No bombs this time. It was so glorious to become a bomb and spoil someones chance of winning in MK64. As is the case with the Hanging Items gripe, you just gotta wonder what the reasoning was behind it. Its minor indeed, but quite puzzling as to why its not included.
The Multiplayer section wouldnt be complete without at least mentioning Online Gaming. As a subscriber to Xbox Live, it absolutely breaks my heart that Nintendo didnt see fit to set up at least a peer-to-peer system since they already put all the coding into LAN. It wouldve taken very little to at least give people the option. Warp-Pipe does work surprisingly well, but the framerate is still buggy even with no lag. As well, once you have real-time voice-chat in gaming, its hard to go back. I have unlimited long distance however, and have been able to recreate the Xbox Live feel, but its very difficult. As well, without dedicated servers your experience is pretty limited. What couldve put this game over-the-top and been Nintendos perfect entry into the online gaming world is an opportunity wasted. Its why I want so badly for Nintendo to drop out of the hardware business and concentrate on the software. If they had done that for this generation, we could be playing Mario Kart with real-time voice chat with 16 different people across the world. But its just not meant to be.
When its all said and done, this is still the best game Ive ever played. Just because theres potential for a game to be slightly better, doesnt keep it from being the best. Everything can always be better, but theres something to be said for the best yet. What is so incredible about MK:DD is that they avoided the mistakes of previous GameCube rehashes and at the same time added new twists to completely freshen up the series. They took their time with this game and it shows at every corner. If you read a negative review about this game take it as nothing more than that persons personal issues towards gaming. If you cant play a game because the characters are too cute, youre a moron. These are GAMES. Although I love realistic gaming as much as the next guy, fun is fun. And Mario Kart is bar-none the most fun you will ever have playing videogames. It is a 10 in every respect. Almost every gripe is a personal nit-pick, and even those can probably be debated. There is no reason not to own this game, and seriously if the game doesnt enter your dreams or make you drive differently after you play it, its time to reconsider your hobby. Its a perfect 10.
quote:Uuuuh klein???
Op zondag 2 november 2003 11:00 schreef BMH het volgende:
Klein reviewtje
[..]
quote:Is t nu zeker???
Op zondag 2 november 2003 10:14 schreef gamecube_master het volgende:
JAH! mario kart komt op 7 november uit! nog maar 5 daagjes dan
quote:volgens dat bericht zou het de 7de uitkomen, ik ga in ieder geval wel even kijken
Op zondag 2 november 2003 15:22 schreef King_of_cubes het volgende:
hij komt toch pas de 14 e uit??
quote:Nintendo.nl lijkt me indd meer betrouwbaarden dan een of ander vaag bericht.. Ach ik kan me nog wel wat vermaken met FZero
Op zondag 2 november 2003 16:46 schreef TAG-Speedy het volgende:
De 7e lijkt me flauwekul, op Nintendo.nl staat ook gewoon de 14e ... zou ook niet inzien waarom ze hem een week eerder in de winkels zouden gooien (dat betekend dan dan je bij sommige gameshops hem al over 3 dagen zou moeten kunnen kopen). Wordt een beetje afgegaan op de speelgoed boeken van Intertoys en Bart Smit en een wazig forum bericht, hoezo hypen die handel
quote:ik weet van eerdere dingen dat nintendo.nl niet al te snel is met nieuwsberichten, die dingen worden pas er op gezet als er geruchten zijn
Op zondag 2 november 2003 16:57 schreef ShadoW17 het volgende:[..]
Nintendo.nl lijkt me indd meer betrouwbaarden dan een of ander vaag bericht.. Ach ik kan me nog wel wat vermaken met FZero
quote:dat is waar, maar het is gewoon algemeen bekend dat nintendo.nl niet snel aan geruchten toegeefd
Op zondag 2 november 2003 17:33 schreef King_of_cubes het volgende:
dat is waar maar vaak zet nintendo de datum ook wat later neer
quote:dat is ook waar nouja ik denk dat we gewoon moeten wachten en zien
Op zondag 2 november 2003 17:34 schreef gamecube_master het volgende:[..]
dat is waar, maar het is gewoon algemeen bekend dat nintendo.nl niet snel aan geruchten toegeefd
quote:ja, ik ga gewoon kijken in de winkels
Op zondag 2 november 2003 17:42 schreef King_of_cubes het volgende:[..]
dat is ook waar nouja ik denk dat we gewoon moeten wachten en zien
Kom ik net de PAL boxart tegen op Cubezone.nl
Een rood hoesje ... hmmmm. En maar 3 memorycard blocks, kan ik de aanschaf van een 251 blocks memorycard nog even uitstellen
Strolie, Chocobo en Roy ownen
7 November Mario Kart: Double Dash (Nintendo)
7 November Wrestlemania XIX (Yukes)
13 November Harry Potter: Quidditch World Cup (EA)
21 November Pokemon Colosseum (Nintendo)
21 November Star Wars Rogue Squadron III: Rebel Strike (EA)
27 November Gotcha Force (Capcom)
27 November Phantasy Star Online Episode I & II Plus (Sega)
27 November Phantasy Star Online Episode III (Sega)
27 November R: Racing Evolution (Namco)
27 November Pac-Man Vs. (Namco)
28 November Mario Party 5 (Nintendo)
28 November Medabots Brave (Natsume)
28 November Dragon Ball Z: Budokai (Bandai)
4 December Naruto 2 (Tomy)
4 December Bonk (Hudson Soft)
4 December Crash Bandicoot 4 (Konami)
4 December Medal of Honor: Rising Sun (EA)
4 December Mickey & Minnie Hide N Sneek (Capcom)
5 December Baten Kaitos: The Neverending Wings & The Lost Sea (Namco)
6 December Finding Nemo (Yukes)
11 December Derby Tsuku 3: Derby Uma o Tsukurou! (Sega)
11 December Harry Potter to Kenja no Ishi (EA)
11 December Peach Taro Electric Railroad 12 (Hudson)
11 December Treasure One Piece: Grand Battle! 3 (Bandai)
12 December 1080 Snowboarding: Avalanche (Nintendo)
12 December Donkey Konga (Nintendo)
18 December Dream Mix TV World Fighters (Hudson)
18 December Sonic Heroes (Sega)
18 December SSX3 (EA)
18 December Adventure Island (Hudson)
18 December Power Pro Baseball 10: Final Edition (Konami)
25 December Need For Speed: Underground (EA)
quote:Geen bonusdisk?
Op zondag 2 november 2003 18:07 schreef TAG-Speedy het volgende:
Kom toch om de 2 dagen bij de gameshop dus zie em wel liggen
Maar van die geruchten, kan ook met een paar vrienden hier posten dat hij morgen al verschijnt!! Wowzolang grote sites niet met serieuze dingen komen geloof ik er niet in. Maar hopelijk heb ik ongelijk en kunnen we vanaf de 7e elkaar tegen komen in de battlemode via Warppipe
Kom ik net de PAL boxart tegen op Cubezone.nl
Een rood hoesje ... hmmmm. En maar 3 memorycard blocks, kan ik de aanschaf van een 251 blocks memorycard nog even uitstellen
quote:Who kers
Op zondag 2 november 2003 18:42 schreef Mr.Noodle het volgende:[..]
Geen bonusdisk?
quote:Ja indd, als ik MK : DD maar kan spelen wa kan mij die bonusdisc nou schelen
Op zondag 2 november 2003 19:26 schreef Chocobo het volgende:[..]
Who kers
Het zijn maar filmpjes en demo.
quote:ach het zou wel leuk zijn geweest maar het is niet noodzakelijk, voordat ik die bonus-disc aanraak ga ik eerst mario kart: DD zelf "grijsspelen"
Op zondag 2 november 2003 19:26 schreef Chocobo het volgende:[..]
Who kers
Het zijn maar filmpjes en demo.
quote:ik vind die achtergronden er altijd wel gaaf uitzien
Op zondag 2 november 2003 19:47 schreef Retarded het volgende:
[afbeelding]
Geen screens meer,
Ik kan het niet meer aan
quote:ik moet nog te lang wachten! want ik wil hem nu!
Op zondag 2 november 2003 20:07 schreef HomerJ het volgende:
Kap met martelen!!!!!!!!Geen screens meer,
Ik kan het niet meer aan
Ik wil er niks meer van zien totdat ik dat spel in me bezit heb...
Dus mocht ik hier nog reageren, kun je me gelijk bannen...Ogen staan vanaf nu op "Mariokart"-negeerstand en ga me mooi storten op me huiswerk waarmee ik nu alweer achterloop...
quote:
Op zondag 2 november 2003 21:43 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik ben het echt gewoon strontbeu van al die Kut-Mariokart:DD screensVan al dat lekkergemaak, gepats dat het zo kewl en gaaf eruit ziet ga je alleen maar meer wensen dat dat ding morgen op je deurmat ligt. Ik word er echt schijt en schijt ziek van. Ben net al naar de pot geweest om me diarree hierover te lozen dus met die plaatjes moet je echt optuuven...
Ik wil er niks meer van zien totdat ik dat spel in me bezit heb...
Dus mocht ik hier nog reageren, kun je me gelijk bannen...Ogen staan vanaf nu op "Mariokart"-negeerstand en ga me mooi storten op me huiswerk waarmee ik nu alweer achterloop...
zwart, goud en rood
mario 128 zal ook wel iets speciaal krijgen zeker ?
quote:los ook hoor, en vergeet je de Players Choice niet?
Op zondag 2 november 2003 22:28 schreef TAG-Speedy het volgende:
Vergeet de paarse van Mario Sunshine niet (als je hem in het SMS pack kocht iig)
quote:
Op zondag 2 november 2003 20:07 schreef HomerJ het volgende:
Kap met martelen!!!!!!!!Geen screens meer,
Ik kan het niet meer aan
quote:Dan pas
Op zondag 2 november 2003 18:37 schreef Hellrazor het volgende:
Japanse release lijst25 December Need For Speed: Underground (EA)
quote:bij dimensionplus staat dat hij 21 november komt!
Op maandag 3 november 2003 12:24 schreef Mister_T het volgende:[..]
Dan pas
quote:
Need for Speed Underground 54.99 21 november 2003
quote:
Op maandag 3 november 2003 12:13 schreef Strolie75 het volgende:
Review bij Eurogamer: http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=53660
quote:nope, ik heb ook geen betalingsbevestiging gekregen!
Op maandag 3 november 2003 12:22 schreef Lexie het volgende:
Mensen die bij gamerelease bestel hebben, hebben jullie al een betalingsbevestiging gekregen? Ik nog niet, maar ja, bij Soul Calibur moest ik er ook zelf om vragen, maar ik dacht dat het een eenmalige vergissing zou zijn.
Dit vind ik wel zo'n gaaf plaatje he
Let op de details, die spikes op die banden, dat t-shirtje wat baby bowser aan heeft, dat gesprayde logo op de kart, het speciale wapen...
Vraagje trouwens; weet iemand als je tegen elkaar racet je ook verschillende cc karts kan pakken? Ik bedoel, ik koop dat spel en speel dat dus vaker als mijn vrienden waardoor ik dus beter ben, maar om het dan gelijk te trekken (en waardoor het tegen elkaar racen leuker wordt) dat ik dan bv in een 100cc kart race, en die vriend dan in een 150 cc? Weet iemand dus of dat kan?
quote:
£99 Mario Kart Cube bundle.Following Microsoft's recent Xbox bundle initiative, which saw Midtown Madness 3 and a two-month Xbox Live subscription voucher join Halo in a £139.99 console bundle, Nintendo has hit back with a deal of its own, bundling triple-A Christmas hopeful Mario Kart: Double Dash!! and an exclusive Zelda Collector's Edition disc with the diminutive console for just £99 / ¤149 from November 14th.
Mario Kart: Double Dash is already winning critical plaudits, with many print magazines doling out top honours for the racing series' GameCube debut, and Eurogamer awarding it 9/10 in a massive review this morning.
However the crowning feature of the bundle for many fans will be The Legend of Zelda: Collector's Edition disc, which aims to build on the success Nintendo's original Zelda promotional disc by bundling two of Link's original NES adventures (The Legend of Zelda and The Adventure of Link) with both N64 incarnations (Ocarina of Time and Majora's Mask) and a one-level demo of GameCube update The Wind Waker. It is not though that the disc will be made available elsewhere.
Nintendo will be hoping that the limited edition bundle will help drive Cube sales back above those of its closest rival the Xbox, which it overtook briefly following the recent launch and widespread advertising of a £79.99 price point, only to sink back again following the Xbox's reactionary bundle deal.
Indeed, the move may even force Microsoft to introduce a new price point for Xbox, which currently sells on its own for £129.99 - £50 more than the GameCube and just £10 less than the PS2, which continues to rocket off the shelves in spite of everything. Microsoft had been planning a price cut prior to its X03 event in Nice, but eventually shelved the idea in favour of the bundle deal, a move which seems to have been paying off so far.
quote:Lijkt me zeer onwaarschijnlijk. Het enige wat je kunt doen is de meest crappe kart uitzoeken die je kunt nemen, maar ze zullen allemaal hun pluspunten hebben. Misschien kun je wel een handicap instellen, maar dat betwijfel ik ook.
Op maandag 3 november 2003 12:45 schreef febster het volgende:
[afbeelding]Dit vind ik wel zo'n gaaf plaatje he
![]()
Let op de details, die spikes op die banden, dat t-shirtje wat baby bowser aan heeft, dat gesprayde logo op de kart, het speciale wapen...
Vraagje trouwens; weet iemand als je tegen elkaar racet je ook verschillende cc karts kan pakken? Ik bedoel, ik koop dat spel en speel dat dus vaker als mijn vrienden waardoor ik dus beter ben, maar om het dan gelijk te trekken (en waardoor het tegen elkaar racen leuker wordt) dat ik dan bv in een 100cc kart race, en die vriend dan in een 150 cc? Weet iemand dus of dat kan?
Edit: Need For Speed: Underground is ook een reden... Alleen ziet dit er wel goed uit @ GC?
[Dit bericht is gewijzigd door SpleeffY op 03-11-2003 16:02]
quote:Koop dan maar niet Tiger Woods.... 40 blocks...
Op zondag 2 november 2003 18:07 schreef TAG-Speedy het volgende:
Een rood hoesje ... hmmmm. En maar 3 memorycard blocks, kan ik de aanschaf van een 251 blocks memorycard nog even uitstellen
quote:
Op maandag 3 november 2003 15:59 schreef SpleeffY het volgende:
Dit spel alleen vind ik nog nèt geen reden genoeg om een GC te kopen, zijn er nog meer van fantastische kinder-spellen?
Edit: Need For Speed: Underground is ook een reden... Alleen ziet dit er wel goed uit @ GC?
gameplay is blijkbaar niet belangrijk in jouw wereldje...
en je hebt ook nog nooit een snes gehad ofzo, of op kunnen spelen?
quote:Gameplay vind ik wel belangrijk
Op maandag 3 november 2003 16:09 schreef ASSpirine het volgende:[..]
gameplay is blijkbaar niet belangrijk in jouw wereldje...
en je hebt ook nog nooit een snes gehad ofzo, of op kunnen spelen?
Maar waar heeft jouw opmerking van gameplay dan betrekking op? Op de GC in het algemeen, op Mario Kart of op NFS:U?
quote:je zegt kinder-spellen
Op maandag 3 november 2003 16:31 schreef SpleeffY het volgende:[..]
Gameplay vind ik wel belangrijk
.
Nooit een snes gehad, ik had een Sega... Maar ik wilde eigenlijk altijd de snes hebben, die had Donkey Kong, Mario Kart enzovoortsMaar waar heeft jouw opmerking van gameplay dan betrekking op?
Op de GC in het algemeen, op Mario Kart of op NFS:U?
en ik heb blijkbara je zin verkeerd gelezen
ik dacht dat je bedoelde dat Mario kart juist geen reden was om een cube te kopen...
quote:Nee, dat bedoelde ik niet
Op maandag 3 november 2003 16:34 schreef ASSpirine het volgende:[..]
je zegt kinder-spellen
was dat sarcatisch bedoeld eiglijk ?en ik heb blijkbara je zin verkeerd gelezen
ik dacht dat je bedoelde dat Mario kart juist geen reden was om een cube te kopen...
Fifa 2004 is ook verkrijgbaar op de GC... Nog een reden om er een te kopen !
Heb je voor ¤ 99,-- ook controllers en memory-card erbij offeuh?
Het enige nadeel is dat je voor de GameCube geen spellen kan kopiëren...
quote:gelijk heb je
Op maandag 3 november 2003 16:44 schreef SpleeffY het volgende:[..]
Nee, dat bedoelde ik niet
. Ik ben juist een groot fan van Mario Kart
! "Kinder-spellen" was niet beledigend of sarcastisch bedoeld, ik noem kleurrijke spellen als Mario, Spyro enz altijd zo
.
Ik bedoelde dat ik geen GC zou gaan kopen om er maar één spel op te spelen. Dus ik zocht nog naar een ander spel dat ook de moeite waard was, Need For Speed: Underground dus.
Fifa 2004 is ook verkrijgbaar op de GC... Nog een reden om er een te kopen
!
Heb je voor ¤ 99,-- ook controllers en memory-card erbij offeuh?
Een nadeelvoordeel is dat je voor de GameCube geen spellen kan kopiëren...
geen zelda fan?
geen metroid freak?
geen monkey lover? (monkeyball)
niet zwaardgeil? (soul calibur)
je krijgt een controller en mem card moet je apart kopen (aanrader = koop er direct een van 251 blocks)
quote:Er zit een spongebob demo op
Op zondag 2 november 2003 19:38 schreef ShadoW17 het volgende:[..]
Ja indd, als ik MK : DD maar kan spelen wa kan mij die bonusdisc nou schelen
3Blocks is trouwens ERG fijn !!
quote:Zelda: Geen fan, misschien omdat ik het nog nooit heb gespeeld
Op maandag 3 november 2003 16:48 schreef ASSpirine het volgende:[..]
gelijk heb je
geen zelda fan?
geen metroid freak?
geen monkey lover?(monkeyball) LOL
,
,
!!!
niet zwaardgeil? (soul calibur)
je krijgt een controller en mem card moet je apart kopen (aanrader = koop er direct een van 251 blocks)
Eigenlijk wilde ik een XboX kopen, vanwege NFS:U, Fifa 2004 en hij kan DVD's spelen... Maar een DVD-speler heb ik al en die twee spellen zijn ook @ GC verkrijgbaar.. Plus Mario Kart !
Maar ik vind het toch echt een nadeel dat je geen gebrande spellen kan spelen op de GameCube .
zoek maar even in de winkels, zal wel goedkoop te verkrijgen zijn
in de bart smit hier kost het 25 euro
maar ik dnek dta je zelfs nog lager kan vinden
quote:Mijn geluk kan niet op vandaag
Op maandag 3 november 2003 16:55 schreef Roi het volgende:[..]
Er zit een spongebob demo op
![]()
3Blocks is trouwens ERG fijn !!
Spongebob Squarepants op de GameCube?
Edit: niet sarcastisch bedoeld
[Dit bericht is gewijzigd door SpleeffY op 03-11-2003 17:02]
quote:
Op maandag 3 november 2003 17:01 schreef SpleeffY het volgende:[..]
Mijn geluk kan niet op vandaag
...
Spongebob Squarepants op de GameCube?
Edit: niet sarcastisch bedoeld
![]()
spongebob sucks... naar mijn mening
heb je die gave disney spelletjes al gecheckt ?
en je gebruikt de broadband adapter ervoor
dus ik zie de logica er wel in, maar LAN is makkelijker
quote:Dus al wil ik Lannen dan moet ik eerst nog iets extra's kopen
Op maandag 3 november 2003 17:08 schreef ASSpirine het volgende:[..]
spongebob sucks... naar mijn mening
heb je die gave disney spelletjes al gecheckt ?en je gebruikt de broadband adapter ervoor
dus ik zie de logica er wel in, maar LAN is makkelijker
quote:idd
Op maandag 3 november 2003 17:10 schreef Roi het volgende:[..]
Dus al wil ik Lannen dan moet ik eerst nog iets extra's kopen
?
ook omdat Nintendo even stopt met het produceren van de BBA
en met de small band adapter kan je niet lannen dacht ik
quote:jep, voordat de voorraden op zijn
Op maandag 3 november 2003 17:15 schreef ASSpirine het volgende:[..]
idd
en wees snel, want ik dnek dat de voorraad snel op zal zijnook omdat Nintendo even stopt met het produceren van de BBA
en met de small band adapter kan je niet lannen dacht ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |