quote:Romantisch liedje, vrij rustig, word gezongen door een man
ik hoorde vannacht een liedje dat gaat zo in het refrein:
"strange... I got this feeling... that is miss yooouuu..." (ofzo?)
Iemand?! het kan trouwens ook iets zijn van...: "I... I hold on a / this the feeling... that i love yoouuuuuu??"
als ik hem hoor herken ik hem zo.. maar ik weet geen titel / artiest. kep google al afgezocht op meest mogelijke trefwoorden, en letssingit.com ook
Weet iemand wat ik bedoel?
quote:incubus - miss you ?
Op maandag 20 oktober 2003 13:33 schreef Erosjuhhh het volgende:
uit ouder topic:
[..]Romantisch liedje, vrij rustig, word gezongen door een man
jaartal weet ik niet, voor 1990 iig, het liedje is ook keer gebruikt bij valentijn aflevering van bobby's world, die zijn rond 1990 gemaakt, daarom weet ik dat
ik heb gezocht op site's met die cartoon, nergens staat iets over liedjesIemand?! het kan trouwens ook iets zijn van...: "I... I hold on a / this the feeling... that i love yoouuuuuu??"
als ik hem hoor herken ik hem zo.. maar ik weet geen titel / artiest. kep google al afgezocht op meest mogelijke trefwoorden, en letssingit.com ook
quote:driving home for christmas chris rea???
Op maandag 20 oktober 2003 13:43 schreef mdeen het volgende:
Ik ben ook nog op zoek naar een nummer. Ik kan zo niet voordoen hoe het gaat, maar het was een kerstnummer een jaar of 10 geleden dat twee jaar gedraaid werd op radio 3.
Het was een melancholiek nummer waar een of andere oude kerel met een lage raspende stem een beetje brommerig zong.Weet iemand wat ik bedoel?
quote:2 mensen die hetzelfde denken, dus dan zal dat je nummer wel zijn.
Op maandag 20 oktober 2003 13:49 schreef Deetch het volgende:
Driving home for christmas van Chris Rea?
quote:Nee, ik weet wat ie bedoelt denk ik. Was dat niet een nummer van Tom Waits of zo met een of andere dakloze?
Op maandag 20 oktober 2003 13:50 schreef Deetch het volgende:[..]
2 mensen die hetzelfde denken, dus dan zal dat je nummer wel zijn.
quote:Ik denk niet dsat het met Chris Rea was. Dat met Tom Waits dat zou wel eens kunnen. Enig idee hoe dat nummer heette?
Op maandag 20 oktober 2003 13:58 schreef bloodymary het volgende:[..]
Nee, ik weet wat ie bedoelt denk ik. Was dat niet een nummer van Tom Waits of zo met een of andere dakloze?
quote:nope
Op maandag 20 oktober 2003 13:48 schreef Ichi het volgende:[..]
incubus - miss you ?
quote:Ja, dat zeg ik net: Gavin Bryars - Jesus' blood never failed me yet
Op maandag 20 oktober 2003 14:01 schreef mdeen het volgende:[..]
Ik denk niet dsat het met Chris Rea was. Dat met Tom Waits dat zou wel eens kunnen. Enig idee hoe dat nummer heette?
quote:Ja, dat zeg ik net: Gavin Bryars - Jesus' blood never failed me yet
Op maandag 20 oktober 2003 14:01 schreef mdeen het volgende:[..]
Ik denk niet dsat het met Chris Rea was. Dat met Tom Waits dat zou wel eens kunnen. Enig idee hoe dat nummer heette?
quote:Anybody?? Tis een elektronisch deuntje en klinkt bekend, maar ik weet ff niet van wie het is...
Nog steeds niemand bekend met het nieuwe reclamespotje op TMF en dan vooral het nummer wat ze daar bij draaien?
quote:Sorry, maar daar hebben onze antwoordden zich gekruist.
Op maandag 20 oktober 2003 14:05 schreef bloodymary het volgende:[..]
Ja, dat zeg ik net: Gavin Bryars - Jesus' blood never failed me yet
Dat was inderdaad: "Johnny Cash - A Thing Called Love" thanks guys
de liedjes zijn als volgt:
Eerst draait tomcraft zijn eigen nummer "loneliness", daarna een onbekend nummer, daarna DK (murder whas the bass) na murder whas the bass komt een nummer waarin een vrouw zingt en waarin duidelijk een viool te horen is (het refrein is, hoe flauw ook: tadada tadada tadadajaja, tadada tadada tadadadada).
Nu wil ik weten welk nummer dat is, en ook wat de titel van het nummer erna is en wat de makers van de wtee nummers zijn..
hopelijk kan iemand me ff helpen...
Iemand een idee, zal wel een nieuw nummer zijn van een of andere best wel bekende nederlandse rapper
denk rond 1996, een liedje met als refrein
Diane, diane, diane (en dan strijkers enzo op de achtergrond...)
hele mooie plaat, met een mooie clip en de zanger lijkt op freddie mercury....
thnx
quote:Therapy - Diane?
Op maandag 20 oktober 2003 16:42 schreef Milkwoman het volgende:
oke dan... ik aan de beurtdenk rond 1996, een liedje met als refrein
Diane, diane, diane (en dan strijkers enzo op de achtergrond...)
hele mooie plaat, met een mooie clip en de zanger lijkt op freddie mercury....thnx
quote:Zal Andy leuk vinden
Op maandag 20 oktober 2003 16:42 schreef Milkwoman het volgende:
........en de zanger lijkt op freddie mercury....
is m ja....
Lol
thnx
quote:kijk eens naar de openingspost...
Op maandag 20 oktober 2003 18:01 schreef Muziekstad2000 het volgende:
* soort van terug vind post *Oh...en kom maar weer op met de vragen.... heb vanavond alle tijd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |