abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 19 oktober 2003 @ 17:27:11 #1
22065 Zooi
Onwijs trotse papa
pi_13987459
Vervolg van Zwangerschap en geboorte deel 12

A.s. papa's en mama's:
31 oktober 2003:SheDeviltje
1 november 2003: Meaghan
15 november 2003: Luckepuk
25 november 2003: Livelink
8 december 2003: Irule25 (papa)
12 december 2003: Yfke
12 december 2003: Lewis.de.boxer
12 januari 2003: 70four (papa)
27 januari 2004: Belana & Kbot2000
22 februari 2004: Catootje
24 februari 2004: Gaoxing
* *1 maart 2004: Swetsenegger & E.T.
7 april 2004: Jambo
17 april 2004: MikMau
14 mei 2004 : Noukie
25 mei 2004: Psyche2003 (papa)
28 mei 2004: poemojn
2 juli 2004: Xeliana

* vermeldingen in het rood zijn (as) officiele fokbaby's

De perssmilie: http://home.wanadoo.nl/jmwvd/Smilies/push.gif
De emo-smilie: http://home.wanadoo.nl/jmwvd/Smilies/emo-smilie

Dat uitgerekend ik nog eens een keer zo'n topic mag openen. .

[Dit bericht is gewijzigd door Karin op 29-10-2003 09:22]

[url=http://thomas.vanderhulst.nl]Thomas[/url]
  zondag 19 oktober 2003 @ 17:28:16 #2
22065 Zooi
Onwijs trotse papa
pi_13987485
Thomas zegt hallo!

Thomas zijn website: http://thomas.vanderhulst.nl

[Dit bericht is gewijzigd door Zooi op 19-10-2003 18:00]

zondag 19 oktober 2003 @ 17:29:05 #3
36959 Furby
Geile neuk Harrie
pi_13987506
quote:
Op zondag 19 oktober 2003 17:28 schreef Zooi het volgende:
Thomas
Geen Guus ?
Op zaterdag 22 april 2006 21:20 schreef Zweefvliegje het volgende:
Bij een stoplicht mag je gewoon achter elkaar staan, zonder 2 seconden afstand! :(
  zondag 19 oktober 2003 @ 17:37:27 #4
24188 Belana
kloon van belana
pi_13987684
Wij willen er ook zo 1........
stormy waters...
sailin'
  FOK!fossiel zondag 19 oktober 2003 @ 17:37:37 #5
2628 Karin
pi_13987688
Hallo Thomas!

Hoe is het met Lies? Al een beetje bekomen van alle toestanden? Wanneer mag ze naar huis?

Jubileum moderator zondag 19 oktober 2003 @ 20:50:20 #6
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_13992055
Ow Thomas wat ben je toch mooi
Ik zie dat Opa en Oma ook zeer trots zijn, jouw ouders zijn voor de gelegenheid even overgekomen Zooi?

Enne..... kan ik Iris uithuwelijken aan Thomas? Dan is die ook onder de pannen
alhoewel 1 dochter in Tilburg bij Jorden en 1 in Zeeuws Vlaanderen is niet echt geweldig eigenlijk

En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  zondag 19 oktober 2003 @ 20:53:27 #7
67489 Dudette
yeah right...
pi_13992143
Wat een mooi kindje zeg!!
I'm sorry I offended you. I should have lied.
  zondag 19 oktober 2003 @ 22:06:46 #8
22065 Zooi
Onwijs trotse papa
pi_13994139
quote:
Op zondag 19 oktober 2003 17:37 schreef Karin het volgende:
Hallo Thomas!

Hoe is het met Lies? Al een beetje bekomen van alle toestanden? Wanneer mag ze naar huis?

Met Liesbeth gaat het langzaam aan beter. Ze is nog steeds erg moe, maar dat is een kwestie van tijd. Als alles een beetje mee zit dan mag ik morgen vrouw en zoon mee naar huis nemen. Ze is erg nieuwsgierig naar de reacties hier, als op Thomas zijn website en ik zal ze zeker verzoeken zo snel mogelijk hier een kijkje te komen nemen en e.e.a. te schrijven.
quote:
Op zondag 19 oktober 2003 20:50 schreef Lois het volgende:
Ow Thomas wat ben je toch mooi
Ik zie dat Opa en Oma ook zeer trots zijn, jouw ouders zijn voor de gelegenheid even overgekomen Zooi?

Enne..... kan ik Iris uithuwelijken aan Thomas? Dan is die ook onder de pannen
alhoewel 1 dochter in Tilburg bij Jorden en 1 in Zeeuws Vlaanderen is niet echt geweldig eigenlijk

Ja, mijn pa en ma zijn inderdaad voor een paar dagen terug in Nederland, wat toch wel een erg prettige gedachte is.
Iris en Thomas lijkt me een hele leuke match. .
pi_13995561
Nou dat had ik dus ook helemaal gemist, dat Zooi=Blauwe. Dus nog eens extra gefeliciteerd, ook namens Max. Wat een mooi en gaaf mannetje! Aan hem is in ieder geval niet te zien dat het een zware bevalling was.
Ben erg benieuwd naar het verhaal van Lies. Verwen haar maar flink Zooi.
mooi he, alles
  zondag 19 oktober 2003 @ 23:11:52 #10
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_13995739
Iemand zei dat ik nu aan de meldingsplicht moet voldoen, dus bij deze nog een post.
Het begint volgens mij nu een beetje te rommelen (sinds gistermiddag), maar het mag nog niet echt een naam hebben.
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
  maandag 20 oktober 2003 @ 08:51:29 #11
24188 Belana
kloon van belana
pi_13999484
Oe grijs, wat klink je nuchter...
Is dat omdat het de 2e is en je weet wat er komt?
(Ik moet nog 3 maanden en vind het nu al spannend...)
Maarre, vavnaf nu idd iedere dag melden he...
stormy waters...
sailin'
  maandag 20 oktober 2003 @ 08:55:13 #12
24188 Belana
kloon van belana
pi_13999523
quote:
Op zondag 19 oktober 2003 22:06 schreef Zooi het volgende:

[..]

Met Liesbeth gaat het langzaam aan beter. Ze is nog steeds erg moe, maar dat is een kwestie van tijd. Als alles een beetje mee zit dan mag ik morgen vrouw en zoon mee naar huis nemen. Ze is erg nieuwsgierig naar de reacties hier, als op Thomas zijn website en ik zal ze zeker verzoeken zo snel mogelijk hier een kijkje te komen nemen en e.e.a. te schrijven.

Lekker Lies verwennen idd Zooi! Zou lekker zijn als ze naar huis mogen he! Ik hoop het voor jullie.
Ik ben heel benieuwd naar Lies haar verhaal.
Intussen: rustig aan meid!
stormy waters...
sailin'
pi_13999573
jaaaaaaaa, vandaag komt Lies dus met haar exclusieve verhaal! Inspirerend voor Grijs may i hope

Spindizzy gefeli met de adoptieve vooruitgang en heeel veel succes! Melonovy gefeliciteerd met de geboorte van Esmee en ik mis LOGICIAN EN JESSIE!

DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
  maandag 20 oktober 2003 @ 09:36:19 #14
24188 Belana
kloon van belana
pi_13999973
Maar hoe is het nou met Catootje????
stormy waters...
sailin'
pi_14000091
Ook hier Lies maar ff feliciteren

Lies, van harte joh! Goed gedaan
We zijn heel benieuwd naar je verhaal

maandag 20 oktober 2003 @ 12:53:29 #16
24188 Belana
kloon van belana
pi_14003588
Nou, ik heb net nog even de bedrijfsarts gesproken, die wilde even weten hoe het bij het GAK was afgelopen. Alles in orde dus.
Verder had hij nog met PZ gesproken en die deden weer moeilijk, maar toen heeft hij tegen ze gezegd, joh, het GAK betaald die mevrouw, dus waar doen jullie nou moeilijk over, laat het lekker zo....
En toen dimden ze in.
Ik heb nooit meer wat gehoord van mijn chef, uiteraard...
Leuk is het toch niet hoor allemaal, ik moet er wel weer heen in april. Magoe, dat zien we dan wel. Ben wel blij dat dit nu achter de rug is.
Maar mijn chef krijgt het nog een keer van me.
stormy waters...
sailin'
  maandag 20 oktober 2003 @ 13:19:36 #17
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_14004255
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 08:51 schreef Belana het volgende:
Oe grijs, wat klink je nuchter...
Is dat omdat het de 2e is en je weet wat er komt?
(Ik moet nog 3 maanden en vind het nu al spannend...)
Maarre, vavnaf nu idd iedere dag melden he...
Ik ben gewoon vrij nuchter . En dat het de tweede keer is, scheelt ook wel, denk ik.

Momenteel rommelt het niet meer. Best irritant, ik heb liever dat het gewoon in 1x doorzet (wie niet...).
Vandaag is K3 thuis (beetje ziek), dus is het wel handig om vandaag te bevallen, maar dan moet de kleine wel een beetje meewerken . Zul je zien dat ik nog een paar weekjes moet wachten .

Hoe gaat het eigenlijk met Meaghan en SheDeviltje?

"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
pi_14007306
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 13:19 schreef Grijs het volgende:

[..]

Ik ben gewoon vrij nuchter . En dat het de tweede keer is, scheelt ook wel, denk ik.

Momenteel rommelt het niet meer. Best irritant, ik heb liever dat het gewoon in 1x doorzet (wie niet...).
Vandaag is K3 thuis (beetje ziek), dus is het wel handig om vandaag te bevallen, maar dan moet de kleine wel een beetje meewerken . Zul je zien dat ik nog een paar weekjes moet wachten .

Hoe gaat het eigenlijk met Meaghan en SheDeviltje?

*Meld*

Jammer dat het niet doorzet Grijs, maar ja, niets zo onvoorspelbaar als een bevalling!
Misschien zit je over een paar uurtjes wel de eerste weeën weg te zuchten. Ik hoop het voor je!!

Hier rommelt er nog helemaal niks helaas(..stilte voor de storm )
Wel last van veel harde buiken, maar dat is ook niet echt iets van de laatste tijd.
Gisteren het wiegje nog opgezet(zo'n mega grote 'fruitmand' van riet) en dan slaat het ongeduld wel érg hevig toe. Ik was vergeten hoe frusti en zwaar die laatste loodjes wegen, maar inmiddels zit ik de dagen(..uren.. minuten..) letterlijk weg te kijken.
Deze week de gyn. maar even aan z'n witte jas trekken, want ik ben haast niet meer in staat om de verzorging van Jillian op me te nemen, laat staan fatsoenlijk het huishouden te doen

pi_14008812
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 09:36 schreef Belana het volgende:
Maar hoe is het nou met Catootje????
..met mij is alles goed: vanmiddag lekker met hubbie gezwommen Heerluk! Buik groeit goed, eik geen bijzonderheden. ik zit nu in de 'het groeit' fase, maar verder eik weinig nieuws te melden! (is eik dus hartstikke goed neiuws in dit geval)
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
pi_14010374
Ik weet eigenlijk niet of ik wel in goede topic zit, maar aangezien het overbevolkt is met zwangeren zal ik een gokje wagen.

Ik heb twee maanden lang m'n pil doorgeslikt, gewoon netjes op tijd.
Nu had ik afgelopen vrijdag voor het eerst weer ongesteld moeten worden, en normaal ben ik altijd keurig op tijd. Nu ben ik dus nog steeds niet ongesteld geworden, althans ik heb steeds hele kleine druppeltjes bloedverlies, wel heb ik pijnlijke borsten, en dat vage gerommel in m'n buik (nee, niet m'n darmen). Is het 'normaal' dat als je je pil doorslikt, je later ongesteld kan worden?

maandag 20 oktober 2003 @ 17:18:09 #21
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_14010644
Ik slikte mijn pil regelmatig door en voor zover ik me kan herinneren werd ik altijd wel gewoon ongesteld op de dag dat dat zou moeten.
Maar ja, elk lichaam reageert anders. Als je wel een beetje bloedverlies heb zou ik me nog niet al te druk maken over een eventuele zwangerschap.
  maandag 20 oktober 2003 @ 17:21:50 #22
33160 akkien
nemo in amore videt
pi_14010746
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 17:07 schreef Juweel het volgende:
Ik weet eigenlijk niet of ik wel in goede topic zit, maar aangezien het overbevolkt is met zwangeren zal ik een gokje wagen.

Ik heb twee maanden lang m'n pil doorgeslikt, gewoon netjes op tijd.
Nu had ik afgelopen vrijdag voor het eerst weer ongesteld moeten worden, en normaal ben ik altijd keurig op tijd. Nu ben ik dus nog steeds niet ongesteld geworden, althans ik heb steeds hele kleine druppeltjes bloedverlies, wel heb ik pijnlijke borsten, en dat vage gerommel in m'n buik (nee, niet m'n darmen). Is het 'normaal' dat als je je pil doorslikt, je later ongesteld kan worden?

ik word eigenlijk altijd pas 2 tot 3 dagen later ongesteld nadat ik gestopt ben met slikken. OOk al slik ik echt een hele lichte pil.
Ieder lichaam reageert dus anders. Maar bij mij zit er wel regelmaat in...dus het is wel altijd 2 tot 3 dagen later. En als jij normaal wel altijd gelijk op tijd ongesteld bent en nu niet dan is dat wel een beetje vreemd.
imagination is more important than knowledge
pi_14011191
Oe spannend Grijs! Ik hoop voor jullie dat het snel doorzet!

Leuk ventje hoor die Thomas...en fijn dat Lies alweer een beetje opknapt. Hopelijk snel een berichie van haar!

Melonovy: gefeliciteerd met Esmee!! Esmeetjes zijn heeeeel lief...mijn nichtje Esmee is echt een schat van een meissie!!

Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 20 oktober 2003 @ 18:03:09 #24
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_14011572
Juweel, het kan een doorbraakbloeding zijn, die krijg je soms als je de pil een tijd doorslikt. Op zich heeft dat niks te betekenen, het is alleen lastig omdat je niet weet wanneer je dat krijgt en hoe lang het duurt. Het klopt in elk geval dat je een paar dagen lang steeds een heel klein beetje bloed verliest.

Thomas, wat ben je mooi Inderdaad een mooi koppeltje, Thomas en Iris

Grijs, netjes melden nu en baby elke dag vermanend toespreken zodat ie er snel uitkomt

Catoot, goed nieuws!

Meaghan, er is een leuk topic over babykamertjes (hint)

Belana, fijn dat het nu helemaal voor elkaar is, en die chef, nou die krijg je nog weleens

Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_14012772
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 18:03 schreef Rewimo het volgende:
Meaghan, er is een leuk topic over babykamertjes (hint)
Snel even een foto gemaakt..
Hij staat er al
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')