A.s. papa's en mama's:
31 oktober 2003:SheDeviltje
1 november 2003: Meaghan
15 november 2003: Luckepuk
25 november 2003: Livelink
8 december 2003: Irule25 (papa)
12 december 2003: Yfke
12 december 2003: Lewis.de.boxer
12 januari 2003: 70four (papa)
27 januari 2004: Belana & Kbot2000
22 februari 2004: Catootje
24 februari 2004: Gaoxing
* *1 maart 2004: Swetsenegger & E.T.
7 april 2004: Jambo
17 april 2004: MikMau
14 mei 2004 : Noukie
25 mei 2004: Psyche2003 (papa)
28 mei 2004: poemojn
2 juli 2004: Xeliana
* vermeldingen in het rood zijn (as) officiele fokbaby's
De perssmilie: http://home.wanadoo.nl/jmwvd/Smilies/push.gif
De emo-smilie: http://home.wanadoo.nl/jmwvd/Smilies/emo-smilie
Dat uitgerekend ik nog eens een keer zo'n topic mag openen. .
[Dit bericht is gewijzigd door Karin op 29-10-2003 09:22]
Thomas zijn website: http://thomas.vanderhulst.nl
[Dit bericht is gewijzigd door Zooi op 19-10-2003 18:00]
quote:Geen Guus ?
Op zondag 19 oktober 2003 17:28 schreef Zooi het volgende:
Thomas
Hoe is het met Lies? Al een beetje bekomen van alle toestanden? Wanneer mag ze naar huis?
Enne..... kan ik Iris uithuwelijken aan Thomas? Dan is die ook onder de pannen
alhoewel 1 dochter in Tilburg bij Jorden en 1 in Zeeuws Vlaanderen is niet echt geweldig eigenlijk
quote:Met Liesbeth gaat het langzaam aan beter. Ze is nog steeds erg moe, maar dat is een kwestie van tijd. Als alles een beetje mee zit dan mag ik morgen vrouw en zoon mee naar huis nemen.
Op zondag 19 oktober 2003 17:37 schreef Karin het volgende:Hallo Thomas!
Hoe is het met Lies? Al een beetje bekomen van alle toestanden? Wanneer mag ze naar huis?
quote:Ja, mijn pa en ma zijn inderdaad voor een paar dagen terug in Nederland, wat toch wel een erg prettige gedachte is.
Op zondag 19 oktober 2003 20:50 schreef Lois het volgende:
Ow Thomas wat ben je toch mooi![]()
Ik zie dat Opa en Oma ook zeer trots zijn, jouw ouders zijn voor de gelegenheid even overgekomen Zooi?Enne..... kan ik Iris uithuwelijken aan Thomas? Dan is die ook onder de pannen
alhoewel 1 dochter in Tilburg bij Jorden en 1 in Zeeuws Vlaanderen is niet echt geweldig eigenlijk![]()
quote:Lekker Lies verwennen idd Zooi! Zou lekker zijn als ze naar huis mogen he! Ik hoop het voor jullie.
Op zondag 19 oktober 2003 22:06 schreef Zooi het volgende:[..]
Met Liesbeth gaat het langzaam aan beter. Ze is nog steeds erg moe, maar dat is een kwestie van tijd. Als alles een beetje mee zit dan mag ik morgen vrouw en zoon mee naar huis nemen.
Ze is erg nieuwsgierig naar de reacties hier, als op Thomas zijn website en ik zal ze zeker verzoeken zo snel mogelijk hier een kijkje te komen nemen en e.e.a. te schrijven.
Spindizzy gefeli met de adoptieve vooruitgang en heeel veel succes! Melonovy gefeliciteerd met de geboorte van Esmee en ik mis LOGICIAN EN JESSIE!
Lies, van harte joh! Goed gedaan
We zijn heel benieuwd naar je verhaal
quote:Ik ben gewoon vrij nuchter
Op maandag 20 oktober 2003 08:51 schreef Belana het volgende:
Oe grijs, wat klink je nuchter...
Is dat omdat het de 2e is en je weet wat er komt?
(Ik moet nog 3 maanden en vind het nu al spannend...)
Maarre, vavnaf nu idd iedere dag melden he...
Momenteel rommelt het niet meer. Best irritant, ik heb liever dat het gewoon in 1x doorzet (wie niet...).
Vandaag is K3 thuis (beetje ziek), dus is het wel handig om vandaag te bevallen, maar dan moet de kleine wel een beetje meewerken . Zul je zien dat ik nog een paar weekjes moet wachten
.
Hoe gaat het eigenlijk met Meaghan en SheDeviltje?
quote:*Meld*
Op maandag 20 oktober 2003 13:19 schreef Grijs het volgende:[..]
Ik ben gewoon vrij nuchter
. En dat het de tweede keer is, scheelt ook wel, denk ik.
Momenteel rommelt het niet meer. Best irritant, ik heb liever dat het gewoon in 1x doorzet (wie niet...).
Vandaag is K3 thuis (beetje ziek), dus is het wel handig om vandaag te bevallen, maar dan moet de kleine wel een beetje meewerken. Zul je zien dat ik nog een paar weekjes moet wachten
.
Hoe gaat het eigenlijk met Meaghan en SheDeviltje?
Jammer dat het niet doorzet Grijs, maar ja, niets zo onvoorspelbaar als een bevalling!
Misschien zit je over een paar uurtjes wel de eerste weeën weg te zuchten. Ik hoop het voor je!!
Hier rommelt er nog helemaal niks helaas(..stilte voor de storm )
Wel last van veel harde buiken, maar dat is ook niet echt iets van de laatste tijd.
Gisteren het wiegje nog opgezet(zo'n mega grote 'fruitmand' van riet) en dan slaat het ongeduld wel érg hevig toe. Ik was vergeten hoe frusti en zwaar die laatste loodjes wegen, maar inmiddels zit ik de dagen(..uren.. minuten..) letterlijk weg te kijken.
Deze week de gyn. maar even aan z'n witte jas trekken, want ik ben haast niet meer in staat om de verzorging van Jillian op me te nemen, laat staan fatsoenlijk het huishouden te doen
quote:..met mij is alles goed: vanmiddag lekker met hubbie gezwommen
Op maandag 20 oktober 2003 09:36 schreef Belana het volgende:
Maar hoe is het nou met Catootje????
Ik heb twee maanden lang m'n pil doorgeslikt, gewoon netjes op tijd.
Nu had ik afgelopen vrijdag voor het eerst weer ongesteld moeten worden, en normaal ben ik altijd keurig op tijd. Nu ben ik dus nog steeds niet ongesteld geworden, althans ik heb steeds hele kleine druppeltjes bloedverlies, wel heb ik pijnlijke borsten, en dat vage gerommel in m'n buik (nee, niet m'n darmen). Is het 'normaal' dat als je je pil doorslikt, je later ongesteld kan worden?
quote:ik word eigenlijk altijd pas 2 tot 3 dagen later ongesteld nadat ik gestopt ben met slikken. OOk al slik ik echt een hele lichte pil.
Op maandag 20 oktober 2003 17:07 schreef Juweel het volgende:
Ik weet eigenlijk niet of ik wel in goede topic zit, maar aangezien het overbevolkt is met zwangeren zal ik een gokje wagen.Ik heb twee maanden lang m'n pil doorgeslikt, gewoon netjes op tijd.
Nu had ik afgelopen vrijdag voor het eerst weer ongesteld moeten worden, en normaal ben ik altijd keurig op tijd. Nu ben ik dus nog steeds niet ongesteld geworden, althans ik heb steeds hele kleine druppeltjes bloedverlies, wel heb ik pijnlijke borsten, en dat vage gerommel in m'n buik (nee, niet m'n darmen). Is het 'normaal' dat als je je pil doorslikt, je later ongesteld kan worden?
Leuk ventje hoor die Thomas...en fijn dat Lies alweer een beetje opknapt. Hopelijk snel een berichie van haar!
Melonovy: gefeliciteerd met Esmee!! Esmeetjes zijn heeeeel lief...mijn nichtje Esmee is echt een schat van een meissie!!
Thomas, wat ben je mooi Inderdaad een mooi koppeltje, Thomas en Iris
Grijs, netjes melden nu en baby elke dag vermanend toespreken zodat ie er snel uitkomt
Catoot, goed nieuws!
Meaghan, er is een leuk topic over babykamertjes (hint)
Belana, fijn dat het nu helemaal voor elkaar is, en die chef, nou die krijg je nog weleens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |