A.s. papa's en mama's:
29 oktober 2003: Grijs en K3
31 oktober 2003:SheDeviltje
1 november 2003: Meaghan
15 november 2003: Luckepuk
25 november 2003: Livelink
8 december 2003: Irule25 (papa)
12 december 2003: Yfke
12 december 2003: Lewis.de.boxer
12 januari 2003: 70four (papa)
27 januari 2004: Belana & Kbot2000
22 februari 2004: Catootje
24 februari 2004: Gaoxing
* * 1 maart 2004: Swetsenegger & E.T.
7 april 2004: Jambo
17 april 2004: MikMau
14 mei 2004 : Noukie
25 mei 2004: Psyche2003 (papa)
* vermeldingen in het rood zijn (as) officiele fokbaby's
De perssmilie: http://home.wanadoo.nl/jmwvd/Smilies/push.gif
De emo-smilie: http://home.wanadoo.nl/jmwvd/Smilies/emo-smilie
[Dit bericht is gewijzigd door Karin op 18-10-2003 15:02]
Ik heb zelf vandaag ook thuis gewerkt. Ik vond het wel moeilijk om in mijn eentje de discipline er in te houden, maar ik heb mezelf gewoon nog een paar doelen gesteld van dingen die ik af wil maken voor mijn zwangerschapsverlof en dat helpt wel.
Toevallig moet ik op het moment werk doen dat heel goed thuis kan, dus met mijn baas heb ik afgesproken dat ik op elk willekeurig moment kan beslissen om thuis te werken. Het voordeel van thuis werken is dat ik toch even tussen de middag een uurtje kan slapen. Dat haal ik 's avonds wel weer een keer in.
Vandaag ben ik weer bij de vk geweest en mijn bloeddruk was nog steeds goed! Wel is de baby ongelooflijk druk. In één week tijd ben ik nu 3x gecontroleerd en 3x lag de baby compleet anders. Op het moment ligt hij/zij een beetje overdwars, zaterdag in een stuit en donderdag zoals het hoorde. Ik vind het vele bewegen heel erg vermoeiend. Het is natuurlijk fijn dat ik het kindje zoveel voel, maar aan de andere kant heb ik het gevoel dat mijn buik als trampoline wordt gebruikt .
Livelink, als ik me goed herinner had jij ook zoveel gezeur op je werk. Gelukkig dat jij ook thuis je werk mag doen.
Ik ben vanmorgen weer bij de verloskundige geweest om naar het hartje te luisteren. Twee weken geleden wilde de kleine zich nog niet laten horen en vanmorgen maakte hij/zij het ook weer erg spannend. In eerste instantie was er weer niks te horen. Ik begon 'm al een beetje te knijpen. Ik vroeg of dat kwam doordat bij de echo bleek dat de placenta voorwaarts ligt. Dat zou inderdaad kunnen, maar ze wilde het toch echt horen nu. Ze zei al dat ik anders weer voor een echo naar het ziekenhuis moest. Dat leek me aan de ene kant wel leuk weer even koekeloere, maar aan de andere kant zegt ze dat ook niet voor niks. Het zou natuurlijk kunnen dat er iets niet goed is. Dus ik werd nog zenuwachtiger. Gelukkig vond ze het hartje uiteindelijk toch nog. Wat een opluchting was dat zeg. Ik moest wel erg goed luisteren, want m'n eigen hartslag was ook te horen. Maar toen ik het zelf eenmaal ook hoorde had ik een lach van oor tot oor op mijn gezicht. Nu mag ik over 3 weken weer terugkomen voor de controle. Hopelijk maakt die kleine het dan niet weer zo spannend, want dat is niet goed voor je bloeddruk.
Wat mijn thuiswerk betreft, het is een klus die normaal gesproken in 1 a 2 dagen te doen is en maandelijks terug keert. Ik moet een rapportage opleveren van cijfers. Ik zal idd even de discipline op moeten brengen, dat is dan thuis weer moeilijker, maar ik wil en moet het zo snel mogelijk doen, omdat de afdeling financiele administratie zit te wachten op mijn cijfers. Het komt wel goed, ik ben gewoon allang al blij.
Gisteravond hebben we de voorlaatste les gehad bij zwangerschapscursus. De mannen moesten ook aanwezig zijn.
Nou, Zooi en ik hebben het puffen en persen nu helemaal onder de knie hoor! Met veel gelach tussendoor!
Soms krijg ik toch wel al even de kriebels over wat komen gaat.......
Allereerst gemeende excuses van de gyn over het verloop van de behandeling, dit deed me ZO ontzettend goed!!!
Een curretage had hij onder de gegeven omstandigheden ook niet uitgevoerd, maar hij vond wel dat er meer uitleg naar mij gegeven had moeten worden.
Fout van de andere gyn dus.
Gisteren ben ik het vruchtje verloren en dat werd op de echo bevestigd, baarmoeder is schoon.
Daarna verder gekeken naar de afwijkende baarmoeder, die hij nooit geconstateerd heeft (en da's gek, want ik loop er al een jaar of 10) en idd, geen afwijkende baarmoeder.....
Wat de andere gyn heeft aangezien voor een afwijkende baarmoeder blijkt het litteken van de KS te zijn, waar zich nu endiometrose ontwikkeld heeft. Dit levert in mijn geval geen vruchtbaarheidsproblemen op, wel wordt de volgende bevalling sowieso een KS ivm de kwetsbaarheid van het litteken. Daar kan ik mee leven, ik heb liever een geplande keizersnee als de gierende spoedtoestand waarmee Freek gehaald is.
Verder heb ik met de gyn afgesproken dat ik alleen nog door hem behandeld wordt (ziekte en vakantie daar gelaten) omdat ik het vertrouwen in zijn mede medici even kwijt ben. We mogen er weer voor gaan, en godzijdank word ik vlot zwanger, tenminste, de gyn vindt binnen 5 maanden erg vlot....
Hij heeft erg veel tijd aan me besteed, ik heb alles kunnen vertellen wat me dwarszat (incl. de behoorlijk traumatische tijd rond Freek's geboorte), ik ben uitgehuild en we gaan weer voor een brusje voor Freek!
Lies, ook goed nieuws bij jou Lekker puffen samen
Vantevoren is het een lacherige bedoening, maar tijdens de weeën heeft het bij mij in elk geval goed geholpen.
Lies wat wordt het toch spannend! Over dat kramperige gevoel kan ik helaas niet meepraten maarja mijn baarmoeder zat nog helemaal potdicht met 42 weken, er heeft helemaal geen voorwerk plaatsgevonden. Wel fijn hoor, hoe weker de baarmoeder van te voren hoe sneller het straks allemaal gaat.
Jambo wat goed dat het hartje te horen was! En omdat je placenta aan de voorkant ligt moet je je straks niet ongerust maken dat je je kindje wat later dan gemiddeld gaat voelen (weet je dat alvast).
Maarre.. das toch niet toevallig het ziekenhuis in Enschede he!
Ik herken het beddegoed, pakje en mutsje namelijk meteen
quote:Ja, dat klopt
Op dinsdag 7 oktober 2003 21:01 schreef CarOnline het volgende:
Wat een klein popje zeg!Maarre.. das toch niet toevallig het ziekenhuis in Enschede he!
Ik herken het beddegoed, pakje en mutsje namelijk meteen
Ik ken jou ook wel...
v d Steeg
quote:Haha! Ik zag het al, doe ze daar de groeten van me, ze kennen me nog wel
Op dinsdag 7 oktober 2003 21:03 schreef Funnie het volgende:[..]
Ja, dat klopt
Ik ken jou ook wel...
v d Steeg
Jaaa jeetje, wie ben jij dan? Vaste kracht? Of uitzend?
Welke afdeling?
Werk jij daar niet meer? Ik dacht dat jij daar een vaste kracht was namelijk?
Maar goed erg offtopic hier.. als je msn heb mag je me wel adden tijgertjuh[at]home.nl
quote:Werk er nog steeds, maar 2 dagen in de week. Vannacht nachtdienst gehad. Maar jij werkt er niet meer begrijp ik? Ik ben er erg lang uitgeweest, ivm klachten met de zwangerschap. Maar als jij alleen maar nachtdienst heb gedraaid kan ik je haast niet kennen, ik draai sinds Juni 3 ploegen. Grappig zeg
Op dinsdag 7 oktober 2003 21:14 schreef Funnie het volgende:
Ik was een uitzend kracht.. Werkte bij jou op de afdeling. Heb heel erg lang alleen maar nachtdiensten gedraait. Dus draaide met alle 3 de ploegen daardoor mee.Werk jij daar niet meer? Ik dacht dat jij daar een vaste kracht was namelijk?
Maar goed erg offtopic hier.. als je msn heb mag je me wel adden tijgertjuh[at]home.nl
Ok ontopic maar weer
Maar goed.. Ik zal nu ook weer ontopic gaan
quote:Oooooooooooo ik weet het weer! Je had iets met bear ofzo in je email he? En ging je niet naar den Haag, of woonde een vriend van je daar? Ben jij dat?? Wat leuk! Das inderdaad al een hele tijd geleden
Op dinsdag 7 oktober 2003 21:23 schreef Funnie het volgende:
Ja, maar heb ook wel ochtend en middag diensten gedraait. Jij was toen zwanger van de tweeling.. en na de tweeling heb ik daar ook nog met je gewerkt.
Misschien zegt Annemiek je iets? We hadden het vaak over internet. Je had een hele leuke site van de kids
Ik ben wegens oa een verhuizing weggegaan bij hun.Maar goed.. Ik zal nu ook weer ontopic gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |