[Dit bericht is gewijzigd door GTiMICRO op 20-10-2003 13:12]
quote:Tnx.
Op maandag 20 oktober 2003 10:02 schreef GTiMICRO het volgende:
kan een modje effe kijken naar deze topic's
[XBOX] Chameleon MOD Chips
Halo configuratie problemen
PS2 Online setup probleem
fifa uit voor pc?
quote:Kolonisten van Catan dit is een dubbelpost
Op maandag 20 oktober 2003 13:16 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Tnx.
.
Kijk maar wat je ervan vind daggla
opvolger XBOX en PS2 >> Centrale x-box/ps2 topic
Red vs. Blue, Halo >> Centrale halo/xbox topic
battlefield 1942 vraagje >> Battlefield topic
quote:Dank je.
Op maandag 20 oktober 2003 17:08 schreef gieling het volgende:
En die roy ligt maar te luierenKijk maar wat je ervan vind daggla
opvolger XBOX en PS2 >> Centrale x-box/ps2 topic
Red vs. Blue, Halo >> Centrale halo/xbox topic
battlefield 1942 vraagje >> Battlefield topic
En zoals je kan lezen is Daggla er niet/nauwelijks, en ik heb 2 weken lang tentamens.
Ik ga mijn best doen, maar zoals mijn collega al zegt, we need you
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 22:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja ja kinders, ik ben weer thuisEn zoals je kan lezen is Daggla er niet/nauwelijks, en ik heb 2 weken lang tentamens.
Ik ga mijn best doen, maar zoals mijn collega al zegt, we need you
![]()
quote:1. Reageer je nou op mijn post? Ja? Ow, qoute dan ook.
Op dinsdag 21 oktober 2003 22:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dit topic: Post hier al je leuke online games (IE)
Ik had netjes eerst gezocht op planeshift en niets gevonden, ik was mij derhalve van geen kwaad bewust
quote:Zie je nog andere onbeantwoorde vragen
Op dinsdag 21 oktober 2003 22:56 schreef Roger-Wilco het volgende:[..]
1. Reageer je nou op mijn post? Ja? Ow, qoute dan ook.
quote:Lees de FAQ dan
2. Vermeld die link er dan bij.
quote:ALS je er al een topic over opent, maak dan wat meer werk van je openingspost. Geef info. Geef de link naar de homepage. Etc.
Ik had netjes eerst gezocht op planeshift en niets gevonden, ik was mij derhalve van geen kwaad bewust
Damn, ik heb daar een hekel aan
quote:* HomerJ wil Roy vermooderen
Op donderdag 30 oktober 2003 15:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
quote:nee, hij is wel vet!
Op donderdag 30 oktober 2003 20:24 schreef HomerJ het volgende:
Poll: Wil jij ook Roy's irritante smiley weg?![]()
Ook een poll maken? Klik hier
quote:hoezo heb je eigenlijk een hekel aan die smilie
Op donderdag 30 oktober 2003 20:21 schreef HomerJ het volgende:[..]
* HomerJ wil Roy vermooderen
quote:Weet niet ik kan hem gewoon niet uistaan
Op donderdag 30 oktober 2003 20:44 schreef GTiMICRO het volgende:[..]
hoezo heb je eigenlijk een hekel aan die smilie
Neem de indexpagina van GAM, en blader hem eens naar beneden.. wat een heerlijkheid is het niet?
quote:Opvoedmodus
Op donderdag 30 oktober 2003 21:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Roy, Foei, Ga naar je kamer!
Onvolwassen gedrag
aub
Stemmen mensen
quote:SPAM, ALARM, HALT, HO, OFF-TOPIC
Op maandag 3 november 2003 20:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[Fok!awards2003]nominaties onderdeel:Crew!Stemmen mensen
quote:
Op dinsdag 4 november 2003 15:58 schreef Fuxl het volgende:
[Fok!awards2003] Nominaties onderdeel: Crew!Gadver, ik kots van mezelf
Maare, hier is feedback niet echt voor bedoelt
quote:heb de discussie hier naartoe verplaats zodat het XBOX topic ontopic kan blijven
Op woensdag 5 november 2003 16:47 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Nu moet ik ook alle reacties deleten. Als je het meteen meld zonder er zelf op in te gaan kost het me maar één edit
als je steeds alles edit dan begrijpen modders nooit dat ze niet gewenst zijn
quote:Goed idee
Op woensdag 5 november 2003 16:54 schreef GTiMICRO het volgende:[..]
heb de discussie hier naartoe verplaats zodat het XBOX topic ontopic kan blijven
als je steeds alles edit dan begrijpen modders nooit dat ze niet gewenst zijn
Maar als ik edit en erin zet dat modden niet gewenst is snappen ze het toch wel? Als iedereen erop gaat reageren eindigt het binnen de korste keren op een flame war. En daar heb ik simpelweg geen zin in.
quote:dat kan natuurlijk wel,
Op woensdag 5 november 2003 16:56 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Goed idee
Maar als ik edit en erin zet dat modden niet gewenst is snappen ze het toch wel? Als iedereen erop gaat reageren eindigt het binnen de korste keren op een flame war. En daar heb ik simpelweg geen zin in.
quote:moet je het wel natuurlijk doen, zo lijkt het net of deze gast een discussie over soepkippen gestart heeft in het verkeerde topic
Op woensdag 5 november 2003 16:25 schreef Mert het volgende:
quote:deal
Op woensdag 5 november 2003 17:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ok. Vanaf nu doe ik dat ok
quote:TerugVindPost
Op donderdag 6 november 2003 10:51 schreef Khadgar het volgende:
Ik zal wel wat gemist hebben, maar wat is TVP?
Als je nix te melden hebt en het topic wil blijven volgen zodat ie in je AT komt
quote:Terugvindpost.
Op donderdag 6 november 2003 10:51 schreef Khadgar het volgende:
Ik zal wel wat gemist hebben, maar wat is TVP?
quote:Ja, want het is zo onwijs moeilijk om even op gam te klikken en dan het cube topic op te zoeken...
Op donderdag 6 november 2003 10:52 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Terugvindpost.
Wat een kutmentaliteit.
quote:
Op donderdag 6 november 2003 10:55 schreef Khadgar het volgende:[..]
Ja, want het is zo onwijs moeilijk om even op gam te klikken en dan het cube topic op te zoeken...
Wat een kutmentaliteit.
Ik zou wel eff wat voorbeelden zetten:
quote:
Op donderdag 6 november 2003 21:53 schreef PLAE@ het volgende:
tip: hij staat nu op planet.binaries.games
quote:
Op donderdag 30 oktober 2003 23:55 schreef Poogie het volgende:
heb hier Call_of_Duty.PROMO-iNVFX, ze zeggen dat dit het hele spel is, behalve het laatste level, nou als dit echt alles is moet ik zeggen dat dat spel wel heel klein is, en dat je hem zo hebt uitgespeeld
quote:
Op woensdag 5 november 2003 14:37 schreef RobRonalds het volgende:
hmmm.......![]()
ik dat spel netjes op 2 cd's.... installeren, helemaal perfect....
maar nu als ik wil spelen krijg ik een foutmelding dat ik niet de goede cd heb?????wie kan mij ff uit de brand helpen, want denk nml dat ik niet de enige ben die dit heeft gehad aangezien ik het heel netjes via bittorrent heb gedaan.....
quote:
Op woensdag 5 november 2003 18:58 schreef MaddoxX het volgende:
morgen even cdkey uit de winkel halen kan ik ook even online
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2003 08:35 schreef clowncloon het volgende:
http://www.sharereactor.com/release.php?id=7187Hij is al bij sharereactior te vinden, maar eigenlijk zou je deze game moeten kopen.
quote:Idd
Op vrijdag 7 november 2003 15:38 schreef HomerJ het volgende:
Roy, ik kan begrijpen dat het spel je niet intreseert maar zal je erwel af en toe in willen kijken?Ik zou wel eff wat voorbeelden zetten:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Maar je moet ze ook hier ff wegediten dan.
Goede call of duty MP server. daar zit er ook een warez link. Hij kan sowieso in het centrale topic.
[Dit bericht is gewijzigd door Sheepcidus op 07-11-2003 16:21]
quote:Van mij mag zo'n topic in zo'n geval gewoon op slot. Lijden de goede maar onder de slechten.
Op vrijdag 7 november 2003 15:38 schreef HomerJ het volgende:
Roy, ik kan begrijpen dat het spel je niet intreseert maar zal je erwel af en toe in willen kijken?Ik zou wel eff wat voorbeelden zetten:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
quote:Strol, alle respect ik vind Roy wel goed, maar het is teveel in zijn 1tje. Daggla zie ik eigenlijk nooit hier
Op vrijdag 7 november 2003 19:37 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Van mij mag zo'n topic in zo'n geval gewoon op slot. Lijden de goede maar onder de slechten.
We want you back!
quote:Roy doet het geweldig! I'm proud of my Padawin!
Op vrijdag 7 november 2003 19:48 schreef HomerJ het volgende:
Strol, alle respect ik vind Roy wel goed, maar het is teveel in zijn 1tje. Daggla zie ik eigenlijk nooit hierWe want you back!
Maar je kunt nu eenmaal niet verwachten dat iemand 24/7 op Fok! aanwezig is.
Btw, komt er weer net eentje bij: Vraagje voor eigenaren van Call of Duty
quote:Of het is afgelopen met de lieve waarschuwingen en er worden eens een tijdelijke forum bans uitgedeeld.
Op vrijdag 7 november 2003 19:37 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Van mij mag zo'n topic in zo'n geval gewoon op slot. Lijden de goede maar onder de slechten.
quote:En ze even rustig de tijd geven de faq te lezen
Op zondag 9 november 2003 17:16 schreef Bastard het volgende:[..]
Of het is afgelopen met de lieve waarschuwingen en er worden eens een tijdelijke forum bans uitgedeeld.
quote:Precies dat gedoogbeleid helpt ook niet.
Op zondag 9 november 2003 17:42 schreef gieling het volgende:[..]
En ze even rustig de tijd geven de faq te lezen
gewoon ff een vraag....en dan wordt dat weer zonder een normaal antwoord afgekapt...
waar slaat dat op?
quote:Er is een Xbox Live topic.
Op zondag 9 november 2003 18:23 schreef jpg97 het volgende:
Hallo, ik stel hiergewoon ff een vraag....en dan wordt dat weer zonder een normaal antwoord afgekapt...
waar slaat dat op?
laat maar ... ik ga niet in discussie.
Top hier weer
quote:Aparte spellen, aparte topics. Zoals ik al zei:
Op zondag 9 november 2003 18:28 schreef jpg97 het volgende:
Waarom zie ik dan ook midtown madness 3 topics, Top Spin topics enz. enz.?laat maar ... ik ga niet in discussie.
Top hier weer
FAQ !
quote:vraag wat is AT
Op donderdag 6 november 2003 10:52 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
TerugVindPost
Als je nix te melden hebt en het topic wil blijven volgen zodat ie in je AT komt
quote:
Op zondag 9 november 2003 23:32 schreef GTiMICRO het volgende:[..]
vraag wat is AT
ActiveTopics
quote:
Op zondag 9 november 2003 23:34 schreef gieling het volgende:[..]
ActiveTopics
quote:de boven genoemde topics gaan pas echt warm lopen als de games uitkomen. neem nu als voorbeeld het rainbow six topic of het top spin topic die lopen nu pas echt warm
Op maandag 10 november 2003 14:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Moet elk Xbox spel echt een eigen topic? Ze lopen nou niet echt bepaalt storm (Zie Amped, PGR2 en Links 2004)...
quote:Het was ook maar een vraag natuurlijk
Op maandag 10 november 2003 14:29 schreef GTiMICRO het volgende:[..]
de boven genoemde topics gaan pas echt warm lopen als de games uitkomen. neem nu als voorbeeld het rainbow six topic of het top spin topic die lopen nu pas echt warm
quote:Ik ben van mening dat niet ALLE games een eigen topic moeten hebben. Maar als je merkt dat er veel tijd in ene topic gestoken is, dan kan je verwachten dat er ook veel animo voor zal zijn. Alleen de spellen die of heel groot worden halo2 bv en de spellen die bijzonder zijn om het een of ander (CS bijvoorbeeld
Op maandag 10 november 2003 14:30 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Het was ook maar een vraag natuurlijk
![]()
Elk spel mag een eigen topic vind ik, zo heb ik dat ook ind e FAQ geschreven, maar ik vind het zo zonde soms, vooral omdat er zoveel tijd in de OP word gestopt en er dan verder niet veel mee gebeurd
quote:Ik vond het altijd wel een goede indicatie om eerst te kijken of er veel over een game in de centrale topics wordt gesproken of dat er veel Fokkers zijn die een spel spelen. Is dit het geval dan kan altijd een apart topic worden geopend. Zie Mario Kart of Tiger Woods topics, deze lopen als een trein, ook al is golf geen populair genre.
Op maandag 10 november 2003 14:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het was ook maar een vraag natuurlijk![]()
Elk spel mag een eigen topic vind ik, zo heb ik dat ook ind e FAQ geschreven, maar ik vind het zo zonde soms, vooral omdat er zoveel tijd in de OP word gestopt en er dan verder niet veel mee gebeurd
quote:Helemaal mee eens
Op maandag 10 november 2003 14:44 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Ik vond het altijd wel een goede indicatie om eerst te kijken of er veel over een game in de centrale topics wordt gesproken of dat er veel Fokkers zijn die een spel spelen. Is dit het geval dan kan altijd een apart topic worden geopend. Zie Mario Kart of Tiger Woods topics, deze lopen als een trein, ook al is golf geen populair genre.
quote:Allereerst natuurlijk bedankt. Dat ik hier nu even "alleen" zit komt omdat Daggla in Griekenland zit vanwege familie aangelegenheden
Op dinsdag 11 november 2003 12:28 schreef Dux het volgende:[..]
Helemaal mee eens
![]()
Wat ik wel een beetje achterlijk vind is dat je dus wel een topic mag aanmaken over een game maar dat je dat alleen mag als je em flink promoot etc..volgens de FAQ hier dan toch. wie verzint dit soort onzin? Wat de mods betreft, de enige die ik hier altijd zie is Roy (jammer genoeg) en wat ie doet doet ie goed!!
zij het "in a crude way"
Super hoor knul!
Om in te gaan op het promoten, het is voor lezers gewoon veel leuker en interessanter om een topic te lezen dat info en screens heeft dan eentje waar alleen een klein beetje tekst staat
quote:Je vraagt of er meer spellen zijn als Command and Conquer en je doet alsof je er nog nooit van gehoor hebt
Op dinsdag 11 november 2003 13:13 schreef Fucking_Retard het volgende:
Waarom wordt mijn topic gesloten???
Om antwoord te geven op je vraag: die zijn er, er zijn alleen al zeker 4 delen in de serie C&C gemaakt. En je kan op Google zoeken natuurlijk.
Het topic zelf zou uitlopen op een opsomtopic zonder toegevoegde waarde.
Waarom sluit je topics terwijl topics ervoor zijn om antwoord te krijgen
Nee gelijk een slotje sjonge sjonge.
quote:Hey Freaky
Op woensdag 12 november 2003 22:14 schreef Freecky28 het volgende:
He RojWaarom sluit je topics terwijl topics ervoor zijn om antwoord te krijgen
Waarom open je topics terwijl er al topics zijn om antwoord te krijgen? Nee gelijk zelf eentje openen zonder te kijken sjonge sjonge.
quote:dat komt omdat er ook centrale topics zijn. En om gam een beetje overzichtelijk te houden, kan je beter je vraag daar in stellen!
Op woensdag 12 november 2003 22:14 schreef Freecky28 het volgende:
He RojWaarom sluit je topics terwijl topics ervoor zijn om antwoord te krijgen
Voila. Voortaan zelf kijken dus.
quote:Joa, maar das teveel moeijte hoar! En zo krijg ik veel sneller antwoord weet je wel...
Op woensdag 12 november 2003 22:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Max Payne 2: The Fall of Max Payne (deel2)Voila. Voortaan zelf kijken dus.
Nu weer weg hier ! Ksst ! FB is een belangrijk serieus topic !
Slowchat in [GAM Slowchat] Het Gamecube Bouwpakket
quote:laat ook maar.....
Op woensdag 12 november 2003 22:17 schreef gieling het volgende:[..]
dat komt omdat er ook centrale topics zijn. En om gam een beetje overzichtelijk te houden, kan je beter je vraag daar in stellen!
Lees de faq ook voor meer info over topics!
[Dit bericht is gewijzigd door jpg97 op 13-11-2003 10:38]
quote:ook goed, deze game is eigenlijk wel fun ben benieuwd of het een hype wordt
Op donderdag 13 november 2003 20:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Heb de sluitpost veranderd
GameCube wireless vibra pad
Ik zoek een SuperNes spel...
C&C Generals
GBA games
* Notorious_Roy gooit een koekje
quote:Roms zijn illegaal. Ninty heeft nog NOOIT ook maar één enkele game vrij gegeven en dus zijn Roms illegaal
Op zondag 16 november 2003 23:21 schreef NeMe het volgende:
waarom mag dit niet?
Dreamcast --> N64 backups
de games die ik op mijn dreamcast wil afspelen van N64 zijn dan backups, dus ik heb ze legaal voor de N64.
Dus wat is er fout aan dit topic?
quote:backup's kun je maken door een zogenaamde reader voor N64 aan te sluiten op pc, ik heb hm zelf niet maar wel de orginele games en heb de backups gedownd, en is dus niet illegaal voor mij.
Op zondag 16 november 2003 23:23 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Roms zijn illegaal. Ninty heeft nog NOOIT ook maar één enkele game vrij gegeven en dus zijn Roms illegaal
quote:Jawel, want die Roms hadden zowieso niet verspreid mogen worden.
Op zondag 16 november 2003 23:35 schreef NeMe het volgende:[..]
backup's kun je maken door een zogenaamde reader voor N64 aan te sluiten op pc, ik heb hm zelf niet maar wel de orginele games en heb de backups gedownd, en is dus niet illegaal voor mij.
Het is tegen de Nintendo policy
Het is tegen de Fok Games and Consoles policy
En als je de N64 titels origineel hebt, waarom speel je ze dan niet op de N64
Discussie gesloten.
quote:wat is er trouwens fout aan warez? ik bedoel dan voor het fok forum? ik denk dat lui wel warez tips kunnen waarderen hierro, waarom dat grote taboe? je beslist toch zelf of je illegaal wil zijn of niet?
Op maandag 17 november 2003 12:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dank je
quote:omdat het gewoon niet mag, ik denk dat Fok geen problemen wil met fabrikanten of publischers van producten.
Op maandag 17 november 2003 13:54 schreef NeMe het volgende:[..]
wat is er trouwens fout aan warez? ik bedoel dan voor het fok forum? ik denk dat lui wel warez tips kunnen waarderen hierro, waarom dat grote taboe? je beslist toch zelf of je illegaal wil zijn of niet?
quote:maar dat is toch foks probleem toch ook verder niet? welke fabrikant gaat zich nou druk maken om een forum?
Op maandag 17 november 2003 14:06 schreef GTiMICRO het volgende:[..]
omdat het gewoon niet mag, ik denk dat Fok geen problemen wil met fabrikanten of publischers van producten.
quote:Juist. En dat willen we niet.
Op maandag 17 november 2003 13:54 schreef NeMe het volgende:[..] je beslist toch zelf of je illegaal wil zijn of niet?
quote:we niet? alsof jou dat een aars kan schelen. waarom wil het forum dat dan niet? jullie zijn geen politie...
Op maandag 17 november 2003 14:32 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Juist. En dat willen we niet.
quote:De beleids bepalers van Fok (de Admins in eerste instantie, degene die de baas zijn hier dus) hebben besloten dat warez niet besproken worden. Dit omdat het illegaal is.
Op maandag 17 november 2003 14:38 schreef NeMe het volgende:[..]
we niet? alsof jou dat een aars kan schelen. waarom wil het forum dat dan niet? jullie zijn geen politie...
Wat is je fucking probleem nu?
quote:fucking? geen vieze woordjes gebruiken he?
Op maandag 17 november 2003 14:41 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
De beleids bepalers van Fok (de Admins in eerste instantie, degene die de baas zijn hier dus) hebben besloten dat warez niet besproken worden. Dit omdat het illegaal is.
Wat is je fucking probleem nu?
marru ik heb geen probleem was alleen benieuwd wie zich toch zo enorm druk maakt om warez te verbieden.
bovendien heb ik een vraag, en op een forum als fok is dat interessant om te vragen, aangezien hier veel mensen komen met verstand van zaken.
quote:90 % van de users in GAM ook. ECHTE gamers KOPEN hun spellen.
Op maandag 17 november 2003 14:45 schreef NeMe het volgende:[..]
marru ik heb geen probleem was alleen benieuwd wie zich toch zo enorm druk maakt om warez te verbieden.
quote:Dat klopt, je mag alles vragen wat binnen de policy valt.
bovendien heb ik een vraag, en op een forum als fok is dat interessant om te vragen, aangezien hier veel mensen komen met verstand van zaken.
quote:Ik denk dat dat wel meevalt, toch wel zeker 50% van de fokkers weet wat kazaa is en werkt er mee. ook daarmee download men warez. en zeker wel 50% van de fokkers die op DigitalCorner komen weten wat mIRC is en gebruiken het vaak ook om warez te downen. 90% die echte games koopt is absoluut niet reeel.
Op maandag 17 november 2003 14:47 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
90 % van de users in GAM ook. ECHTE gamers KOPEN hun spellen.
Echte muziekliefhebbers kopen ook alle muziek, en downloaden geen mp3's
Alsof niemand van de FOK! crew mp3's ofzo hebben...niet zo schijnheilig. Anderzijds dien je je wel aan de policy te houden en als je dat niet bevalt dan moet je naar een ander forum gaan
( wat ben ik weer een moraalridder )
quote:reeel of niet reeel, een besluit is een besluit!
Op maandag 17 november 2003 14:56 schreef NeMe het volgende:[..]
Ik denk dat dat wel meevalt, toch wel zeker 50% van de fokkers weet wat kazaa is en werkt er mee. ook daarmee download men warez. en zeker wel 50% van de fokkers die op DigitalCorner komen weten wat mIRC is en gebruiken het vaak ook om warez te downen. 90% die echte games koopt is absoluut niet reeel.
quote:waar maak jij je druk om
Op maandag 17 november 2003 15:12 schreef gieling het volgende:
WhatTheFuck is je probleem nou?
Leer lezen: HET-MAG-NIET. Het is illegaal. ALs fok het toelaat zou het in de problemen kunnen komen.
En als je dan zonodig toch zo zielig moet zijn, vraag het dan op een forum waar het wel mag, zijn er genoeg.
zeikerd
quote:Optiefen met je warez.. wegwezen en daaaaag groeten aan je oma.
Op maandag 17 november 2003 14:56 schreef NeMe het volgende:[..]
Ik denk dat dat wel meevalt, toch wel zeker 50% van de fokkers weet wat kazaa is en werkt er mee. ook daarmee download men warez. en zeker wel 50% van de fokkers die op DigitalCorner komen weten wat mIRC is en gebruiken het vaak ook om warez te downen. 90% die echte games koopt is absoluut niet reeel.
quote:Sowry, rode doek, stier enzo.
Op maandag 17 november 2003 15:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Voor jullie ookDiscussie is gesloten.
quote:Omdat die vol zit. Na 255 posts gaat een topic automatisch op slot en moet er een volgend deel gemaakt worden.
Op maandag 17 november 2003 17:24 schreef Slomy het volgende:
NR, waarom is dit topic: [PS2] SOCOM US Navy Seals gesloten ?
quote:Ok
Op maandag 17 november 2003 17:32 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Omdat die vol zit. Na 255 posts gaat een topic automatisch op slot en moet er een volgend deel gemaakt worden.
[PS2] SOCOM US Navy Seals Deeltje 2
Veel pleziet met SOCOM Slomy
quote:Misschien wel handig als je het andere topic dan even vermeldt.
Op maandag 17 november 2003 18:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dubbel topic
quote:Misschien is het handig als de betreffende TS eerst de search gebruikt, of even in de topic index kijkt
Op maandag 17 november 2003 18:38 schreef Roellio het volgende:[..]
Misschien wel handig als je het andere topic dan even vermeldt.
quote:[XBOX] Deel 55 Welke games heb jij ge-preordered?
Op woensdag 5 november 2003 16:56 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Goed idee
quote:dank u!
Op dinsdag 18 november 2003 21:26 schreef GTiMICRO het volgende:[..]
[XBOX] Deel 55 Welke games heb jij ge-preordered?
Roy kun je effe kijken
quote:Soort dumpplek van nieuwtjes bedoel je?
Op woensdag 19 november 2003 11:14 schreef GTiMICRO het volgende:
is er al een topic voor algemeen game nieuws
quote:Voorbeeldje?
Op woensdag 19 november 2003 11:14 schreef GTiMICRO het volgende:
is er al een topic voor algemeen game nieuws
Open maar een nieuw topic:
"Algemeen Game Nieuws" ofzo Kijken we hoe dat gaat lopen. Ik kan er wekelijks de ELSPA charts dan ook wel in kwijt eigenlijk
quote:Dan gaat het altijd wel weer om een bepaalde console.. of wil je ook een multi topic
Op woensdag 19 november 2003 11:40 schreef GTiMICRO het volgende:
bijvoorbeeld als er nieuws is over een bepaalde developer, zonder dat dit betrekking heeft op een bepaalde console
quote:Weer een topic wat ik in mn AT moet zien te houden dus
Op woensdag 19 november 2003 11:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
JaDas een goeie.
"Algemeen Game Nieuws" ofzo
Kijken we hoe dat gaat lopen. Ik kan er wekelijks de ELSPA charts dan ook wel in kwijt eigenlijk
quote:komt eraan
Op woensdag 19 november 2003 11:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
JaDas een goeie.
"Algemeen Game Nieuws" ofzo
Kijken we hoe dat gaat lopen. Ik kan er wekelijks de ELSPA charts dan ook wel in kwijt eigenlijk
Zeg gewoon Medal of Honer i.p.v. MOHAA
Soms moet ik echt drie keer lezen voordat ik snap welk spel er bedoeld wordt.
Afkortingen blijven trouwens gewoon gebruikt worden denk ik... Ik kan er wel een beetje op letten, maar kan dat alleen voor mezelf doen. Ik kan anderen niet verplichten volledige titels te gaan opschrijven...
Ik dnek zowieso dat 90 % van de gamers de afkortingen ook wel kent eignelijk...
Je geeft al aan 10% van de gamers kent niet alle afkortingen. Moet je nagaan hoeveel % van de gewone bezoekers de afkortingen niet kent.
quote:misschien kunnen we samen een nieuwe lijst samenstellen!
Op woensdag 19 november 2003 13:32 schreef Menyo het volgende:
Ik snap ook wel dat je het als MOD niet kan/wil verbieden, maar mischien een leuke adendum op de FAQ?Je geeft al aan 10% van de gamers kent niet alle afkortingen. Moet je nagaan hoeveel % van de gewone bezoekers de afkortingen niet kent.
quote:Dat kan zeker, die stop ik er wel bij de FAQ
Op woensdag 19 november 2003 13:35 schreef GTiMICRO het volgende:[..]
misschien kunnen we samen een nieuwe lijst samenstellen!
quote:In deze post staatn ook al weer 2 afkortingen!
Op woensdag 19 november 2003 13:32 schreef Menyo het volgende:
Ik snap ook wel dat je het als MOD niet kan/wil verbieden, maar mischien een leuke adendum op de FAQ?Je geeft al aan 10% van de gamers kent niet alle afkortingen. Moet je nagaan hoeveel % van de gewone bezoekers de afkortingen niet kent.
Kijk eens naar de slotjes lijst Ik ga nu met vakantie
quote:Griekenland.. Is alleen wat uitgelopen.
Op woensdag 19 november 2003 22:02 schreef gieling het volgende:
waar ben jij wel niet geweest?
quote:Oh ja.. jij was er ook nog.
Op woensdag 19 november 2003 22:32 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Griekenland.. Is alleen wat uitgelopen.
.
En ik ben met een vette omweg terug gekomen..
RoyBoy, 1000000x dank en iedereen die geholpen heeft..
quote:Ik heb zelfs slotjes in UVT gezet
.
quote:Het spijt me..
Op woensdag 19 november 2003 22:33 schreef Bastard het volgende:[..]
Oh ja.. jij was er ook nog.
quote:Bedankt daarvoor..
Op woensdag 19 november 2003 22:39 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Ik heb zelfs slotjes in UVT gezet
!
quote:en die fifa topics
Op donderdag 20 november 2003 11:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ohw, Dagglala, we moeten vooral op de PC Game topics letten. Die mensen denken allemaal dat warez mogen enzo
quote:Vertel eens dan..
.
quote:Griekse ambtenaren werken met een tempo waar je broek van af zakt..
Op donderdag 20 november 2003 14:29 schreef Fuxl het volgende:[..]
Vertel eens dan..
quote:In de categorie; dweilen met de kraan open..
Op donderdag 20 november 2003 11:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ohw, Dagglala, we moeten vooral op de PC Game topics letten. Die mensen denken allemaal dat warez mogen enzo
quote:Ik heb net SSX3 (GC) en Top Spin (XBOX) gekocht..
Op donderdag 20 november 2003 11:02 schreef HomerJ het volgende:
DR. daggla koop mario kart(!)
quote:Zolang je nog maar genoeg tijd besteed aan je cube
Op donderdag 20 november 2003 15:01 schreef Strolie75 het volgende:
Ik heb een XBox gekocht Daggla.
Enough with the slowchat mkay
quote:
Op donderdag 20 november 2003 15:01 schreef Strolie75 het volgende:
Ik heb een XBox gekocht Daggla.
quote:Ik speel de laatste tijd veel multiformaat games, en die zien er toch het mooiste uit op de XBox (Tiger Woods, Freedom Fighters). Verder wilde ik Halo, KATOR, FSW en PGR2 ook wel eens spelen. Tenslotte wil ik Liven met de Fokkers en de Gijsjes.
Op vrijdag 21 november 2003 13:56 schreef Dr.Daggla het volgende:. WHAAAAAAA!!!
.
Wat een actie!!!! Mag ik vragen om welk spel, of was het gewoon tijd?
Dit zijn (heel in het kort) mijn belangrijkste beweegredenen.
quote:Weer iemand om!
Op vrijdag 21 november 2003 14:00 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Ik speel de laatste tijd veel multiformaat games, en die zien er toch het mooiste uit op de XBox (Tiger Woods, Freedom Fighters). Verder wilde ik Halo, KATOR, FSW en PGR2 ook wel eens spelen. Tenslotte wil ik Liven met de Fokkers en de Gijsjes.
Dit zijn (heel in het kort) mijn belangrijkste beweegredenen.
quote:Maart
Op vrijdag 21 november 2003 14:24 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Weer iemand om!
.
Next stop; Roy...
quote:Roy haalt hem volgend jaar geloof ik, die wacht op de RPG's.
Op vrijdag 21 november 2003 14:24 schreef Dr.Daggla het volgende:
Weer iemand om!.
Next stop; Roy...
quote:Dit mag niet, maar ik doe het toch..
Op vrijdag 21 november 2003 14:26 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Roy haalt hem volgend jaar geloof ik, die wacht op de RPG's.
quote:
Op donderdag 20 november 2003 20:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
*kuch*Enough with the slowchat mkay
quote:Krijg ik nu een ban?
Op vrijdag 21 november 2003 14:31 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
quote:Grrr...
Op vrijdag 21 november 2003 14:35 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Krijg ik nu een ban?
.
Nee, je bent al lang zat weggeweest...
quote:onder de TV, PS2 staat even in de kast. Als ik mijn receiver heb gekocht ga ik voor een mooi Audio/Video meubel kijken
Op vrijdag 21 november 2003 14:31 schreef Dr.Daggla het volgende:
Heb je een goed plekje kunnen vinden voor dat bakbeest?.
Ontopic: klote mods, denken dat ze god zijn!
Gelukkig ben ik wel stoer met mijn uberL1137 warez-links.
quote:Ja, eikels..
Op vrijdag 21 november 2003 14:40 schreef Strolie75 het volgende:[..]
onder de TV, PS2 staat even in de kast. Als ik mijn receiver heb gekocht ga ik voor een mooi Audio/Video meubel kijken
Ontopic: klote mods, denken dat ze god zijn!
![]()
Gelukkig ben ik wel stoer met mijn uberL1137 warez-links.
quote:Ik ga dit weekend met de Trial version aan de gang
Op vrijdag 21 november 2003 14:43 schreef c20h25n30 het volgende:
Ja, eikels..
Nu nog LIVE aanschaffen
Echt wel! En ik mag niet eens een dozijn Call of Duty topics openen!
Sowry Roy, nu kap ik echt.
quote:
Op zaterdag 22 november 2003 19:55 schreef boebiedoe het volgende:
*&(#&@&*#&@
quote:Dat doe je maar in Ovjl!
Op zaterdag 22 november 2003 19:55 schreef boebiedoe het volgende:
*&(#&@&*#&@
quote:
Op zaterdag 22 november 2003 19:59 schreef schatje het volgende:[..]
Dat doe je maar in Ovjl!
quote:
Op zaterdag 22 november 2003 20:00 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
. schatje
. in
. GAM
.
Wegwezen hier.
echt triest! centraal fifa is heel wat anders dan voor de N-Gage, het gaat hier namelijk ook om de prestaties van de N-Gage en daar staat fifa centraal topic los van. waarom slotjuh weej?
quote:yo swa zou je es moeten zeggen op straat tussen 33 antillianen
Op zondag 23 november 2003 16:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
Yo swa de prestaties van die dope N-Gage worden in het N-Gage topic besproken yo.
quote:Antillianen zijn mijn vrienden swa
Op zondag 23 november 2003 16:59 schreef NeMe het volgende:[..]
yo swa zou je es moeten zeggen op straat tussen 33 antillianen
maar goed I get the point
quote:Heb je vrienden?
Op zondag 23 november 2003 17:00 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Antillianen zijn mijn vrienden swa
quote:Ah kei liev!
Op zondag 23 november 2003 19:16 schreef JUiCY_KiLLER het volgende:
Sorry.
Sluit maar.
Het spijt me, ok ?
Hij was zich van geen kwaad bewust en heeft oprecht spijt!
quote:Check
Op zondag 23 november 2003 20:18 schreef febster het volgende:
[PIMP] hier met je Need4Speed:U tijden kijk even naar aub
quote:Zit je weer naar positive notes te vissen?
Op zondag 23 november 2003 22:12 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ben op Roy!*teut is*
Sorry, sorry, sorry, nu blijf ik ontopic
quote:[Xbox] Het grote Xbox topic deel 56
Op maandag 24 november 2003 19:58 schreef Bastard het volgende:
Is er al een nieuw XBOX topic in de maak?
quote:Hij doet hier nix verkeerd
Op donderdag 27 november 2003 19:30 schreef Fuxl het volgende:
[Xbox] Het grote Xbox topic deel 56Ik wordt zo moe van die gast..
quote:Het zit 'm in de ondertoon
Op donderdag 27 november 2003 19:30 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Hij doet hier nix verkeerd
(Het spel is hier nog niet uit zeg maar)
quote:Op de PC wel
Op donderdag 27 november 2003 19:39 schreef Fuxl het volgende:[..]
Het zit 'm in de ondertoon
(Het spel is hier nog niet uit zeg maar)
quote:Ik zei ook alleen maar dat ik moe van hem werd
Op donderdag 27 november 2003 19:39 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Op de PC wel
Maar ga er verder niet op in. Posts die WEL tever gaan worden ge-edit
[Fifa2004] Geen geluid? >> nou begrijp je wel
De Slechtste Game van 2003! >> opsom topic
Argh ik wordt gek... >> nes topic ofzo
[XBOX] Fifa 2004 Besturing >> nog een fifa topic
Goedkope en betrouwbare online game shops >> we hebben een gameshop topic
XIII installatie vet kut... >> centrale X111 topic
quote:Ok, ik deed die erbij omdat opsom topics meestal dicht gaan
Op zondag 30 november 2003 02:14 schreef Dr.Daggla het volgende:
Dank je, afgezien van "slechtste game 2003" konden ze allemaal dicht..
quote:Graag gedaan!
Op zondag 30 november 2003 22:36 schreef Dr.Daggla het volgende:
Gieling; GAM's undercover weekend-mod..
.
Tnx..
quote:Check, thnx.
Op maandag 1 december 2003 09:06 schreef Burner2000 het volgende:
link-sites voor BittorentWarez request
Sorry voor het ongemakt en bedankt!
update- ik zie dat je het al gedaan hebt dank!
quote:Oh god, het zit in de familie
Op maandag 1 december 2003 18:23 schreef Guusie het volgende:
Settlers 3 doet het niet meer! waarschijnlijk snap je zelf ook wel waarom?
quote:famillie? dat dacht ik niet
Op maandag 1 december 2003 20:39 schreef Fuxl het volgende:[..]
Oh god, het zit in de familie
quote:Familie
Op maandag 1 december 2003 20:39 schreef Fuxl het volgende:[..]
Oh god, het zit in de familie
Tis een serieus topic kinders !
quote:Dat over het downloaden ed kan je lezen in de FAQ. Daar kun je ook dingen vinden over topics openen.
Op woensdag 3 december 2003 00:11 schreef zapsel het volgende:
ff voor Notorious_Roy
ik wist echt niet dat dat niet mocht over die nieuwsgroepen
vergeef me , en ik zal t nooit meer doen
kwil niet weer een ban , die laatste was al lang genoeg...
Open gerust nog een keer een topic over de game, maar wees dan wat duidelijker in de titel, en houd je aan de regels
Succes
quote:ik vind je een goede moderator
Op woensdag 3 december 2003 00:13 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Dat over het downloaden ed kan je lezen in de FAQ. Daar kun je ook dingen vinden over topics openen.
Een topic over een game moet natuurlijk denaam in de titel hebben, anders is het maar onduidelijk. Verder is de openings post wel goed natuurlijk, url, screenshot. Dat was goed, maar het noemen van die nieuwsgroep was fout. Het is je vergeven hoor trouwens, één keer kan gebeurenOpen gerust nog een keer een topic over de game, maar wees dan wat duidelijker in de titel, en houd je aan de regels
Succes
quote:zal er direct voor zorgen!
Op woensdag 3 december 2003 21:45 schreef Guusie het volgende:
Flashmenudoorlinkkan een slotje op volgens TS
quote:nee, geintje maar hulde voor choco, hij staat in med onder schouderklopjes
Op woensdag 3 december 2003 21:45 schreef gieling het volgende:[..]
zal er direct voor zorgen!
quote:
Op maandag 8 december 2003 23:00 schreef Kos het volgende:
Ik eis dat in alle topiquetitels vermeldt wordt voor welk platform het is en zo...
quote:Daar staat ie wel hoor..
Op dinsdag 9 december 2003 16:32 schreef Fuxl het volgende:
Waarom staat dit topic in GAM en niet in DIG?spel na verwijderen nog steeds bij software
Slarioux wilde hem ook al niet zie ik nu
Waarom heb is dat topic gesloten?
Ik zie het al
Edit * Perfect moet geen topics openen als die er al zijn.
quote:Klikspaan
Op zondag 14 december 2003 17:56 schreef gieling het volgende:
Black & White
[SLOWCHAT]Lekker game-dagje.. (1)
ik zit vast in pop :s
misschien: Playstation2> meer games op 1 DVDhave fun
quote:En deze natuurlijk ook:
Op zondag 14 december 2003 17:56 schreef gieling het volgende:
Black & White
[SLOWCHAT]Lekker game-dagje.. (1)
ik zit vast in pop :s
misschien: Playstation2> meer games op 1 DVDhave fun
quote:
Op zondag 14 december 2003 18:14 schreef HomerJ het volgende:[..]
En deze natuurlijk ook:
cd key van half-life
quote:
Op zondag 14 december 2003 18:13 schreef HomerJ het volgende:[..]
Klikspaan
Nu vroeg ik me al een tijdje af....
Mag ik een algemeen "ik haat EA, wie nog meer?" topic maken?
Of krijgen jullie dan gezeik omdat EA hier reclames plaatst?
quote:Van mij mag je, ik denk alleen dat het niet zo heel goed gaat lopen..
Op maandag 15 december 2003 18:37 schreef Wedge het volgende:
quote:Volgens mij haten heel veel mensen ea
Op maandag 15 december 2003 18:40 schreef Fuxl het volgende:[..]
Van mij mag je, ik denk alleen dat het niet zo heel goed gaat lopen..
En als het niet blijkt te mogen, dan wordt het topic wel gesloten. Gewoon doen dus als jij je daartoe geroepen voelt..
quote:Dan open ik hem binnenkort wel en maak ik er wel wat moois van. Eerst ff argumenten verzamelen.
Op maandag 15 december 2003 18:53 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik denk dat het eerder een welles-nietes/moddergooi-topic gaat worden. Maar goed, als jij je stelling goed beargumenteert, en aanzet geeft tot een discussie mag je het van mij openen.
Liefst met bronvermelding, ik ben eigenlijk best wel benieuwd...
quote:Had je die dan nog niet bedacht
Op maandag 15 december 2003 19:11 schreef Wedge het volgende:[..]
Dan open ik hem binnenkort wel en maak ik er wel wat moois van. Eerst ff argumenten verzamelen.
quote:Dat is er al, van mijn hand. Een 'EA Games - Milk Everything?' discussie topic.
Op maandag 15 december 2003 18:37 schreef Wedge het volgende:
Ik las laast een uitgebreid artikel over de ondergang van de Dreamcast. 1 van de oorzaken was het weigeren van EA om spellen te publiseren voor de DC. Ook heb ik een hekel aan EA om heel veel verschillende andere reden.Nu vroeg ik me al een tijdje af....
Of krijgen jullie dan gezeik omdat EA hier reclames plaatst?
quote:
Op dinsdag 16 december 2003 09:01 schreef Khadgar het volgende:[..]
Dat is er al, van mijn hand. Een 'EA Games - Milk Everything?' discussie topic.
Tja nu ben ik wel aan het twijfelen. Misschien post ik het dan maar in jouw topic.
In dit topic werd opgemerkt dat er een paarse Pikmin zou zijn. En die zit er ook daadwerkelijk in:
quote:bron
Q: Are there more colors of Pikmin besides red, yellow, and blue?A: Techincally, yes, but none that you can control. When Pikmin get
sprinkled with a Puffstool's spores, they turn purple and attack you.
So, Purple Pikmin exist, but they're bad...
[Dit bericht is gewijzigd door DikkeSmikkel op 16-12-2003 15:39]
hoe kan je nou in godsnaam zien hoeveel posts er al in een topic zijn geplaatst
quote:Als je nou naar eens sub-forum gaat, b.v. games en consoles, zie je eerst de topic titel, dan degene die het gepost heeft, dan het aantal posts erin, dan hoevaak er al op geklikt is en dan degene die het laatsts heeft gepost!
Op woensdag 17 december 2003 10:54 schreef Wedge het volgende:
Hier dan maar, aangezien niemand me wilt vertellen hoe ik het nou kan zien en om off-topic gelul te voorkomen:
hoe kan je nou in godsnaam zien hoeveel posts er al in een topic zijn geplaatst
quote:
Topic Geplaatst door Reacties Views Laatste post
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |