quote:Joao was voornamelijk op werkbezoek als je zijn fotoboek zo bekijkt...
Op zondag 19 oktober 2003 01:16 schreef SCH het volgende:
Ach, dus daar is Varela de afgelopen maanden mee bezig geweest
quote:Van As doet het slimmer, die is naar veel exotischer oorden geweest. Voor dat werkbezoek staat gewoon een werkdag per week ingeroosterd.
Op zondag 19 oktober 2003 01:18 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Joao was voornamelijk op werkbezoek als je zijn fotoboek zo bekijkt...
http://www.joao-varela.nl/jvfotoboek.asp
quote:
Zwitsers kiezen nieuw parlementBijna 4,7 miljoen Zwitsers kunnen vandaag een nieuw parlement kiezen. Naar verwachting gaat nog niet de helft van hen stemmen. Volgens de peilingen staat de nationalistische Volkspartij (SVP) er het beste voor.
De partij krijgt volgens een peiling ruim 25% van de stemmen en zal daarmee de gematigd linkse Sociaal Democraten achter zich laten. De SVP wordt geleid door de zakenman Blocher, die misdaad en illegalen veel harder wil aanpakken.
De SVP zit al in de regering. Sinds 1959 kent Zwitserland 'de magische formule': de grote partijen van links en rechts vormen samen een afspiegelingskabinet.
bron: Teletekst
quote:Jij bent vroeg op.
Op zondag 19 oktober 2003 09:35 schreef Kozzmic het volgende:
Een hele goede morgen...
[..]
Een afspiegelingskabinet. Klinkt goed, zolang het maar niet pappen en nathouden wordt om maar vriendjes te blijven in het kabinet.
quote:Kozzmic.. jij wou toch meerijden a.s. zaterdag??
Op zaterdag 18 oktober 2003 23:16 schreef Kozzmic het volgende:
Ik heb de titel nog even iets gewijzigd...
quote:Qua vormgeving van de websites, zijn de LPF-ers wel goed.
Op zondag 19 oktober 2003 01:05 schreef Kozzmic het volgende:
Maxime Verhagen eat your heart out....En nog eentje met flash-intro... Gerard van As
quote:Hallo. Wat vind jij van de gekozen burgemeester?
Op zondag 19 oktober 2003 11:12 schreef zjroentje het volgende:
Tssk.
quote:Leuk.
Op zondag 19 oktober 2003 11:19 schreef Sidekick het volgende:[..]
Hallo. Wat vind jij van de gekozen burgemeester?
quote:Nee hoor, helemaal niet....
Op zondag 19 oktober 2003 11:10 schreef just me het volgende:[..]
Kozzmic.. jij wou toch meerijden a.s. zaterdag??
quote:In dat geval.. wat is jouw mening over de toegankelijkheid met buggy's in het openbaar vervoer?
Op zondag 19 oktober 2003 11:23 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Nee hoor, helemaal niet....
quote:http://www.treiterlijn.nl/
Kamer wil pestlijnen op internet verbieden
Kamerlid Van Dam en de exploitant van de Treiterlijn in discussie De Tweede Kamer wil paal en perk stellen aan pestlijnen op internet. Via deze sites kun je anderen betaling en anoniem uitschelden via sms'jes of de mobiele telefoon. "Verwerpelijk, walgelijk en immoreel", zo citeert het Algemeen Dagblad vandaag een aantal Kamerleden.Vooral kinderen en tieners weten de weg naar de sites te vinden. Voor pakweg 80 eurocent kunnen een ze anoniem een boodschap versturen. Als het bericht via de telefoon wordt verstuurd, kunnen ze meeluisteren naar de reactie van het slachtoffer. Het bericht kan variëren van "Leuke bril... Erfstuk?" tot "Je bent gezakt" of "Je moeder is overleden". Ook worden er vaak erotische teksten ("Heb je wel eens een genotsknots gezien?") verstuurd.
Nog verder gaan sites waarmee je een nep-sms'je kan versturen, zoals Nepsms.nl. Bezoekers kunnen daar een sms-bericht verzenden met het 06-nummer van iemand anders als afzender.
"Het zijn sites waar je niet goed van wordt", vindt CDA-Kamerlid Atsma. "Ze zijn immoreel en schadelijk voor jongeren, zowel voor de daders als voor de slachtoffers". D66-fractievoorzitter Dittrich vergelijkt de pestlijnen met stalken. "Het zal juridisch lastig zijn, maar we moeten een manier vinden om hiervan af te komen".
Telecomwet
PvdA-Kamerlid Van Dam denkt aan de Telecomwet. Daarin staat een verbod op automatische telefonische oproepsystemen. Dat heeft weliswaar betrekking op ongewenste reclameboodschappen, maar volgens Van Dam kunnen de pestlijnen er ook onder vallen. Lukt dat niet, dan moet de wet wat hem betreft worden aangepast.Het idee van de pestlijnen op internet komt oorspronkelijk uit Groot-Brittannië. De Treiterlijn, een paar geleden de eerste pestlijn in ons land, was meteen een doorslaand succes. Per maand werd de lijn 300.000 tot 400.000 keer gebeld. Concurrenten als 'de Afzeiklijn', 'Treiterbabe' en 'de Terreurlijn' proberen nu een graantje mee te pikken.
Hoeveel kinderen last hebben van de digitale pestlijnen is onbekend. Onderzoek is er nooit naar gedaan. Maar volgens de Stichting Kinderconsument, die zich inzet voor de belangen van kinderen op internet, zijn de lijnen een goudmijntje. "Er wordt veel geld mee verdiend, anders hadden de exploitanten die sites allang opgedoekt. En ieder kind dat hier het slachtoffer van wordt, is er één te veel", aldus Bamber Delver, directeur van de Stichting Kinderconsument.
http://www.omroep.nl/nos/nieuws/binnenland/2003/oktober/181003/pestlijnen.html
quote:Ik heb wel wat beters te doen komende zaterdag. Modden ofzo...
Op zondag 19 oktober 2003 11:26 schreef just me het volgende:[..]
In dat geval.. wat is jouw mening over de toegankelijkheid met buggy's in het openbaar vervoer?
quote:Zou de verborgen telefoon van Radio10FM ook worden aangepakt?
Op zondag 19 oktober 2003 11:32 schreef Kozzmic het volgende:
Eens kijken of ik het telefoonnummer van Just Me nog ergens heb....
[..]
quote:Hopelijk gaat de situatie weer normaal worden, maar ik zie het niet zitten.
Kadyrov ingezworen als president TsjetsjeniëMOSKOU - Onder strenge veiligheidsmaatregelen is zondag Achmad Kadyrov ingezworen als president van Tsjetsjenië. Dat gebeurde in Gudermes, de tweede stad van de Russische deelrepubliek.
Op de nieuwszender NTV was te zien hoe Kadyrov in Gudermes arriveerde in een met gordijnen geblindeerde, en gepantserde auto. Politie en leger hadden een groot deel van de stad afgezet. De plaats van de inauguratie was tot veertig minuten ervoor geheimgehouden, uit angst voor verstoring door Tsjetsjeense rebellen.
Kadyrov is een pro-Russische man, die de voorkeur had van het Kremlin. Hij won begin oktober met ruim 81 procent de verkiezingen. Het waren de eerste presidentsverkiezingen sinds Russische troepen vier jaar geleden de republiek binnenvielen. Rusland beschouwt de benoeming als een stap in de richting van ,,normalisatie'' van de situatie in het door oorlogsgeweld verscheurde Tsjetsjenië.
ANP
quote:Waarom denk je dat ik nooit met het openbaar ve
Op zondag 19 oktober 2003 11:26 schreef just me het volgende:[..]
In dat geval.. wat is jouw mening over de toegankelijkheid met buggy's in het openbaar vervoer?
quote:Maar een buggy aan de trekhaak is ook niet alles.
Op zondag 19 oktober 2003 11:51 schreef No Nick het volgende:[..]
Waarom denk je dat ik nooit met het openbaar ve
voe
ga??
quote:Echnie, jij gaat met je zoon de ballenbak in
Op zondag 19 oktober 2003 11:33 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Ik heb wel wat beters te doen komende zaterdag. Modden ofzo...
quote:
Op zondag 19 oktober 2003 11:53 schreef No Nick het volgende:[..]
Echnie, jij gaat met je zoon de ballenbak in
quote:Lekker op die uitgekauwde beslijmde ballen spelen.
Op zondag 19 oktober 2003 11:53 schreef No Nick het volgende:[..]
Echnie, jij gaat met je zoon de ballenbak in
quote:
Op zondag 19 oktober 2003 11:55 schreef Sidekick het volgende:[..]
Lekker op die uitgekauwde beslijmde ballen spelen.
Ze hebben een ballenwasmachine
Hoe laat begint de flash-mob?
quote:Gelukkig maar.
Op zondag 19 oktober 2003 12:10 schreef No Nick het volgende:[..]
Ze hebben een ballenwasmachine
quote:Ik denk pas later op de middag. pberends heb ik nog niet gezien.
Op zondag 19 oktober 2003 12:17 schreef Herostratos het volgende:
Goedemorgen allemaal...Hoe laat begint de flash-mob?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |