verder zuigt het allemaal
Meestal is het dan even tijd om wat drinken te pakken oid, wat je normaal bij de reclame doet
quote:dan zet je toch lekker fransje bouwert op
Op zaterdag 18 oktober 2003 20:47 schreef iddis_eye het volgende:
Ik heb inderdaad nog nooit een goede artiest/band daar zien spelen,
met juist als absoluut dieptepunt dat metalbandje wat jij noemt.
quote:Ja.
Op zaterdag 18 oktober 2003 20:48 schreef Marijnissen het volgende:[..]
dan zet je toch lekker fransje bouwert op
quote:die was het ja, die was wel leuk, verder is het zelden leuk
Op zaterdag 18 oktober 2003 20:45 schreef Marijnissen het volgende:
after forever ja.. dat was leukverder zuigt het allemaal
quote:Ja AF is koel!
Op zaterdag 18 oktober 2003 20:45 schreef Marijnissen het volgende:
after forever
Vandaag, sja ze konden best aardig zingen, klonk goed, maar dr was niks aan.. .
quote:Kiest hij ze zelf uit dan?
Op zaterdag 18 oktober 2003 20:44 schreef MikeyMo het volgende:
Ik heb werkelijk nog nooit een nummer die hij "zo geweldig vond en met ons wilde delen" geweldig gevonden. Zijn er hier anderen die wel blij zijn met al die artiesten die Jack uitnodigt. Het enige wat ik enigzins kon waarderen was dat "metal-gothic-bandje" wat hij ooit eens in z'n studio had...
quote:Dat meent ie dan ook niet
Ik vind het nog eens extra vreselijk als Jack de gasten zo overdreven asankondigt: ze stonden op blablaba, ik hoorde dat en ik vond dat zoooo moooi, en dat wilde ik echt met u delen.
[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 19-10-2003 10:36]
quote:Rotterdam, met je huizen
Op zondag 19 oktober 2003 10:39 schreef Tijn het volgende:
Ik heb er zeer zelden leuke dingen gehoord, al was Mike Bodde met het Rotterdamlied wel geniaal natuurlijk. Desalniettemin is de muziekact voor mij het wegzap-moment van Kopspijkers. Uiteraard kom ik altijd weer terug voor het cabaret
of iets wat er op lijkt
Ja mensen, tis tijd voor gezellige potpouri
over Rotterdam! Lalala!
Rotterdam! Met je huizen.
Rotterdam! Met je stoep.
Rotterdam! Met je wijken.
Rotterdam, Rotterdam, met je kruispunten.
Rotterdam! Met je vluchtheuvels.
Rotterdam! Met je electriciteitsnet.
Rotterdam! Met je dingen.
Rotterdam, Rotterdam, met je stad.
Rotterdam. Eigenlijk het Rotterdam van Zuid-Holland.
Ja, waar kun je bepaalde dingen kopen?
Onder andere in Rotterdam!
Waar kun je iemand op z'n muil slaan?
Onder andere in Rotterdam! (maar ook in Den Haag)
Waar kun je de zaak nog even aankijken?
Weer heb je soms in eens van ja...?
Rotterdam. Het Breda van Zutphen.
Dit is het Rotterdamlied van Mike Bodde, ik kwam niet meer bij toen ik het voor het eerst bij Kopspijkers hoorde Op de CD issie nog leuker vind ik, omdat daar ook de muziek nog eens vals is
Ik vind het zelf meestal ook een zapmoment, Barend & Van Dorp is qua muziek beter, al merk je duidelijk dat ze 90% zelf niet kennen.
Maar goed, helaas zitten er natuurlijk wel wat mindere dingen tussen. Bijvoorbeeld After Forever.
Das nou typisch waarom ik Jacks muzieksmaak niet deel
quote:Wat denk je dan?... dat 'ie in de uitzending zegt... dat ie zo'n band NIET geweldig vindt??? Dat gebeurt natuurlijk niet.
Op zaterdag 18 oktober 2003 20:44 schreef MikeyMo het volgende:
Ik heb werkelijk nog nooit een nummer die hij "zo geweldig vond en met ons wilde delen" geweldig gevonden. Zijn er hier anderen die wel blij zijn met al die artiesten die Jack uitnodigt. Het enige wat ik enigzins kon waarderen was dat "metal-gothic-bandje" wat hij ooit eens in z'n studio had...
Over smaakt valt niet te twisten maar Jack Spijkerman en muziek is echt een regelrechte ramp. Tenminste als hij zelf de muziek uitkiest natuurlijk wat ik overigens betwijfel omdat het gewoon echt kut is.
Ik vond gisteren de voetballende robots nog vermakelijker zeg maar.
quote:Die hebben dan tenminste niet elke keer een zuigoptreden dus dat scheelt.
Op zondag 19 oktober 2003 12:09 schreef LennyKravitz het volgende:Net als optredens bij Barend en Van Dorp... die vinden ook altijd alles "zogenaamd" geweldig...
quote:Ik vond het klote en die zangeres van Krezip vind ik overigens heel goed hoor. Geweldige stem heeft ze maar ik hou ook niet zo van dit Nederlandse gezwijm.. Dus vandaar.
Op zondag 19 oktober 2003 12:16 schreef Proto het volgende:
Ik vond het een schitterend nummer. Gewoonweg ontroerend.
Maarja, dat is tegenwoordig een no-go emotie in de muziek heb ik het idee.
quote:Eng he als je opeens verstaat wat ze zingen.
Op zondag 19 oktober 2003 12:19 schreef Doezelhaar het volgende:[..]
Ik vond het klote en die zangeres van Krezip vind ik overigens heel goed hoor. Geweldige stem heeft ze maar ik hou ook niet zo van dit Nederlandse gezwijm.. Dus vandaar.
quote:Dat was leuk, ja.
Op zaterdag 18 oktober 2003 20:46 schreef seriewoordenaar het volgende:
Raymond van het Groenewoud was subliem.
quote:
Op zondag 19 oktober 2003 14:07 schreef -Wepeel2- het volgende:[..]
Eng he als je opeens verstaat wat ze zingen.
Ben trouwens fan van Marco Borsato en Acda en de Munnik om maar Nederlandstalige artiesten te noemen die Nederlands zingen.
quote:het verschil is dat B&vD er geen toneelstuk van maken dat ze het eigenlijkniet kennen of mooi vinden. Ze zeggen gewoon, dank je wel, dat was prachtig en that's it.
Op zondag 19 oktober 2003 12:09 schreef LennyKravitz het volgende:[..]
Wat denk je dan?... dat 'ie in de uitzending zegt... dat ie zo'n band NIET geweldig vindt??? Dat gebeurt natuurlijk niet.
Net als optredens bij Barend en Van Dorp... die vinden ook altijd alles "zogenaamd" geweldig...
Spijkerman daarentegen blijft maar doorratelen: U kent van dat GEWELDIGE toneelstuk bladiebladiebladiebla, en vervolgens ga je maar even naar de wc.
Als ik ergens wel een hekel aan heb.... Blof!
[Dit bericht is gewijzigd door Seborik op 19-10-2003 21:38]
quote:Kvond z'n kit indrukwekkender dan z'n spel.
Op zondag 19 oktober 2003 19:12 schreef search64 het volgende:
Hij heeft wel Terry Bozzio gehad, en dat maakt een hoop goed.
[Dit bericht is gewijzigd door Seborik op 19-10-2003 22:47]
quote:Gitaarsolos zijn ook alleen leuk voor gitaristen, daar zijn ze zelf alleen nog niet achter.
Op zondag 19 oktober 2003 21:59 schreef Tijn het volgende:
Als je ergens bizar veel verstand van moet hebben om ervan te kunnen genieten, vind ik niet dat je goed bezig bent als artiest.
Verder is Jack Spijkerman voor Ajax, dus hij maakt wel meer fouten.
quote:Wat een rare uitspraak. Het lijkt mij dat de kwaliteit van de solo belangrijker is dan het instrument waarop het wordt gespeeld. En ik vond dat stukje drum gewoon oersaai, terwijl ik genoeg drumsolo's ken die ik wel gaaf vind. Same story voor gitaarsolo's of welke solo dan ook.
Op zondag 19 oktober 2003 22:10 schreef search64 het volgende:[..]
Gitaarsolos zijn ook alleen leuk voor gitaristen, daar zijn ze zelf alleen nog niet achter.
Maar goed, dit gaat wel een beetje off-topic
quote:Ik ben drummer en kan zeker wel genieten van gitaarsolo's. Krijg er vaak kippenvel van, kan geen noot slaan op een gitaar
Op zondag 19 oktober 2003 22:10 schreef search64 het volgende:[..]
Gitaarsolos zijn ook alleen leuk voor gitaristen, daar zijn ze zelf alleen nog niet achter.
Ik denk ook dat goeie gitaarsolo's zonder teveel gepiel aan kunnen slaan bij veel mensen, veel meer dan bij drumsolo's, dus misschien een idee voor kop spijkers Keer een goeie solo gitarist laten komen, eentje die melodie boven patswerk kiest.
[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 19-10-2003 23:20]
[Dit bericht is gewijzigd door Seborik op 20-10-2003 10:32]
[Dit bericht is gewijzigd door Seborik op 20-10-2003 17:03]
quote:Buiten het feit dat het principe solo in een band een beetje raar is IMHO, heb ik in het algemeen gewoon een hekel aan gitaristen (niet persoonlijk, alleen als ze gitaar spelen
Op zondag 19 oktober 2003 23:10 schreef Yokozuna het volgende:
Ik ben drummer en kan zeker wel genieten van gitaarsolo's. Krijg er vaak kippenvel van, kan geen noot slaan op een gitaarVooral bij prog/power/speedmetal. Er is meer dan alleen gepiel in de gitaarwereld. Ik merk wel vaker dat drummers er niet voor open staan
Ik zal het verder ontopic houden.
[Dit bericht is gewijzigd door Seborik op 20-10-2003 17:04]
Verder vind ik het wisselend, van erg goed en/of origineel (zoals Terry Bozzio) tot doorsnee en slap.
Verder deel ik absoluut zijn enthousiasme voor Van Dik Hout (en de Poema's) absoluut niet..
-dennis-
Ans Appelman
[Dit bericht is gewijzigd door Ans op 20-10-2003 19:08]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |