abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 21 oktober 2003 @ 16:59:30 #51
38507 Ronny2K
Hypocrite opportunist...
pi_14035211
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2003 16:48 schreef Aikon het volgende:

[..]

Weet je ook wanneer die precies uitkomt?
En weet je ook hoeveel singles er al uit zijn van HTTT?
Ik ben echt een enorme fan van Radiohead, maar ik volg totaal dat gedoe met die singles niet, maar ik wil ze eigenlijk alsnog kopen.


Zeer binnenkort... De exacte datum voor release weet ik niet.
quote:
Vond vanmiddag mijn kaartje voor 19nov weer, heb er gelijk weer volop zin in
Sjongejonge... Ik heb er geen!!!
quote:
Kent iemand trouwens dat nummer Kinetic / Sharing. Thom zingt 'but it seems, your sharing a lot these days. Seems your sharing too much.'
Ik heb het gedownload onder de naam Kinetic, maar het kan dus ook Sharing heten. Iemand die hier uitsluitsel over kan geven?
Ik zou 't niet weten...! Ik download geen MP3's...
... Don't infect me with your poison...
pi_14035275
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2003 16:59 schreef Ronny2K het volgende:
Ik zou 't niet weten...! Ik download geen MP3's...
Moet je eens doen dan. Aangezien ze lang niet alles (op cd) hebben uitgebracht. En ja, er zitten hele goede nummers tussen.
  dinsdag 21 oktober 2003 @ 17:07:50 #53
38507 Ronny2K
Hypocrite opportunist...
pi_14035382
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2003 17:02 schreef Aikon het volgende:

[..]

Moet je eens doen dan. Aangezien ze lang niet alles (op cd) hebben uitgebracht. En ja, er zitten hele goede nummers tussen.


Dat ben ik ook zeker van plan. 't Enige probleem is... Uhmmm, de alternatieve gemeenschap bij mij in 't dorp en bij m'n opleiding is erg klein... Dus ik heb nooit iemand om mee heen te gaan...

Misschien moet ik naar Bon Jovi, DJ Triesto of Bryan Adams luisteren. Die (sukkels) hebben hier genoeg fans!

... Don't infect me with your poison...
pi_14035495
Wat bedoel je nou?
Je hebt niemand om mee heen te gaan? Volgens mij lukt downloaden prima in je eentje hoor
  dinsdag 21 oktober 2003 @ 17:19:48 #55
38507 Ronny2K
Hypocrite opportunist...
pi_14035585
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2003 17:13 schreef Aikon het volgende:
Wat bedoel je nou?
Je hebt niemand om mee heen te gaan? Volgens mij lukt downloaden prima in je eentje hoor
Ooh, fuck man... Ik meende dat je me het advies gaf om 'n keer naar hun concerten te gaan. Smartass!

Ik las weer 'ns niet goed.

... Don't infect me with your poison...
  dinsdag 21 oktober 2003 @ 17:21:29 #56
38507 Ronny2K
Hypocrite opportunist...
pi_14035604
Ennuh, ik ben tegen 't downloaden van MP3's... Ik vind dat, als je fan bent, je de band best wel kan sponsoren... Niet dan?
... Don't infect me with your poison...
pi_14035686
Dat kan best zijn, maar Radiohead b-sides zijn bijna (zoniet geheel) van dezelfde kwaliteit als album nummers. Dus dan kan je kiezen tussen alle singles gaan verzamelen (waarvan er velen niet meer zomaar overal te koop zijn) of downloaden. Daar komt nog eens bij dat Radiohead weinig support nodig heeft en dat ze vrij weinig support krijgen door verkoop van singles (ze moeten het veel meer van albums hebben dan van hun singles)

Kinetic is een b-side van de Pyramid Song single, en een van mn favoriete b-sides.

Ik was trouwens behoorlijk teleurgesteld over de b-sides van 2+2=5. Alleen maar remix-nummers, niet één nieuw nummer


De nummers die (nog) helemaal niet gereleased zijn zijn vaak ook héél erg goed. Up On The Ladder, Big Boots, Big Ideas, Follow Me Around, Reckoner, zijn allemaal het uitchecken waard (waarschuwing: naar de live versies van deze nummers luisteren kan leiden tot enorm verlangen naar studio versies, waarvan niet zeker is of die er ooit zullen komen )

  dinsdag 21 oktober 2003 @ 17:50:27 #58
38507 Ronny2K
Hypocrite opportunist...
pi_14036020
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2003 17:28 schreef noruas het volgende:
Dat kan best zijn, maar Radiohead b-sides zijn bijna (zoniet geheel) van dezelfde kwaliteit als album nummers. Dus dan kan je kiezen tussen alle singles gaan verzamelen (waarvan er velen niet meer zomaar overal te koop zijn) of downloaden. Daar komt nog eens bij dat Radiohead weinig support nodig heeft en dat ze vrij weinig support krijgen door verkoop van singles (ze moeten het veel meer van albums hebben dan van hun singles)
Als je een "echte" bent, dan verzamel je natuurlijk...
Ennuh, ik heb ook geen geen Kazaa geinstalleerd.
quote:
Kinetic is een b-side van de Pyramid Song single, en een van mn favoriete b-sides.

Ik was trouwens behoorlijk teleurgesteld over de b-sides van 2+2=5. Alleen maar remix-nummers, niet één nieuw nummer


Ach ja... Toch moet ik ze straks hebben!
quote:
De nummers die (nog) helemaal niet gereleased zijn zijn vaak ook héél erg goed. Up On The Ladder, Big Boots, Big Ideas, Follow Me Around, Reckoner, zijn allemaal het uitchecken waard (waarschuwing: naar de live versies van deze nummers luisteren kan leiden tot enorm verlangen naar studio versies, waarvan niet zeker is of die er ooit zullen komen )
Afwachten dus... Wie weet probeer ik er binnenkort een paar... 't Begint aan me te vreten...
... Don't infect me with your poison...
pi_14036405
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2003 17:21 schreef Ronny2K het volgende:
Ennuh, ik ben tegen 't downloaden van MP3's... Ik vind dat, als je fan bent, je de band best wel kan sponsoren... Niet dan?
Ja joh. Ik koop ook bijna al mijn cd's, maar ik aan de andere kant wil ik ook alle nummers van Radiohead hebben. En als ze die niet te koop aanbieden, dan download ik ze dus.
Bijv. Wicked Child; naar mijn weten alleen webcast versie van, of How I Made My Millions, naar mijn weten ook maar 1 versie van (je hoort z'n vriendin op de achtergrond de was doen ).
  dinsdag 21 oktober 2003 @ 18:27:39 #60
38507 Ronny2K
Hypocrite opportunist...
pi_14036500
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2003 18:19 schreef Aikon het volgende:

[..]

Ja joh. Ik koop ook bijna al mijn cd's, maar ik aan de andere kant wil ik ook alle nummers van Radiohead hebben. En als ze die niet te koop aanbieden, dan download ik ze dus.
Bijv. Wicked Child; naar mijn weten alleen webcast versie van, of How I Made My Millions, naar mijn weten ook maar 1 versie van (je hoort z'n vriendin op de achtergrond de was doen ).


Wicked Child stond op de laatste single van hun! (Go To Sleep)

...

... Don't infect me with your poison...
pi_14037216

Zei toch dat ik niet op singles lette. Maar toen ik hem downloadde (al tijdje geleden) las ik op verschillende plaatsen dat dat de enige versie was ofzo. Maar ja, daarom wil ik ook die singles gaan kopen

Hoeveel singles v/h nieuwe album zijn er eigenlijk al?

pi_14038589
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2003 17:07 schreef Ronny2K het volgende:

[..]

Dat ben ik ook zeker van plan. 't Enige probleem is... Uhmmm, de alternatieve gemeenschap bij mij in 't dorp en bij m'n opleiding is erg klein... Dus ik heb nooit iemand om mee heen te gaan...

Misschien moet ik naar Bon Jovi, DJ Triesto of Bryan Adams luisteren. Die (sukkels) hebben hier genoeg fans!


Dat is verneukt, ik heb ook geen kaartje. Moest ook gauw mensen regelen, naagezien het snel uitverkocht zou zijn en dat lukte niet zomaar. Een enkeling houd wel van de muziek, maar heeft er dan weer niet het geld voor voer ofzo...

Ennuh, blijf vooral naar je eigen muziek luisteren! Ik ben gelukkig ook fan van bands waar mensen wel mee naartoe willen, ook al zijn ze niet zo bekend en commercieel. Bijvoorbeeld Counting Crows en Damien Rice.

What's it going to be then, eh?
pi_14041053
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2003 20:23 schreef Gillingham het volgende:

Moest ook gauw mensen regelen, naagezien het snel uitverkocht zou zijn


"Snel uitverkocht" is een relatief begrip als je het over aankomend Radiohead concert hebt Twee augustus is de voorverkoop gestart en er zijn nog steeds kaarten te krijgen.
pi_14043021
Ho, een nieuw Radiohead topic: terugvindpost....

Heeft iemand het optreden van 2 + 2 = 5 bij David Letterman gezien? Klinkt heel mooi, je ziet nogal duidelijk dat 'ie het naar Bush richt (shirt "No Star Wars" en indringend in de camera kijken).

Kijk uit naar 19 november....Voor de mensen die nog niet zo into de B-kanten zijn: Fog (Again) op de Go To Sleep single... Veel beter dan het origineel (op een oudere single, ik dacht Knives Out)

pi_14052608
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2003 22:14 schreef Syslinker het volgende:

[..]

"Snel uitverkocht" is een relatief begrip als je het over aankomend Radiohead concert hebt Twee augustus is de voorverkoop gestart en er zijn nog steeds kaarten te krijgen.



Eens gauw nagaan dan!
What's it going to be then, eh?
  woensdag 22 oktober 2003 @ 22:57:28 #66
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_14066440
[quote]Op dinsdag 21 oktober 2003 16:59 schreef Ronny2K het volgende:

Sjongejonge... Ik heb er geen!!!
[..]

ik heb nog een kaartje over......

pi_14067479
Mooi is dat.. Vandaag in de Gelderlander: "Kaartverkoop Radiohead in Gelredome loopt slecht". Nou zeg! Toen ik drie weken terug op internet keek of er nog kaarten te bestellen waren, stond er 'uitverkocht'... Zijn ze bij Ticketservice dan wel nog te krijgen? (Of bij W.A.S.T.E., hoe werkt dat? Het schijnt dat W.A.S.T.E altijd kaarten voor de voorste rijen heeft...)

In het artikel in de krant stond ook dat de capaciteit zou worden teruggebracht van 30000 man naar 20000 man. Beetje triest hoor. Is 37 euro zo'n bak geld voor zo'n topband?

pi_14075333
quote:
Op woensdag 22 oktober 2003 23:24 schreef Stonehead het volgende:
Mooi is dat.. Vandaag in de Gelderlander: "Kaartverkoop Radiohead in Gelredome loopt slecht". Nou zeg! Toen ik drie weken terug op internet keek of er nog kaarten te bestellen waren, stond er 'uitverkocht'... Zijn ze bij Ticketservice dan wel nog te krijgen? (Of bij W.A.S.T.E., hoe werkt dat? Het schijnt dat W.A.S.T.E altijd kaarten voor de voorste rijen heeft...)

In het artikel in de krant stond ook dat de capaciteit zou worden teruggebracht van 30000 man naar 20000 man. Beetje triest hoor. Is 37 euro zo'n bak geld voor zo'n topband?


Op Ticketservice zijn nog gewoon kaarten te krijgen, dus je kan ervanuit gaan dat ze in postkantoren en op andere verkooppunten ook te halen zijn

W.A.S.T.E krijgt waarschijnlijk maar een beperkt aantal kaarten, dat de kaarten daar uitverkocht zijn zegt niet veel over de 'normale' verkooppunten. Of ze kaarten voor de voorste rijen hebben... in het Gelredome gaat dat om veldkaarten, die zijn er ook nog gewoon

Capaciteit van 30.000 teruggebracht naar 20.000? Ach... Het is Radiohead, al gingen er 200 of 200.000 mensen heen zou ik nog gaan

pi_14075470
40 euro is sowieso bijzonder veel geld voor een band. en ik zou dat er eerder voor overhebben als ze dan in 013 ofzo zouden spelen. maar goed, that's me.

overigens, 2+2=5 is de derde single van HTTT, de eerste was There There, de tweede was Go To Sleep, waar 2 versies van zijn uitgekomen.

heeft iemand de airbag/how am i driving ep? en weet iemand toevallig ook nog waar die verkrijgbaar is, ergens, toevallig? ik heb een tijd geleden no surprises/running from demons gekocht, en dat is zo'n ontzettend fijne ep dat ik die noord-amerikaanse versie ook wel wil hebben.

park that car
drop that phone
sleep on the floor
dream about me
pi_14083065
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2003 16:48 schreef Aikon het volgende:
Kent iemand trouwens dat nummer Kinetic / Sharing. Thom zingt 'but it seems, your sharing a lot these days. Seems your sharing too much.'
Ik heb het gedownload onder de naam Kinetic, maar het kan dus ook Sharing heten. Iemand die hier uitsluitsel over kan geven?
jah die heb ik ook...
ik dacht eerst ook dat ie van Radiohead was...
maar ik kon er niks over vinden verder op Radiohead sites...
dus toen ben ik ff verder gaan zoeken en kwam ik uit bij iets dat Unbelievable Truth heet ofzo...
ken ut verder niet echt maar goed owja hij heet Sharing

http://www.geocities.com/SunsetStrip/Balcony/1838/unbelievable.html

"andy yorke on lead vocals and guitar"

daar zal ut wel mee te maken hebben

http://untruth.free.fr/songs/sharing.htm

Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_14083235
quote:
Op donderdag 23 oktober 2003 11:38 schreef Syslinker het volgende:

[..]

Op Ticketservice zijn nog gewoon kaarten te krijgen, dus je kan ervanuit gaan dat ze in postkantoren en op andere verkooppunten ook te halen zijn

W.A.S.T.E krijgt waarschijnlijk maar een beperkt aantal kaarten, dat de kaarten daar uitverkocht zijn zegt niet veel over de 'normale' verkooppunten. Of ze kaarten voor de voorste rijen hebben... in het Gelredome gaat dat om veldkaarten, die zijn er ook nog gewoon

Capaciteit van 30.000 teruggebracht naar 20.000? Ach... Het is Radiohead, al gingen er 200 of 200.000 mensen heen zou ik nog gaan


200 lijkt me een super relaxed aantal!
En 200.000, vraag me dan af waar dat zou kunnen en dan zou ik uiteraard niet ergens achteraan willen staan.
What's it going to be then, eh?
pi_14087535
quote:
Op donderdag 23 oktober 2003 16:42 schreef VixenFromHell het volgende:

[..]

jah die heb ik ook...
ik dacht eerst ook dat ie van Radiohead was...
maar ik kon er niks over vinden verder op Radiohead sites...
dus toen ben ik ff verder gaan zoeken en kwam ik uit bij iets dat Unbelievable Truth heet ofzo...
ken ut verder niet echt maar goed owja hij heet Sharing

http://www.geocities.com/SunsetStrip/Balcony/1838/unbelievable.html

"andy yorke on lead vocals and guitar"

daar zal ut wel mee te maken hebben

http://untruth.free.fr/songs/sharing.htm


Maar dit is een Radiohead fansite die Kinetic heet. En daar staat ook bij 'unheard songs: kinetic', dus het zou wel van Radiohead moeten zijn. Er staat niks van Sharing.
En ik vind het ook een typisch Radiohead nummer eigenlijk, al weet je het nooit...

Maar het lijkt er dus idd op dat het van Unbelievable Truth is ja.

pi_14087904
quote:
Op donderdag 23 oktober 2003 11:38 schreef Syslinker het volgende:

Op Ticketservice zijn nog gewoon kaarten te krijgen, dus je kan ervanuit gaan dat ze in postkantoren en op andere verkooppunten ook te halen zijn


Volgens de website van W.A.S.T.E. zijn al hun kaarten eruit. Maar ik kon vanmiddag zonder problemen bij de VVV Nijmegen een kaartje voor 'n staanplaats kopen, a 37 euro en 3,65 servicekosten. Stikduur, maar je hoeft alle blije reviews van de huidige wereldtoernee maar te lezen op At Ease en je bent het weer vergeten.
pi_14088813
quote:
Op donderdag 23 oktober 2003 19:58 schreef Aikon het volgende:

[..]

Maar dit is een Radiohead fansite die Kinetic heet. En daar staat ook bij 'unheard songs: kinetic', dus het zou wel van Radiohead moeten zijn. Er staat niks van Sharing.
En ik vind het ook een typisch Radiohead nummer eigenlijk, al weet je het nooit...

Maar het lijkt er dus idd op dat het van Unbelievable Truth is ja.


is Kinetic dan nie gewoon een heel ander nummer?

hmzz volgens greenplastic wel

http://www.greenplastic.com/lyrics/rh_songs/kinetic.php

Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_14089006
quote:
Op donderdag 23 oktober 2003 20:46 schreef VixenFromHell het volgende:

[..]

is Kinetic dan nie gewoon een heel ander nummer?

hmzz volgens greenplastic wel

http://www.greenplastic.com/lyrics/rh_songs/kinetic.php


Het bestaat in ieder geval wel Het staat op de Towering Above The Rest collectie, maar die ben ik na een systeemcrash kwijt geraakt Kan ik 'm weer van SoulSeek gaan halen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')