abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 20 december 2003 @ 16:49:45 #201
43276 Scighera
Ironman: Anything is possibl
pi_15567406
Op Radio 538 werd regelmatig een nummer gedraaid (kerstnummer?) wat van (een van) de Beatles was. iemand enig idee wat de titel was???
In training for a 3.8k swim, 180k bike and a 42.195k run
- The marathon is 20 miles of hope, and 6.2 miles of reality - Cameron Brown
  zaterdag 20 december 2003 @ 16:56:39 #202
63772 RonB
Yabadabado?
pi_15567631
quote:
Op zaterdag 20 december 2003 16:49 schreef Scighera het volgende:
Op Radio 538 werd regelmatig een nummer gedraaid (kerstnummer?) wat van (een van) de Beatles was. iemand enig idee wat de titel was???
ik ken alleen (Happy Christmas) War Is Over van Lennon en Wonderfull Christmas Time van Paul. misschien een van deze twee?
... and the modern stone age family
  zaterdag 20 december 2003 @ 17:00:18 #203
43276 Scighera
pi_15567749
thanks zal eens kijken. (om nou de gehele collectie van mijn vader te gaan doorzoeken)
  zaterdag 20 december 2003 @ 17:04:04 #204
43276 Scighera
pi_15567856
THanx RonB!

Het was dus die van Paul McCartney

zaterdag 20 december 2003 @ 17:49:49 #205
63772 RonB
Yabadabado?
pi_15569111
quote:
Op zaterdag 20 december 2003 17:04 schreef Scighera het volgende:
THanx RonB!

Het was dus die van Paul McCartney

dacht ik al

niemand trouwens enig idee over die nieuwe Japse Beatles lp's??

pi_15675180
Heb net Happy Xmas, de cd-single, gekocht. Net op tijd voor de kerstdagen
De versie van Instant karma is erg leuk en Happy Xmas zelf klinkt ook een stuk beter dan de eerdere cd-versies. Een aanrader dus.
(en er zit als bonus ook nog een foto-gallery op de cd met daaronder een instrumentale versie van Imagine).
Prettige kerstdagen!
  woensdag 24 december 2003 @ 19:00:59 #207
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_15675955
Ja, prettige Kerstdagen, Beatlespeople!
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  vrijdag 26 december 2003 @ 17:11:46 #208
63772 RonB
Yabadabado?
pi_15721677
eindelijk heb ik dan Let It Be Naked origineel op cd. mooi!
vraag: bij mijn versie zijn de voorste twee 'noppen' van het cd-doosje (het dekseltje) weg zodat het boekje enkel vastzit aan de achterste twee. klopt dit? want ik heb zoiets nog nooit gezien. is misschien gedaan omdat het boekje redelijk dik is?
pi_15724000
quote:
Op vrijdag 26 december 2003 17:11 schreef RonB het volgende:
klopt dit? want ik heb zoiets nog nooit gezien. is misschien gedaan omdat het boekje redelijk dik is?
Dat klopt, ik heb het ook, en denk inderdaad dat dit gedaan is vanwege het dikke boekje.
I intend to live forever, or die trying.
pi_15727560
quote:
Op vrijdag 26 december 2003 19:00 schreef dwerg het volgende:

[..]

Dat klopt, ik heb het ook, en denk inderdaad dat dit gedaan is vanwege het dikke boekje.

Hmm... moet ik ook maar eens gaan kijken. Mij niet opgevallen.
pi_15737282
quote:
Op vrijdag 26 december 2003 19:00 schreef dwerg het volgende:

[..]

Yep die dubbele best-of van Pink floyd had dat ook.
Veel makkelijker!!
  maandag 29 december 2003 @ 03:36:49 #212
78801 Billytm
Arf she said
pi_15786764
Ik wacht eigenlijk met smacht op de opnamen van The Beatles uit 1976!!
Ik las hierover op teletekst pagina 372 (ned 1t/m3). Men zou opnamens hebben gevonden van de heren en het zou op dit moment in de kluis liggen van Abbey Road.

Ik geloof er geen reet van daar The Beatles in 1975 officieel niets meer me elkaar te maken hadden.Wel heb ik opnamen gehoord van Paul en John in 1976. Misschien dat ze dat bedoelen?

pi_15786829
quote:
Op maandag 29 december 2003 03:36 schreef Billytm het volgende:
Ik las hierover op teletekst pagina 372 (ned 1t/m3). Men zou opnamens hebben gevonden van de heren en het zou op dit moment in de kluis liggen van Abbey Road.
Hmm, 1 April valt vroeg, dit jaar. En zelfs al is het waar, het zal vast geen hoogstaand album hebben opgeleverd, eerder een paar losse jams of zo.

[Dit bericht is gewijzigd door Zander op 29-12-2003 03:59]

Like a steam locomotive, rollin' down the track
He's gone, gone, and nothin's gonna bring him back
  maandag 29 december 2003 @ 03:53:56 #214
78801 Billytm
Arf she said
pi_15786962
Zeker als je weet dat in 1975 Lennon zich alleen bezig hield met brood bakken en kinderen opvoeden.
Of zou Yoko.....in plaats van....Macca en Yoko. Lijkt me wel wat!
pi_15794463
quote:

Ik geloof er geen reet van daar The Beatles in 1975 officieel niets meer me elkaar te maken hadden.Wel heb ik opnamen gehoord van Paul en John in 1976. Misschien dat ze dat bedoelen?

Dat is een hoax
http://www.davlensoundstudios.com/PressRelease12182003.htm
(zie ook http://www.thebeatles.com.hk)
pi_15795917
quote:
Je bedoelt waarschijnlijk de jamsessie uit 1974 van John en Paul (op drums) met Harry Nilsson, Jesse Ed Davis en Stevie Wonder? Niet echt hoogstaande opnamen zijn dat.
  dinsdag 30 december 2003 @ 12:24:02 #217
78801 Billytm
Arf she said
pi_15821351
Inderdaad die sessie!! Stukjes van gehoord en het is inderdaad niet geweldig.Er is ook ooit een film gemaakt over de ontmoeting van John en Paul in midden jaren zeventig...iemand een idee hoe die film heet?!
  dinsdag 30 december 2003 @ 19:31:37 #218
51929 MrAbagnale
never stop trying
pi_15834542
ik zoek een liedje van de beatles, ik weet daar een topic voor is, maar ik ken het liedje al, maar weet niet meer hoe het heet.
Het gaat over dat ik geloof john verliefd is op een meisje maar dat meisje heeft al een vriend.
Hij zegt dingen in de trand van; when will she see the mistake she made
weet iemand welk liedje ik bedoel?
I'm running out of time
pi_15835899
Volgens mij is dat "Baby's in black" van de lp "Beatles for sale". Niet een van hun meest bekende nummers, trouwens.
  dinsdag 30 december 2003 @ 20:35:57 #220
51929 MrAbagnale
never stop trying
pi_15836747
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 20:13 schreef Zander het volgende:
Volgens mij is dat "Baby's in black" van de lp "Beatles for sale". Niet een van hun meest bekende nummers, trouwens.
hehe, dankje, dat is m. Onbekend maar wel geniaal
I'm running out of time
pi_15836825
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 20:35 schreef MrAbagnale het volgende:

[..]

hehe, dankje, dat is m. Onbekend maar wel geniaal

Is trouwens ook nog eens een keer gecovered door Normaal.
only the end of things is important
pi_15841422
Oh dear, what can I doooo, Baby's in black, and I'm feeling blue, tell me ooh what can I dooo...

Ze staan gelukkig wel vaak in de Top 2000 a GoGo,,,

dinsdag 30 december 2003 @ 23:23:16 #223
1986 Jane
pi_15842077
Baby's in black staat ook alweer een paar jaar in de Top 2000 hoor (op 1526 dit jaar). Dus misschien 'onbekend' vergeleken met sommige andere Beatlesnummers, maar niet onbekend in algemene zin.
pi_15849623
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 23:23 schreef Jane het volgende:
Baby's in black staat ook alweer een paar jaar in de Top 2000 hoor (op 1526 dit jaar). Dus misschien 'onbekend' vergeleken met sommige andere Beatlesnummers, maar niet onbekend in algemene zin.
Waar kun je dat lijstje vinden eigenlijk?
  woensdag 31 december 2003 @ 11:30:08 #225
1986 Jane
pi_15850746
quote:
Op woensdag 31 december 2003 10:33 schreef GetYourFreakOn het volgende:

[..]

Waar kun je dat lijstje vinden eigenlijk?

http://top2000.omroep.nl/cgi/2002/top2000/?page=delijst
pi_15962277
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 23:23 schreef Jane het volgende:
Vinden jullie het ook niet vreemd, en ook trotsmakend, dat 20-25% van het Beatles ouvre in deze lijst staat. Ik blijf het ypisch vinden dat zo veel mensen ook zo veel album tracks van the Beatles kennen.
  zondag 4 januari 2004 @ 20:43:20 #227
1986 Jane
pi_15962789
quote:
Op zondag 4 januari 2004 20:22 schreef Enotris het volgende:

[..]

Vinden jullie het ook niet vreemd, en ook trotsmakend, dat 20-25% van het Beatles ouvre in deze lijst staat. Ik blijf het ypisch vinden dat zo veel mensen ook zo veel album tracks van the Beatles kennen.

Een dergelijke opmerking had ik in het Top 2000 topic ook al eens gemaakt. Uniek inderdaad. Ik denk dat veel mensen ook eigenlijk niet (meer) weten welke nummers nu op single zijn uitgebracht (en dus hits waren) en welke niet. Dat zegt veel over de bekendheid van de muziek op de Beatlesalbums, maar ook wel iets over de kwaliteit van de nummers.
pi_16162992
quote:
APPLE CORPS PRESS OFFICE

PRESS RELEASE

NEW DVD REVEALS THE INSIDE STORY OF THE BEATLES FIRST U.S. VISIT
The only film revealing the inside story of The Beatles conquest of America is to be released next month (February) on a new DVD to mark the anniversary of the birth of Beatlemania in the USA.

"The Beatles First US Visit DVD," which includes never-seen-before footage, chronicles the remarkable two weeks in February 1964 that began America's still-enduring love affair with the group.

The film of the frantic fortnight records the hysterical reaction to The Beatles US debut in a documentary that was the real-life inspiration for the Beatles movie A Hard Day's Night. Closely shot at the shoulders of John, Paul, George and Ringo by the pioneering Maysles Brothers, The First US Visit innovated intimate film-making that set a benchmark for rock and roll cinematography.

Albert and David Maysles were granted all-areas access the like of which is now unknown, filming The Beatles in the eye of their own hurricane as the band besotted America and lifted the nation from its gloom in the wake of President John Kennedy's assassination. The First US Visit will be released by Apple Corps/Capitol Records on February 3rd in the USA and by Apple Corps/EMI Records on February 9th in the UK and rest of the world. The DVD release will follow exclusive theatrical premieres in New York, Los Angeles and London.

The Maysles film captures the manic moments from when thousands of fans greeted The Beatles as Pan Am Flt.101 touched down in New York on February 7th and sparked a two-week frenzy.

As The Beatles became the first British act to conquer America - with I Want To Hold Your Hand at No.1 in the US charts - the Maysles Brothers shadowed the band off-guard and off-duty in dressing rooms, hotels and night clubs, at photo-sessions and press conferences, travelling together in limos and on trains as the then-wide-eyed lads from Liverpool sped from New York to Washington and Miami revelling in the wild reception to their first US trip.

Besides the revealing footage of The Beatles offstage, the DVD also features their first concert at The Washington Coliseum and their three historic performances on The Ed Sullivan Show - including the seminal night of February 9th when the band first exploded into the homes of a then-world record 73 million TV viewers.

Beatles performances on the DVD include All My Loving, Till There Was You, She Loves You, From Me To You, This Boy, Twist And Shout, Please Please Me, I Saw Her Standing There, I Wanna Be Your Man and the hit that began it all for America, I Want To Hold Your Hand.

The original black and white film - which was first shown on US and UK TV in 1964 as a 40-minute programme - has been re-graded and the sound re-mastered for the new 80-minute version. The DVD also includes a 50-minute Making Of The Beatles First US Visit, featuring footage that has never been seen before. The DVD also includes a new and revealing interview with cameraman Albert Maysles.

Subtitled in nine languages, The Beatles First US Visit DVD chronicles one of the greatest cultural events of the 20th Century and is a permanent record for generations who still remember where they were when the legend began.

Klinkt leuk

bron: http://www.thebeatles.com.hk

Nee.
pi_16193963
quote:
Op zondag 11 januari 2004 19:45 schreef PimD het volgende:

[..]

Klinkt leuk

Klinkt als een hebbedingetje.
In veel gevallen is een scheve horizon dan ook de juiste.
  maandag 12 januari 2004 @ 19:30:01 #230
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_16194215
Kheb dit weekend voor het eerst Let It Be... Naked zitten luisteren. Twas nog een heel gedoe, want hij was zo goed beveiligd dat 'ie niet wilde doen in de CD/DVD-speler van m'n stereo-set Ik was al bijna boos terug naar de winkel gegaan, tot ik 'em ff in m'n laptop stopte waar 'ie tot m'n verbazing zonder problemen gewoon wel wilde

Nou ja, toen heb ik 'em maar geript en de tracks op een leeg CD'tje gebakken en dat werkte uiteraard wel gewoon in alle spelers. Sjongejonge, betaal je dan 20 euro voor

Maar goed, het klinkt wel ontzettend goed vind ik Leuk ook dat ze hier en daar wat andere takes hebben genomen om de uiteindelijke tracks samen te spelen (een andere solo in Let It Be bv) en The Long And Winding Road vind ik opeens een stuk meer overkomen dan de 'originele', orchestrale versie. Leuk!

Oh en ik las dat het hierboven ff over de DVDs ging... ik heb al een hele tijd de DVD van The Magical Mystery Tour, maar daar is volgens mij weinig officieëls aan Hij kostte ook maar een paar euro en er staat helemaal niets extra's op (niet eens een menu ), maar tis wel de complete film dus ik vind het prima.

pi_16196726
quote:
Op maandag 12 januari 2004 19:30 schreef Tijn het volgende:

Nou ja, toen heb ik 'em maar geript en de tracks op een leeg CD'tje gebakken en dat werkte uiteraard wel gewoon in alle spelers. Sjongejonge, betaal je dan 20 euro voor

Het gekke is dat ze juist die gebrande cd willen tegen gaan
Ik heb er zelf geen last van maar weet dat er meer zijn die geen andere keuze hebben.
pi_16198998
quote:
Op maandag 12 januari 2004 19:30 schreef Tijn het volgende:
Sorry hoor, maar ik vind eigenlijk uiteindelijk dat de Cd Let It Be-Naked tegenvalt. T meest verschil is natuurlijk te horen op The Long and Winding Road. En ik geloof ook wel dat er vast nog meer nummers zijn met kleine verschillen, maar op een of ander manier lijkt t wel erg veel op gewoon geldmakerij.
En daar betaal je dus uiteindelijk toch 20 euro voor.
pi_16199539
Tja, dat had je (imo) natuurlijk ook van te voren al kunnen voorspellen, het is niet alsof er allemaal nieuwe nummers op de cd zouden komen te staan. Ik vind de cd in zijn geheel wel beter zonder die kitscherige orkestarrangementen, moet ik zeggen.

Over die kopieerbeveiliging heb ik me in een ander topic al eens negatief uitgelaten (aangezien de cd het ook niet in al mijn cd-spelers doet). Sindsdien heb ik expres geen cds meer van EMI gekocht met Copy Control.

pi_16296232
quote:
Op maandag 12 januari 2004 21:30 schreef GetYourFreakOn het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar ik vind eigenlijk uiteindelijk dat de Cd Let It Be-Naked tegenvalt.

Mischien niet echt verrassend maar kwa geluid en boekje een van de betere Beatles cd.
  zaterdag 17 januari 2004 @ 01:09:32 #235
41286 Price
The Abominable Dr. Phibes
pi_16331739
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 21:12 schreef zoom het volgende:

[..]

Mischien niet echt verrassend maar kwa geluid en boekje een van de betere Beatles cd.

Yeb, klopt helemaal. Ik heb ontelbare verschillende versies van de meeste nummers op div. cd's staan. Verrassing voor mij was er vanwege de geluidskwaliteit. (Zonder camerabliepjes e.d.)

[Dit bericht is gewijzigd door Price op 17-01-2004 06:48]

You Should Have Seen Them Kicking Edgar Allan Poe
  zaterdag 17 januari 2004 @ 05:27:39 #236
63772 RonB
Yabadabado?
pi_16335460
ik ben zeer te spreken over de cd. als fan heb je normaal altijd alles al en vele opnames vd Beatles staan op bootlegs. koop geen bootlegs en de LIBN cd wordt een stuk interessanter. en de geluidskwaliteit is idd perfect. werden alle albums maar eens zo aangepakt.
pi_16337962
ALBUMS GEORGE HARRISON OPNIEUW UIT

Capitol Records gaat op 24 februari in de Verenigde Staten de albums van George Harrison uit zijn Dark Horse-periode opnieuw uitgeven, als zes individuele cds én als boxset met een exclusieve dvd. De originele albums uit de jaren zeventig, tachtig en negentig, die jarenlang niet verkrijgbaar waren, zijn digitaal geremasterd, voorzien van bonustracks en informatieve 12-pagina-cd-boekjes. Met teksten en niet eerder gepubliceerde fotos. (Bonustracks waren niet beschikbaar voor het Live In Japandubbelalbum, daarom zal dit worden uitgebracht als dubbel-SACD hybride in zowel stereo als 5.1 surround sound).

De albums zijn:

Thirty Three & 1/3
George Harrison
Somewhere in England
Gone Troppo
Cloud Nine
Live in Japan

Elk album is afzonderlijk verkrijgbaar maar ook als onderdeel van de speciale boxset The Dark Horse Years, 1976 1992.

THE DARK HORSE YEARS, 1976 1992

Naast de zes cds en een dvd bevat deze box een gebonden boekje van 36 paginas met commentaar van David Fricke, nooit eerder gepubliceerde fotos en een korte historie van Olivia Harrison over Dark Horse Records en het logo.
De dvd bevat ruim 75 minuten beeldmateriaal over George. Hij praat over zijn solocarrière, er staan zeven promovideos op, met commentaar van George over elk nummer, vier live songs van zijn Japanse tournee uit 1991 met Eric Clapton (alles nooit eerder uitgebracht) en gedeelten uit de film Shanghai Surprise met George in actie. Het geluid van de dvd is in stereo, met uitzondering van het concertgedeelte, dat in 5.1 surround sound is.

Dvd tracklijst

Dark Horse Feature
This Song
Crackerbox Palace
Faster
Got My Mind Set On You Versie 1
Got My Mind Set On You Versie 2
When We Was Fab
This Is Love
Selections From Live In Japan:
Taxman
Cloud 9
Devils Radio
Cheer Down
Selections From The Movie Shanghai Surprise:
Shanghai Surprise
Someplace Else
Hottest Gong In Town

De individuele albums:

Thirty Three & 1/3
Georges eerste Dark Horse album, hij produceerde het zelf. Op het album spelen mee Billy Preston, David Foster, Gary Wright, Richard Tee, Tom Scott en Willie Weeks, en bevat nu commentaar van George zelf, uit zijn eigen boek I Me Mine. Hierop staan ook de singles This Song, True Love, Its What You Value en Crackerbox Palace.

Woman Dont You Cry For Me
Dear One
Beautiful Girl
This Song
See Yourself
Its What You Value
True Love
Pure Smokey
Crackerbox Palace
Learning How To Love You
Bonus track: Tears Of The World

George Harrison
Dit album werd in 1979 uitgebracht en bevat de singles Blow Away, Love Comes To Everyone en Faster, evenals het nummer Not Guilty dat George oorspronkelijk had geschreven in 1968 voor The Beatles White Album. Op dit album spelen onder anderen mee Eric Clapton, Steve Winwood, Ray Cooper, Andy Newmark en Willie Weeks. Nu bovendien met commentaar van George zelf, uit zijn eigen boek I Me Mine.

Love Comes To Everyone
Not Guilty
Here Comes The Moon
Soft Hearted Hana
Blow Away
Faster
Dark Sweet Lady
Your Love Is Forever
Soft Touch
If You Believe
Bonus track: Here Comes The Moon (Demo Versie)

Somewhere In England
Met een andere hoes (de niet gebruikte, maar wel destijds gemaakte) bevat dit album uit 1981 de hitsingle All Those Years Ago geschreven over en opgedragen aan John Lennon en gespeeld met Paul McCartney en Ringo Starr. Bevat de single Teardrops. Andere musici: Gary Brooker, Al Kooper, Herbie Flowers en Jim Keltner.

Blood From A Clone
Unconsciousness Rules
Life Itself
All Those Years Ago
Baltimore Oriole
Teardrops
That Which I Have Lost
Writings On The Wall
Hong Kong Blues
Save The World
Bonus track: Save The World (Demo Versie)

Gone Troppo
Op dit album uit 1982 staan de singles Wake Up My Love en I Really Love You. Verder ook het nummer Dream Away uit de film Time Bandits. Billy Preston, Gary Brooker, Joe Brown, Jon Lord en Jim Keltner speelden onder anderen mee.

Wake Up My Love
Thats The Way It Goes
I Really Love You
Greece
Gone Troppo
Mystical One
Unknown Delight
Baby Dont Run Away
Dream Away
Circles
Bonus track: Mystical One (Demo Versie)

Cloud Nine
Uit 1987, en Georges meest successvolle soloalbum sinds All Things Must Pass. Bevat drie singles: Got My Mind Set On You, When We Was Fab en This Is Love. Co-producer Jeff Lynne, Eric Clapton, Elton John, Ringo Starr en Gary Wright speelden onder anderen mee. Nu met commentaar van George zelf, uit zijn eigen boek I Me Mine.

Cloud 9
Thats What It Takes
Fish On The Sand
Just For Today
This Is Love
When We Was Fab
Devils Radio
Someplace Else
Wreck Of The Hesperus
Breath Away From Heaven
Got My Mind Set On You
Bonus tracks: Shanghai Surprise
Zig Zag

Live In Japan
Dubbelalbum, opgenomen tijdens Georges Japanse concerten in 1991. Hierop staan vele Harrison-klassiekers uit zowel de Beatlestijd als de solojaren. In de geweldige band zaten onder anderen Eric Clapton, Andy Fairweather Low en Chuck Leavell. Dit dubbelalbum is er in zowel stereo als 5.1 surround sound op SACD hybride discs. Nu met commentaar van George zelf, uit zijn eigen boek I Me Mine.

Disc One:
I Want To Tell You
Old Brown Shoe
Taxman
Give Me Love (Give Me Peace On Earth)
If I Needed Someone
Something
What Is Life
Dark Horse
Piggies
Got My Mind Set On You

Disc Two:
Cloud Nine
Here Comes The Sun
My Sweet Lord
All Those Years Ago
Cheer Down
Devils Radio
Isnt It A Pity
While My Guitar Gently Weeps
Roll Over Beethoven

bron Beatlesfanclub.nl

pi_16377247
quote:
Op zaterdag 17 januari 2004 12:21 schreef zoom het volgende:
ALBUMS GEORGE HARRISON OPNIEUW UIT
Dit is heel goed nieuws! Eindelijk kan ik die cd's dan kopen.
pi_16700997
Gooi die spaarpot maar leeg Jane!
quote:
Haar van John Lennon op veiling in Spanje

Een haar van John Lennon moet ten minste duizend euro opbrengen op een veiling in Spanje op 7 maart. Dat heeft de organisatie van de veiling donderdag laten weten.

De organisatoren van de verzamelaarsveiling in de Catalaanse stad Gerona in het noordoosten van Spanje zeiden dat de in 1980 in New York vermoorde Beatles-zanger de haar zelf heeft gedoneerd. Hij zou dat hebben gedaan tijdens een bezoek aan Denver in de Verenigde Staten in 1964. Bij de te veilen haar wordt een certificaat van echtheid geleverd.

Ook het originele script voor Psycho, de thriller van Alfred Hitchcock uit 1960, komt op de veiling in Spanje onder de hamer.

donderdag 29 januari 2004 @ 23:00:56 #240
1986 Jane
pi_16701373
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 22:52 schreef calvobbes het volgende:
Gooi die spaarpot maar leeg Jane!
[..]
Ik weet wel leukere dingen te doen met duizend euro.

Ik vind dit soort dingen altijd een beetje ranzig, maar misschien ben ik dan toch niet genoeg 'fan' of zo. Alhoewel, als investering is het misschien nog zo gek niet. Gaat in de toekomst vast nog veel meer opbrengen.

donderdag 29 januari 2004 @ 23:36:30 #241
1986 Jane
pi_16702813
Zie trouwens inmiddels ook: Haar van John Lennon op veiling in Spanje.
pi_16702967
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 23:00 schreef Jane het volgende:

[..]

Ik weet wel leukere dingen te doen met duizend euro.

Ik vind dit soort dingen altijd een beetje ranzig, maar misschien ben ik dan toch niet genoeg 'fan' of zo. Alhoewel, als investering is het misschien nog zo gek niet. Gaat in de toekomst vast nog veel meer opbrengen.

Als ik een paar miljoen euro op mijn rekening had zou ik ook wel meebieden, maar voorlopig hou ik het bij hun muziek
pi_16743306
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 23:41 schreef warpozio het volgende:

[..]

Als ik een paar miljoen euro op mijn rekening had zou ik ook wel meebieden, maar voorlopig hou ik het bij hun muziek

Zelfs dan zou ik nog niet meebieden. Dit vind ik altijd van die onzinnige items die te koop worden aangeboden. En wat moet je ermee als je het uiteindelijk gewonnen hebt?
pi_16743770
quote:
Op zaterdag 31 januari 2004 16:29 schreef Enotris het volgende:

[..]

En wat moet je ermee als je het uiteindelijk gewonnen hebt?

Haal je het uit de envelop, schiet ie uit je hand in het dikke tapijt
Nee.
  maandag 2 februari 2004 @ 01:12:00 #245
1986 Jane
pi_16804818
In Beatles Unlimited Magazine stonden twee cartoons afgebeeld uit (Britse) kranten over McCartney's nieuwe vaderschap. Vond ze wel geinig.

Vooral die 2e.

[Dit bericht is gewijzigd door Jane op 02-02-2004 01:27]

pi_16817976
even tussendoor, Jane's avatar valt me nu pas op, wil alleen even zeggen dat ik m wel leuk vind.
  maandag 2 februari 2004 @ 19:55:40 #247
1986 Jane
pi_16825386
quote:
Op maandag 2 februari 2004 16:01 schreef GetYourFreakOn het volgende:
even tussendoor, Jane's avatar valt me nu pas op, wil alleen even zeggen dat ik m wel leuk vind.
Tnx. Zelf gemaakt.
pi_16832066
quote:
Op maandag 2 februari 2004 19:55 schreef Jane het volgende:

[..]

Tnx. Zelf gemaakt.

pi_17034261
quote:
Op zondag 7 december 2003 13:55 schreef zoom het volgende:
Brainwashed heeft 3 Grammy nominaties gekregen :

Best male vocal performance Any Road

Best pop instrumental performance Marwa Blues

Best vocal pop album Brainwashed

Marwa Blues heeft de Grammy gewonnen !

zie http://www.grammy.com/awards/grammy/46winners.aspx#top

Category 9

Best Pop Instrumental Performance
(For solo, duo, group or collaborative performances, without vocals. Singles or Tracks only.)

Marwa Blues
George Harrison
Track from: Brainwashed
[Capitol Records]

Marwa Blues is trouwens ook de B kant van singel Any Road.

Na wat lezen van nieuwsgroepen kom ik er achter dat er zelfs een tribute was voor 40 jaar Beatles in the US.

[Dit bericht is gewijzigd door zoom op 09-02-2004 21:02]

pi_17190558
Vanavond op TV : RTL 5 22.25

Paul McCartney : Back in the World

Muziekspecial, waarin Paul McCartney de kijker een blik gunt achter de schermen van het leven als artiest

zondag 15 februari 2004 @ 11:32:14 #251
51929 MrAbagnale
never stop trying
pi_17191083
ik heb dat boek LennonLegend. Het is echt heel erg kick, er zitten allemaal 'originele' dingen bij zoals zijn tekeningen toen hij kleiner was, de 'originele' teksten van sommige liedjes, concertkaarten, allemaal van dat soort dingen, het is heel erg kick. Het gaat zoals de titel al doet vermoeden wel bijna alleen maar over Lennon. En ook een stuk over Yoko that bitch
I'm running out of time
  dinsdag 17 februari 2004 @ 21:04:44 #252
1986 Jane
pi_17267657
Van teletekst pagina 121 vandaag:
quote:
LONDEN - Astronomen hebben midden in het sterrenbeeld Boogschutter een gedoofde ster ontdekt die is veranderd in een diamant, half zo groot als onze maan. De edelsteen zou naar aardse maatstaven tien miljard triljoen triljoen karaat zijn. De grootste diamant op aarde, de Ster van Afrika, is 530 karaat.

De ster stierf een paar miljard jaar geleden. daarbij werden de buitenste gaslagen afgestoten. De kern die vooral uit koolstof bestond, stortte daarna in. Door de grote druk ontstond de diamand.

De ontdekkers hebben hun vondst Lucy genoemd, naar het lied Lucy in the Sky with Diamonds van The Beatles

[Dit bericht is gewijzigd door Jane op 17-02-2004 21:05]

pi_17269852
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 21:04 schreef Jane het volgende:
Van teletekst pagina 121 vandaag:
[..]
Ja, dat was ook op het journaal vanochtend.
Geinig!
pi_17271849
PLATENFIRMA EMI VERBIEDT BEATLES-REMIX

RIJSWIJK (ANP/RTR) - De Britse platenfirma EMI heeft stappen ondernomen tegen de verkoop van een remix van het legendarische White Album van de Beatles met The Black Album van rapper Jaz-Z. De CD is inmiddels uit de schappen gehaald, maar via internet nog altijd volop verkrijgbaar.

Het idee van het Beatles/Jay-Z project is afkomstig van DJ Danger Mouse. Hij mixte de teksten van Jay-Z's Black Album met muzieksamples die allemaal zijn terug te vinden op de zogenoemde witte plaat van The Beatles. Hij noemde het eindresultaat voor de hand liggend The Grey Album. De plaat kreeg goede kritieken in The New Yorker.

EMI, wereldwijd eigenaar van alle Beatles-opnamen, sommeerde vorige week in een brief aan de platenwinkels dat The Grey Album per direct uit de handel moest worden genomen. De internetverkoop blijkt moeilijker aan te pakken. ,,De kopieën zijn al verzonden en dat zijn er heel wat'', zei Ben Harris, die de promotie voor het album in Groot-Brittannië verzorgt.

DJ Danger Mouse legt zich neer bij het verkoopverbod, maar roept fans op om zijn Grey Album zoveel mogelijk te kopiëren en via internet te verspreiden. En dat lijkt ook te gebeuren. De Beatles-remix is met name populair in hiphop-kringen, meldde de BBC maandag. Websites als waxy.org hebben songs van het verboden album na een dreigende brief van EMI inmiddels van internet verwijderd.

Op zich wel humor Grey Album kwa naam

Zit zelf niet echt te wachten op een Beatle nummer met een enorme beat er onder.

pi_17272158
Eigenlijk moet ik dat soort knip-en-plakwerkjes als Beatles-liefhebber natuurlijk volledig afkeuren, maar ik heb die Grey Album ook al gehoord, en het is op zich best grappig gedaan, al heeft het weinig blijvende waarde.
pi_17281023
Jeetje jane, deel 3 ook alweer vol. Wacht je tot het Beatlesforum er is of gaan we gelijk door?
In veel gevallen is een scheve horizon dan ook de juiste.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')