quote:Dat is Spontaneous Combustion, 2e aflevering van seizoen 3. Is recentelijk nog op v8 geweest.
Op zondag 2 maart 2003 20:46 schreef JedaiNait het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe die aflevering heet waarin Cartman gekruisigd wordt? Volgens mij gingen ze met z'n vieren een stukje uit de bijbel naspelen en Cartman zou dan Jezus zijn. Het was de bedoeling dat cartman een eraction (resurraction) zou krijgen en die wilde kyle dan aan zijn pa geven, zodat zijn ouders geen ruzie meer zouden hebben.Ik heb namelijk de hele serie net gezien, maar die aflevering niet, ook via een episode-guide kon ik niet achter de titel komen. Ik denk trouwens dat het een aflevering uit het 4e seizoen moet zijn, maar dat weet ik niet zeker.
quote:Hehe, ja dat verklaard wel wat ja....die aflevering had ik al zo vaak gezien dat ik hem deze keer overgeslagen had (samen met nog een paar). Ik had alleen niet door dat dat nou net die aflevering was die ik zocht
Op zondag 2 maart 2003 20:57 schreef Evil_Jur het volgende:[..]
Dat is Spontaneous Combustion, 2e aflevering van seizoen 3. Is recentelijk nog op v8 geweest.
quote:Dat was in seizoen 2 geloof ik...
Op zondag 2 maart 2003 20:46 schreef JedaiNait het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe die aflevering heet waarin Cartman gekruisigd wordt? Volgens mij gingen ze met z'n vieren een stukje uit de bijbel naspelen en Cartman zou dan Jezus zijn. Het was de bedoeling dat cartman een eraction (resurraction) zou krijgen en die wilde kyle dan aan zijn pa geven, zodat zijn ouders geen ruzie meer zouden hebben.Ik heb namelijk de hele serie net gezien, maar die aflevering niet, ook via een episode-guide kon ik niet achter de titel komen. Ik denk trouwens dat het een aflevering uit het 4e seizoen moet zijn, maar dat weet ik niet zeker.
"my preeeeecious"
quote:Nee, spontenious combustion is aflevering 2 van het derde seizoen. Evil_Jur was je voor.
Op maandag 3 maart 2003 08:25 schreef MikeyMo het volgende:[..]
Dat was in seizoen 2 geloof ik...
quote:*what are you playing guys?*
Op maandag 3 maart 2003 13:31 schreef Vamos het volgende:
The return of the fellowship of the ring vond ik ook wel grappig met Butters' Gollem act...."my preeeeecious"
quote:Die beesten moesten ook fokkin irritant zijn, het was een verwijzing naar Star Wars episode I.
Op maandag 3 maart 2003 14:39 schreef damienfromhell het volgende:
Van de week "Jakovasaurus" gezien, het was de enige die ik nog niet had gezien. Wel een lache aflevering, maar die beesten (Jackoff-asaurus) waren echt fokkin irritant.
SP ownt idd. Wat een briljante serie. Nog 9 nachtjes slapen
Dat is trouwens een van de leuke dingen aan southpark, de verwijzingen naar andere series (simpsons, star trek), films (braveheart, star wars) en de echte wereld (Elian Gonzales, Osama bin Laden).
"South Park" Kicks Off Its Seventh Season With Seven New Episodes Beginning Wednesday, March 19 At 10:00 P.M. On COMEDY CENTRAL
--------------------------------------------------------------------------------
Seventh Season To Include The Series' Landmark 100th Episode
--------------------------------------------------------------------------------
NEW YORK, March 3, 2003 -- "South Park" returns with more action, more social satire, more life lessons and more of those four lovable boys, Cartman, Kyle, Stan and Kenny! In this, the seventh season of the groundbreaking series, "South Park" joins the exclusive ranks of those who have reached the 100th episode mark. "South Park's" all-new episodes begin airing on Wednesday, March 19 at 10:00 p.m. on COMEDY CENTRAL. The 100th episode is scheduled to air Wednesday, April 9 at 10:00 p.m.
Cartman shines this season as he represents the United States in a youth-oriented mock UN, sponsored by Michael Jackson.
In other episodes, Cartman travels back in time to face-off with the country's founding fathers and, if that weren't enough for the average fourth grader,
he's forced to deal with the pressures of stardom when one of his body parts becomes too famous for its own good.
Not to be outstaged by the big-boned one, when Jimmy and Timmy feel they aren't getting the respect they deserve, they join the "Crips."
And finally, in a horrifying holiday episode, "South Park" explores the origins of every child's darkest fantasy, the Easter Bunny.
quote:scot turner...
Op maandag 3 maart 2003 15:42 schreef Sai het volgende:
Net Scott ??? Must Die en LotR gezien. Geweldig! Het betere Simpsons niveau!
Ook Towelie gezien, maar die was wat minder, wel een paar leuke grappen, maar niet zo leuk als de bovensten.
It rocks!!
en 19 maart moet nu ff heel snel opschieten!!!!
NEED ..... MORE ..... SOUTHPARK!!!
kickass!!!
quote:Ik had het topic nog niet gezien,
Op maandag 10 maart 2003 10:58 schreef markknd het volgende:
Mooi om te lezen dat er meerdere met mij FAN zijn van SOUTHPARK^It rocks!!
en 19 maart moet nu ff heel snel opschieten!!!!
NEED ..... MORE ..... SOUTHPARK!!!
kickass!!!
Wanneer komt het dan eindelijk weer eens in Nederland op tv
(geen herhalingen)
Episode 704 heads off seven new episodes of South Park!
Premiere Date: March 19th 2003
Episode Title: "Cancelled"
The boys discover Earth is nothing but one big intergalactic reality show and its about to be canceled when "South Park" returns for its seventh season on Wednesday, March 19 at 10:00 p.m. on Comedy Central
Spoiler
With a nod to the first episode of South Park, the satellite dish in Cartmans ass has been reactivated. The question of "Visitors" in the small mountain town is finally answered when the aliens return to wrap up one of their longest running reality shows, "Earth". Stan, Kyle, Cartman and Kenny, yes Kenny, are once again trapped in space and its up to them to save the planet from annihilation.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |