Nee, ik ga ook niet. 2005 Was erg De Dijk-intensief. Nu is het de beurt aan anderen.quote:
Er zal wel een voorprogramma zijn, maar meestal is het niet veel soeps.. wat ik mooi vind, is de muziek die ze draaien voordat ze opkomen.. sowieso Higher Ground van Stevie Wonder en You Do Something To Me van Paul Weller.. het 'opkommuziekje' is ook heerlijk!quote:Op maandag 30 januari 2006 23:51 schreef hose het volgende:
Ik ga vrijdag naar Ahoy!!! Ik ben alweer een paar dagen cd's aan het draaien van ze om in de stemming te komen.
Iemand enig idee of er ook een voorprogramma is?
Heb er zin in
In 013 vorig jaar stond er 1 of ander vaag alto wijfie met verschrikkelijke muziekquote:Op maandag 30 januari 2006 23:55 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Het Patronaat.. in Groningen hadden ze als voorprogramma een lokaal bandje, werd verder nergens vermeld of zo.. was ook bar slecht en te lang.
Zouden ze het expres doen?quote:Op maandag 30 januari 2006 23:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
In 013 vorig jaar stond er 1 of ander vaag alto wijfie met verschrikkelijke muziek
Je zou het bijna gaan denkenquote:Op maandag 30 januari 2006 23:56 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Zouden ze het expres doen?
Nembrio en ik denken 'We Beginnen Pas'. Kan dat?quote:Op maandag 6 februari 2006 21:31 schreef Sjeen het volgende:
Om kwart over acht begon het concert (vergeef me dat ik niet meer weet hoe het eerste nummer heet, ben erg slecht in titels en ken niet alles van De Dijk)
Ik denk zomaar dat jullie gelijk hebbenquote:Op maandag 6 februari 2006 22:15 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Nembrio en ik denken 'We Beginnen Pas'. Kan dat?
Dat zou mij niets verbazenquote:Op maandag 6 februari 2006 22:15 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Ze begonnen in het donker, met felle lichtflitsen de zaal in [ipv op de band gericht],quote:Op maandag 6 februari 2006 22:15 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
dán pas?!?!quote:
Jupquote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:42 schreef babette21 het volgende:
bij studio sportwinter speelde ze "Als het golft" en "Groot hart"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |