[expertmodus]quote:
al 3 weken ofzoquote:Op donderdag 9 maart 2006 16:07 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Er is gewoon keihard een verzamelcd uit?? 'Zullen We Dansen'
Wanneer gaan ze precies naar Curacao en wat kun je over dat arrangement vertellen? Een vriendin van me zit op dit moment op Curacao dus wil er sowieso al heen.quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:09 schreef Nembrionic het volgende:
En ik zit erover na te denken om het De Dijk arrangement op Curacao te nemen...
Ik wist het niet! Ik weet ook niet of ik 'm ga halen, misschien de versie met DVD.quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:30 schreef babette21 het volgende:
[..]
al 3 weken ofzoik heb kaartjes voor 't Paard, op 18 mei
Die digipack, dus met DVD, is TE mooiquote:Op donderdag 9 maart 2006 16:56 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Ik wist het niet! Ik weet ook niet of ik 'm ga halen, misschien de versie met DVD.
Gefeliciteerd met je kaartjes! Is het al uitverkocht?
De Dijk speelt op MAMBO Beach op 31 Maartquote:Op donderdag 9 maart 2006 16:55 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Wanneer gaan ze precies naar Curacao en wat kun je over dat arrangement vertellen? Een vriendin van me zit op dit moment op Curacao dus wil er sowieso al heen.
Gelukkig! Zijn het opnames van een specifiek concert? Ik heb vluchtig de playlist bekeken.quote:Op donderdag 9 maart 2006 17:18 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Die digipack, dus met DVD, is TE mooi. Kan er uren naar kijken
.
Een dijk van een vakantie.. ja, dat zal wel.quote:Op donderdag 9 maart 2006 18:02 schreef Public Enemy het volgende:
[..]
De Dijk speelt op MAMBO Beach op 31 Maart
aanvulling: Op de website gevonden:
Een “Dijk” van een vakantie. Beleef het mee op Curacao. Voor slechts 675,00 euro. Inclusief: KLM vlucht, zon, zee, strand 7 nachten Plaza hotel, bootreis naar het concert, Entree voor De Dijk, Beach Diner, Ontbijt. 9 Dagen op basis van 2 personen.
Exclusief: Luchthavenbelasting en reserveringskosten.
Voor meer informatie of boekingen:www.vandervalkvakanties.nl of Tel.: 0172-469696
Ik ben ook wel benieuwdquote:Op donderdag 9 maart 2006 18:18 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Gelukkig! Zijn het opnames van een specifiek concert? Ik heb vluchtig de playlist bekeken.
nee, videoclipsquote:Op donderdag 9 maart 2006 18:18 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Gelukkig! Zijn het opnames van een specifiek concert? Ik heb vluchtig de playlist bekeken.
Zeker! Ik zit nog even aan te kijken of ik het ga redden.quote:Op donderdag 9 maart 2006 18:19 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Een dijk van een vakantie.. ja, dat zal wel.
31 Maart is voor mij veel te kort dag. Verder vind ik het een fantastisch initiatief en ook niet duur.
Ik dacht al: samen met Nembrioquote:Op donderdag 9 maart 2006 18:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zeker! Ik zit nog even aan te kijken of ik het ga redden.
Maar ik zie net dat het op basis van 2 personen is..en dat is dan weer bagger....
Waar is dat eiland precies?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:24 schreef linebear het volgende:
ik ga dus echt de 21ste naar het Java eilandZo goed als in mijn achtertuin
quote:Op het pluche
De avond van het nederlandse lied.
Maandag 20 maart inTheater Carré
Aanvang 20.00 uur.
Met: An & Jan, Wilma Bakker, Ellen ten Damme, Don Quishocking, Hans Dorrestijn en Martin van Dijk, Pierre van Duijl, Raymond van het Groenewoud, Ernst Jansz, Daniël Lohues, Huub van der Lubbe, Jeroen van Merwijk, Astrid
Nijgh, Kees Prins, Alex Roeka, Maarten van Roozendaal, Birgit Schuurman, Wende Snijders, Mieke Stemerdink,
Katarina Vermeulen, Lucretia van der Vloot, Sanne Wallis de Vries, Maurits Westerik, Ivo de Wijs en Pieter Nieuwint.
Onder begeleiding van het orkest van Jan
Robijns.
Kaartverkoop via Theater Carré telefoon 0900-25 25 255.
Klik op hiernaast voor het volledige affiche.
quote:Extra concert Java-Eiland
De eerste show is uitverkocht! Op zaterdag 18 maart gaat vanaf 10.00 uur de kaartverkoop van start voor een tweede show. Concertdatum: zondag 23 juli a.s.
bron: www.dedijk.nl
ik weet niet of de woorden van Huub nou enige troost boden, of me alleen maar meer aan het janken maakten.... fantastisch boekquote:Op maandag 3 april 2006 22:57 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Leest iemand dat boek van Kluun ook, 'Komt een vrouw bij de dokter'? Hij nogal een liefhebber van De Dijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |