ik moet sochtends om half 8 mijn bed uit ;-)
mijn wekker gaat het eerst af om 7 uur
om de 10 minuten snoozed mijn wekker
net zolang tot ik genoeg uit coma ben om om half 8 op te staan
snooze jij je wekker? ;-))
nee ik niet
mij wekker gaat om 6:00 en om de tijd dat ik op moet staan gaat de 2de
[Dit bericht is gewijzigd door Rhapsody op 17-10-2003 12:35]
quote:Ik heb meestal nog een 3e nodig....
Op vrijdag 17 oktober 2003 12:34 schreef Rhapsody het volgende:
nee ik nietmij wekker gaat om 6:00 en om de tijd dat ik op moet staan gaat de 2de
quote:Die heb ik niet, maar af en toe is dat best handig ja
Op vrijdag 17 oktober 2003 12:35 schreef Utmenke het volgende:[..]
Ik heb meestal nog een 3e nodig....
quote:Ja mijn vriendin schopt me meestal wel het bed uit
Op vrijdag 17 oktober 2003 12:35 schreef Rhapsody het volgende:[..]
Die heb ik niet, maar af en toe is dat best handig ja
ben ik toch wel heel erg blij mee
en toch kan ik niet op tijd komen als ik me wekker zet op de tijd dat hij nu voor de 4e keer gaat
ik moet sochtends om kwart voor 8 mijn bed uit ;-)
mijn wekker gaat ook eerst af om kwart over 7
om de 5 minuten snoozed mijn wekker
net zolang tot ik genoeg uit coma ben om kwart voor 8 op te staan
Sinds ik me baan heb nu en dus
ook gewoon op tijd moet op staan
omdat ik anders ZWAAR telaat ben
niet meer.
maar snoozen.. op andere dagen.. ook tot een uur lang of zo
heerlijk
Dat doet hij om de 9 minuten.
Rare aantal.
Maar je doet er nix aan.
quote:Die van mij heeft de koffie klaar...
Op vrijdag 17 oktober 2003 12:41 schreef DamagedBrain het volgende:
Kunnen ze op me vriendin ook een Snooze-knop zetten........Zij schreeuwt gewoon net zo lang tot ik uit me nest kom...
quote:Maar dat is toch omdat je het huis uit moet zijn voordat haar ouders wakker worden?
Op vrijdag 17 oktober 2003 12:37 schreef Utmenke het volgende:[..]
Ja mijn vriendin schopt me meestal wel het bed uit
![]()
quote:Ik "snooze" ook altijd mijn wekker, hij gaat om de 8 minuten, en na de derde keer schop ik m'n vriend eruit, daarna gaat hij zich wassen enzo. En dan mag hij me weer wakker maken na zo'n kwartier en dán pas sta ik op...
Op vrijdag 17 oktober 2003 12:37 schreef Utmenke het volgende:Ja mijn vriendin schopt me meestal wel het bed uit
![]()
Ik wordt liever gewoon wakker door de radio, is allemaal wat vrediger dan die herrie van die takkewekker
* radio gaat aan
* Ik druk de radio zo snel mogelijk uit (wordt al wakker van de tik die ie maakt als hij aan gaat)
* Ga weer slapen
* Moeder komt kamer op stuiven
Als ik er om 8 uur uit moet, zet ik serieus dat ding op 6 uur
quote:ik herken dit wel. alleen doe ik dat met mijn telefoon.
Op vrijdag 17 oktober 2003 12:34 schreef baukel het volgende:
snooze jij je wekker?ik moet sochtends om half 8 mijn bed uit ;-)
quote:
absoluut en zo lang mogelijk net zolang totdat ik net of net niet op tijd ben. beetje een zwakte van mij alles op het laatste nippertje. is een hobby van me.
net zolang tot ik genoeg uit coma ben om om half 8 op te staansnooze jij je wekker? ;-))
quote:absoluut zolang mogelijk totdat ik net of net niet op tijd ben voor school of waar ik dan ook maar voor op mag staan. beetje zwak punt van mij. alles op het laatste nippertje.
Op vrijdag 17 oktober 2003 18:53 schreef BALE het volgende:[..]
quote:Breuls, you're a sick bastard. Maar dat wist je vast zelf al
Op vrijdag 17 oktober 2003 18:18 schreef Breuls het volgende:
Ik snooze 2 uur langAls ik er om 8 uur uit moet, zet ik serieus dat ding op 6 uur
Soms wel een uur, zodat ik me altijd de tyfus moet haasten om nog op tijd te komen voor de trein. (rijd dus ook geregeld voor me neus weg)
quote:eehm nee.
Doordeweeks gaat mijn wekker om 5uur en dan gaat ie dus om 4.56 en nog geen minuut later sta ik op mijn benen om de douche onder te gaan!
nee heb het niet nodig ben meteen wakker!
anders sta ik echt veel te brak op, al dat gesnooze, en "nog ff omdraaien", maakt het alleen maar erger
Gewoon telefoon 3 meter van bed af, alarm gaat. Opstaan, uitzetten en meteen doorlopen naar de douche
quote:same here
Op vrijdag 17 oktober 2003 12:37 schreef Posdnous het volgende:
Ik snooze me een ongeluk.
Alhoewel...
Ik ben student, als ik er na 2 keer snoozen nog niet uit wil zet ik de wekker uit en slaap zonder gewetensbezwaren nog 2 uurtjes lekker door.
zet em op 6.05, en moet uiterlijk om 6.45 weg
toch snooze ik tot half 7, en moet ik als een gek haasten
en zo gaat het al 8 weken lang elke werkdag
quote:Ik haal makkelijk de vier uur als ik een dagje vrij ben. Zet ik em op 8 uur (ja, vandaag ga ik er echt een keer vroeg uit) en dan presteer ik het om er pas om 12 uur uit te komen (en dan ook nog met twee wekkers)
Op dinsdag 21 oktober 2003 10:00 schreef SunChaser het volgende:
Heb wel eens anderhalf uur gesnoozed
quote:dito
Op vrijdag 17 oktober 2003 12:35 schreef Chayenn het volgende:
Mijn wekker snoozed om de 9 minuten en gaat ook een half uur van te voren af.
Als je meteen je bed uitspring altijd, dan raak je dat gewend en ben je niet zo snel lui. (lastig in de koude winter onder je warme dekbed )
quote:Ja zo'n theorie heb ik ook, ik snooze ook nooit, maar ik denk ook alleen maar omdat ik mijn bed uit moet om mijn wekker af te zetten...
Op vrijdag 17 oktober 2003 20:43 schreef hicham het volgende:
0 keer
Ik stel hem gewoon in op het uiterste tijdstip dat ik moet opstaan
op die manier kan ik gewoon niet snoozen anders kom ik te laatanders sta ik echt veel te brak op, al dat gesnooze, en "nog ff omdraaien", maakt het alleen maar erger
Gewoon telefoon 3 meter van bed af, alarm gaat. Opstaan, uitzetten en meteen doorlopen naar de douche
quote:Ja zeker weten, doe ik dat niet dan stap ik chagarijnig mijn bed uit.. Rustiggggg wakker worden, mijn wekker gaat dan om de 9 minuten af een best wel rare tijd dus
snooze jij je wekker?
En daarna na het douchen en zo kan ik weer de hele dag vol gas.
om 6:19 gaat de volgende, die ik heel tactisch aan de andere kant van mijn kamer heb gezet zodat ik er wel uit moet, hier wordt ik wel wakker van omdat die echt een enorm kabaal produceert.(beetje brandalarm-achtig)
en dan gaat ongeveer een halve minuut later het alarm van mijn mobieltje ook nog eens af om mij eraan te herrineren dat ik NIET terug mijn bed in moet kruipen maar me richting douche moet begeven.........
En het gekke is dus dat als ik geen wekker zet ik 9 van de 10 keer gewoon uit mezelf op tijd wakker wordt, het lijkt wel of een wekker een averechts effect op me heeft!
bovenstaande wakker-wordt problemen zijn ongeveer begonnen sinds ik een pc heb.... hmmm toeval??
Nee, ik snooze mijn wekker nooit.
quote:yupz
Alleen die van mij doet het om de 3min. Soms lijkt dat een heerlijke eeuwigheid, maar meestal komt dat veel te snel...
Zet me wekker om 7:50 en ga er om 8:05 uit
quote:
Op woensdag 14 januari 2004 17:12 schreef Goldnugget het volgende:
Ik heb mijn wekker aan de andere kant van mijn kamer staan. tussen mijn bed en wekker zit ongeveer 4 meter,
dus als die wekker gaat moet ik er echt uit. druk ik op snooze en ga vlug weer terug.
De wekker gaat om de 9 minuten, en dit hou ik makkelijk 1,5 uur vol.
* XcUZ_Me is der eigen wekker
quote:waar is dat ook alwer van? Seinfeld?
Op zaterdag 17 januari 2004 16:54 schreef LG_Konjo het volgende:
'you snooze, you lose'. Ik snooze niet
Ennuh ik snooze wel... met slechts 1 radio, 2 wekkers en 1 telefoon
quote:inderdaad ja
Op zaterdag 17 januari 2004 15:05 schreef HAL9000S het volgende:
meestal zet ik mijn wekker om 6:30 waarna ik hem om de 10 minuten snooze en om 7:15 opsta. Voordeel is dat je telkens weer lekker in slaap kunt vallen, nadeel is dat je je wekker steeds minder serieus gaat nemen.
Lukt aardig.
quote:Syl! Je bent er weer!
Op zaterdag 17 januari 2004 15:02 schreef Sylvana het volgende:
nee, mijn wekker gaat om 5.00 uur en meestal ben ik er om 5.01 uur wel uit
quote:Bah joh
Op zaterdag 17 januari 2004 20:22 schreef Riekba het volgende:
Ik om 9 uur op school zijn. Zet me wekker om 7 uur. zodat ik meer dan ander half uur heb voordat ik op de fiets moet zitten. Meestal druk ik em uit en flikker gelijk weer in slaap. dan klopt me moeder om een uur of half 9 nog een keer op me deur meestal en dan raak ik een beetje uit coma. dan moet ik er eigenlijk al uit maar dan rook ik nog ff een peukje of 2 in bed en dan sta ik om kwart voor 9 onder de douche. Dan haast ik me om 9 uur op een lege maag naar school en dan ben ik daar om half 10. Zo gaat t al sinds ik er op school zit en ze doen gelukkig niet moeilijk
quote:offtopic:
Op zaterdag 17 januari 2004 17:56 schreef Stefkuh het volgende:[..]
waar is dat ook alwer van? Seinfeld?
ik snooze dus nog steeds niet, blijven liggen en te laat komen is beter
Heb gemerkt dat je bijna al je dromen onthoud die je in de snooze tijd hebt ook al is dit maar 9 minuten, ik dacht dat je nooit in REM slaap kon komen in zo'n korte tijd?
quote:Dat is ook niet de REM slaap. Dat zijn hallucinaties die je krijgt net voordat je in slaap valt.
Op dinsdag 20 januari 2004 23:22 schreef RaBlaBla het volgende:
Heb gemerkt dat je bijna al je dromen onthoud die je in de snooze tijd hebt ook al is dit maar 9 minuten, ik dacht dat je nooit in REM slaap kon komen in zo'n korte tijd?
Als je lang genoeg niet slaapt, krijg je die hallucinaties zonder dat je slaapt.
2 ker met de wekker (moet we uit mijn bed komen om te kunnen snoozen) en een keer of 5 met mijn telefoon...
en dan ben ik nog niet wakker... maar wel eruit
Snooze rules!
[Dit bericht is gewijzigd door xstatic1975 op 22-01-2004 21:40]
Wekker op 5 uur gezet. 2 x snoozen en bij de 2e keer per ongeluk op het verkeerde knopje gedrukt en toen werd ik om 6.30 wakker
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 19:27 schreef Rahja het volgende:
3 X (interval om de 9 min.), daarna wordt het: "Als ik vandaag mijn haar niet was kan ik 5 min. langer blijven liggen, als ik geen make-up op doe nog 5 min., als ik heel hard ga fietsen nog 5 min......" Om uiteindelijk met mijn kleren achterstevoren, zonder ontbijt & dampen die uit mijn mond komen wegens gebrek aan tandenpoetsen, op school aan te komen slenteren...
Maar word wel met het mooiste gevoel wakker...
quote:Meestal, zeker als ie om 05:00h afgaat
Op zaterdag 24 januari 2004 19:45 schreef Ultimora het volgende:
een keer of 2 3 jaheerlijk en voor mij lang zat.
Als ik dan in mijn handen klap snoozed hij
en over negen minuten piep die weer ;-)))
Ik moet er dus om 6:15 uit ennu de eerste keer gaat ie om 5:45 af en dan kom ik er uit eindelijk om 6:40 ofzo uit en dan moet ik me best nog wel haasten zucht
Als die wekker gaat spring ik gelijk uit mn bedje.. want ik ken mezelf... dan val ik dus vet in slaap
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |