quote:Achja, dat is Theo met zn PvDA afschuw
Op vrijdag 17 oktober 2003 19:34 schreef Toad het volgende:[..]
Het is bekend ja dat drie Imams dit doen. Ik verdedig hen ook niet. Maar wanneer hij gaat zeiken over Fatima Elatik, prima voorbeeld voor een goed geintegreerde vrouw, vraag ik me af wat dan echt geintegreerd is.
quote:Fatima Elatik vind ik ook een sjaggo kotswijf...
Op vrijdag 17 oktober 2003 19:34 schreef Toad het volgende:[..]
Het is bekend ja dat drie Imams dit doen. Ik verdedig hen ook niet. Maar wanneer hij gaat zeiken over Fatima Elatik, prima voorbeeld voor een goed geintegreerde vrouw, vraag ik me af wat dan echt geintegreerd is.
En van mij mag hij het best zeggen, maar ik heb het idee dat hij het maar erg leuk vind, problemen aanwijzen m.b.t. 'buitenlanders' ... oplossingen in zijn columns, reeele, zijn niet te vinden...
quote:Fatima Elatik is die PvdA-muts die een toneelstuk heeft laten verbieden omdat moslims wel eens beledigd zouden kunnen worden. Prima geintegreerd hoor, ook al is het fenomeen vrijheid van meningsuiting haar vreemd!
Op vrijdag 17 oktober 2003 19:34 schreef Toad het volgende:
quote:Net zoals veel LPF'ers en de gebroeders Fortuyn bedoel je ?
Op vrijdag 17 oktober 2003 20:48 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Prima geintegreerd hoor, ook al is het fenomeen vrijheid van meningsuiting haar vreemd!
![]()
quote:je maakt de vergissing dat zij hier gekomen is en autochtonen hier al woonden. Daarom dient zij zich aan te passen aan ons. Ik pas mij ook aan als ik op vakantie ben in Marokko of Turkije.
Op vrijdag 17 oktober 2003 20:49 schreef gelly het volgende:[..]
Net zoals veel LPF'ers en de gebroeders Fortuyn bedoel je ?
quote:Het is duidelijk dat je niet eens weet waarover je praat...
Op vrijdag 17 oktober 2003 20:48 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Fatima Elatik is die PvdA-muts die een toneelstuk heeft laten verbieden omdat moslims wel eens beledigd zouden kunnen worden. Prima geintegreerd hoor, ook al is het fenomeen vrijheid van meningsuiting haar vreemd!
![]()
Elatik heeft geen toneelstuk laten verbieden, ze heeft ooit gezegd in een interview dat het afgelasten van een bepaald toneelstuk misschien niet onterecht was. En vanwege die uitspraak wordt ze nu al bijna 3 jaar gestalkt door Van Gogh in zijn columns.
Dit is waar het om gaat...
Fatima Elatik is dus inmiddels genoemd, ben nu benieuwd wanneer Frits Barend aan de beurt is.
quote:Waarin past ze zich niet aan dan
Op vrijdag 17 oktober 2003 21:00 schreef KonnieKipke het volgende:[..]
je maakt de vergissing dat zij hier gekomen is en autochtonen hier al woonden. Daarom dient zij zich aan te passen aan ons. Ik pas mij ook aan als ik op vakantie ben in Marokko of Turkije.
quote:Fatima Elatik is een geboren Amsterdamse volgens mij. In ieder geval opgegroeid in Amsterdam en ze is Nederlands.
Op vrijdag 17 oktober 2003 21:00 schreef KonnieKipke het volgende:[..]
je maakt de vergissing dat zij hier gekomen is en autochtonen hier al woonden. Daarom dient zij zich aan te passen aan ons. Ik pas mij ook aan als ik op vakantie ben in Marokko of Turkije.
quote:Ik heb die affaire toendertijd wel gevolgd hoor. Begrip tonen voor het aflasten van een toneelstuk wegens bedreigingen is voor mij hetzelfde als zelf dat toneelstuk willen verbieden.
Op vrijdag 17 oktober 2003 21:02 schreef Kozzmic het volgende:
Het is duidelijk dat je niet eens weet waarover je praat...
En Fatima zelf is ook niet vies van een flinke snauw richting Theo van Gogh.
Beiden zijn zoooo voorspelbaar geworden.
quote:O ja?
Op vrijdag 17 oktober 2003 21:00 schreef KonnieKipke het volgende:Ik pas mij ook aan als ik op vakantie ben in Marokko of Turkije.
V.
quote:En niet omdat hij last heeft van ideeënarmoede
Op vrijdag 17 oktober 2003 20:11 schreef Disorder het volgende:
En dat hij elke keer hetzelfde schrijft komt omdat er nog genoeg stof over dit onderwerp te vinden is.
V.
quote:Net zoals je hier ook ziet dat mensen elk aanleiding aangrijpen om maar te krakelen op de allochtone medemens zonder met goede oplossingen te komen. Ik zag zelfs dat Strolie een FB opende om voor een centraal Marokkanen-incidenten topic te pleiten. Ik denk dan: er zijn leukere hobby's dan het afzeiken van Marokkanen.
Op zaterdag 18 oktober 2003 14:27 schreef Meneer_Aart het volgende:
Theo loopt ook gewoon achter de feiten aan: Cohen houdt zich wél bezig met de problemen rond Marokkanen in Amsterdam (en momenteel ook vrij hard, al is dat idd anders geweest), en je hoort wél voortdurend liberale of gewoon goed geïntegreerde moslims in de media. Hij liegt gewoon, simpelweg. Maar hij moet natuurlijk iets hebben om over te schrijven.
quote:Ach, er zijn ook leukere hobby's dan weerloze vrouwen doodschoppen, meisjes in zwembaden aanranden, politieagenten met de dood bedreigen, bejaarden terroriseren....etc etc etc...
Op zaterdag 18 oktober 2003 15:32 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ik denk dan: er zijn leukere hobby's dan het afzeiken van Marokkanen.
quote:Leuke sig heb je trouwens. Betaal je vrijwillig belasting ?
Op zaterdag 18 oktober 2003 15:38 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Ach, er zijn ook leukere hobby's dan weerloze vrouwen doodschoppen, meisjes in zwembaden aanranden, politieagenten met de dood bedreigen, bejaarden terroriseren....etc etc etc...
quote:Ga eens ergens anders lopen zuigen, achterlijke kwal.
Op zaterdag 18 oktober 2003 15:39 schreef gelly het volgende:
Leuke sig heb je trouwens. Betaal je vrijwillig belasting ?
quote:Godsamme das dan weer de zoveelste: HET ZIJN IN DIT GEVAL ALLOCHTONEN. Waren het Nederlanders geweest was er net zo goed gekankerd, zonder enige twijfel, maar dan was er niks aan de hand geweest.
Op zaterdag 18 oktober 2003 15:32 schreef Toffe_Ellende het volgende:[..]
Net zoals je hier ook ziet dat mensen elk aanleiding aangrijpen om maar te krakelen op de allochtone medemens zonder met goede oplossingen te komen. Ik zag zelfs dat Strolie een FB opende om voor een centraal Marokkanen-incidenten topic te pleiten. Ik denk dan: er zijn leukere hobby's dan het afzeiken van Marokkanen.
Maar als we stellen: het zijn allochtonen, dan zijn we weer de racist aan het spelen danwel niet aan het discrimineren. Als ik zeg dat de betreffende kut marokkanen (goed lezen, ik generaliseer niet) snoei, maar dan ook snoeihard aangepakt mogen worden, wat is daar dan mis mee?
Waarom moeten WIJ met een oplossing komen? Als zo'n gast mijn vriendin verkracht, ik ram die vent in elkaar wordt ik aangeklaagt voor mishandeling, en de beste man staat zo weer buiten. Waarmee ik maar bedoel dat de normale Nederlander geen enkele optie heeft behalve net zolang erover zaniken totdat overheid en justitie een goed beleid hierover maken. En dat durven ze blijkbaar niet, want straks krijgen ze nog om de oren dat ze racisten zijn.
quote:Dat deed pijn he
Op zaterdag 18 oktober 2003 15:40 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Ga eens ergens anders lopen zuigen, achterlijke kwal.
quote:Niet echt, maar het is gewoon volstrekt off-topic.
Op zaterdag 18 oktober 2003 15:42 schreef gelly het volgende:
Dat deed pijn he
En ja, ik betaal belasting, waarschijnlijk meer dan de gemiddelde Nederlander. Dus?
quote:Je doet voorkomen in je sig alsof je die belasting graag vrijwillig afdraagt om dingen als WW en bijstand te betalen. Dus dat je sociaal zou zijn omdat je belasting betaald is nogal onzinnig.
Op zaterdag 18 oktober 2003 15:43 schreef Strolie75 het volgende:[..]
En ja, ik betaal belasting, waarschijnlijk meer dan de gemiddelde Nederlander. Dus?
quote:Vooralsnog slikken alle werkende Nederlanders het, dus ja het is sociaal. Overigens ben ik best bereid te betalen voor mensen die het echt nodig hebben. Verder ben ik elke dag bezig om te zorgen dat mensen met een uitkering aan het eind van de maand keurig hun geld krijgen.
Op zaterdag 18 oktober 2003 15:46 schreef gelly het volgende:
Je doet voorkomen in je sig alsof je die belasting graag vrijwillig afdraagt om dingen als WW en bijstand te betalen. Dus dat je sociaal zou zijn omdat je belasting betaald is nogal onzinnig.
Nu weer genoeg off-topic geblaat kwallie?
[Dit bericht is gewijzigd door Strolie75 op 18-10-2003 15:49]
het gaat om mensen die woonachtig zijn in nederland, nederlanders dus, met vaak (groot)ouders afkomstig uit Marokko
[/purist mode]
Gisteren zei de journaliste in B&vD:
deze jongens kennen Marokko alleen van eens per jaar op vakantie, het heeft niks met geloof / cultuur te maken.
ik ben ook moslim, maar er staat echt nergens dat je jezelf moet onderhouden d.m.v. stelen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |