ik las het net op teletekst, ik had het niet echt bijgehouden, maar ik had verwacht dat ie in zn dip van de laatste tijd dat wel een x eerder had gedaan. Hij was eigenlijk net op weg terug naar de top.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 12:20 schreef Leatherface het volgende:
Tiger Woods heeft voor het eerst in 7 jaar een cut gemist
Geef dan ook even een indruk mee van wat er te zien is, prima golfquote:
Voor die tijd nog eerst ons eigen KLM open van 9 t/m 12 juni in Hilversum.quote:Op zondag 29 mei 2005 19:56 schreef Leatherface het volgende:
Knappe overwinning van Cabrera.
Binnenkort de US Open. ik zal daar wel een apart topic van maken.
heeft Leatherface daar niet eens een apart topic over geopend.quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:22 schreef Chielus het volgende:
Vanaf vandaag de KLM open, weinig toppersmaar wel de Nedrelandse top
ben benieuwd
Nee,ik.quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:24 schreef mitt het volgende:
heeft Leatherface daar niet eens een apart topic over geopend.![]()
Probeer het eerst maar eens zelf een paar keer.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 20:52 schreef snijder het volgende:
beetje een top-kick...
Ben er vandaag geweest, maar waarom vind ik er maar geen flikker aan? Wat is er nu zo leuk aan een balletje slaan en er maar achteraan lopen?
Gisteren wel een video-swinganalyse laten maken door een professionele golfer. Een of andere Allen (wel een bekend hoofd) Wel leuk om te zien en leuk om van die man te horen dat ik er wel aanleg voor heb, maar ik denk toch dat ik het maar niet ga spelen.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 22:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Probeer het eerst maar eens zelf een paar keer.
Waarschijnlijk was dat Phil Allen. Topkerel. Heb ik les van gehad op de Rijswijkse.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:00 schreef snijder het volgende:
[..]
Gisteren wel een video-swinganalyse laten maken door een professionele golfer. Een of andere Allen (wel een bekend hoofd) Wel leuk om te zien en leuk om van die man te horen dat ik er wel aanleg voor heb, maar ik denk toch dat ik het maar niet ga spelen.
Ga vandaag maar weer eens kijken.
Hij presenteerde volgens mij zich als Allen als zijnde zijn voornaam. Was volgens mij een Engelsman oid die zeer goed Nederlands sprak. De stand was van Made in Scotland (geloof ik) misschien helpt dat je verder?quote:Op woensdag 15 juni 2005 12:49 schreef Fransie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk was dat Phil Allen. Topkerel. Heb ik les van gehad op de Rijswijkse.
Ik zou het toch eens proberen. Wellicht vind je het leuker dan je denkt.
Intussen staat ie op de 13e plek. Bjorn nog steeds aan de leiding.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 21:05 schreef Leatherface het volgende:
Muntz staat er momenteel keurig voor op het European Open. Na 2 rondes staat hij op 2 slagen achterstand van leider Thomas Bjorn.
Typisch Bjorn weer....quote:Op zondag 3 juli 2005 21:44 schreef golfer het volgende:
Muntz is in dit toernooi uiteindelijk als 43e geeindigd, Laferber werd nog 30ste.
Grootste drama was er voor de leider na 3 dagen Bjorn, die het presteerde om op hole 17 de bal 3x achter elkaar in het water te slaan en er met een dramatische 11 vanaf kwam, daarna nog een bogey op de 18e en hij eindigde uiteindelijk zijn rondje in 86 slagen en viel terug van plaats 1 naar plaats 33.
Is het Schotse Open nu altijd op Loch Lomond, of hoe heb ik dat?quote:Op woensdag 6 juli 2005 19:48 schreef golfer het volgende:
Vanaf morgenmiddag weer live te volgen op de BBC:
Het Barclays Scottish Open op Loch Lomond Golf Club.
Laatste voorbereidingstoernooi voordat volgende week The Open weer losbarst.
De laatste jaren inderdaad wel.quote:Op woensdag 6 juli 2005 19:55 schreef Leatherface het volgende:
Is het Schotse Open nu altijd op Loch Lomond, of hoe heb ik dat?
Dat zeker.quote:
Volgende week voor The Open maar weer een apart topicje openen.quote:Op woensdag 6 juli 2005 19:59 schreef Leatherface het volgende:
Dat zeker.
The Open op St. Andrews, the home of golf.
Er is geen mooiere plaats voor de grootste golfer ooit om voorgoed afscheid te nemen.
The Old Course, als dat die ten minste is.quote:Op woensdag 6 juli 2005 22:31 schreef Coelho het volgende:
Spelen ze op die baan waar de 17e schuin over het clubhuis geslagen wordt?
17e hole, slaan ze schuin over een deel van een hotel heen.quote:Op woensdag 6 juli 2005 22:31 schreef Coelho het volgende:
Spelen ze op die baan waar de 17e schuin over het clubhuis geslagen wordt?
Ze slaan hun teeshot dus over het dak van een hotel heen? Stoer.quote:Op woensdag 6 juli 2005 22:35 schreef golfer het volgende:
[..]
17e hole, slaan ze schuin over een deel van een hotel heen.
Clubhuis ligt pal achter de tee van 1 en de green van 18 op The Old Course.
Of, als je iets minder bent dwars door de ruiten, wat ik ook wel eens heb zien gebeuren.quote:Op woensdag 6 juli 2005 22:37 schreef Leatherface het volgende:
Ze slaan hun teeshot dus over het dak van een hotel heen? Stoer.
Ik ga zeker aandachtig kijken volgende week.quote:Op woensdag 6 juli 2005 22:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Of, als je iets minder bent dwars door de ruiten, wat ik ook wel eens heb zien gebeuren.![]()
17e van The Old Course is ook berucht vanwege zijn green vlakbij dat weggetje en de bunker voor de green.
Heet daarom ook the road hole.
De laatste 2 winnaars van The Open toen het op St. Andrews werd gehouden waren Tiger Woods en John Daly. Twee spelers die bekend staan als hardhitters. Dus je kan wel eens gelijk hebben.quote:Op donderdag 7 juli 2005 10:34 schreef Coelho het volgende:
Ik "ken" die baan van de Tiger Woods games, klopt het in het echt ook dat je geen echte fairway hebt en hele grote greens, en dat hardhitters absoluut in het voordeel zijn omdat ze relatief snel op de green kunnen liggen? Op de pc is het nl. een van de banen waari k makkelijk ruim onder par kon spelen.
Volgens mij alleen de eerste plek, zie categorie 8 vin dit lijstje:quote:Op vrijdag 8 juli 2005 18:46 schreef Coelho het volgende:
Op welke plaats moet Maarten eindigen om volgende week mee te mogen doen op The Open?
niet helemaal correct. Hij moet als hoogste eindigen van de spelers die geen startbewijs hebben. Als hij bijvoorbeeld 2e wordt achter Els mag hij ook gaan.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Volgens mij alleen de eerste plek, zie categorie 8 vin dit lijstje:
http://www.opengolf.com/players/qualifications_category.sps#8
Zowel winnaar Clark als gedeeld 2e Clarke hebben volgens mij al een startbewijs voor The Open. Maarten dus komende week ook in Schotland???quote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:40 schreef Pistol_Pete het volgende:
[..]
niet helemaal correct. Hij moet als hoogste eindigen van de spelers die geen startbewijs hebben. Als hij bijvoorbeeld 2e wordt achter Els mag hij ook gaan.
Goeie prestatie van Lafeber, zijn beste ronde ooit.Hopen dat hij deze vorm kan behouden en zo een startbewijs kan afdwingen in The Open
Yups.quote:Op zondag 10 juli 2005 18:19 schreef Coelho het volgende:
Zowel winnaar Clark als gedeeld 2e Clarke hebben volgens mij al een startbewijs voor The Open. Maarten dus komende week ook in Schotland???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |